nu 799 1 de nieuwe trends NIEUWS 15 45,75 mee. In plaats daarvan hebben we smartphones en pinpasjes. „Het is makkelijk om die zo mee te kunnen nemen zonder dat je met een tas hoeft te slepen bij festivals of concerten. Pharrell vond het cool en rock-'n-roll dat vrouwen zo meer bewegingsvrij heid krijgen. Handsfree, zei hij. De Pouch past net als de nieuwe tuinbroeken, overalls en baggy broeken in de wijde unisex-stijl die de trend voor 2016 wordt." Stoer en wijd zijn op het eer ste gezicht soms bepaald niet sy noniem voor elegant. Maar Bach bekijkt dit anders. „Vrouwen zijn niet langer bang voor ruig en groot. Elegant schuilt in persoon lijkheid en in levenshouding. En ook in het vinden van de juiste combinaties. Trek er een mooie top of jasje bij aan, ga voor een paar hoge hakken of coole siera den en lippenstift. Als ontwerper wil ik verrassen, aandacht trek ken, dat mensen achteromkijken als mijn broek langskomt. Ik kan je verzekeren dat het met de Pouch gebeurt, ik heb het getest." Als de trend voor mannen noemt zij de Staq. Een rimpel- jeans die het midden houdt tus sen de klassieke Elwood-biker- jeans en een chino waarin zo veel stof is verwerkt dat hij in dikke plooien op de schoenen valt. GRATIS RELAX FAUTEUIL T 3+2ZITS/ HOEKBANKSTEL wam i^p GRATIS fctELAX FAUTEUIÜ _L Da's thuiskomen! „Door middel van een speciale tape-constructie aan de binnen kant van de pijpen krijg je dat luxaflex-effect. Een beetje zoals rappers met afzakbroeken die over hun sneakers vallen." Rode draad in een groot deel van de nieuwe G-Star-collectie: duurzaam heid. Net als de RAW for the Oceau-lijn van Pharrell is veel kleding deels gemaakt van ge recyclede plastic flessen. Goed om je daar mee te profileren in een tijd dat er veel kritiek is op de wegwerpspul- len van ketens als Primark en H&M. Bach: „We willen geen milieu helden of iets dergelijks zijn. Maar we vinden dat we milieubewus te klanten de keuze moeten ge ven. Met een grote naam als Pharrell be reik je ongelooflijk veel mensen. Bovendien ho pen we dat iedereen na verloop van tijd duur zaamheid als normaal gaat beschouwen. Voor die kle ding vragen we iets hogere prij zen, maar veel scheelt het niet." HOLLANDSE WERELDHIT DINSDAG 12 APRIL 2016 anno 2016 heeft een buidel In meerdere bekledingen en kleuren leverbaar normaal J Let op! Geld lenen kost geldfi Lounge woonlandschap Corsica Speelse hoekcombinatie ixn stofcategorie 1 inclusief alle getoonde kussens voor optimaal genieten. aantal bekledingen en kleuren. Ook in spiegelbeeld leverbaar. TEGEN 0% RENTE Alles is ook los leverbaar en In verschillende maten! TV/AUdlO/HIFI- Dressoir Eetkamertafel 4 Eetkamerstoelen Salontafel PER MAAND Let op! Geld lenen kost geld woon I square bergen op zoom Wassenaarstraat 45 (centrum) eindhoven Willem van Konijnenburglaan ld heerlen in de Cramer 76 (Woonboulevard Heerlen) middelburg Mortiereboulevard 12 (Woonboulevard De Mortiere) nieuwegein De Liesbosch 70 (industrieterrein Liesbosch) oosterhout (N-BR) Beneluxweg 3 (A27 afslag 17 - naast McDonalds en Tulip Inn) oss Frankenweg 31 (Woonboulevard Oss-Oost) SLAAP sq uare OPENINGSTIJDEN: Maandag t/m Vrijdag 09.30-21.00 uur zaterdag 09.30-17.00 uur. Zondag gesloten. Ook trok C-Star twintig jaar terug de aandacht door donkere, stugge en onbewerkte (raw) denim op een markt te brengen die bol stond van de lichte wassingen en scheuren. C-Star profileert zich nu vooral als cool, comfortabel en duurzaam. Om dit uitgekiende marketing- recept uit te venten, reisden me de-eigenaar en wereldster Pharrell Williams en zijn entourage eind vo rige maand af naar Amsterdam. In hun kielzog: invloedrijke Ameri kaanse en Britse media als Vogue, CQ en Wallpaper, die trendsetters warm moeten maken voor nieuwe innovaties van het merk. Foto's van links naar rechts: Rebek- ka Bach van C-Star; een overall uit de nieuwe col lectie; Pharrell Wil liams (mede-eige naar) met een mo del; een short mo del Pouch, met een grote zak voor smartphone en/of make-up. Met ruim 6.500 verkooppunten in zeventig landen en een geschatte omzet van zo'n 1 miljard euro is G-Star RAW het grootste Neder landse jeanssucces ooit. Jos van Tilburg richtte het bedrijf op in 1989 als Gap Star maar ver anderde de naam, omdat een con flict dreigde met het Amerikaanse kledingconcern Gap. De globale doorbraak volgde in 1996 toen G-Star een opvallend product lanceerde: de 5620 El- wood-jeans. Van deze zogenoem de 3D-broek - met opvallende kniestukken - zijn inmiddels we reldwijd 20 miljoen exemplaren verkocht.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2016 | | pagina 15