DERNEMER in Bos Men Shop pakt iedere man têjz -ïL AGENDA Dit is een commerciële pagina van de Persgroep - Itlüj! Na 130 jaar kwam er begin dit jaar een einde aan het tijdperk van warenhuis V&D. Wat veel mensen nooit hadden gedacht, gebeurde toch. En een hele rij aan ketens is hetzelfde lot ondergaan. Met als genoemde boosdoener de online concur rentie. Maar in Zeeland zijn er ook winkels die het juist goed doen, zoals Omoda, Bos Men Shop en Bomont. I loc zien zij de ontwikkelingen in de win kelstraat? EEN PRETTIGE OMGEVING, KENNIS VAN ZAKEN, KLANTVRIENDELIJKHEID EN EEN ONLINE WINKEL ZIJN WEL EEN MUST Prettige omgeving Investeren Dinsdag 15 maart Dinsdag 15 maart Vrijdag 18 maart Hol boste van doOndornomor.nl Iedere man slaagt voor een pak bij Bos Men Shop. In de winkels in Goes en Bergen op Zoom en de twee winkels in Middelburg hebben de medewerkers van Bos Men Shop maar liefst drie bijzondere aantrekkelijke manieren om de man in te pakken. Volg de Ondernemer op social media én word lid op deondernemer.nl 1 V Omoda is een goed voorbeeld van een winkelketen die het online goed doet én in de fysieke winkel. Behoefte aan de winkelstraat blijft igenaar Ron Bouwman van Bomont ziet het allemaal niet zo somber in, maar ontkent niet datje als ondernemer moet vechten om een plek in de markt te behouden. "Het gaat niet van zelf, je moet keihard je best doen. De combi natie van online en offline is een must en daar zijn wij gelukkig al vroeg mee begonnen, dat is een voordeel. Winkelen wordt steeds meer een beleving en wij laten dat buiten de winkel al starten door leuke producten op de stoep te zetten. Bomont combineert kleding en living en probeert dat in tie winkels goed op elkaar aan te laten sluiten. Op het eerste gezicht een gekke combinatie, maar klanten waarderen het wel. Eefje Bos van Bos Men Shop in Goes vindt het ook belangrijk dat de winkels er strak bij staan en dat je een omgeving neerzet waar klanten zich prettig bij voelen. Kennis van zaken, een kop kofflc voor de klant en een bos bloemen op de toonbank. "Ik denk dat er altijd behoefte blijft aan een leuke winkelstraat. Een goede mix van aantrekkelijke winkels, horeca en ac tiviteiten eromheen maakt het compleet. Toch wil een klant volgens mij uiteindelijk gewoon een broek die past en die hij direct kan kopen of anders zo snel mogelijk in huis heeft. Wij zijn online goed bezig, maar zoeken nog wel naar een manier om de service en kennis te kunnen bieden zoals in tie winkel. Internet biedt nieuwe kansen, maar je moet er bovenop zitten." Blijven investeren is dus heel belangrijk. Dat vindt ook Wilhelm Verton van Omoda. Het bedrijf opent nog steeds nieuwe winkels in Nederland, en vernieuwt regelmatig bestaande winkels. "Je ziet dat bet van invloed is als we een winkel verbouwen. Vaak kiezen we voor een groter pand en zetten alles ruimer op zodat we de collectie nog beter kunnen presenteren. Dat merken we echt aan de omzet." De ondernemers zijn van mening dat Zeeland voordelen heeft die ze in veel grote winkelste den missen. En dat zijn de toeristen en bet feit dat er meer variatie is in het aanbod. Bouw man: "In bet toerisme zit nog steeds groei. Wij hebben hier mooie steden voor de toerist om te bezoeken. Met beleving kunnen we hen in de watten leggen. En door het parkeren gemakkelijk te maken." Wat betreft de variatie in aanbod treffen we het hier volgens Verton. "In de grote steden zitten veel ketens die het moeilijk hebben. I lier hebben we nog meer kleine zelfstandige winkels die zich ergens in gespecialiseerd hebben. Want dat is belangrijk, niet te veel verschillende dingen willen doen. Ik zie wat dat betreft een transitie in de markt. Er staan gelukkig nog steeds nieuwe onder nemers op die de markt op hun eigen manier benaderen." tekst MARISKA DEN HARTOG www.bomont.nl www.bosmenshop.nl www.omoda.nl Inspiratiesessie met Ton Vrijdag Janse&Janse houdt een inspira tiesessie voor leidinggevenden en ondernemers. Gastspreker is Ton Vrijdag, Projectdirecteur N62. Zusterstraat 9 in Goes, 15.00-18.00 uur. Aanmelden: info@janse-janse.nl Inspiratiesessie i O Kennislunch D0K4I/Kenniswerf Netwerklunch voor starters, ZZP'ers en gevestigde ondernemers. De BOK?1» werkplekken van D0K4I staan van 12.00 tot 17.00 uur kosteloos ter beschikking. Edisonweg 41b in Vlis- singen, lunch 12,00-13.00 uur. Symposium over oncologie Symposium georganiseerd door ADRZ over nieuwe behandelmethoden en de nauwe samenwerking met Erasmus MC. Ontmoetingskerkaan de Kornetstraat 4 in Goes, 10.00- 16.00 uur. Op de website van de Ondernemer vind je ac tualiteiten, kennisdossiers, netwerkinformatie en een uitgebreide agenda. Deze artikelen zijn momenteel populair bij onze leden: KOFFIE DIE PAST BIJ DE ZEEUW Oud-Zierikzeeënaar Rob Clarijs maakt Zeeuwse koffie. De Zeeuwse Branding komt binnenkort op de markt THEATER LEIDEN MET PASSIE Ze ging als 21-jarige aan de slag in het theater en leerde het vak in de praktijk. Nu leidt Valerie Lievens het Scheldetheater in Terneuzen. Niet dat vader Frans helemaal uit beeld verdwijnt,hij blijft directeur van de Schouwburg in Middelburg en De Mythe in Goes. Lees volgende week het magazine bij deze krant! Mannen, die pakken kansen! En Bos Men Shop strooit met kansen. En pakken. Met de zogenaamde 'Kos tuum-deal' biedt Bos Men Shop een selectie uit de col lectie met een pak, een hemd, een das en een paar sokken voor vaste lage prijzen. Vanaf 249 euro lopen mannen al bijzonder tevreden weer naar buiten. Voor geringe meerprijzen neemt de kwaliteit in materialen en draagcomfort toe. Met 'Mix&Match' verwent Bos Men Shop de man die niet wil betalen voor een maatpak, maar zich wel graag prettig beweegt en er onberispelijk uit w il zien. Simpelweg door een pantalon en een colbert uil verschillende maten tot een passend geheel samen te voegen. Bij Bos Men Shop kan het én mag het! Al vanaf369 euro. De man die bij Bos Men Shop kiest voor 'Bos Maatwerk' be paalt zelf praktisch ieder detail van het pak, onder behulpzame regie van de adviseurs van Bos Men Shop. Ideaal voor wie uit dagende maten heeft, of een uitgesproken smaak of wens. Of een combinatie daarvan natuurlijk. Maar, ook voor wie in bet middelpunt van de belangstelling gaat staan en diepe indruk moet maken: een bruidegom bijvoorbeeld. Mannen kiezen hun eigen snit, kleur, knopen, voering en laten er zelfs teksten in de voering borduren. Voor de prijs hoeft u het niet te laten, want maatwerkpakken worden bij Bos Men Shop al aangemeten, gemaakt en geleverd vanaf449 euro. In de winkels staan behulpzame adviseurs klaar met informatie, inspiratie, raad én daad. www.bosmenshop.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2016 | | pagina 53