ARDUIN
Lid Raad van Bestuur
32
WERKPLAATSRECEPTIONIST(E)
Autobedrijf
J.W. de Voogd
Strategisch Adviseur Kwaliteit m/v
Word jij onze partner in groei?
MITSUBISHI
MOTORS
Voor onze organisatie zijn we op zoek naar nieuwe collega's:
«Manager Klantadv ies 32-36 uur per week
Reformatorisch manager 32 uur per week
Personeelsadviseur 2s uur per week
Pedagogisch medewerkers diverse mogelijkheden
Badhotel Domburg
ambitieuze MEDEWERKERS BEDIENING
enthousiaste MEDEWERKERS BEDIENING
weekend/vakantie medewerkers
portefeuille zorg en welbevinden
WVO Zorg is met ruim 1.100 medewerkers en 800 vrijwilligers een grote
zorgaanbieder op Walcheren. Teneinde beter aan te kunnen sluiten bij
de veranderende externe omgeving en de uitdagingen waar WVO Zorg
zich voor geplaatst ziet mogelijk te maken, is besloten om de Raad van
Bestuur uit te breiden met een tweede lid.
Informatie over de functie vindt u op www.wvozorg.nl onder
vacatures. Uw sollicitatie en curriculum vitae kunt u voor 7 februari 2016
sturen naar raadvantoezicht@wvozorg.nl.
Samen voelt beter
WVO
zorg
zaterdag 23 januari 2016
A
Autobedrijf J.W. de Voogd is al jarenlang dealer van de merken Mitsubishi, Daihatsu en Piaggio Commercial
Vehicles. Daarnaast zijn we tweewieler dealer van Vespa, Piaggio, Aprilia en elektrische Govecs scooters. Het
vertrouwde adres voor al uw auto- en scooterzaken.
Wegens pensionering zijn wij op zoek naar een werkplaatsreceptionist(e). De receptionist(e) is de spil binnen ons bedrijf.
Hij/zij zorgt voor een perfecte communicatie tussen klant en de werkplaats.
Heb jij, met jouw technische en commerciële talenten, oog en oor voor onze klant?
Wat ga je doen?
In deze functie heb je zowel frontoffice- als backofficetakenJe helpt klanten aan de balie, plant het onderhoud en ver
deelt de werkopdrachten in overleg met hoofd Werkplaats. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratie, zoals
facturatie, bestellingen, bandenbeheer en handel je schadeclaims af. Uiteraard sta je onze klanten te woord en geef je hen
het juiste technische en/of commerciële advies.
Wie ben je?
Je bent in het bezit van een afgeronde MBO opleiding, bijvoorbeeld Autotechniek. Je werkt zelfstandig, hebt geen van 8-5
mentaliteit en beschikt over een aantoonbaar groot technisch en commercieel inzicht. Plannen, organiseren en verant
woordelijkheid nemen, vormen je tweede natuur. Je hebt ervaring met programma's als CaRe-Mail, WinCar en Microsoft
Office. Jouw gedrevenheid en nauwkeurigheid maken je tot onze ideale kandidaat.
Wat bieden wij je?
Een afwisselende baan in een professionele organisatie. Kenmerkend voor ons familiebedrijf is de informele structuur, met
korte communicatielijnen en een prettige, open werksfeer. Daarnaast bieden we je een goed arbeidsvoorwaardenpakket.
Geïnteresseerd?
Je kunt direct reageren op deze vacature door je motivatiebrief met CV en foto te mailen naar: janwillem@jwdevoogd.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
Jan Willem de Voogd: 0118 470666 of kijk op onze website: www.jwdevoogd.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
voor mensen door mensen
leder mens wil gelukkig zijn, kansen krijgen
en zelf keuzes kunnen maken in zaken die
belangrijk zijn. Dat noemen wij Kwaliteit van
Bestaan. Ook mensen met een beperking
willen regie hebben over hun leven. Eigen
keuze maken in wonen, werken, leren
sociale contacten en vrije tijd. Dat noemen
wij inclusie. Arduin ondersteunt cliënten en
hun netwerk in het deelnemen aan de
samenleving en spreken ze aan op hun
mogelijkheden. Gewoon wat kan, bijzonder
wat moet, is daarbij in alle opzichten het
uitgangspunt.
Arduin heeft gewerkt aan een toekomst-
bestendige inhoudelijke visie en er zijn
strategische keuzes gemaakt.
De inhoudelijke visie is vertaald naar een
organisatiemodel en daar wordt momenteel
vorm aan gegeven.
De kernwaarden zijn: verbinden, betrokken,
verantwoordelijk en ontwikkelen.
De functie:
In deze nieuwe functie adviseer en ondersteun je de organisatie (waaronder Raad van Bestuur,
MT en clustermanagers) bij de ontwikkeling, implementatie, borging en toetsing van het kwa
liteitsbeleid binnen de organisatie. Je legt daarbij verbindingen tussen kwaliteitseisen, -syste
men, zorgprocessen aan de ene kant en de inhoud van de zorg, de medewerkers en de
cliënten aan de andere kant. Dit zodat er bij iedereen continue aandacht is voor verbetering
van kwaliteit van bestaan en geleverde zorg. Daarnaast ga je meerdere Arduin-brede pro
jecten rondom kwaliteit leiden, zoals het opzetten van een nieuw vorm van interne auditing en
werken conform ISO 9001:2015. Je coördineert en verbindt vanuit een nieuw op te zetten
brede kwaliteitswerkgroep de thema's rondom kwaliteit.
Je hebt:
Een afgeronde relevante Academisch opleiding. Bij voorkeur gericht op kwaliteitsmanagement.
Circa 3 jaar ervaring als kwaliteitsadviseur of met de implementatie van kwaliteit.
Ervaring met de PDCA-cyclus.
Ervaring binnen de zorg, bij voorkeur met de Wet langdurige zorg.
Je bent:
Bekend met de (zorginhoudelijke) kwaliteitseisen die gesteld worden in de gehandicaptenzorg.
Een flexibele, klantgerichte en een doortastende persoonlijkheid.
Een proactieve adviseur met passende verbetervoorstellen.
Adviesvaardig, met een goed analytisch vermogen en een vlotte pen.
Communicatief vaardig waardoor je partijen aan elkaar weet te verbinden.
Wij bieden:
Een uitdagende en dynamische werkomgeving met ruimte om invulling te geven aan deze nieuwe
functie.
Een jaarcontract, voor 24 tot 28 uur per week (in overleg te bepalen).
Meer informatie en sollicitatie:
Voor een uitgebreide beschrijving van deze functie en meer informatie over solliciteren, ga naar
www.arduin.nl/werken. Reageren graag voor maandag 8 februari 2016.
W
kinderopvang
Walcheren
k i
M
i k
eer informatie en sollïc
op www.kïnderopvangwal
t e r e n
cheren.nl
Ter aanvulling van het team van
Restaurant Zee&Land
zijn wij op zoek naar
met potentie, en een vakgerichte opleiding en/of werkervaring.
In Zee&Land bieden wij onze gasten een a la carte kaart met dagverse (streek)producten.
in Grand Café "1866"
vullen wij het team graag aan met
Tevens hebben wij mogelijkheden voor:
parttime
Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten m/v die:
beschikken over een groot gastvrijheidsgevoel,
flexibel beschikbaar zijn en kennis van de Duitse taal hebben.
Ben jij de juiste kandidaat voor één van bovenstaande functies
en wil je werken in een uniek bedrijf dat staat voor kwaliteit, goede sfeer en professionaliteit,
vul dan het sollicitatieformulier in via de website www, werkenbii bad hoteln I of vraag dit
aan via hdevisser@badhotel.com of telefoonnr. 0118-588804 en stuur dit samen met je CV
naar bovenstaand e-mailadres.
Wij zien je sollicitatie met belangstelling tegemoet!
www.badhotel.com
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Interesse?