ARDUIN Lid Raad van Bestuur 32 WERKPLAATSRECEPTIONIST(E) Autobedrijf J.W. de Voogd Strategisch Adviseur Kwaliteit m/v Word jij onze partner in groei? MITSUBISHI MOTORS Voor onze organisatie zijn we op zoek naar nieuwe collega's: «Manager Klantadv ies 32-36 uur per week Reformatorisch manager 32 uur per week Personeelsadviseur 2s uur per week Pedagogisch medewerkers diverse mogelijkheden Badhotel Domburg ambitieuze MEDEWERKERS BEDIENING enthousiaste MEDEWERKERS BEDIENING weekend/vakantie medewerkers portefeuille zorg en welbevinden WVO Zorg is met ruim 1.100 medewerkers en 800 vrijwilligers een grote zorgaanbieder op Walcheren. Teneinde beter aan te kunnen sluiten bij de veranderende externe omgeving en de uitdagingen waar WVO Zorg zich voor geplaatst ziet mogelijk te maken, is besloten om de Raad van Bestuur uit te breiden met een tweede lid. Informatie over de functie vindt u op www.wvozorg.nl onder vacatures. Uw sollicitatie en curriculum vitae kunt u voor 7 februari 2016 sturen naar raadvantoezicht@wvozorg.nl. Samen voelt beter WVO zorg zaterdag 23 januari 2016 A Autobedrijf J.W. de Voogd is al jarenlang dealer van de merken Mitsubishi, Daihatsu en Piaggio Commercial Vehicles. Daarnaast zijn we tweewieler dealer van Vespa, Piaggio, Aprilia en elektrische Govecs scooters. Het vertrouwde adres voor al uw auto- en scooterzaken. Wegens pensionering zijn wij op zoek naar een werkplaatsreceptionist(e). De receptionist(e) is de spil binnen ons bedrijf. Hij/zij zorgt voor een perfecte communicatie tussen klant en de werkplaats. Heb jij, met jouw technische en commerciële talenten, oog en oor voor onze klant? Wat ga je doen? In deze functie heb je zowel frontoffice- als backofficetakenJe helpt klanten aan de balie, plant het onderhoud en ver deelt de werkopdrachten in overleg met hoofd Werkplaats. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratie, zoals facturatie, bestellingen, bandenbeheer en handel je schadeclaims af. Uiteraard sta je onze klanten te woord en geef je hen het juiste technische en/of commerciële advies. Wie ben je? Je bent in het bezit van een afgeronde MBO opleiding, bijvoorbeeld Autotechniek. Je werkt zelfstandig, hebt geen van 8-5 mentaliteit en beschikt over een aantoonbaar groot technisch en commercieel inzicht. Plannen, organiseren en verant woordelijkheid nemen, vormen je tweede natuur. Je hebt ervaring met programma's als CaRe-Mail, WinCar en Microsoft Office. Jouw gedrevenheid en nauwkeurigheid maken je tot onze ideale kandidaat. Wat bieden wij je? Een afwisselende baan in een professionele organisatie. Kenmerkend voor ons familiebedrijf is de informele structuur, met korte communicatielijnen en een prettige, open werksfeer. Daarnaast bieden we je een goed arbeidsvoorwaardenpakket. Geïnteresseerd? Je kunt direct reageren op deze vacature door je motivatiebrief met CV en foto te mailen naar: janwillem@jwdevoogd.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met: Jan Willem de Voogd: 0118 470666 of kijk op onze website: www.jwdevoogd.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. voor mensen door mensen leder mens wil gelukkig zijn, kansen krijgen en zelf keuzes kunnen maken in zaken die belangrijk zijn. Dat noemen wij Kwaliteit van Bestaan. Ook mensen met een beperking willen regie hebben over hun leven. Eigen keuze maken in wonen, werken, leren sociale contacten en vrije tijd. Dat noemen wij inclusie. Arduin ondersteunt cliënten en hun netwerk in het deelnemen aan de samenleving en spreken ze aan op hun mogelijkheden. Gewoon wat kan, bijzonder wat moet, is daarbij in alle opzichten het uitgangspunt. Arduin heeft gewerkt aan een toekomst- bestendige inhoudelijke visie en er zijn strategische keuzes gemaakt. De inhoudelijke visie is vertaald naar een organisatiemodel en daar wordt momenteel vorm aan gegeven. De kernwaarden zijn: verbinden, betrokken, verantwoordelijk en ontwikkelen. De functie: In deze nieuwe functie adviseer en ondersteun je de organisatie (waaronder Raad van Bestuur, MT en clustermanagers) bij de ontwikkeling, implementatie, borging en toetsing van het kwa liteitsbeleid binnen de organisatie. Je legt daarbij verbindingen tussen kwaliteitseisen, -syste men, zorgprocessen aan de ene kant en de inhoud van de zorg, de medewerkers en de cliënten aan de andere kant. Dit zodat er bij iedereen continue aandacht is voor verbetering van kwaliteit van bestaan en geleverde zorg. Daarnaast ga je meerdere Arduin-brede pro jecten rondom kwaliteit leiden, zoals het opzetten van een nieuw vorm van interne auditing en werken conform ISO 9001:2015. Je coördineert en verbindt vanuit een nieuw op te zetten brede kwaliteitswerkgroep de thema's rondom kwaliteit. Je hebt: Een afgeronde relevante Academisch opleiding. Bij voorkeur gericht op kwaliteitsmanagement. Circa 3 jaar ervaring als kwaliteitsadviseur of met de implementatie van kwaliteit. Ervaring met de PDCA-cyclus. Ervaring binnen de zorg, bij voorkeur met de Wet langdurige zorg. Je bent: Bekend met de (zorginhoudelijke) kwaliteitseisen die gesteld worden in de gehandicaptenzorg. Een flexibele, klantgerichte en een doortastende persoonlijkheid. Een proactieve adviseur met passende verbetervoorstellen. Adviesvaardig, met een goed analytisch vermogen en een vlotte pen. Communicatief vaardig waardoor je partijen aan elkaar weet te verbinden. Wij bieden: Een uitdagende en dynamische werkomgeving met ruimte om invulling te geven aan deze nieuwe functie. Een jaarcontract, voor 24 tot 28 uur per week (in overleg te bepalen). Meer informatie en sollicitatie: Voor een uitgebreide beschrijving van deze functie en meer informatie over solliciteren, ga naar www.arduin.nl/werken. Reageren graag voor maandag 8 februari 2016. W kinderopvang Walcheren k i M i k eer informatie en sollïc op www.kïnderopvangwal t e r e n cheren.nl Ter aanvulling van het team van Restaurant Zee&Land zijn wij op zoek naar met potentie, en een vakgerichte opleiding en/of werkervaring. In Zee&Land bieden wij onze gasten een a la carte kaart met dagverse (streek)producten. in Grand Café "1866" vullen wij het team graag aan met Tevens hebben wij mogelijkheden voor: parttime Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten m/v die: beschikken over een groot gastvrijheidsgevoel, flexibel beschikbaar zijn en kennis van de Duitse taal hebben. Ben jij de juiste kandidaat voor één van bovenstaande functies en wil je werken in een uniek bedrijf dat staat voor kwaliteit, goede sfeer en professionaliteit, vul dan het sollicitatieformulier in via de website www, werkenbii bad hoteln I of vraag dit aan via hdevisser@badhotel.com of telefoonnr. 0118-588804 en stuur dit samen met je CV naar bovenstaand e-mailadres. Wij zien je sollicitatie met belangstelling tegemoet! www.badhotel.com Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Interesse?

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2016 | | pagina 32