Jo-Annes Q Contacta.nl 3-4-5 november De kracht van connecties J Met circa 28.000 Contacta.nl contac ten kan LMG strategie+creatie met recht over interessante connecties spreken. En toch is er een bijna één op één contact mogelijk door het online contact. De online connecties spe len een belangrijke rol in het uitno digingstraject voor Contacta.nl. Het aanbieden van een persoonlijk pro gramma is mogelijk via een vernieuw de 'customized nieuwsbrief'. Danny Hollestelle Zakenvrouw van jaar en DGA Koninklijke Hollestelle Groep powered by Ondernemer W Erik Iedere bezoeker moet zo effectief mogelijk zijn of haar tijd doorbren gen op de beursvloer van Contacta.nl. Voor Perry Kentin van LMG strategie+creatie is dit dé uitdaging van het eerste uur. De online nieuws brief sluit aan bij de interesse en beleving van de individuele bezoeker aan Contacta.nl. "Een pilot met de doelgroep 'onder nemende vrouwen' pakte al ver rassend goed uit", vertelt hij en thousiast. "Het aantal aanmeldingen voor onder meer zakenvrouw van het jaar Danny Hollestelle ligt nu al significant hoger in vergelijking met de sessies met de zaken vrouwen in de vorige edities. Het online openen van de 'cus tomized' nieuwsbrief is direct met bijna 50 procent gestegen en er wordt aanzienlijk meer op de buttons doorgeklikt voor meer informatie. Deze activiteiten van onze ontvangers monitoren wij en zo zien we welk effect een 'customized' nieuwsbrief op de ontvangers heeft. Kentin verlegt ondertussen zijn focus alweer op de volgende stap in het optimaliseren van Con- tacta.nl. "Het draait uiteindelijk om het sluiten van deals, binnenhalen van leads en business genere ren. Dat gaan we in 2016 actief oppakken in een soort Groupon- vorm, waarmee deelnemers ze ker weten dat ze hun investering eruit halen. Een mini 'activatie proef' bij één van onze exposan ten pakt nu al positief uit", ver telt Kentin enthousiast. De beursvloer bruist meer dan ooit met mooie presentaties en veel activiteiten. "Het is opnieuw attractiever ge maakt. Er is veel zorg besteed aan de opzet van onder meer de pleinen. Ook in de Oosterschel- dehal komen er grote moderne stands te staan van onder meer Belisol, WEA en Hoondert, Rijks waterstaat en GGD. Ook onze sprekers zijn specialisten in hun vakgebied. We hebben meer kennis dan entertainment in de Contacta Arena dit jaar", bena drukt een tevreden Kentin tot slot. Eurocommissaris Neelie Kroes had het in bij de start van Contacta.nl in april niet beter kun nen verwoorden; Zeeland heeft zoveel te bieden. Voor gedepu teerde Jo-Annes de Bat is dat niet tegen dovemans oren ge zegd; energiek stapte hij in het Zeeuwse Provinciebestuur. Op dinsdag 3 november om 16.00 uur opent hij Contacta.nl. Zijn visie op Contacta.nl en de regi onale economie deelt hij graag. U kende Contacta.nl via het wethouderschap in Goes. Wat vindt u van deze netwerk- beurs? Een maatschappij zonder verbindingen is ondenkbaar. Overal om ons heen bestaan er verbanden. Zo is onderling contact voor mensen van levensbelang. Bedrijven ontlenen hun bestaansrecht aan zakelijke relaties met klanten en leveranciers. En de samenhang binnen en tussen afdelingen is van essentieel belang voor de effectiviteit van een onderneming. Connecties helpen je verder als individu, als bedrijf, maar ook als regio en als samenleving. Je komt verder doordatje kennis deelt en ervaringen uitwisselt. Door personen en organisaties aan elkaar te linken, worden krachten gebundeld en wordt 1 1 niet 2, maar 3. Je creëert dan synergie, waardoor er een win-win situatie ontstaat voor zowel de onderneming als haar stakehol ders. Hoe je het ook wendt of keert, we maken allemaal deel uit van een geheel, ledereen vervult daarin zijn eigen rol en behartigt een bepaald belang. Zo is een bedrijf gevestigd in een regio, waar medewerkers met hun gezinnen wonen en leven en waar toeleveranciers en klanten opereren. Het is dus van belang om te weten wat er speelt in die regio qua vestigingsklimaat, infra structuur, arbeidsmarkt en onderwijs. Connecties bieden volop mogelijkheden om inspraak te hebben en invloed te kunnen uitoefenen. Actief deelnemen aan netwerken is een mengvorm van je oor te luisteren leggen en je stem laten klinken. Het is een kwestie van 'halen en brengen', van 'geven en nemen'. Contacta.nl is dé plek bij uitstek om contacten op te doen en relaties te onderhouden. Te midden van alle deelnemers en be zoekers op de beursvloer is het een dynamische en inspirerende ontmoetingsplaats. Zakenvrouw van het jaar 2015 Danny Holtestetie is directeur en eigenaar van Koninklijke Hollestelle uit Goes. In 2007 volgde zij haar vader op als algemeen directeur en werd volledig eigenaar. Zij is de zesde generatie die aan het roer staat van dit 140 jaar oude familiebedrijf. Bezoekadres Edisonweg 37E 4382 NV Vlissingen Commercieel directeur Tessa van Waarde Uitgever Erik van Gruijthuijsen Algemene voorwaarden en overige informatie www.wegenermedia.nl De Ondernemer is een uitgave van Wegener Media BV. Aangeboden kopij kan zowel worden geplaatst in de gedrukte als digitale uitgaven van Wegener Media BV Wegener Media BV De Ondernemer heeft een bereik van 156.300 lezers. Redactie Annet van de Ree, Henk van de Voorde, Mariska den Hartog, John de Kok Chef redactie Dennis Rijsbergen T 088-013 09 22 E deondernemer@pzc.nl Advertenties 3 Marcel Schreur Niwele Kees van Zalinge T 088-013 99 95 Contacta.nl is Tekst Annet van de Ree Foto Ruden Riemens Fotografie Specialisten en toppers

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2015 | | pagina 66