ARDUIN Boogaard advocaten molagrocom voor mensen door mensen Clustermanager Arduin Middelburg (36 uur) samen verder groeien Akkerbouwadviseur Senior Fulltime en Akkerbouwadviseur Junior de beste oplossing altijd bereikbaar JURIDISCH SECRETARESSE wouun De organisatie Arduin is een Zeeuwse zorginstelling voor mensen met een verstandelijke beperking. De vertaling van de inhoudelijke visie naar een organisatiemodel voor het primair proces wordt momenteel vorm gegeven. Een belangrijke taak- en functieverschuiving vindt plaats in het management. In het nieuwe model verdwijnt de coach en leggen de teams verantwoording af aan een clustermanager die integraal verantwoordelijk wordt. Voor Arduin zijn wij momenteel op zoek naar meerdere clustermanagers die op professio nele wijze inhoud geven aan deze nieuwe rol. kracht, verantwoordelijk en betrouwbaar. De functie Je geeft integraal leiding aan de medewerkers van een cluster (ongeveer 50 fte). Een cluster bestaat uit verschillende locaties en er kunnen verschillende producten geleverd worden. Het indelingsprincipe van een cluster kan geografisch zijn of inhoudelijk (bv. Kind en Gezin, Intensieve ondersteuningsvraag). Je bent een belangrijke cultuurdrager van de organisatie: kennis, vaardigheden en attitude zijn gericht op het concretiseren van de kernwaarden. Als clustermanager leg je taken, ver antwoordelijkheden en bevoegdheden zo laag mogelijk in de organisatie en verbind je de ondersteunende processen. Je draagt zorg voor het realiseren van integrale zorg- en dienst verlening aan de cliënt, ingekaderd in vastgestelde kwaliteitseisen, goed werkgeverschap voor de medewerkers van Arduin en een gezonde bedrijfsvoering. Je analyseert en verbetert bedrijfsprocessen, omzet, efficiency en kwaliteit in het eigen cluster. Je creëert, stimuleert en organiseert een optimale samenwerking en professionele regie bij de diverse medewerkers, binnen de verschillende locaties, producten en de wijk. Je hebt een belangrijke rol in het tot stand brengen van de verbinding tussen de Arduin-loca ties en de omgeving waarin deze staan. Je draagt zorg voor de integratie van het leven in de wijk en het leven in de Arduin locatie. Je bent de relatiebeheerder voor de opdrachtgevers en ketenpartners gerelateerd aan het cluster. Je vertegenwoordigt de organisatie, zoekt samen werking met andere partners in de keten en neemt deel aan overlegvormen gericht op samenwerking, ontwikkeling en inhoud. Je neemt deel aan interne en externe project- en werkgroepen en signaleert relevante ontwikkelingen in jouw werkgebied. Bovenstaande vindt plaats in overeenstemming met het opgestelde beleid, de begroting en het jaarplan van het cluster en Arduin. De clustermanager legt verantwoording af aan de directeur Zorg. Het profiel Voor deze uitdagende rol zoeken we kandidaten met een afgeronde HBO opleiding en ken nis van operationeel/tactisch management. Meerdere jaren ervaring in een leidinggevende functie met integrale verantwoordelijkheid is een pré. In je rol als relatiebeheerder ben je zowel intern als extern klantgericht, sterk in samenwerken en beschik je over overtuigings kracht, goede gesprekstechnieken en onderhandelvaardigheid. Je bent ondernemend, inno vatief, proactief, resultaatgericht en toekomstgericht ingesteld. Je bent voldoende robuust en flexibel om in te kunnen spelen op grote en/of snelle veranderingen. Je hebt een inspirerende en coachende stijl van leidinggeven die ondersteunend is aan de eigen verantwoordelijkheid van de medewerker en het cluster. Je bevordert vraaggericht wer ken en draagt zorg voor een reflectieve werkpraktijk. Je draagt bij aan de ontwikkeling van medewerkers gericht op verbetering van deskundig en professioneel werken. Kortom: we zoeken stevige managers die het zakelijke en mensgerichte weten te combineren op een vraaggerichte manier. Managers die creatief en verbeteringsgericht zijn. Kerncompetenties en funktie-eisen Een afgeronde HBO opleiding zorg is een vereiste; Kennis van management op HBO niveau is vereist, Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als leidinggevende op HBO niveau; Je hebt kennis van financieel beheer en bent in staat een integraal jaarplan voor je cluster te ontwikkelen; Je werkt systematisch; Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk uitstekend uitdrukken; Je bent een professionele gesprekspartner op ieder niveau; naar de medewerker, naar de klant en de mensen in de wijk; Je bent representatief en legt gemakkelijk verbinding binnen en buiten de organisatie Je beschikt over realisatiekracht en probleemoplossend vermogen Aanbod en sollicitatie procedure De functie is gewaardeerd in FWG 60, afhankelijk van opleiding en ervaring max 4269,00 bruto fulltime op basis van 36 uur. Nicoline Franken van Bosman Vos begeleidt deze procedure. De inschrijftermijn voor deze vacature sluit op 30 september 2015. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 1 en 2 okto ber bij hotel van der Valk in Middelburg. Een assessment maakt onderdeel uit van de proce dure. De assessments vinden plaats bij Bosman Vos in Rijswijk op 8 t/m 14 oktober. Een gesprek met de bestuurder vindt plaats op 27 oktober. Een volledig functieprofiel is op te vra gen bij Nicoline Franken van Bosman Vos. Voor meer informatie kunt u terecht bij Bosman en Vos, Nicoline Franken. Uw sollicitatie met motivatie en CV zien we graag via onze website: www.bosmanvos.nl/vacatures Mol Agrocom BV is een toonaangevend particulier toeleveringsbedrijf. Wij richten ons op advisering en levering van producten aan de agrarische- en groenvoorziening-sector. Onze hoofdvestiging staat in Oude Tonge, maar wij werken in heel Nederland en ook daar buiten. Het verhogen van het rendement bij de klant staat centraal. Ter versterking van ons akkerbouwteam zijn wij op zoek naar 2 collega's: Fulltime Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Ben jij de adviseur die durft te sparren met agrarische ondernemers? Heb jij interesse én verstand van bemesting en gewas bescherming? Dan bieden wij jou een uitdagende baan. Dit is de uitdaging: Je onderhoudt zakelijke relaties met afnemers en legt nieuwe contacten met potentiële klanten Als sparringpartner van ondernemers in de akkerbouw adviseer je klanten op technisch gebied, gericht op rendement Je geeft productinformatie, adviezen en teeltvoorlichting en verkoopt de benodigde producten Je signaleert belangrijke ontwikkelingen in de markt en speelt daarop in Je werkt samen met enthousiaste collega's in een technisch verkoopteam en hebt een grote mate van zelfstandigheid Werkgebied: Schouwen-Duiveland, Noord Zuid-Beveland en Walcheren Profiel: HBO-opleiding of HBO werk- en denkniveau Kennis/interesse in de teelt van akkerbouwgewassen Goede contactuele eigenschappen Accuraat, collegiaal en flexibel Woonachtig in of bereid te verhuizen naar ons werkgebied Aanbod: Wil jij je verder ontwikkelen en een bijdrage leveren aan een vooruitstrevend bedrijf met groeiambities, dan is dit een functie met veel vrijheid en doorgroei mogelijkheden. Tevens worden er goede arbeidsvoorwaarden en een prettige, collegiale en professionele werksfeer geboden. Voor de functie akkerbouwadviseur junior wordt een intern opleidingstraject aangeboden waarbij je alle ins en outs van de verschillende werkzaamheden leert. Informatie en solliciteren: Een assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure Voor meer informatie neem je contact op met Wim in 't Veld, telefoon 06-53542400 Sollicitatie met CV mail je voor 1 oktober 2015 naar Wim in 't Veld, w.intveld@molagrocom.nl of stuur je ter attentie van Wim in 't Veld naar onderstaand adres MOLAGROCOM ENERGIEBAAN 15 3255 SB OUDE TONGE 0187 518 555 WWW.MOLAGROCOM.NL Boogaard Advocaten zoekt ter versterking van haar team een: Als juridisch secretaresse assisteer je onze advocaten bij hun werk. Je verzorgt de correspondentie, werkt juridische stukken uit, houdt de agenda bij, ontvangt onze cliënten en staat hen telefonisch te woord. Je maakt deel uit van een jong team dat op een informele manier samenwerkt. Wij zoeken een enthousiaste teamspeler vlot, efficiënt, zelfstandig en nauwkeurig kunnen werken bij voorkeur ervaring met Exact en Windows Office applicaties goede beheersing van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk HAVO/VWO opleiding aangevuld met een secretaresseopleiding Wij bieden een fulltime dienstverband een afwisselende en verantwoordelijke baan een prettige en informele werksfeer een passende beloning, goede arbeidsomstandigheden en arbeidsvoorwaarden De organisatie Boogaard Advocaten is gevestigd in Middelburg. Bij het kantoor zijn acht advocaten werkzaam. De praktijk van Boogaard Advocaten kenmerkt zich door de dienstverlenende instelling en het streven naar kwalitatief hoogwaardige juridische dienstverlening. Verdere informatie over ons kantoor is te vinden op onze website www.boogaardadvocaten.nl Sollicitaties met cv kunnen tot 25 september 2015 worden gericht aan mevrouw C.M.A.S. de Wilde, postbus 616,4330 AP Middelburg (wilde@boogaardadvocaten.nl) 'gewoon wat kan, speciaal wat moet'

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2015 | | pagina 22