Zeeland zoekt talen gpPfi. IHu - f00* J t J If ÉS: f|gj|; Y./ :mRm E LOCO AT "DE TOL" FYSIOTHERAPIE CENTRUM 10 Werken bij de Provincie Zeeland ALGEMEEN FYSIOTHERAPEUT i^F' -vW F J A TPM Coordinator (m/v) Q-HSE Coordinator (m/v) VACATURE zaterdag 20 juni 2015 Zeeland is de enige provincie met Land in Zee. Waar je ook bent: binnen 1 5 minuten sta je altijd aan open water. Dat biedt kansen voor wonen, recreëren en ondernemen. De Provincie Zeeland zet in op economische ontwikkeling, groei en innovatie van Zeeland en benut daarbij de strategische ligging in zee, tussen Rotterdam en Antwerpen. Daarbij kiest zij bewust voor de sectoren waar Zeeland sterk in is zoals de procesindustrie met biobased economy, de havens en logistiek, recreatie en toerisme, energie, landbouw en agro food, visserij en aquacultuur. Ook plattelandsontwikkeling en natuurherstel zijn onderwerpen waar het provinciebestuur aan werkt. Daarbij is het collegeprogramma leidend. Wij zijn op zoek naar: Twee unithoofden Financiën (2,0 fte) De afdeling Financiën kent twee units: de unit 'beleid advies' en de unit 'planning, control en administratie'. Voor elk van deze units zoeken wij een unithoofd. Je geeft dagelijks leiding aan een unit met ongeveer 1 5 medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor de sturing van deze medewerkers onder eindverantwoordelijkheid van het afdelingshoofd. Je gaat de rol vervullen van procesmanager en je gaat veranderingen van (financiële) processen begeleiden. In deze functie ben je daarin een voorhoedespeler. A Reageren Voor meer informatie kijk je op http://www.zeeland.nl/over-de-organisatie/vacatures. Daar vind je deze vacatures met daarin de link om te solliciteren. Reageren kan tot en met 3 juli 2015. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Provincie Zeeland Uw functie In de rol van TPM Coordinator bent u verantwoordelijk voor het begeleiden van het TPM programma en de verdere ontwikkeling van TPM binnen ons bedrijf. Uw belangrijkste taken zijn o.a.: Begeleiden, coachen en stimuleren van de medewerkers in alle lagen van de organisatie in hun groei tijdens het TPM programma; De groei in autonomie van de medewerkers ondersteunen; Zorgen voor een goede samenwerking tussen de pilaren; Faciliteren, begeleiden en ondersteunen van pilaren, verbeterteams en 5S; Ondersteunen van de stuurgroep met de verdere ontwikkeling van het TPM masterplan; Rapporteren en presenteren van TPM-voortgang en -plannen binnen de locatie en de Elopak organisatie; Bewaken van standaarden en zorgen dat er nieuwe standaarden worden ontwikkeld; Opstellen van nieuwe werkinstructies; In samenwerking met de pilaren opstellen, afstemmen en implementeren van de TPM jaarkalender; Plannen en (mede) uitvoeren van assessments van verbeterteams, pilaren en 5S-teams; TPM kennis uitdragen binnen de organisatie en coördineren en regelen van de interne kennisoverdracht omtrent TPM voor de betrokken medewerkers; Vertalen van de TPM theorie in trainingen die eenvoudig in de praktijk toepasbaar zijn; Ondersteuning bieden bij het overdragen van kennis en standaarden voortkomend uit teams of pilaren. Uw profiel HBO werk- en denkniveau; Ruime praktische ervaring met verbetertechnieken, zoals WCM of TPM; Uitstekende kennis van het Microsoft Office pakket; Ervaring met trainen van medewerkers is een pré, evenals ervaring met E-learning systemen; Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; Vaardig in plannen en organiseren; Motivator, kartrekker, proactief, sociaal ingesteld, overtuigend en uitstekende communicatieve vaardigheden. Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer Jesse de Jonge (Assistant Plant Manager) via telefoonnummer: 0115-682171 of per e-mail: Jesse.dejonge@Elopak.com. Uw functie In de rol van Q-HSE Coordinator bent u verantwoordelijk voor het ondersteunen en onderhouden van het management systeem. Uw taken en verantwoordelijkheden bestaan uit: Het ondersteunen van Q-HSE Management, gericht op onderhoud van bestaande certificeringen; Het coördineren en begeleiden van alle interne en externe audits (FDA, ISO 9001, ISO 14001, BRC-loP en HACCP); Het onderhouden van contacten met externe partijen, zoals kwaliteitsadviesbureaus en certificerende instanties; Het up to date houden van het document management systeem; Het opstellen en controleren van werkinstructies en deze werkinstructies trainen aan medewerkers; Het uitvoeren van interne audits en adviseren en ondersteunen van de verschillende afdelingen bij het opvolgen van de correctieve acties; Ondersteuning bieden bij het opzetten en in stand houden van het hygiëne- en milieuzorgsysteem; Beheren van vergunningen en MSDS. Uw profiel MBO+/HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur relevante opleiding op het gebied van managementsystemen); Kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van Q-HSE; Goed in staat om de vertaalslag te maken tussen theorie en praktijk; Ervaring met het uitvoeren van interne audits en begeleiden van externe audits; Uitstekende kennis van het MS Office pakket; Kennis van continu verbeterprogramma's, zoals WCM of TPM, is een pré; Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; Planmatig, gestructureerd, flexibel, proactief, sociaal ingesteld, overtuigend, hoog kwaliteitsbewustzijn, accuraat en uitstekende communicatieve vaardigheden. Voor meer informatie over de functie en/of de afdeling kunt u contact opnemen met de heer Frank van Oosten (QA Manager) via telefoonnummer: 0115-682167 of per e-mail: Frank.vanoosten@Elopak.com. Over Elocoat Elocoat b.v. is een dochteronderneming van Elopak b.v. en behoort tot de Noorse Elopak organisatie, die is gespecialiseerd in het vervaardigen van totaalsystemen voor vloeibare producten in kartonnen verpakkingen. De Elopak Groep beschikt wereldwijd over diverse productiebedrijven en verkoopkantoren en is onderdeel van de Noorse Ferd Groep. Elocoat vervaardigt door middel van extrusiecoating en laminatie, in volcontinudienst, gecoat karton voor de bekende Pure-Pak® verpakking. Elocoat biedt werk aan circa 110 medewerkers. Tot de Coating Groep behoren de plants in Nederland, Denemarken Oekraïne, Saoedi-Arabië en Mexico. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld Ons aanbod Een contract op fulltime basis in een vooruitstrevende en resultaatgerichte organisatie. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Sluitingsdatum 4 juli 2015 Solliciteren en informatie Kandidaten die geïnteresseerd zijn in deze functie kunnen hun sollicitatiebrief en CV mailen naar: Veli Eryürük (HR Officer) E-mail: Veli.Eryuruk@Elopak.com Tel.: +31 (0) 115-682163 Elocoat b.v. Postbus 90, 4530 AB Terneuzen Nederland www.elocoat.nl VACATURE Voor onze veelzijdige sportieve praktijk in Goes zoeken wij per 15 juli 2015 een Fysiotherapeut (M/V) voor minimaal 30 uur per week of twee Fysiotherapeuten (M/V) voor minimaal 15 uur per week, met mogelijkheid tot uitbreiding van de uren. We vragen: Gediplomeerd Fysiotherapeut, BIG en CKR geregistreerd, een klantvriendelijk en patiëntgerichte werkhouding, bij voorkeur bekend met Intramed/Fysioroadmap, affiniteit met medische fitness, flexibel inzetbaar, in bezit van een auto. Wij bieden: Leuke en veelzijdige baan, goede verdienste, ontwikkelingsmogelijkheden. Uw CV met motivatiebrief t.a.v. M.C. Tolhoek kunt u sturen naarinfo@fysiotherapiedetol.nl Zeeuwse Muziekschool De Zeeuwse Muziek school heeft een brede maatschappelijke functie, waarbij indi viduen maar ook een groot aantal vereni gingen, scholen, koren en orkesten worden ondersteund in heel Zeeland. Per 1 september 2015 zoeken we een TEAMLEIDER MUZIEK (0,8 fte) voor de duur van een jaar Nieuwsgierig Een uitgebreide functiebeschrijving vindt u op onze website. Reactie We ontvangen je reactie graag vóór 30 juni a.s. op het volgende emailadres: w.harders@zeeuwsemuziekschool.nl De functie: Je bent verantwoordelijk voor het (les) programma, aansturing, ondersteuning en functioneren van een team van muziekdocenten. Functie eisen: Afgeronde conservatoriumopleiding, richting schoolmuziek/docent Brede kennis van en passie voor muziek Ervaring in een leidinggevende rol in een veranderende omgeving Minimaal 10 jaar aantoonbaar, verge lijkbare werkervaring Bereidheid tot reizen door de hele provincie Zeeland Arbeidsvoorwaarden Salaris en rechtspositie gebaseerd op Arbeidsvoorwaardenregeling gem. Middelburg. Uitgaande van schaal 9 (bij 36-urige werkweek max. 3590) Info mw. Koerts, tel. 088 470 00 00 en www.zeeuwsemuziekschool.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2015 | | pagina 10