Moet dat in de krant? bs1 Schiphol Ja, want het raakt iedereen. In plaats van bij de gate, krijgen onze reizigers een controle in één van de vijf ruime en comfortabele securityfilters. Veiligheidscontroles zijn onvermijdelijk binnen de luchtvaart. Op Schiphol willen we ervoor zorgen dat securitychecks aanvoelen als een service, ledereen verdient een ontspannen begin van zijn of haar reis. En dat kan. Alle controles doorloop je direct na elkaar. Daarna kun je in alle rust genieten in de Lounges. Verbouwen en vernieuwen Aan de invoering van centrale security zijn jaren van hard werken voorafgegaan. De hele terminal moest op de schop, maar ondertussen bleven we wel gewoon 24 uur per dag in bedrijf. Duizenden en duizenden manuren zitten in deze vernieuwing en verbetering. De toewijding van alle partijen is geweldig. Dank dus voor jullie inzet bouwers, beveiligers, retailers, medewerkers van KLM en andere luchtvaartmaatschappijen, afhandelaren, NCTV, Koninklijke Marechaussee en douane! O We bouwen verder Een speciaal woord van dank is er voor onze reizigers. We hebben geprobeerd de overlast zoveel mogelijk te beperken. Helemaal onopgemerkt is het echter niet gegaan. Dus reizigers, bedankt voor jullie begrip! Maar voor de helderheid: we vragen nog wel even geduld. Het securityproces is aangepast, maar de bouwwerkzaamheden zijn nog niet gereed. Overlast en wachtrijen kunnen helaas nog voorkomen. Maar we beloven: jullie geduld wordt beloond. We bouwen verder aan een mooier en beter Schiphol. De beste zijn Waarom doen we dit allemaal? De ontwikkelingen binnen de luchtvaart gaan razendsnel. De concurrentie is stevig. Schiphol kan niet de grootste luchthaven zijn. Wel de beste qua netwerk, kwaliteit, beleving, innovatiekracht en duurzaamheid. Zoiets realiseer je niet alleen. Schiphol maken we samen. Samen met al onze partners zorgen we voor een wereldluchthaven, economische groei en banen. Nu en in de toekomst. ■e Amsterdam Airport

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2015 | | pagina 7