lagne worden starter de Ondernemer Voor ondernemend werkend Zeeland Tanya Joustra werkte jarenlang in de internationale communicatie en marketingwereld. Nu staat ze onder de naam JAS! klaar om bedrijven te helpen hun naamsbekendheid, de aantrekkelijkheid en de vraag naar een product, merk of dienst te verbeteren. Naam Bedrijf Begonnen Meevaller Tegenvaller Website Tanya Joustra (37) JAS! eind 2014 liefde voor het vak je eigen kracht kan je ook tegenwerken www.jasadvies.com Tekst Peter Urbanus Foto Lex de Meester Denken vanuit de doelgroep is haar missie. "Als merk of bedrijf moet je vooral dicht bij jezelf blijven", is Joustra's overtuiging. "Ook met een klein budget kun je vaak mooie resultaten bereiken. In een eerste gesprek met de klant kijken we samen hoe de situatie is en wat de mogelijkheden zijn. Creatief denken is mijn kracht. Slim inzetten van media levert veel op, van traditioneel tot innovatief en verrassen(k Vooral voor kleinere bedrijven ligt hier een uitdaging die mij erg aanspreekt." Joustra (37) studeerde aan deUdgeschool Zeeland (economisch lingu ïstisch) en werkt nu vanuits^Gravenpolder. De afgelopen jaren woonden en werkten zij en haarpran in Amsterdam, waar Joustra actief was in de internationale marj^éting en communicatie. Toch besloten ze terug te ke ren naar de streek waar ze beiden vandaan komen. Zo zag eind vorig jaar JAS! Strategisch marketing communicatie advies het levenslicht. JAS staat voor Jij, Authentiek, Samen. Juist het in Zeeland sterk vertegen woordigde midden- en kleinbedrijf heeft vaak behoefte aan een grotere zichtbaarheid en volgens J(fe|ra is.dat zonder meer mogelijk. "Zolang je weet wie je doelgn^ef? is, watihen beweegt is, hoe ze denken en hoe je hen aanspreekt", isn||»|mertuiging. Authenticiteit is steeds belangrijker. Dicht bij jezelf b$|tósh; een merk of product dat tegen een stootje kan door een st e opja^n-ka rakter. »Een van haar eerste klanten Citymarketing Ter- neuzen, waar ze als city rnarketti^Aafl^slag gaat. Ze werd gekozen uit 56 kandidaten en gaat ds komende tjjd verschil lende marketingactiviteiten opg^Hi <yn de Scheldestad op de kaart te zetten bij bewoners, b^Kkeraen bedrijven. jjmet

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2015 | | pagina 115