Reizen levert mooie herinneringen op Gezocht: Allround Communicatieadviseur JÉ WERKEN 21 In De Uitdaging vertelt elke week iemand, aan de hand van vijf vragen over zijn of haar werk. Wat is het voor werk en wat is de grootste uitdaging? Van daag: Annemarie Keulemans, reisadviseur. foto Ruben Oreel Waaruit bestaat uw werk? Als persoonlijk reisadviseur ben ik ze ven dagen per week beschikbaar voor reisadvies aan huis of via e-mail, tele foon of social media. Ik stel offertes op voor reizen op maat en bestemmingen en werk samen met honderdtwintig be trouwbare reisorganisaties (ANVR/ SGR) in de Benelux en Duitsland. Als de klant tevreden is met de offerte, maak ik de reservering in orde en denk mee over wat er nog van belang kan zijn voor de reis, zoals de verzekerin gen, autohuur, inentingen en visa. En dat kan ik ook allemaal voor de klant verzorgen. Hoe bent u in deze baan terechtgekomen? Ik heb vijftien jaar met veel plezier rei zen geadviseerd en verkocht bij de reis voor de beste prijs heb gevonden en dat kost de klant niets extra's. Ik zorg ervoor dat alles van a tot z gere geld is. En als hij of zij bij thuiskomst van de vakantie voldaan en tevreden is, ben ik dat ook. Wat is het leukste aspect aan dit werk? Het contact met de klanten vind ik het allerleukst aan dit werk. Ik weet dan be ter welke reis ik hen kan aanraden. Nieuwe klanten leren kennen is ook fijn aan deze baan. Wat is de grootste uitdaging in uw werk? Ik wil me als reisadviseur nog beter op de kaart zetten en mensen enthousiast maken om prachtige trips te onderne men. Want reizen levert mooie herinne ringen op en maakt ook gelukkig. ANWB in Middelburg. In juni 2012 is het ANWB Reisbureau gesloten we gens een reorganisatie. Ik ben toen be gonnen met een franchise-reisbureau aan huis bij de reisorganisatie TUI Ne derland en België. Waar haalt u de meeste voldoening uit? Ik zoek net zo lang totdat ik de perfecte met politieke voelsprieten (1.0 fte) groep wil komt Boehlé met sug gesties, waarbij al met rij- en rust tijden voor de chauffeurs reke ning is gehouden. Denise: „Met onze taxibussen kunnen we na tuurlijk zelf aanvoerroutes nogal verkorten en heel flexibel op maat werken. We hebben vaste opstapplaatsen; Axel, Hulst, Oost burg en Terneuzen, maar voor een groep of ander tarief is een an dere opstapplaats goed af te stem men. De lijntjes zijn bij ons erg kort en we proberen in te spelen op de behoefte." In het taxibedrijf werkt Boehlé veelal contractma- tig. Een lijndienst voor schoolkin deren, ziekenvervoer en dat soort vormen van vervoer van mensen.. BOEHLE REIZEN ZATERDAG 7 MAART 2015 niet terecht' Boehlé Reizen is in 1979 opgericht door Hans Boehlé, de vader van Denise Dumez-Boehlé. Destijds was Boehlé een tankstation, 2 taxi's (grote Amerikanen) en een autorijschool. Hans Boehlé zette eind jaren '80 de eerste stappen naar een touringcarbedrijf door een tweedehands tou ringcar te kopen. Voor het taxibedrijf waren toen al rolstoelbussen beschikbaar, de rijschool is inmiddels opgeheven. Anno 2015 heeft Boehlé Reizen de beschikking over 3 luxe touringcarbussen, en 12 taxi's. Tien van die taxi's zijn busjes, zes daarvan zijn ge schikt voor rolstoelvervoer. Het bedrijf heeft 23 medewerkers in dienst. De Provincie Zeeland zet in op econo mische ontwikkeling, groei en innovatie van Zeeland en benut daarbij de strate gische ligging in zee, tussen Rotterdam en Antwerpen. Daarbij kiest zij bewust voor de sectoren waar Zeeland sterk in is, zoals de procesindustrie met bio- based economy, de havens en logistiek, recreatie en toerisme, energie, land bouw en agrofood, visserij en aqua- cultuur. Ook plattelandsontwikkeling en natuurherstel zijn onderwerpen waar het provinciebestuur aan werkt. Daarbij is het collegeprogramma leidend. Afdeling Communicatie De afdeling Communicatie van de Provincie Zeeland zet zich in voor een effectieve, doelgerichte en proactieve in- en externe communicatie van de Provincie Zeeland met Zeeuwen, gemeenten, maatschappelijke organisaties en het bedrijfsleven. Bij de afdeling is behoefte aan medewerkers die kunnen worden ingezet op projecten. Functieomschrijving Als allround adviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor één of meerdere afdelingen. Je levert een inbreng in projecten en adviseert daarbij zelfstandig over de inzet van middelen en kernboodschappen. Je bent in staat zelfstandig te opereren in verschillende platformen binnen en buiten de Provincie. Je schrijft en redigeert teksten en levert input voor de content agenda. Ook coördineer je de productie van middelen. Functie-eisen Je hebt ten minste een relevante HBO-opleiding en aantoonbare werkervaring Je beschikt over de vaardigheid om samen te werken met bestuurders, beleidsadviseurs én met externe relaties Je bent in staat om onder tijdsdruk te presteren, maar ook om aan een meerjarig project uitvoering te geven Informatie over Provincie Zeeland: www.zeeland.nl Je hebt het natuurlijke vermogen om een grote hoeveelheid informatie op een aansprekende wijze te vertalen naar concrete communicatiemiddelen en -kanalen Je beheerst de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk goed Je beschikt tot slot over een goed ontwikkeld improvisatievermogen, de nodige assertiviteit, je bent proactief en een doener die enthousiast en goed samenwerkt Belangrijke competenties voor deze functie zijn: integraal werken, klantgerichtheid, organisatiesensitiviteit en probleemanalyse. Daarnaast zijn er ook drie generieke competenties van belang die voor alle medewerkers gelden. Het gaat dan om coöperatief gedrag, doel-/resultaatgerichtheid en initiatief. Arbeidsvoorwaarden Salarisschaal 1 0 is van toepassing, minimumsalaris: 2.636 en maximumsalaris: 3.766. Genoemde bedragen zijn gebaseerd op een voltijd dienstverband (36 uur) exclusief 8% vakantietoeslag en 8,3% eindejaarsuitkering. Inschaling is afhankelijk van competenties en werkervaring. Het betreft een fulltime dienstverband, invulling op basis van 32 uur behoort echter ook tot de mogelijkheden. Contactinfo Meer informatie over de functie bij: Wilmy Nevels, afdelingshoofd Communicatie, telefoon: 01 18-631026 of e-mail wcaa.nevels-gouverneur@ zeeland.nl. Meer informatie over de sollicitatieprocedure bij: Louise de Troije, consulent P&O, telefoon: 0118-631 242 of l.de.troije@zeeland.nl. Heb je belangstelling voor deze vacature mail dan je reactie vóór dinsdag 1 7 maart 201 5 naar po@zeeland.nl. Op 18 en 20 maart 2015 zijn de sollicitatiegesprekken gepland. Provincie Zeeland

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2015 | | pagina 21