Agrarisch ondernemer? Dan moetje bij ABN AMRO Bank zijn! U bereikt uw doelgroep beter met ndernemer MÜÉNMt Meer informatie? deOndernemer Zeeland T 088-0139995 Eadverteren.zeeland@wegenermedia.nl I www.deondernemer-pzc.nl ABN AMRO BEDRIJVEN Piet Heinstraat 9 Goes Postbus 274 14460 AR GOES Mobiel Nicole Geensen: 06-30197460 Het Agrarisch team van ABN AMRO helpt agrarische ondernemers hij het realiseren van hun ambities. Inzicht in en grondige kennis van de agrarische sectorzijn de bronnen waaruit ABN AMRO put om samen met u te kunnen oogsten, vandaag én morgen. 'Zoals een ondernemer moed en daadkracht moet tonen om zijn bedrijf op te bouwen en gezond te houden, zo staat ABN AMRO de agrariërs in haar klantenbestand bij met doortastendheid en transparan tie', aldus Nicole Geensen, Directeur Agrarisch,Visserij, Retail Leisure. 'Mijn team beschikt over voldoende mogelijkheden en kennis om klan ten met toekomstvisie te helpen hun wensen te realiseren.' Onderzoek on der agrarische klanten toont aan dat deze bijzonder te spreken zijn over de dienstverlening. Nicole: 'Het is goed om te weten dat zij tevreden zijn over onze dienstverlening. Dat wilniet zeggen dat we nu op onze lauweren gaan rusten; we blijven als altijd alert op nieuwe ontwikkelingen binnen de economie en op de markten, in bin nen- en buitenland.' Als gevolg daar van weten nieuwe klanten de weg naar ons te vinden. Van meet af aan is de Agrarische sector een van de belangrijkste pij lers geweest van ABN AMRO. Be gin dit jaar is ook de rest van ABN AMRO Bedrijven overgestapt op sectorgericht werken. Elke sector, legt Nicole uit, heeft zijn eigen specifieke karaktereigenschappen. 'Onze sec torspecialisten weten wat er speelt en spreken de taal van de ondernemers met wie ze steeds in contact zijn. De kennis die ze bij de ene ondernemer opdoen, kunnen ze toepassen bij de andere. Ook kunnen wij een beroep doen op de landelijke sectoradviseurs van ons hoofdkantoor voor onder andere het maken van rapportages. Sectorgericht werken heeft een dui delijke meerwaarde.voor de klant, naast de elementaire service die wij bieden. Het kennis werven en kennis delen is steeds gecentreerd rond één economische sector, met alles wat daarin speelt. Dat voorkomt dat de aandacht versnippert. Daar moet je als klant op kunnen vertrouwen en die garantie geven wij.' Het overgrote deel van de agrarische klanten van het Agriteam Zuidwest Nederland heeft een akkerbouw-, melkvee of fruitteeltbedrijf. Het suc ces van de agrarische onderneming valt of staat met een doordachte planning die is opgesteld al dan niet in samenspraak met specialisten zoals de accountant en de persoon- VT - lijke relatiemanager bij de bank. Het maken van zo'n planning is niet eenvoudig Zo ben je als agrarisch ondernemer nu eenmaal afhankelijk van het weer. En wat te denken van de politiek; zonder de crisissituatie rond Oekraïne zou het er voor menig agrariër een stuk minder zorgelijk uitzien. Nicole: 'Het is de kunst - en daarin tonen juist agrariërs zich on dernemers in de letterlijke betekenis van het woord - standvastig en tege lijkertijd flexibel te zijn. ABN AMRO ondersteunt haar klanten daarin, zoals bijvoorbeeld het verlenen van een seizoenskrediet tijdens typische seizoen werkzaam heden als de appel en perenpluk. Wij helpen onze klan ten hun bedrijfsvoering zo duurzaam mogelijk voort te zetten. Dit vereist niet alleen een zekere schaalgrootte maar ook ruime kennis van wet- en regelgeving. Een goede sparringpart- ner is dan goud waard. Het Agrarisch team van ABN AMRO (met 6 rela tiemanagers en 3 assistent relatiema nagers) wil die sparringpartner zijn, voor agrarische ondernemers met een duurzame bedrijfsvoering, met lef en een duidelijke maar realistische toe komstvisie.'

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2014 | | pagina 106