lid voor de Raad van Toezicht
Zuylen H
GEZOCHT!
SYMACH
PROFILE TYRECENTER
Vogelaar Vredehof bv
assistent hoofd expeditie
www.zuylen.nl
""COMMERCIEEL GASTHEER GASTVROUW""
ZEELAND
SBC is een uitvaartorganisatie met een uitstekende naam in
Breda en omgeving. De stichting beheert het crematorium in
Breda alsmede 11 begraafplaatsen en is eigenaar van een
uitvaartonderneming, Zuylen Uitvaartverzorging. De vacature
ontstaat door het vertrek van een lid van de raad.
Zuylen Uitvaartverzorging, Crematorium en Begraafplaatsen zoekt een
Uw inzet
Wat vragen wij van u?
Wat betekenen wij voor u?
Hoe kunt u reageren?
Uw uitvaartverzorger.
SERVICE MONTEUR
WERKVOORBEREIDER ELECTRO
PLC PROGRAMEUR
(EIND)MONTAGEMEDEWERKERS MECHANISCH ELECTRO
PALLETIZERS
A Thiele Technologies Company
Als lid van de Raad van Toezicht (zeven
leden) ziet u er op toe dat de organisatie,
onder leiding van een directeur/bestuurder,
haar doelstellingen realiseert. De in
de statuten vastgelegde doelen luiden
samengevat als volgt:
Het volgens de wens van de overledene
en/of diens nabestaande(n) op passende
wijze, verzorgen van crematies of
begrafenissen:
Het beheer van één of meer al dan
niet aan de stichting behorende
begraafplaatsen en crematoria;
Het bevorderen van een zo goed
mogelijke begeleiding van het
sterf- en van het rouwproces:
Het ondersteunen van kerkelijke,
levensbeschouwelijke, charitatieve,
culturele, wetenschappelijke en algemeen
nut beogende instellingen.
De raad van toezicht vergadert 6 a
7 keren per jaar (in de vroege avond)
met de bestuurder. Om haar taak goed
te kunnen uitvoeren heeft de raad
beslissingsbevoegdheid op een aantal
cruciale punten. Ook geven de leden
van de raad de bestuurder advies vanuit
hun individuele deskundigheid. Als lid
van de raad bent u aanwezig bij speciale
gelegenheden.
Om uw taak goed uit te kunnen voeren
beschikt u over de volgende kwaliteiten:
Een academisch werk- en denkniveau
Affiniteit met de inhoud van de
dienstverlening
Een brede maatschappelijke ervaring
en oriëntatie
Ruime bestuurlijke ervaring
Strategische doelstellingen in hun
samenhang kunnen beoordelen
Kennis en ervaring op het gebied van
marketing en kwaliteitsmanagement
Geen conflicterende
verantwoordelijkheden of banden
Wonend in Breda of directe omgeving.
Graag zien wij naast de huidige twee
vrouwen in de raad. nog een vrouw erbij
komen.
De raad van toezicht bestaat uit
personen met veel ervaring en met een
grote diversiteit qua achtergrond. De
vergaderingen verlopen in een sfeer van
betrokkenheid, vertrouwen, reflectie en
met een zekere ontspanning.
Wij bieden u een betrokken platform waar
u uw maatschappelijke betrokkenheid
vorm en inhoud kunt geven. Voor
uw inzet ontvangt u een bescheiden
onkostenvergoeding.
U kunt uw brief met relevante informatie
voor 18 juni 2014 sturen naar SBC,
t.a.v. de directeur de heer R.P.J.M. Stapper.
r.stapper@zuylen.nl.
U kunt met hem ook contact opnemen voor
meer informatie, tel. 076-5219453.
SYMACH BV is een vooraanstaande producent van palletizers, interne
transportsystemen en wikkelmachines in uiteenlopende branches van
de agrarische voedingssector tot de industriële en chemische industrie
in Europa, Noord-Amerika en Australië. Momenteel werken wij in onze
moderne, goed geoutilleerde vestiging in Terneuzen met een enthousiast
gedreven team van ruim 40 medewerkers. Kwaliteit en service.zijn
kenmerkend voor SYMACH.
SYMACH BV is onderdeel van Thiele Technologies, dat zijn hoofdkantoor
in Minneapolis, Minnesota (US) heeft.
In verband met de groei van onze onderneming zijn wij momenteel op zoek naar een
De nadruk bij deze functie ligt op het verhelpen van storingen en verrichten van service werkzaamheden
bij onze klanten wereldwijd, het verrichten van montage- en assemblagewerkzaamheden aan onze
machines in onze werkplaats en het plaatsen en opleveren bij de klant.
Je bent betrokken bij het gehele proces van opdracht tot oplevering van SYMACH installaties. De
taken en werkzaamheden spitsen zich hoofdzakelijk toe op het zelfstandig opzetten van nieuwe of het
aanpassen/verbeteren van bestaande elektroschakel schema's a.d.h.v. werktekeningen.
Je werkt zelfstandig binnen de afdeling engineering waarbij de nadruk ligt op het ontwerpen van
nieuwe software applicaties en het verbeteren en aanpassen van al bestaande software applicaties
voor het optimaal functioneren van de SYMACH installaties.
In deze functie monteer je complete rollenbanen en transportbanden voor de SYMACH installaties.
Het afstellen en aftesten van de gemonteerde machinedelen, het bekabelen van complete
palletiseerinstallaties, het aansluiten van diverse motoren, sensors, e.d. behoren tot je taken. Tevens
verricht je montage- en assemblagewerkzaamheden aan onze machines in onze werkplaats en werk
je regelmatig mee aan het plaatsen en opleveren bij klanten wereldwijd.
Voor meer informatie over bovengenoemde functies verwijzen wij u naar onze
website www.symach.nl
SYMACH BV
Gerard Philipsweg 8
4538 DA Terneuzen
www.profilezeeland.nl
Profile Tyrecenter Zeeland is gespecialiseerd in bandenservice voor alle soorten voertuigen en compteet
onderhoud van personenauto's. Met 5 vestigingen in Zeeland zijn wij at 50 jaar toonaangevend in onze regio.
Voor onze vestiging in Goes zijn wij op zoek naar een:
In deze "fulltime" baliefunctie ben je verantwoordelijk voor het contact met de klanten, het maken van
offertes voor banden, velgen, auto-onderhoud, inkoop van goederen en het inplannen van de
werkzaamheden in de werkplaats. Jij bent de persoon binnen ons bedrijf waar de klanten op kunnen
vertrouwen en de collega monteurs op kunnen rekenen zodat de continuïteit in het werk op een
professionele wij2e wordt gewaarborgd. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, bent stressbestendig,
representatief en communicatief vaardig. Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie in een leuk team
met een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Als jij je aangesproken voelt, en jij jezelf ziet als de "gastheer" of "gastvrouw" voor onze klanten, dan ben jij
misschien wel de persoon naar wie wij op zoek zijn. Ujkt deze baan iets voor jou? Bel, mail of schrijf ons dan
zo snel mogelijk!
T.a.v. de Directie Postbus 8048, 4330 EA Middelburg T 01 18 624 739 E werken@profilezeeland.nl
Ter aanvulling van ons huidige team zoeken wij een fulltime
De functie:
In deze functie ondersteun je het hoofd expeditie in de dagelijkse gang van zaken binnen
onze logistieke afdeling. Je bent medeverantwoordelijk voor de productiviteit en kwaliteit
van de afdeling. Onderdeel van je werkzaamheden is het verzorgen van de administratie van
de in- en uitgaande goederenstromen. Verder verricht je alle voorkomende werkzaamheden
binnen de expeditie-afdeling. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband. In deze functie
werk je in verschoven diensten. Op termijn zul je de expeditiechef moeten kunnen vervangen
bij diens afwezigheid.
Functie-eisen:
- MBO werk- en denkniveau
- Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie
- Bereidheid tot overwerk/weekenddienst
- Leidinggevende capaciteiten
- Goede communicatieve vaardigheden
- Goede computervaardigheden
- Enige kennis van hardfruit is een pre
Functieprofiel:
Je hebt al enkele jaren ervaring met logistieke werkzaamheden, zowel praktisch als
administratief. Je bent betrouwbaar en werkt secuur. Je bent leergierig en wilt graag
doorgroeien in de functie. Je bent gedreven en qua werktijden ben je flexibel. Je bent stress
bestendig en weet van aanpakken.
Bedrijfsprofiel:
Vogelaar Vredehof B.V. met vestigingen in Krabbendijke en Enspijk is een distributeur van
hardfruit met ca. 130 medewerkers. Onze activiteiten bestaan uit handel, koelen, verpak
ken, sorteren en distribueren van hardfruit. Jaarrond worden grote volumes fruit uit de hele
wereld behandeld. Onze producten worden dagelijks geleverd aan grootwinkelbedrijven en
groothandels in binnen- en buitenland. Het bedrijf kent een platte organisatiestructuur en een
informele sfeer.
Wat bieden wij:
Je krijgt een uitdagende en gevarieerde baan, met mogelijkheid tot doorgroeien. Je gaat
werken in een gemotiveerd en gedreven team. We bieden goede arbeidsomstandigheden en
passende arbeidsvoorwaarden. Standplaats is Krabbendijke.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Mail dan je sollicitatie bin
nen 2 weken naar bedrijfsleiding@vogelaar.com. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden
in week 27.
Uitgebreide informatie over ons bedrijf kun je vinden op www.vogelaar.com. Voor aanvul
lende informatie of vragen kun je contact opnemen met Nanda Sleymer (personeelszaken) op
telefoonnummer 0113-397124 of per mail nanda@vogelaar.com.
Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.