i i i J I I S J r i Regio spotlight Corstanje lk_ [Va •J inde CONTACTINFORMATIE SieMatic El CONTACTINFORMATIE 'jjilrlÊti -V5 U r-^-f Ontspannen betekent voor veel mensen lek ker kokkerellen of relaxed badderen. Minder zorgeloos is echter vaak de aanleg van die mooie keuken of badkamer. Waar moeten de leidingen? Waar de elektrische bedrading? Welke aannemer doet dit en welke loodgieter dat? En weten ze van elkaar eigenlijk wel wat ze doen? J TWee Koken Baden in Middelburg vindt het enorm belangrijk dat de klant al vanaf stap één ontzorgd wordt. "Vandaar dat we alles zélf doen met eigen personeel. Van het ontwerp tot het ophangen van het laatste handdoekrekje", vertelt Sander Janse. J TWee koken en Baden heet al zo sinds 2009. Maar het bedrijf bestaat al 21 jaar; in de volksmond nog veelal bekend als 'de Baderie' en 'SieMatic'. Sander benadrukt echter dat in de showroom behalve Bade rie badkamers en keukens van SieMatic ook keukens van het eigen merk te bewonderen zijn. "Daarnaast verkopen we ook woonkamervloeren." Het ontzorg- concept is al sinds jaar en dag de ruggengraat van het bedrijf. "Alles wat gedaan moet worden om een ideale badkamer of keuken voor de klant te creëren, doen we in eigen beheer met eigen mensen." De voordelen van deze werkwijze zijn groot. "De klant heeft maar met één partij te maken, de kans op mis verstanden is dan ook klein. Er is zo bovendien maar één aanspreekpunt die tot in detail meedenkt. Zo is bijvoorbeeld al helemaal bedacht hoé hoog de stop contacten komen. Niet dat halverwege de klus blijkt dat de stopcontacten op die plek niet kunnen omdat er leidingen liggen en er dus weer meerkosten bij komen. Bij ons loop je niet tegen verrassingen aan." Een ander voordeel is dat de klant niet eerst een loodgieter over de vloer krijgt, dan weer een elektri cien en dan weer een stukadoor. Bij J TXvee Koken Baden werkt, zo veel als mogelijk, één alleskunner aan het hele project. "Je krijgt dan automatisch dat die er zijn hart en ziel in legt. Hij is bijvoorbeeld niet hele dagen met alleen maar tegels bezig. Nee... hij wil iets moois maken van die badkamer of keuken." Al in het eerste gesprek vormt J T\vee Koken Baden zich een beeld van wat de klant wil, welke sfeer hij mooi vindt en wat zijn budget is. Thuis wordt alles nagemeten en bekeken wat er technisch mogelijk is. Alles wordt tot in de puntjes ingepland. Tot aan de exacte locatie waar een spiegelkastje moet komen en welke kleur voegen, legt Janse uit. En het ontzorgen stopt niet na levering. "Bij de badkamers geven we op alles wat we doen 5 jaar garantie. En ook op het installatiewerk van de keukens zit 5 jaar garantie. Want ons motto is: Een tevreden klant is de deur naar de volgende klant." Van de daken hebben ze het nooit geschreeuwd bij Corstanje Assurantiën in Middelburg. Toen ze in 2012 én 2013 de Independer Hypotheekprijs 'Beste kantoor in Zeeland' wonnen, bleven ze gewoon nuchter. Nu het kantoor onlangs voor de derde opeenvolgende keer de prijs toegekend kreeg, is het echter ook voor directeur Martin Corstanje duidelijk: dit is geen toevalstreffer meer. "We geven altijd goed en eerlijk advies. Dat wordt blijkbaar erg gewaardeerd." Al sinds 1999 is Corstanje Assurantiën actief als dienstverlener op het gebied van hypotheken, verzekeringen, pensioenen en allerhande financiële zaken. "We hebben particulieren als klant, maar ook mkb'ers, grootzakelijke klanten en agrariërs", stelt Corstanje. Wie ze bij Corstanje Assurantiën ook voor zich hebben, persoonlijke aandacht staat altijd voorop. "Wij werken volgens IAAN. Ofwel Inventa riseren, Analyseren, Adviseren en Nazorg. En vooral dat laatste schort er nog wel eens aan bij andere financiële instellingen", stelt Corstanje. "Als we bijvoorbeeld een brandschadegeval hebben afgewik keld, informeren we altijd nog of alles naar wens is verlopen, of er nog iets nodig is." De klant serieus nemen, is vandaag de dag erg belangrijk weet ook teamleider hypotheken en financiële planning Michel Jansen van Galen. Want de financiële instellingen hebben door de crisis een flinke deuk in het imago opgelopen. "Meer dan ooit heeft de klant behoefte aan eerlijk advies. Mensen zijn erg kritisch geworden vanwege de manier waarop sommige financieel dienstverleners met hen zijn omgegaan." Goed en eerlijk advies is dan ook het devies bij Corstanje Assurantiën. Jansen van Galen: "Ik vraag me bij hypotheekadvies altijd af: Wat als het mijn hypotheek zou zijn? Zou ik het dan doen?" "En wees gelijk duidelijk naar de klant toe", vult Corstanje aan. "Daar slaan de grote banken wel eens de plank in mis", en hij wijst op het rentepercentage die bij een bank opeens omlaag kan als de klant bij een concur rent een beter aanbod krijgt. "Geef dan meteen het beste rentepercentage." Het is niet alleen de klantgerichtheid waarmee Corstanje de laatste drie jaar de Independer Hypotheekprijs in de wacht sleepte. Ook de goede kwaliteit van het advies speelt een grote rol. "Op het gebied van hypotheken is nog best veel voor elkaar te krijgen", aldus Jansen van Galen. "Maar dan moet je wel het dossier tot in de puntjes voorbereiden. We hebben wel eens klanten die via een andere dienstverlener de gewenste hypotheek niet kregen. Wij krijgen het dan wel voor elkaar. Hoe dat kan? Wij nemen er nog goed de tijd voor. En we hebben ontzettend veel kennis en ervaring." /XsSURANTlfX ADVERTORIAL r r J Twee Koken Baden Grenadierweg 17 4338 PG Middelburg www.j-twee.nl (0 Karei Doormanplein 30 4335 GD Middelburg 0118-63 91 11 hypotheken@corstanje.nl www.corstanje.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2014 | | pagina 119