U bereikt uw doelgroep beter met ndernemer De ondernemer en zijn lijfblad 8 december 2012 deOndernemer m De belangrijkste vriend van de on dernemer is, hoe kan het ook an ders, deOndernemer. De zaken- bijlage van Wegener Media, het lijfblad voor de ondernemer in Zuidwest Nederland. Waar vindt hij al het nieuws dat hem zo inte resseert, waar kan hij zo goed ad verteren met zo'n groot bereik? deOndernemer, marktleider. Uitgever van regionale kranten Weg ener brengt in heel haar verspreidings gebied deOndernemer uit. In het noorden, oosten, zuiden en midden van het land, overal waar Wegener verschijnt met haar dagbladen, ver schijnt deOndernemer. Uitgezonderd in het gebied Den Bosch, Eindhoven, Tilburg, waar de uitgever gekozen heeft voor een andere formule. Dat wil niet zeggen dat alle edities van deOndernemer hetzelfde zijn, verre van dat. Integendeel, deOnder nemer is zeer regionaal georiënteerd. Zo heeft deOndernemer in Zeeland alleen Zeeuws nieuws, die in West- Brabant alleen uit die regio. Verreweg de meest succesvolle On dernemers van Wegener zijn die van West- Brabant en Zeeland. Geen en kele andere deOndernemer van Weg ener heeft zoveel succes, zoveel om zet en zo'n hoog leesbereik als 'onze' deOndernemer. Al vele jaren bouwt deOndernemer aari een gestage groei Twaalf jaar verschijnt deOndernemer in West- Brabant, in Zeeland ver schijnt het blad sinds 2003. Het idee om een B2B blad voor de beide regionale kranten uit te bren gen is afkomstig van Johan van den Kieboom, tegenwoordig de marke tingman van PZC en Jos van Don gen, key- accountmanager van BN- DeStem. Beiden zijn nog steeds nauw betrokken bij deOndernemer. Zij za gen in 2000 al een grote behoefte bij ondernemend zuidwest Nederland aan een lijfblad voor het bedrijfsle ven. Ze hadden gelijk, deOnderne mer heeft zich zo langzamerhand on misbaar gemaakt bij de ondernemer. Ondernemen is leuk, wil deOnderne mer al die jaren al uitstralen. En al le ven we met zijn allen in moeilijke tij den, hebben bedrijven het lang niet al tijd gemakkelijk, er blijven genoeg po sitieve zaken te melden. deOnderne mer is geen reclameblad, maar heeft een journalistieke formule, bewaakt door de redactie. Interviews met be langrijke ondernemers, innovatieve hoogvliegers, trendsetters en beleids bepalers maken het blad voor ieder een aantrekkelijk. Iedere maand be steedt het blad ruimschoots aandacht aan startende bedrijven. De twee meest populaire rubrieken in deOn dernemer zijn: de barometer, waarin een aantal experts hun visie geven op de economische situatie in hun branche en in het algemeen en de stoel. Daarin wordt een ondernemer, mannelijk of vrouwelijk, geïnter viewd. deOndernemer verschijnt in totaal elf keer per jaar. In Zeeland komt het blad ieder jaar met extra edi ties over de beurs Contacta en het B2B event B02. deOndernemer ver schijnt steeds de derde zaterdag van de maand als bijlage bij de dagbladen PZC en BNDeStem. Daarnaast is deOndernemer promi nent aanwezig op beurzen en evene menten voor het bedrijfsleven. Het blad organiseert met anderen een aan tal workshops. deOndernemer is ook online. Als het ondememersnieuws kunt u terugvin den op: www.deondernemer-pzc.nl Meer informatie? deOndernemer Zeeland T 088-0139995 Eadverteren.zeeland@wegenermedia.nl I www.deondernemer-pzc.nl De man van deOndernemer

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2012 | | pagina 107