Communicatie adviseur m/v Ter Weel is in bloei Stichting Arduin MANAGER (M/V) banen zaterdag 13 oktober 2012 <3 JobTrack.nl Ovet Shipping B.V. is een scheepvaart agentschap met OVE'l' vestigingen in Terneuzen en Vlissingen Voor de vestiging in Terneuzen zijn wij op zoek naar een WATERKLERK MA/ Taakomschrijving De waterklerk voert alle voorkomende werkzaamheden uit voor zeeschepen die voor onze opdrachtgevers de havens van Terneuzen en Vlissingen aanlopen. De waterklerk ressorteert onder de dagelijkse leiding van de Assistent Hoofd Maritieme Dienstverlening. Functie-inhoud alle voorkomende werkzaamheden voor zeeschepen en opdrachtgevers in de havens. De waterklerk woont in de omgeving van Terneuzen De werkzaamheden worden in onregelmatige dienst, volgens een ploegenschema, verricht. Functie-eisen opleiding op MBO-niveau of verkregen door werkervaring affiniteit met de scheepvaart goede kennis van de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift klantgericht ingesteld representatief voorkomen flexibel, geen 9-tot-5-mentaliteit u kunt goed zelfstandig en accuraat werken u bent bereid cursussen/opleidingen te volgen i.v.m. de noodzakelijke vakkennis u bent in het bezit van een rijbewijs en een auto. Geïnteresseerden voor deze functie kunnen hun schriftelijke sollicitatie vóór 27 oktober 2012 richten aan: Ovet Shipping B.V., t.a.v. afdeling Personeelszaken, Postbus 1200, 4530 GE TERNEUZEN of per e-mail naar personeel@ovet.nl Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met Rinus de Bruijn, Hoofd Maritieme Dienstverlening, tel. 0115 - 576 722. Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in week 45. Wonen en werken voor mensen met mogelijkheden Ondersteuning verlenen aan mensen met een verstandelijke beperking. Dat doe je natuurlijk bij Stichting Arduin. Stichting Arduin: een dynamische organisatie ten dienste van mensen met een verstandelijke beperking, actief in het gestalte geven aan moderne inzichten in de zorg- en dienstverlening. Kernbegrippen zijn: autonomie, zelfbepaling, ondersteuning en dialoog. Voor meer informatie over onze organisatie ën visie: www.arduin.nl. Medewerker Financiële Administratie m/v fulltime 36 uur per week Arduin ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking op het gebied van wonen, werken, scholing en vrije tijd zodat zij optimaal kunnen meedoen in de samenleving. Belangrijke kernwaarden bij Arduin zijn transparantie, professionaliteit, betrokkenheid, innovatie en persoonlijke ontwikkeling. Er werken ongeveer 1200 mensen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Middelburg. Wat ga je doen? - je houdt je bezig met de verwerking van alle voorkomende financiële boekhoudkundige werk zaamheden - je bent actief betrokken bij het mede opstellen van begrotingen en jaarrekeningen - je treft voorbereidingen ten behoeve van periodieke accountantscontroles - je levert een bijdrage aan de management informatie binnen' de organisatie - je stelt periodieke liquiditeitsprognoses op, inclusief de bewaking hiervoor - je regelt het betalingsverkeer en voert de kasadministratie Wat vragen we? - je bent in het bezit van een relevant MBO/HBO diploma voor dit vakgebied - je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie - je hebt bij voorkeur ervaring met de applicatie Exact - je hebt betrokkenheid met de dienstverlening die Arduin biedt - je beschikt over goede communicatieve vaardigheden - competenties die van belang zijn: klantgericht, daadkrachtig, proactief, betrokken, loyaal, integer, des kundig Wat bieden we? - een dynamische baan - salaris en arbeidsvoorwaarden conform CAO Gehandicaptenzorg - uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden - jaarcontract met zicht op vaste aanstelling Wat is de procedure? Aanvullende informatie kun je vragen bij manager Hans van de Klundert: 0118-434502. Sollicitatie met motivatie en cv voor 29 oktober 2012, richten aan Arduin, sector PO&O, postbus 85, 4330 AB, Middelburg of per mail naar werken@arduin.nl. De selectiegesprekken zijn gepland op maandag 5 november en dinsdag 6 november 2012. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature, stelt Arduin niet op prijs. Voor de gehele zorggroep zijn wij per 1 januari 2013 op zoek naar een: 32 uur per week Afwisselende baan met veel ruimte voer eigen inbreng. Waardering en respect voor jouw specialistische kennis en kunde, inschaling: FWG 45 (max. 2.901,30 per maand fulltime]. Interesse? Bekijk het volledige functieprofiel op www.terweet.nl/werken/vacatures. Algemene informatie over Ter Weei vind je op WWW»t6rW©öl«-nl <3 efvedère INïeuw WoCfsCaar Vereniging van (Eigenaren BaveCseCaan 420, 4834 EL Breda. EeC.: 076-5.65.32.15 www. 6eCvedere-nieuw-woCfsCaar. nC iiifo@6efvedere-nieuw-woffsfaar. nC Belvedère Nieuw Wolfslaar is een serviceflat met 100 appartementen. Ten behoeve van de bewoners wordt service op maat geboden. Deze service bestaat, naast vele diensten welke op individueel verzoek kunnen worden geleverd, uit een zes dagen per week geopende receptie en een huishoudelijke- dienst. Voor de dagelijkse leiding van deze betrekkelijk kleine organisatie zijn wij op zoek naar een: Het betreft een deeltijd functie voor 32 tot 36 uur per week. De Manager: Heeft de dagelijkse leiding over een service gerichte organisatie waarin het op klantvriendelijke wijze van organiseren van de dienstverlening aan de bewoners, binnen vastgestelde kaders, voorop staat. Geeft leiding aan de personeleorganisatie en organiseert tenminste één maal per jaar functioneringsgesprekken met de medewerkers die in vaste dienst zijn. Bevordert een goede organisatie- en communicatiestructuur. Adviseert het bestuur van de vereniging met betrekking tot bijstelling of wijziging van het te voeren beleid. Is verantwoordelijk voor het voeren van een efficiënte administratie. Beheert de financiën van de vereniging. Onderhoudt, in overleg met het bestuur, het contact met alle personen en instanties met wie in het belang van de vereniging contacten onderhouden dienen te worden. Ontvangt leiding en rapporteert aan het bestuur, op deelgebieden aan het verantwoordelijk bestuurslid. Functie eisen: Beschikt over kennis op HBO niveau. Heeft ervaring als leidinggevende Draagt kennis van administratieve processen Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift. Voor inlichtingen kunt u bellen met: J.P. van Aardenne, voorzitter van het bestuur, telefoon: 076-5655157 Uw sollicitatie kunt u richten aan: Belvedère Nieuw Wolfslaar, t.a.v. de voorzitter van het bestuur, Bavelselaan 420, 4834 TL Breda.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2012 | | pagina 52