Algemeen directeur m/v EÏ2 Adfiz Voorzitter (m/v) Raad van Toezicht www.zorgstroom.nl Assistent bedrijfsleider Allround commercieeladministratief medewerker (m/v) C ECKART ProBaz C5 JobTrack.nl zaterdag 17 maart 2012 b VS'SÏ Binnen Zorgstroom ontstaat per i januari 2013 de vacature Wij zijn daarom op zoek naar een persoon met bewezen bestuurlijke ervaring (in bedrijfsleven en/of maatschappelijke organisaties en/of overheid) die geworteld is in de Zeeuwse samenleving. Voor meer informatie over deze vacature verwijzen wij u naar onze site GEMEENTE VEERE Onze afdeling Welzijn is o.a. verantwoordelijk voor liet sport- en accommodatiebeleid en -beheer, onderwijs, jeugdbeleid en onderhoud van de gemeentelijke accommodaties. De afdeling bestaat uit 35 medewerkers, waarvan er 16 in de verschillende accommodaties werken, waaronder het Zwembad De Goudvijver in Serooskcrke. Dit openluchtzwembad is dit jaar geopend van 1 mei tot en met 15 september voor recreatief zwemmen en het volgen van zwemlessen. Wij zoeken voor het zwembad een: gemiddeld 35 uur per week functieschaal 5 Wij zoeken Je hebt een MBO-3 werk- en denkniveau bij voorkeur verkregen door een op het aandachtsgebied gerichte vakopleiding, aangevuld met een diploma allround zweminstructeur, een geldig EHBO-diploma (incl. reanimatie en AED) en BHV. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel. Omdat het zwembad van 1 mei tot half september geopend is. werkje in die periode gemiddeld 35 uur per week en kun je dan beperkt verlof opnemen. Taken Je verricht de volgende werkzaamheden: zelfstandig zwemonderricht aan peuters, kleuters, jeugd en volwassenen. Toezicht tijdens het vrij en recreatief zwemmen. Kassawerkzaamheden en uit het kasbeheer voortvloeiende lichte administratieve taken, Verschillende dagelijks voorkomende onderhouds- en schoonmaakwerkzaam heden. Meer informatie nodig? Bel met Arno v.d. Heijde, Hoofd afdeling Welzijn, 0118-555403, of lngrid Wildschut, personeelsadviseur 0118-555390. Heb je belangstelling? Solliciteer via www.Zeelandwerkt.nl en richt je brief ter attentie van het college van Burgemeester en Wethouders, onder vermelding van vacaturenummer 05/12. Je sollicitatie verwachten wij uiterlijk op 24 maart 2012. met affiniteit voor de financiële administratie (24 tot 32 uur) b; ECKART Benelux B.V. is dochteronderneming van ECKART GmbH in Hartenstein (Beieren D), een divisie van de Duitse multinational ALTANA AG. ECKART Benelux is verantwoordelijk voor de verkoop en distributie in de Benelux voor de door ECKART GmbH ontwikkelde en geprodu ceerde speciale effectpigménten. Deze vinden hun toepassing in o.m. de verf-, grafische- en kunststofindustrie, maar ook in de cosmetica etc. Voor de versterking van onze binnendienst in Uden zoeken wij een Allround commercieel administratief medewerker met affiniteit voor de financiële administratie die het een uitdaging vindt werkzaam te zijn in een klein team, met een grote variatie aan taken. In deze functie heb je dagelijks contact met klanten en ontvang je orders die je verder ver werkt in de in- en verkoopadministratie. Verder draag je zorg voor een tijdige, correcte en juiste uitvoering van alle administratieve werkzaamheden met betrekking tot de uitlevering van een order, zoals orderbevestigingen en facturatie. Tevens zijn het in ontvangst nemen, re gistreren en verder leiden van klantenklachten en de begeleiding van overige correspondentie met klanten met betrekking tot technische vragen, documentatie aanvragen etc. onderdeel van je werkzaamheden. Voor deze functie vragen wij een MBO HBO denk- en werkniveau en aantoonbare rele vante ervaring, bij voorkeur opgedaan in een internationaal georiënteerde omgeving. Je bent bekend met ERP (SAP) en CRM programma's en hebt een goede kennis van Microsoft Office. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift in de Nederlandse, Du itse en Engelse taal en bent klantgericht en nauwkeurig. Stressbestendigheid, flexibiliteit en enthousiasme zijn onontbeerlijk en verder ben je niet afhankelijk van schoolvakanties en/of bouwvakvakanties. ECKART Benelux biedt je een salaris in overeenstemming met de functie, een veelzijdige en verantwoordelijke baan en een prettige werkomgeving in een klein team Nadere inlichtingen kun je verkrijgen bij Ger Reehuis, directeur, telefoonnummer 0413-214000. Je schriftelijke sollicitatie kun je binnen 10 dagen sturen aan: ECKART Benelux B.V., t.a.v. Ger Reehuis, Postbus 215, 5400 AE Uden of Ger.Reehuis@altana.com, www.altana.jobs Acquisitie wordt met op prijs gesteld. A member of Q ALTANA Effect Pigments Schotengroep ProBaz bestaat uit een negental scholen in de gemeente Terneuzen. Per 01-10-2011 bedroeg het totale leerlingenaantal: 1460 Met ingang van het schooljaar 2012-2013 zoeken wij een: Onze algemeen directeur is een inspirerend leidinggevende met focus op professionele ontwikkeling en kwaliteitsverbetering. Iemand die: - staat voor christelijk onderwijs en daar in leven en wandel gestalte aan weet te geven; - schooloverstijgende beleidsdoelstellingen ontwikkelt en zorg draagt voor het onderwijsbeleid, van ontwikkeling tot evaluatie; - het integrale of strategische beleid naar beleidsuitgangspunten en -kaders voor scholen vertaalt; - verantwoordelijk is voor de organisatiebrede meerjarenplannen en begroting; - leiding geeft aan de schooldirecteuren; - de scholengroep vertegenwoordigt in en bij externe contacten; - ervaring heeft met lesgeven in het onderwijs; - aantoonbare managementervaring in het onderwijs heeft; - een academisch werk- en denkniveau heeft. Voor meer informatie over onze scholengroep én de opgestelde profielschets verwijzen we u naar WWW.prob3Z.nl Voor informatie over de vacature kunt u contact opnemen met de voorzitter van het bestuur dhr. J. van Opdorp, tel. 0115-613923 Uw schriftelijke sollicitatie inclusief CV kunt u voor 31 maart a.s. richten aan het postadres van het bestuur: Scholengroep ProBaz, p/a Polderstraat 24, 4543 AB Zaamslag Scholengroep Vereniging Protestants Christelijk Basisonderwijs Midden Zeeuws-Vlaanderen re advertentie wordt niet op prijs gesteld. biemans I bv Biemans B.V. beweegt zich op de markt van makelaardij en verzekeringen. Wij zoeken op korte termijn voor onze afdeling verzekeringen, voor zowel de zakelijke als particuliere markt, een klantgerichte en enthousiaste Schade-behandelaar m/v (20 uur) Funktieomschrijving: Het zelfstandig beoordelen van dekking, het bepalen van de hoogte van de schadeclaims en het verrichten van betalingen; Het inschakelen van (externe) deskundigen; Het actief beheren van de schadedossiers; Voeren van correspondentie en telefoongesprekken; Telefonisch regelen van schades; Het verrichten van bijkomende administratieve werkzaamheden; Ondersteuning verlenen aan collega's. Funktie-eisen: Opleiding MBO/HBO werk- denkniveau, met een hands-on mentaliteit; In bezit van Assurantie B diploma of WFT Basis en WFT Schade; Ervaring in een soortgelijke funktie is een pré; Accuraat en punctueel; Communicatief goed onderlegd en een klantvriendelijke houding. Wij bieden u: Goede arbeidsvoorwaarden en een passende beloning. Bent u geïnteresseerd in deze funktie en denkt u aan de gestelde eisen te kunnen voldoen, dan zien wij graag uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae tegemoet en kunt u richten aan: NV M Biemans Makelaardij o.g. Assurantiën B.V. T.a.v. De heer A.M.M.I. Biemans Postbus 44,4900 AA Oosterhout Tel. 0162-472950 E-mail: info@biemansmakelaardij.nl Al meer dan 75 jaar ervaring in makelaardij, hypotheken en verzekeren.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2012 | | pagina 55