Miljoenen mensen kozen voor DELA DEÜA Gemiddelde Gemiddelde waardering I waardering uitvaartverzorging: nabestaandenzorg: Aantal klachten bij Ombudsman in 2011: Leden van DELA zijn vanaf de eerste dag verzekerd van een persoonlijke uitvaart. Goed opgeleide, ervaren uitvaartverzorgers helpen nabestaanden bij het vormgeven en uitvoeren van het afscheid. Na de uitvaart kunnen zij nabestaandenzorg ontvangen, telefonisch of thuis. DELA verzorgt jaarlijks circa 30.000 uitvaarten voor leden en niet-leden. Hoe doen wij dat volgens nabestaanden? voor elkaar gebaseerd op circa 15.000 ingevulde enquêtes Kosten inzichtelijk Wij doen er vanuit onze betrokkenheid oprecht alles aan om het beste voor de klant te doen. Maar het blijft mensenwerk. DELA verzorgt de uitvaarten zelf. De kostenopgave vooraf is vrijwel altijd identiek aan de factuur achteraf. Vrijwel, doordat sommige kosten van tevoren niet exact vast te stellen zijn. Bijvoorbeeld het aantal gasten bij de uitvaart. Solidariteit Leden van DELA kiezen ervoor om samen een consumentencoöperatie te vormen. Vele kleintjes maken samen sterk. Dat is de basislogica van onze coöperatieve gedachte. In 2010 verzorgden wij circa 30.000 uitvaarten. Voor onze leden was de waarde van de uitvaart altijd groter dan de som van alle betaalde premies. Ook als meer dan zestig jaar premie was betaald. Dat kan doordat we groot kunnen inkopen en doordat we met de premies op lange termijn betere beleggingsresultaten kunnen behalen. En aan wie gunnen wij die voordelen? Aan onze leden. Dat is echte solidariteit. Meer informatie over onze persoonlijke dienstverlening en werkwijze vindt u op dela.nl. Ook bent u altijd welkom bij één van onze ruim 70 vestigingen in het land. Deze kunt u eveneens vinden op onze site: www.dela.nl De werkwijze van DELA: wij willen voor iedereen betekenisvol zijn persoonlijke dienstverlening altijd nabestaandenzorg, telefonisch of thuis de totale som aan premies is lager dan de waarde van de dienstverlening een heldere, gespecificeerde kostenopgave vooraf eerlijke en transparante werkwijze beschikt over het Keurmerk Uitvaartzorg, het Keurmerk Klantgericht Verzekeren en het Privacy Waarborg

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 87