Voor een betere wereld Zeeland's Roem in top 10 1 De Column pas begonnen *0 U Sloop 02 Er zijn verschillende wegen, waarmee wensen en doelen van ondernemers gerealiseerd kunnen worden. Reclame-, en Organisatiebureau NEW WAY 2 GO assisteert hen daarbij op een innovatieve, verfrissende manier die leidt tot prijsvriendelijke kwa liteitsoplossingen die volledig zijn gefocust op hun wensen en 'doelen. BAARLAND - "New Way 2 Go geen standaard bureau", vertelt eige naar Marco van Elswijk. "Wij hou den van projecten, waarin wij diverse disciplines kunnen samenbrengen tot één sterk geheel, dat de opdracht pro fessioneel binnen de afgesproken tijd uitvoert tegen een scherpe prijs en met een duurzame visionaire blik. Daartoe hebben wij de beschikking over communicatiespecialisten, (onli- ne)marketeers, tekstschrijvers, desig ners, fotografen, programmeurs en an dere superhelden. Stuk voor stuk pro fessionele partners die hun sporen heb ben verdiend en die graag met ons de uitdaging aangaan om samen nieuwe wegen in te slaan, die leiden tot beste resultaat voor onze opdrachtgevers. Deze werkwijze past binnen onze filo sofie dat je moet doen waar je goed in bent. Voor onze opdrachtgever is dat zijn eigen core business. Wij zijn goed in het op innovatieve en verfris sende wijze zoeken naar oplossingen van de knelpunten binnen zijn organi satie." Marco van Elswijk is een echte team- speler, de 'wegwijzer' die zijn teamle den leidt over nieuwe en gebaande wegen naar de wensen en doelen die zijn opdrachtgever gerealiseerd wil hebben. Hij is dan ook trots op zijn heldenteam, dat is ontstaan uit duurza me relaties die hij in het verleden heeft opgebouwd. Ook in zijn vorige functies werkte Marco (sinds 1990) sa- Marco van Elswijk: 'Geen standaardbiireau'. men met een vertrouwd netwerk van freelancers en bedrijven die afkomstig zijn uit de fotografie- en reclamesec tor. Zelf beschikt hij over een even lange ervaring binnen de communica tie-, beurzen- en evenementen branche. Het werkgebied van NEW WAY 2 GO strijkt zich uit over Ne derland en dan voornamelijk Zuid west-Nederland, en België. NEW WAY 2 GO is een professio neel full service reclamebureau dat sa menwerkt met de beste specialisten. In overleg met de opdrachtgever ont werpen en realiseren zij al diens wer vende communicatiemiddelen door op een nieuwe manier te organiseren, waardoor zij zijn producten en dien sten nóg beter in de markt zetten. Door inzet van hun kennis, kunde en innovatiekracht halen de experts daar uit snel en op een creatieve manier het beste naar boven. Voor elke orga nisatie kan NEW WAY 2 GO als mar keting- en communicatie-expert op treden. Marco van Elswijk: "Organisa ties die meerwaarde wensen te realise ren door inzet van de juiste technie ken en personen, adviseren wij zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. In een oriënterend gesprek zullen wij de diverse maatwerkmoge lijkheden nader bespreken en toelich ten." Organiseren is Marco van Elswijk op het lijf geschreven. Hij heeft ruime er- Bedrijf: NEW WAY 2 GO Eigenaar:Marco van Elswijk Plaats: Baarland Begonnen: januari 2011 Tegenvaller: Vakbeurzen wer den uitgesteld Meevaller: Snel afspraken varing-in het organiseren van groot- en kleinschalige vak- en publieksbeur- zen, congressen, fain en allerlei ande re evenementen. Full service organisa tiebureau NEW WAY 2 GO kan ook de totale uitvoering van een idee tot een innovatief event verzorgen. Marco van Elswijk bespreekt de mo gelijkheden daartoe graag met zijn po tentiële opdrachtgevers. De derde en laatste pijler waarop NEW WAY 2 GO rust, is het bege leiden van startende ondernemers in allerlei branches en van ondernemers die een overstap willen maken naar een andere branche. Marco van Els wijk: "Via verschillende wegen kun nen wij (her)starters begeleiden naar het realiseren van hun doelstelling en het verzorgen van de daarbij behoren de communicatie (middelen). Dergelij ke trajecten verzorgen wij met part ners die ervaren deskundigen zijn in diverse disciplines. Dat kan veel voor delen voor hen opleveren. Met name in de horecabranche hebben wij onze sporen verdiend." NEW WAY 2 GO wil ondernemers bewust laten worden van het feit dat zij uitsluitend zaken moeten doen waar zij achter staan en daarbij de juis te wegen moeten bewandelen. Die wegen naar een 'betere wereld' wijst NEW WAY 2 GO hen op inspireren de, professionele wijze, vol passie en zelfvertrouwen. e-mail: info@newway2go. nl internet: www.newway2go.nl Het Amerikaanse blad Seafood International heeft de magnetron mosselen 'Zeeland's Roem a la minute' als één van de beste nieuwkomers van 2011 beoordeeld. Elke maand worden de nieuwste seafood producten in dit vakblad gepubliceerd. Van alle nieuwe pro ducten die hiervoor in aanmerking kwamen in 2011 zijn de 18 best ge waardeerde producten geselecteerd. De producten zijn aan drie selectiecri teria onderworpen. Dat zijn: onder scheidend vermogen in de markt,, verpakking/uitstraling en de 'wow' factor. Voor elk criterium kan een maxi mum van 5 punten worden behaald. Met een score van 11 punten wordt 'Zeeland's Roem a la minute' gezien als één van de 10 beste nieuwe pro ducten van 2011 Hiermee wordt de internationale uit straling en de geschiktheid van dit nieuwe Zeeland's Roem product op de buitenlandse markt bevestigd. Dit geeft aan dat Zeeland's Roem de goe de weg is ingeslagen met de kant-en-klare mosselmaaltijd. De be vestiging van internationaal allure sti muleert ons dit succes verder uit te bouwen met nieuwe smaakrichtin- gen. Hieraan wordt op dit moment hard gewerkt. Binnenkort zullen er nieuwe smaakvariaties gepresenteerd worden van 'Zeeland's Roem a la mi nute'. Seafood International heeft als doel de retail en restaurants te stimuleren en de geselecteerde nieuwkomers op de kaart te zetten. 'Zeeland's Roem a la minute' wordt in Nederland en Bel gië inmiddels door vrijwel alle in kooporganisaties ingekocht. Daarnaast toont de horeca een stijgen de belangstelling voor de magnetron mosselen in de schelp die niet van vers gekookte mosselen te onderschei den zijn. Ook in Oostenrijk heeft de consument het gemak en de kwaliteit van 'Zeeland's Roem a la minute' al ontdekt. de Ondernemer' is UITGEVER: ACCOUNTMANAGERS: een uitgave van Adelinde Harms Verkoopteam Zeeland BN DeStem 1PZC T:0118- 434070 ADRESGEGEVENS: BLADMANAGER: teamzeeland@bndestem- Postbus 3805, 4800 DV Breda Johan van den Kieboom pzc.nl T: 076-5 312 277 de Ondernemer' verschijnt F: 076-5 312 274 in een oplage van REDACTIE: VORMGEVING: E: info@deondernemerzwn.nl 184.000 exemplaren Ron Gregoor Nicole Hoepelman In januari worden de huizen aan de zuidzijde van de Bre dase Liniestraat gesloopt. Ze maken plaats voor de nieuwe Stationslaan, die door Breda noord trekt. Ik heb daar mijn jeugd doorgebracht, ik woon de aan de overkant. Begin jaren vijftig. Heel vaag herinner ik ons uitzicht op de spoorlijn, boerenland met slootjes. Ik zie nog mijn oma in een invalidenwagentje de sloot in sukkelen. Ik weet ook nog dat er een man aan de deur kwam om te vragen of wij bezwaar hadden tegen de bouw van huizen aan de overkant. Inspraak anno 1954, ik denk niet dat het wat uitgemaakt had als mijn vader 'ja' gezegd had. Mijn gezelligste overbuur man was Theo Borghouts, de ene helft van dun Bart en dun Thé, de andere helft van de paters Sjaggerijn en Terpe- tijn en een allerbeste Prins Carnaval. Ik was in de bloei van mijn leven. Jong, vrijge zel en student. Hij heeft het allemaal kunnen zien en ho ren. De vrienden die via het dakraam naar binnen klom men, op zoek naar een slaap plaats omdat hun ouders 's nachts niet wakker werden van de bel. De vriendinnen, die stiekem werden binnen gelaten als mijn ouders niet thuis waren. Niet zelden zag hij vanuit zijn slaapkamer mijn hoofd naar buiten ste ken als mijn lichaam zich ont deed van het overtollige vocht, opgedaan in het Bre dase uitgaansleven. Ik woon er al bijna veertig jaar niet meer, hij is ook ver huisd. We komen elkaar nog wel eens tegen. Pas veel later vertelde hij me dat mijn moe der, namens mij, eens excu ses aanbood voor de 'over last'. Hij moest er nog steeds hartelijk om lachen. 'Dat was die keer nadat..', zei hij. Hij kon het weten, want hij was er ook bij. Hij zei dat niet te gen mijn moeder. Dat had haar de gang naar de over kant bespaard. Ron Gregoor Meer columns op: iinvw.deondertte- merzwn.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 124