tTLelft Administrateur in Waalwijk Wonen, ontdekken, genieten. n Teamleider Beheer en Support m/v 36 uur 14 zaterdag 22 oktober 2011 Q JobTrack.nl Woontrend Zeeland in Koudekerke staat voor hoge kwaliteit in het moderne segment op het gebied van wonen, slapen, woningtextiel, verlichting en accessoires. Onze organisatie kenmerkt zich door een open, informele cultuur en flexibele instelling. Daarnaast maakt zij optimaal gebruik van de beschikbare middelen. Met een enthousiast team van ca. 18 medewerkers proberen wij steeds weer onze klanten tevreden te stellen. Door het vertrek van één van onze collega's is binnen het team een invulling beschikbaar voor een full -time: Interieurarchitect/adviseur m/v De functie Binnen het team van adviseurs werkt u nauw samen met deze collega's om onze klanten optimaal te kunnen bedienen. Door hun wensen en behoeften te inventariseren, te informeren en adviseren overtuigt u hen omtrent de mogelijkheden die Woontrend Zeeland te bieden heeft. Door middel van uw (mensen) kennis, creativiteit en probleemoplossend vermogen krijgt de klant het vertrouwen dat_u diegene bent die zorgt voor een perfecte prestatie bij zijn of haar aankoop. De kandidaat U beschikt over een opleiding interieurarchitectuur of gelijkwaardig en u heeft ruime werkervaring in een soortgelijke functie op dit niveau. Bovenal heeft u een grote passie voor merkproducten, ontwerpers en materialen in het moderne hoge segment in de ïnterieurwereld. Technisch inzicht in bouwstijlen, vorm en materialen is een absolute must, ervaring in het gebruik van tekenprogramma's als AutoCAD, Sketchllp of Navigram zien we als een grote plus, tevens is kennis van de Duitse taal een pre. Daarnaast is uwpersoonlijkheid van wezenlijk belang, regelmatig worden langdurige contacten aangegaan met (poten tiële) klanten die eisen stellen, aandacht en begrip vragen. Met uw instelling en ervaring schat u deze goed in, u weet wie u voor uw heeft, en geeft hem of haar het juiste gevoel, hierdoor bent u bij uitstek geschikt voor deze functie. Woontrend Zeeland biedt u Verantwoordelijkheid binnen het team van 5 andere collega adviseurs, variatie door het brede aanbod en ruimte voor initiatieven en ontwikkeling. Een 4000 m2 grote showroom met prachtige interieurproducten om mee te werken. Sollicitatieprocedure Uw eigenhandig geschreven sollicitatiebrief kunt u voor 12 november 2011 sturen aan Woontrend Zeeland t.a.v. dhr. E. de Wee, Postbus 22, 4370 AA Koudekerke. Voor verdere inhoudelijke informatie kunt u contact opnemen met Erik de Wee, telnr. 0118-555566 of mailen naar edewee@woontrend.nl VacatureWijzer Algemeen De JobTrack vacaturewijzer bevat alle personeelsadvertenties die in deze zaterdag krant staan, gesorteerd op katern en met verwijzing naar het paginanummer in de krant. I Functie Bedrijf ADMINISTRATEUR DELFT PROFIELEN BV 16 ASSET ENGINEER ENEXIS 18 PRODUCTIETECHNISCH MEDEWERKER NAFF/REVAHO BV 18 TEAMLEIDER BEHEER EN SUPPORT STICHTING HUISARTSEN LABORATORIUM 16 INTERIEURARCHITECT/ADVISEUR WOONTREND ZEELAND 16 CjP Regio Functie Bedrijf P WIJKBEHEERDER WOONGOED ZEEUWS-VLAANDEREN 35 Reizen Functie Bedrijf P ERVAREN NETWERKBEHEERDER/SYSTEM ENGINEER ADDICT 9 LID VOOR RVC ARAMIS ALLEEWONEN 8 METAL TRADE JOBLEADER EXXONMOBIL CHEMICAL HOLLAND BV 9 PLOEGBAAS E.A. FUNCTIES ATF GRENSLAND MEDIA TBV BELGISCHE ADV 8 EDUCATIEVE EN FINANCIËLE MEDEWERKER ST. MEC BEVELANDEN 8 VERZORGENDEN THUISZORG STICHTING WERKT VOOR OUDEREN 9 Wonen Functie Bedrijf P HYDRAULIEK SERVICE MONTEUR E.A. FUNCTIE DE NOOD TECHNISCH ONDERHOUD 16 VERTEGENWOORDIGER SINKEGROEP 16 PRAKTIJKONDERSTEUNER - SPOEL STICHTING HUISARTSEN LABORATORIUM 16 ECONOMISCH BELEIDSMEDEWERKER SVRZ MIDDELBURG 28 40 PROFESSIONALS - BOSCH TECH SHARKS 28 ALLROUND INDUSTRIEEL SPUITER VSS CONSTRUCT 16 Kijk voor meer vacatures op www.pzc.nl/banen JobTfclck Woontrend Zeeland Duinstraat 18a 4371 AZ Koudekerke Tel. (0118)-55 55 60 www.woontrend.nl Twitter: @woontrend Facebook: @woontrendzeeland SB G R 0 L F SHL-Groep is in de regio Zuid-West Nederland een belangrijke speler in de eerstelijnsgezondheidszorg. Met ruim 750 gemotiveerde medewerkers verzorgen wij ondersteunende diensten aan zorgaanbieders in de eerstelijnsgezondheidszorg, waaronder huisartsen en verloskundigen. Oe diensten bestaan onder andere uit bloedafname, laboratoriumon derzoeken, een oproepsys teem voor chronisch zieken (bijvoorbeeld diabetes) en het uitvoeren van functieonder- zoeken (bijvoorbeeld EC6, fundusfotografie, echografie en longfunctieonderzoek). SHL-Groep verleent tevens diensten op het gebied van facilitaire ondersteuning van de eerste lijn, waaronder praktijkondersteuning (SPOEL), ondersteuning van praktijkvoering op het gebied van management, huisartsen coördinatie en groepsbegelei- ding (Pilaer) en alle onder steuning op het gebied van automatisering (Zorgdigitaal). Daarnaast voert SHL-Groep ook •wetenschappelijk onderzoek uit in samenwerking met uni versiteiten en verschillende farmaceuten (Wecor). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Onze IQ afdeling verzorgt de ontwikkeling, de implementatie, het beheer en de ondersteuning van tal van interne systemen, waaronder het geavanceerde Laboratorium Informatie Management Systeem. Daarnaast biedt onze afdeling onder de naam Zorgdigitaal 7 x 24 uurs dienstverlening voor ICT- totaaloplossingen voor onder andere huisartsen en huisartsenposten. Onze ICT afdeling bestaat met ruim 30 medewerkers uit een Ontwikkelteam, Projectenteam, Technisch beheer, Applicatiebeheer en een Supportteam. De teams Beheer en Support faciliteren de medewerkers van SHL-Groep, en zor gen voor het optimaal functioneren van de vele applicaties en infrastructuur. Voor de aansturing van Applicatiebeheer en Support zoeken wij een: Functieprofiel Als Teamleider Beheer en Support rapporteert u aan het Hoofd ICT en geeft u leiding aan de teams Applicatiebeheer en Support van 11 FTE en draagt u zorg voor het optimaal functioneren van de primaire support processen zoals (technisch) applicatiebeheer en de helpdesk. Dankzij de implementatie van IIIL processen zorgt u als meewerkend voorman met het team voor een optimale dienstverlening voor zowel het laboratorium, de interne kantoorom geving als de zeer moderne en complexe ASP omgeving van onze klanten. Naast het mede formuleren van het beleid en het opstellen van de operati onele doelstellingen zet u de geformuleerde strategie om in concrete plannen en schept u de voorwaarden om deze plannen te realiseren. U rapporteert over de geleverde dienstverlening aan management en klantorganisaties en zorgt ervoor dat de afgesproken Service Levels gehaald worden. Wij zoeken Een communicatief en sociaal zeer vaardige collega met een IT opleiding op HBO niveau. U heeft goede kennis van ITIL processen, met name Service Delivery en Service Support, en weet deze met succes te implementeren. Daarnaast heeft u aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie en heeft u affiniteit met de zorgsector, heeft uitgebreide kennis van technische infrastructuur en de organisatie van applicatie beheer- en ontwikkelorganisa- ties in een 7 x 24 uurs omgeving. U heeft een klantgerichte en gedreven persoonlijkheid en dankzij uw gestructureerde en projectmatige/planmatige werkwijze zorgt u voor een optimale klanttevredenheid. Meer informatie of direct solliciteren? Kijk voor meer informatie over deze vacature op www.5hl-groep.nl. Voor vragen kunt u ook contact opnemen met de heer Martijn Leenknegt, Hoofd ICT, telefoon 076 - 5029382. Sollicitaties ontvangen wij graag voor 4 november via personeelszakenrashl-oroep.nl Van Delft profielen BV te Waalwijk is producent van metalen systemen ten behoeve van dak-, gevel- en vloeroplossingen. Op basis van specialistische kennis en jarenlange ervaring biedt van Delft haar klanten deskundig advies in kwalitatief hoogwaardige en duurzame systemen voor de bouw in Nederland. Betrouw baarheid, flexibiliteit, logistiek en een hoog serviceniveau zijn kenmerkend voor van Delft. Het bedrijf heeft een tweede vestiging in Elshout. (minimaal 20 uur) Zelfstandige aanpakker met ervaring in middelgroot bedrijf. Als zelfstandig allround administrateur ben je verantwoordelijk voor de inrichting en het beheer van de financiële administratie. Je bent in staat om bijzondere boekingen te plaatsen, financiële bedrijfsresultaten aan te leveren, ondersteuning te bieden bij het opstellen van de begroting, de liquiditeit te bewaken en de personeelsadministratie te verzorgen t.b.v. salarisverwerking. Je bent de contactpersoon naar externe instanties zoals de belastingdienst, de accountant en verzekeringsinstellingen en verzorgt de corresponden tie met deze partijen. Ook ben je verantwoordelijk voor ons kwaliteitsmanagementsysteem (ISO-9001). Je bent in staat over financiële zaken, bedrijfsvoering en personeel mee te denken en neemt deel aan het MT-overleg. Collega-medewerkers nemen een deel van de dagelijkse administratie voor hun rekening. De ideale kandidaat - Heeft minimaal een financiële opleiding op HBO-niveau - Heeft ervaring als allround administrateur in middelgroot bedrijf - Heeft goede communicatieve vaardigheden - Heeft ervaring met Word en Excel - Heeft kenmerken als zelfstandig, proactief, nauwkeurig en veranderingsgezind Aanbod Van Delft biedt een zelfstandige functie in een groeiende organisatie, waarvan het aantal uren in overleg kan worden vastgesteld. De organisatie bestaat uit een team van enthousiaste collega's met korte lijnen en een informele cultuur. Er is ruimte voor eigen initiatief. Uiteraard wordteen passend arbeidsvoorwaardenpakket geboden. van Interesse in deze functie? Je sollicitatie kun je richten aan: Beheermaatschappij TH. Van Delft Elshout BV t.a.v. Dhr. T.RM. van Delft Havenweg 4, 5145 NJ Waalwijk Ook kun je kijken op www.vandelft.eu.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 14