tTLelft
Administrateur in Waalwijk
Wonen, ontdekken, genieten.
n
Teamleider Beheer en Support m/v
36 uur
14
zaterdag 22 oktober 2011
Q JobTrack.nl
Woontrend Zeeland in Koudekerke staat voor hoge kwaliteit in het moderne segment op het gebied van wonen, slapen,
woningtextiel, verlichting en accessoires.
Onze organisatie kenmerkt zich door een open, informele cultuur en flexibele instelling. Daarnaast maakt zij optimaal
gebruik van de beschikbare middelen.
Met een enthousiast team van ca. 18 medewerkers proberen wij steeds weer onze klanten tevreden te stellen.
Door het vertrek van één van onze collega's is binnen het team een invulling beschikbaar
voor een full -time:
Interieurarchitect/adviseur m/v
De functie
Binnen het team van adviseurs werkt u nauw samen met deze collega's om onze klanten optimaal te kunnen bedienen.
Door hun wensen en behoeften te inventariseren, te informeren en adviseren overtuigt u hen omtrent de
mogelijkheden die Woontrend Zeeland te bieden heeft.
Door middel van uw (mensen) kennis, creativiteit en probleemoplossend vermogen krijgt de klant het vertrouwen dat_u
diegene bent die zorgt voor een perfecte prestatie bij zijn of haar aankoop.
De kandidaat
U beschikt over een opleiding interieurarchitectuur of gelijkwaardig en u heeft ruime werkervaring in een soortgelijke
functie op dit niveau.
Bovenal heeft u een grote passie voor merkproducten, ontwerpers en materialen in het moderne hoge segment in de
ïnterieurwereld.
Technisch inzicht in bouwstijlen, vorm en materialen is een absolute must, ervaring in het gebruik van tekenprogramma's
als AutoCAD, Sketchllp of Navigram zien we als een grote plus, tevens is kennis van de Duitse taal een pre.
Daarnaast is uwpersoonlijkheid van wezenlijk belang, regelmatig worden langdurige contacten aangegaan met (poten
tiële) klanten die eisen stellen, aandacht en begrip vragen.
Met uw instelling en ervaring schat u deze goed in, u weet wie u voor uw heeft, en geeft hem of haar het juiste gevoel,
hierdoor bent u bij uitstek geschikt voor deze functie.
Woontrend Zeeland biedt u
Verantwoordelijkheid binnen het team van 5 andere collega adviseurs, variatie door het brede aanbod en ruimte voor
initiatieven en ontwikkeling.
Een 4000 m2 grote showroom met prachtige interieurproducten om mee te werken.
Sollicitatieprocedure
Uw eigenhandig geschreven sollicitatiebrief kunt u voor 12 november 2011 sturen aan Woontrend Zeeland t.a.v. dhr. E.
de Wee, Postbus 22, 4370 AA Koudekerke.
Voor verdere inhoudelijke informatie kunt u contact opnemen met Erik de Wee, telnr.
0118-555566 of mailen naar edewee@woontrend.nl
VacatureWijzer
Algemeen
De JobTrack vacaturewijzer bevat alle
personeelsadvertenties die in deze zaterdag
krant staan, gesorteerd op katern en met
verwijzing naar het paginanummer in de krant.
I Functie
Bedrijf
ADMINISTRATEUR
DELFT PROFIELEN BV
16
ASSET ENGINEER
ENEXIS
18
PRODUCTIETECHNISCH MEDEWERKER
NAFF/REVAHO BV
18
TEAMLEIDER BEHEER EN SUPPORT
STICHTING HUISARTSEN LABORATORIUM
16
INTERIEURARCHITECT/ADVISEUR
WOONTREND ZEELAND
16
CjP Regio
Functie
Bedrijf
P
WIJKBEHEERDER
WOONGOED ZEEUWS-VLAANDEREN
35
Reizen
Functie
Bedrijf
P
ERVAREN NETWERKBEHEERDER/SYSTEM ENGINEER
ADDICT
9
LID VOOR RVC
ARAMIS ALLEEWONEN
8
METAL TRADE JOBLEADER
EXXONMOBIL CHEMICAL HOLLAND BV
9
PLOEGBAAS E.A. FUNCTIES ATF
GRENSLAND MEDIA TBV BELGISCHE ADV
8
EDUCATIEVE EN FINANCIËLE MEDEWERKER
ST. MEC BEVELANDEN
8
VERZORGENDEN THUISZORG
STICHTING WERKT VOOR OUDEREN
9
Wonen
Functie
Bedrijf
P
HYDRAULIEK SERVICE MONTEUR E.A. FUNCTIE
DE NOOD TECHNISCH ONDERHOUD
16
VERTEGENWOORDIGER
SINKEGROEP
16
PRAKTIJKONDERSTEUNER - SPOEL
STICHTING HUISARTSEN LABORATORIUM
16
ECONOMISCH BELEIDSMEDEWERKER
SVRZ MIDDELBURG
28
40 PROFESSIONALS - BOSCH
TECH SHARKS
28
ALLROUND INDUSTRIEEL SPUITER
VSS CONSTRUCT
16
Kijk voor meer vacatures op www.pzc.nl/banen JobTfclck
Woontrend Zeeland Duinstraat 18a 4371 AZ Koudekerke Tel. (0118)-55 55 60 www.woontrend.nl
Twitter: @woontrend Facebook: @woontrendzeeland
SB G R 0 L F
SHL-Groep is in de regio
Zuid-West Nederland een
belangrijke speler in de
eerstelijnsgezondheidszorg.
Met ruim 750 gemotiveerde
medewerkers verzorgen wij
ondersteunende diensten aan
zorgaanbieders in de
eerstelijnsgezondheidszorg,
waaronder huisartsen en
verloskundigen. Oe diensten
bestaan onder andere uit
bloedafname, laboratoriumon
derzoeken, een oproepsys
teem voor chronisch zieken
(bijvoorbeeld diabetes) en het
uitvoeren van functieonder-
zoeken (bijvoorbeeld EC6,
fundusfotografie, echografie
en longfunctieonderzoek).
SHL-Groep verleent tevens
diensten op het gebied van
facilitaire ondersteuning van
de eerste lijn, waaronder
praktijkondersteuning (SPOEL),
ondersteuning van
praktijkvoering op het gebied
van management, huisartsen
coördinatie en groepsbegelei-
ding (Pilaer) en alle onder
steuning op het gebied van
automatisering (Zorgdigitaal).
Daarnaast voert SHL-Groep ook
•wetenschappelijk onderzoek
uit in samenwerking met uni
versiteiten en verschillende
farmaceuten (Wecor).
Acquisitie naar aanleiding
van deze advertentie wordt
niet op prijs gesteld.
Onze IQ afdeling verzorgt de ontwikkeling, de implementatie, het beheer en
de ondersteuning van tal van interne systemen, waaronder het geavanceerde
Laboratorium Informatie Management Systeem. Daarnaast biedt onze afdeling
onder de naam Zorgdigitaal 7 x 24 uurs dienstverlening voor ICT-
totaaloplossingen voor onder andere huisartsen en huisartsenposten. Onze ICT
afdeling bestaat met ruim 30 medewerkers uit een Ontwikkelteam,
Projectenteam, Technisch beheer, Applicatiebeheer en een Supportteam. De
teams Beheer en Support faciliteren de medewerkers van SHL-Groep, en zor
gen voor het optimaal functioneren van de vele applicaties en infrastructuur.
Voor de aansturing van Applicatiebeheer en Support zoeken wij een:
Functieprofiel
Als Teamleider Beheer en Support rapporteert u aan het Hoofd ICT en geeft u
leiding aan de teams Applicatiebeheer en Support van 11 FTE en draagt u zorg
voor het optimaal functioneren van de primaire support processen zoals
(technisch) applicatiebeheer en de helpdesk. Dankzij de implementatie van
IIIL processen zorgt u als meewerkend voorman met het team voor een
optimale dienstverlening voor zowel het laboratorium, de interne kantoorom
geving als de zeer moderne en complexe ASP omgeving van onze klanten.
Naast het mede formuleren van het beleid en het opstellen van de operati
onele doelstellingen zet u de geformuleerde strategie om in concrete plannen
en schept u de voorwaarden om deze plannen te realiseren. U rapporteert
over de geleverde dienstverlening aan management en klantorganisaties en
zorgt ervoor dat de afgesproken Service Levels gehaald worden.
Wij zoeken
Een communicatief en sociaal zeer vaardige collega met een IT opleiding op
HBO niveau. U heeft goede kennis van ITIL processen, met name Service
Delivery en Service Support, en weet deze met succes te implementeren.
Daarnaast heeft u aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie en
heeft u affiniteit met de zorgsector, heeft uitgebreide kennis van technische
infrastructuur en de organisatie van applicatie beheer- en ontwikkelorganisa-
ties in een 7 x 24 uurs omgeving. U heeft een klantgerichte en gedreven
persoonlijkheid en dankzij uw gestructureerde en projectmatige/planmatige
werkwijze zorgt u voor een optimale klanttevredenheid.
Meer informatie of direct solliciteren?
Kijk voor meer informatie over deze vacature op www.5hl-groep.nl. Voor
vragen kunt u ook contact opnemen met de heer Martijn Leenknegt, Hoofd
ICT, telefoon 076 - 5029382. Sollicitaties ontvangen wij graag voor 4 november
via personeelszakenrashl-oroep.nl
Van Delft profielen BV te Waalwijk is producent van metalen systemen ten behoeve
van dak-, gevel- en vloeroplossingen. Op basis van specialistische kennis en
jarenlange ervaring biedt van Delft haar klanten deskundig advies in kwalitatief
hoogwaardige en duurzame systemen voor de bouw in Nederland. Betrouw
baarheid, flexibiliteit, logistiek en een hoog serviceniveau zijn kenmerkend voor van
Delft. Het bedrijf heeft een tweede vestiging in Elshout.
(minimaal 20 uur)
Zelfstandige aanpakker met ervaring in middelgroot bedrijf.
Als zelfstandig allround administrateur ben je verantwoordelijk voor de inrichting en het
beheer van de financiële administratie. Je bent in staat om bijzondere boekingen te
plaatsen, financiële bedrijfsresultaten aan te leveren, ondersteuning te bieden bij het
opstellen van de begroting, de liquiditeit te bewaken en de personeelsadministratie te
verzorgen t.b.v. salarisverwerking. Je bent de contactpersoon naar externe instanties zoals
de belastingdienst, de accountant en verzekeringsinstellingen en verzorgt de corresponden
tie met deze partijen. Ook ben je verantwoordelijk voor ons kwaliteitsmanagementsysteem
(ISO-9001). Je bent in staat over financiële zaken, bedrijfsvoering en personeel mee te
denken en neemt deel aan het MT-overleg. Collega-medewerkers nemen een deel van de
dagelijkse administratie voor hun rekening.
De ideale kandidaat
- Heeft minimaal een financiële opleiding op HBO-niveau
- Heeft ervaring als allround administrateur in middelgroot bedrijf
- Heeft goede communicatieve vaardigheden
- Heeft ervaring met Word en Excel
- Heeft kenmerken als zelfstandig, proactief, nauwkeurig en veranderingsgezind
Aanbod
Van Delft biedt een zelfstandige functie in een groeiende organisatie, waarvan het aantal
uren in overleg kan worden vastgesteld. De organisatie bestaat uit een team van
enthousiaste collega's met korte lijnen en een informele cultuur. Er is ruimte voor eigen
initiatief. Uiteraard wordteen passend arbeidsvoorwaardenpakket geboden.
van
Interesse in deze functie?
Je sollicitatie kun je richten aan:
Beheermaatschappij TH. Van Delft Elshout BV
t.a.v. Dhr. T.RM. van Delft
Havenweg 4, 5145 NJ Waalwijk
Ook kun je kijken op www.vandelft.eu.