ASCO ziet groeikansen op Mortiere Opening 20 OKTOBER 2011 Verrassend goed, zonnig geprijsd! ASCO gaat verhuizen! ASCO, leverancier van zonwering, kunststofko zijnen, dakkapellen, raambekleding, dakrand- en gevelbekleding, is tot half oktober nog gevestigd in Vlissingen. Na ruim vier jaar succesvol onder nemen, is de showroom aan de President Rooseveltlaan te klein geworden om de ruime collectie van ASCO op een professionele wijze te presenteren. Met de introductie van de nieuwe productlijn terrasoverkappingen van Bi- ossun heeft het bedrijf meer ruimte nodig om de hele collectie beter tot haar recht te laten komen, daarom is er besloten de krachten te bundelen metTrendHome Middelburg een totaalpakket onder één dak - een wereld vol wonen! "Onze producten zijn gericht op het re novatietraject van woningen en, in min dere mate, bedrijfspanden," vertelt Rogier Hijman" Als er niet gekozen wordt voor een nieuwe woning, dan volgt op termijn een moment van renovatie en moderni sering van het eigen huis. Onze produc ten sluiten daar volledig op aan. Bestelt een klant bij ons kunststof kozijnen, dan zal het uitzoeken van nieuwe raambekle ding niet lang op zich laten wachten. De oude raambekleding is al 'snel gedateerd en wordt niet meer teruggehangen. Wij leveren en plaatsen alles zelf. Een groei ende groep mensen vindt het prettig om alles in één keer te laten installeren. De vakmensen van ASCO kennen onze pro ducten als geen ander en daarom kunnen wij ook de garantie en service bieden die samen met de leverancien zijn vastgesteld. De scherpe prijs/kwaliteit verhouding en persoonlijke service zijn voor veel klan ten doorslaggevend voor een totaalbe stelling bij ASCO. De professionele pre sentatie, levering en montage geven ons bedrijf een landelijke uitstraling en ook dat trekt klanten. We hebben ons bedrijf marketingtechnisch gesproken goed in de markt gezet." Nieuw:T errasoverkapping "We hebben hoge verwachtingen van de nieuwe producdijn en terrasoverkap pingen van het merk Biossun. Niet alleen voor de particuliere markt maar ook voor de horeca is een overkapping een solide vervanger van het aloude zonnescherm. De terrassen worden tegenwoordig in zo mer én winter benut. Op een mooie win terdag is er steeds meer animo om lekker buiten te kunnen zitten. Een overkapping met lamellendak biedt in gesloten stand volledige bescherming tegen de regen en bij zomerse temperaturen voldoende schaduw om het voor de gasten aange naam te houden. Voor ASCO is een verbreding van het as sortiment garagedeuren een andere reden om de oppervlakte van de showroom verder uit te breiden. "Op de Mortiere is onze showroom driemaal zo groot. Zo kunnen we meer laten zien, meer men sen ontvangen en verder bouwen aan onze naamsbekendheid. We profiteren op deze nieuwe locatie van het grote aantal bezoekers, op dit moment naar schatting twee miljoen per jaar. Het aantal spontane bezoekers is in onze huidige showroom in Vlissingen beperkt, dit zal op Mortiere sterk toenemen door de vestiging in het pand van TrendHome," zo verwacht Hij man. "De hele bovenverdieping wordt ASCO showroom en sluit prima aan op de behoefte van bezoekers van de woonwinkel TrendHome. Onze klanten willen kwaliteit en een product op maat. Ze willen investeren in een product dat mooi is en lange tijd meegaat. De sterke merken als Gayko, Luxaflex, RMN Shut ters, Crawford, Suncircle of Keralit met bijbehorende productkwaliteit en garan tie zijn producten waar wij zelf volledig achter staan." Tel uitje winst "In het kader van duurzaamheid zien wij een sterk toenemende vraag naar kunst stof kozijnen. Het vervangen van oude kozijnen en deuren is niet alleen een ver fraaiing van woning of bedrijfspand, maar levert direct een aanzienlijke kostenbe sparing op die kan oplopen tot 40% plus een behoorlijke besparing op onderhoud. Kunststof kozijnen van Gayko zijn bijna niet van echt hout te onderscheiden en voldoen ook nog eens aan de hoogste veiligheidseisen. Een facelift voor iedere woning met meer comfort en beveiliging tegen ongewenste bezoekers is het over wegen waard. Groeikansen "Als ondernemer moet je uitgaan van groei en ontwikkeling, stilstaan is ach teruitgang," vindt Hij man. "Veel mensen zullen onze naam nu automatisch tegen komen bij een bezoekje aan Mortiere. Dit zal zeker positief werken op de naamsbe kendheid. Iedereen kan vanaf 20 oktober a.s. kennismaken met ASCO op Mortiere Woonboulevard. ASCO Zeeland Mortiereboulevard 40 Postbus 112 4330 AC Middelburg T 0118-441944 www.ascozeeland.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 144