Vertrouwen en korte lijnen zijn de basis voor een Een dagje met... IT-buitendienst B1P 15 jaar 'Wij feliciteren Luc, Caroline en de medewerkers van B en P Van Harte met hun 15-jarig bestaan.' www.eyecenter.nl zichtbaar beter PURE KLEURENWAND ERKEND SIKKENS SPECIALIST FLEXA CETABEVER PURE KLEURENMENGMACHINE 20% KORTING OP ALLE SIKKENS VERF BADHUISWEG 50 CADZAND 0117-391426 B en P jubileumuitgave, oktober 1996 - oktober 2011 6 Door de enthousiaste en deskun dige medewerkers in combinatie met jarenlange ervaring is B en P inmiddels een gevestigde naam op de zakelijke markt als het gaat om bedrijfsautomatisering. Met klanten die uiteenlopen van een manszaken tot kantoren met meer dan honderd medewerkers, is het werkgebied uitgegroeid tot heel Zeeland, West-Brabant en België. Om al deze klanten goed van dienst te kunnen zijn moet men beschikken over een goede organi satie, kennis, flexibiliteit en impro visatievermogen. Een dag is nooit hetzelfde. De medewerkers van B en P weten dat als geen ander en ervaren dit voortdurend. Om u een beeld te geven van wat er zich zoal kan afspelen, nemen wij u mee op een dagje "it-buitendienst". 08.30 uur. Tom vertrekt richting Hoofdplaat voor het configureren van een VPN-verbinding, zodat deze klant vanuit thuis kan gaan werken. Benny start zijn dag op kantoor. Onder het genot van een kopje koffie, voert hij de dagelijkse controles uit. De dagelijkse contro les houden in dat de status van de server(s) en/of back-upsystemen op afstand in de gaten worden gehouden. Met behulp van de dagelijkse con troles kunnen eventuele storingen vaak af worden gesignaleerd en opgepakt voordat de klant hier iets van merkt Intussen is Roland al gearriveerd in Antwerpen voor de installatie van een Develop multifunctional. 08.45 uur. Joost komt aan in Vlissingen om daar een volledig nieuw netwerk in te richten voor een kantoor met ongeveer vijftien medewerkers. Na kort even een paar klanten telefonisch op weg te hebben geholpen en het oplossen van een klein probleempje in Ter- neuzen, heeft Pieter deze morgen een afspraak met een prospect in Hulst voor het presenteren en be spreken van een op maat gemaakt voorstel. Dit betreft het herstructu reren van hun netwerk. Het opzet ten, herinrichten, structureren en optimaliseren van netwerken is een van B en P's specialiteiten. Om het netwerk efficiënt, overzichtelijk en onderhoudsvriendelijk te houden, is de keuze voor de juiste hard- en software van groot belang. Eerst inventariseren we wat de mogelijkheden bij de klant zijn. Hierna komen we met een voorstel op maat waarbij de wensen van de klant centraal staan. 09.35 uur. Benny rondt zijn dage lijkse controles af. Alles ziet er goed uit. Eén foutmelding met betrek king tot een mislukte back-up van die nacht. Een telefoontje hierom trent biedt uitkomst. Deze klant was namelijk vergeten om de tape te wisselen. Lang hoeft Benny niet na te denken omtrent "wat verder te doen vandaag". Zojuist is er een noodoproep uit Oostburg geko men. Een langdurige stroomuitval heeft als gevolg dat er nu meer dere medewerkers niet optimaal kunnen werken. Benny probeert de snelheidsregels onderweg te respecteren, maar begeeft zich toch zo spoedig mogelijk richting plaats des onheils om het probleem te analyseren en op te lossen. Dankzij onze korte lijnen en door dat we verschillende buitendienst medewerkers op de weg hebben, kunnen we als de noodzaak daar is snel op locatie zijn en adequaat handelen. Na het inrichten van de VPN-ver binding in Hoofdplaat vertrekt Tom later deze morgen richting IJzendij- ke. Dit voor de enkele, periodieke controles. Deze controles worden, meestal maandelijks, op locatie bij de klant uitgevoerd. Dit is erg be langrijk omdat er ter plekke zaken kunnen worden opgemerkt die op afstand moeilijk zijn te signa leren. Ook pakt hij nog wat (niet spoedeisende) vragen mee, die een van de klanten in de tussentijd had opgespaard. Een bijkomend voordeel van de maandelijkse controles is dat we zo nauw contact houden met onze klanten en kunnen er op dat moment nog allerhande vragen en mogelijke problemen worden opgepakt. 10.45 uur. Roland is inmiddels klaar met de installatie van de Develop multifunctional en vertrekt richting Bergen op Zoom. De aan wezige servers bij deze klant zullen worden gevirtualiseerd. Roland zal Het dr. Binkhorst Eye Center in Oostburg biedt, naast de bestaande behandelmethoden, vanaf nu ook lees brilcorrecties aan. Via deze oogheelkundige techniek kunt u nu afrekenen met uw leesbril. Onze gerenom meerde oogartsen hebben vele jaren ervaring en zijn aangesloten bij het NOG (Nederlands Oogheelkundig Gezelschap; en het NGRC (Nederlands Gezelschap Refractie Chirurgen). Daarnaast is onze kliniek ISO gecertificeerd. Kortom u bent in goede handen! Bel 0117 - 44 03 90 of mail: info@eyecenter.nl en maak direct een afspraak! dr. Binkhorst Eye Center Antoniusziekenhuis Past. van Genklaan 6 j 4501 AJ Oostburg T: 0117 440 390 j E: info@eyecenter.nl Transformer en afwerkingsbedrijf b.v. anno 1741 EEE Pad .Wl\ö° lVKts5 - Volwaardig toetsenbord -Touchpad - 2 x USB 2.0 - SD Cardreader - Tot 6,5 uur meer werktijd 1,

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 72