Accountmanagers Het gezicht van Bouman 9 Ten goed getraind en deskundig verkoopteam met Bouman KantoorTotaal een servicegerichte- en dienstverlenende instelling" uitbreiding en i2"2 jarig bestaan Pieter Beeke: Lianne Geluk: Allround Accountmanager De Bevelanden, Tholen en Landelijk Pieter is al enkele jaren een bekend gezicht voor vele klanten en het aan spreekpunt van Bouman KantoorTotaal in zijn rayon als het gaat om kantoor meubilair en kantoorartikelen. Daar naast heeft hij een groeiend aantal contacten buiten Zeeland. "Dit ontstaat meestal via een bestaande relatie in de provincie," zo verklaart Pieter deze ontwik keling. "Als we naar tevredenheid leveren en een klant heeft meerdere vestigingen of filialen in het land, dan is een afspraak snel gemaakt. Ons con cept van volledig ontzorgen in kantoorartikelen en facilitaire producten, is vrij uniek en wij zijn merkonafhankelijk. Je stemt het assortiment af op de wensen van de klant, en wij bewegen mee met wijzigingen in de vraag van iedere klant, groot of klein. Vanuit onze visie stellen wij ons altijd de vraag: "Waar help je iemand mee?" Goede afspra ken maken en deze nakomen, op tijd kunnen leve ren en een goed voorstel op maat kunnen voorleg gen, daarin zit onze toegevoegde waarde!" In kantoormeubilair kan Bouman KantoorTotaal een totaalpakket leveren van low budget tot high level. "Als het gaat om bijvoorbeeld bureaustoe len, dan is er nog steeds een sterke voorkeur voor een "gewone" praktische stoel. Overigens kunnen we iedere trend leveren. De klant koopt kantoormeubilair nog altijd voor de lange ter mijn en daarom is kwaliteit en functionaliteit erg belangrijk. Daarnaast wegen ergonomische aspecten tegenwoordig zwaar mee en is in veel gevallen een vereiste. Naast ons standaard meu bilair is ook maatwerkmeubilair mogelijk. Voor klanten, die een prettige sfeervolle werk omgeving willen creëren door middel van de kan toorinrichting, werken Wim Bouman en Pieter Beeke samen. Om tot een optimaal resultaat te komen betrekt Bouman KantoorTotaal regelmatig Di-Zijn interieurarchitectuur uit Kortgene in het proces. Zo kan Bouman projecten turnkey ople veren en volledig rekening houden met wensen en eisen. Onze service is ongelimiteerd." Accountmanager Walcheren en Schouwen-Duiveland snel een behoorlijke kostenbesparing opleve ren," aldus Lianne. Een heel andere sector waar Lianne regelmatig langs gaat is het onderwijs. "Veel basisscholen vormen clusters en kopen ook centraal in. Zo heb ik aan een aantal basis scholen van de Stichting OBASE o.a. gekleurd hobbypapier geleverd. Dat scheelt echt aan merkelijk met de reguliere leveranciers in hob byproducten. Naast een standaard hoeveelheid kantoorartikelen zijn er ook facilitaire produc ten nodig op een school. Het zorgvuldig aftas ten van mogelijkheden en wensen van deze nieuwe doelgroepen o.a. door onze huismerken aan te bieden, is nu al succesvol. Onze nieuwe facilitaire producten bieden opnieuw kans om onze klant te ontzorgen. Nieuw is het systeem van de bruikleen zeepdispensers van 'Katrin' o.a. geleverd aan Beach Hotel Zoutelande." reageren en leveren, vrijwel altijd binnen 24 uur. Dat is de service van Bouman KantoorTotaal," benadrukt Allan. Met binnendienst collega Wim Posthuma van de vestiging Terneuzen bedient Allan de Zeeuws- Vlaamse regio. "Met een eigen vestiging van Bouman KantoorTotaal in Terneuzen staan we sterker. Hier vindt men het nog steeds prettig om de leveranders te kennen, men koopt vooral regionaal en gunt elkaar de business. Wij spreken ook letterlijk en figuurlijk dezelfde taal en weten dat persoonlijke aandacht op prijs wordt gesteld. Ik kom wel iedere week in Goes om met de col lega's bij te praten en af te stemmen hoe het in de diverse regio's gaat." den een totaal concept. Het gemak hiervan voor de klant is dat het zich voor hen ver taalt in minder bestellingen, minder factu ratie en dus minder administratie. Voor ieder bedrijf kunnen wij een productlijn leveren, die past binnen het budget, bijvoorbeeld door ons eigen huismerk aan te bieden. Dit geldt ook voor specials die wij exclusief voor onze klanten bestellen. Ons assortiment'is overigens verder verbreed door toevoeging van facilitaire producten." "Een extra service voor onze klanten die heel succesvol is, is ons bevoorradingsser vice systeem, het 'Logistieke ontzorgen'. Onze bezorger levert niet alleen de bestel lingen af, hij plaatst ze ook in de kast van de afdelingen en neemt direct de voorraad door, zodat er altijd op tijd wordt aange vuld. Hiermee bespaart de klant op de kos ten én grijpt nooit meer mis!" Vrij snel na het behalen van het MBO- CE diploma kon Lianne Geluk aan de slag als accountmanager. Zij is nu de junior' van het verkoopteam van Bou man KantoorTotaal. "Ik voel me prima thuis in dit jonge bedrijf en ik leer hier veel. Mensenkennis opdoen, rela tiebeheer, tijd investeren in klanten en natuur lijk nieuwe business binnenhalen, dat is mijn doel. In mijn rayon heb ik veel potentials in de toeristische sector en daar investeer ik nu veel tijd in. Regelmatig ga ik samen met een collega op pad, zodat ik de kneepjes van het vak in de praktijk leer. Met onze facilitaire productlijn 'Katrin' zorg ik voor een groeiende groep horeca- en leisure klanten voor Bouman KantoorTotaal. In deze sector is het aftasten wat de mogelijkheden zijn, goed advies kan al Allan is de opvolger van Mare Geldof en nu zelf standig actief in Zeeuws-Vlaanderen, "Het is een leerproces voor mij. Veel netwerken en vertrouwd raken met het brede assortiment van Bouman KantoorTotaaL Geen standaard verkooppraatjes, maar een aanbieding op maat. Dat wordt op prijs gesteld. Als een klant belt, dan kunnen wij snel Alexandra is inmiddels een ervaren accountmanager in de kantoorarti kelenbranche met meer dan 6 jaar ervanng. Ze werkt sinds september 2010 bij Bouman KantoorTotaal. Allan van Alten is het nieuwe gezicht van Bouman KantoorTotaal in Zeeuws- Vlaanderen. Nieuw bij Bouman, maar niet nieuw in Zeeuws-Vlaanderen; geboren en getogen in de regio en nooit weggegaan. Via sportschool en de muziek heeft Allan eenbreed net werk opgebouwd en kent daardoor veel ondernemers en hun werknemers. In West-Brabant liggen groeikansen voor Bouman KantoorTotaal bij meer bedrijven terreinen met een concentratie van onder nemingen en meer grotere bedrijven. "De kracht van Bouman ligt in de persoonlijke benadering, de service en de aandacht die wij aan klanten kunnen geven. Ik werk nu drie dagen per week in de regio en sinds kort is daar mijn collega Maurice Bernard fulltime bijgekomen. We gaan nu regelmatig samen op stap om te "cold canvassen", het zogenaamde prospecteren. De sterke combi naties in ons aanbod laten keer op keer zien dat een bedrijf kosten kan besparen door bij Bouman KantoorTotaal te bestellen. Wij bie- Bouman KantoorTotaal www.boumankantoortataal.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 75