De Bouman deal Burostoel BKT Aktieprijs, 4 stuks voor 1.000,00 1 stuk voor 279,00 Nieuw is de mogelijkheid om drukwerk of artikelen bij ons Bouman KantoorTotaal op te slaan en op afroep te leveren op elke gewenst adres" uitbreidingen 12'^ jarig bestaan 1 li_ Uw voordelen: Made in Germany 5 jaar garantie Gepatenteerde variabele basiszit- hoogteverstelling; Dit maakt de stoel ook geschikt voor kleinere of langere personen Gemonteerd uit voorraad leverbaar (Lucia zwart) Hoog zitcomfort Bedieningsgemak APK service Zeer slijtvaste stof (100.000 toeren Martindale) 98% recyclebaar Blaue Engel gecertificeerd Kenmerken: Synchroontechniek Gewichtsregeling Zitdiepteverstelling Multifunctionele armleggers Met softpad Gepolijst voetkruis EN1335 arbo goedgekeurd Prijs is met 2D armleggers. Meerprijs met 4D armleggers, incl. PUR opdek bedraagt 49,00 Euro DOCUMENTBEHEER Door complexere informatiestromen wordt document beheer steeds belangrijker. De verwerking van fysieke en digitale post vraagt een eigen benadering. Bouman KantoorTotaal biedt u totaaloplossingen als het gaat om vervaardiging, opslag, verspreiding en bewerking van documenten. Onze specialisten adviseren u graag op het gebied van scannen, afdrukken, beheren, implementeren en automatiseren. Belangrijk hierin zijn de zogenaamde multifunctionals; combiprinters met scan- kopieer- en faxfunctie. Uiteindelijk is digitaal documentbeheer de toekomst, duurzamer en efficiënter. De proactieve aanpak van Bouman Kantoor Totaal biedt u effectieve, duurzame en inspirerende oplossingen! KANTOORARTIKELEN Door het brede en diepe assortiment is Bouman Kantoor- Totaal het adres voor al uw kantoorbenodigdheden; van potlood tot ordner, van koffie tot handdoekautomaat. Advies en service is hierbij de belangrijkste factor, want de inkoop bedraagt slechts 40% van de totale kosten van de kantoorbenodigdhedenDe rest gaat verloren aan o.a. productselectie, besteltijd, interne logistiek. Wij doen dat anders en helpen u te besparen op onzichtbare kosten! Kantoorbenodigdheden zijn 24 uur per dag online te bestellen en voor het grootste deel van het assorti ment geldt 'next day' levering! Een optimale kantoorinrichting en goedlopende facili taire ondersteuning vormen een onmiskenbare randvoor waarde voor succes. Vanzelfsprekend zijn hierbij prijs en kwaliteit in balans. Het 'ontzorgen' van uw organisatie staat op nummer 1. Nieuw is de mogelijkheid om druk werk of artikelen bij ons op te slaan en op afroep te leveren op elke gewenst adres. Uiteraard combineren we dat vanuit efficiency en duurzaamheid oogpunt zoveel mogelijk met andere orders. KANTOORINRICHTING Een goede werkomgeving inspireert en zorgt voor een betere sfeer en goede prestaties. Met dit in het achter hoofd biedt Bouman KantoorTotaal kantoor- en projecto plossingen die aanspreken. Van meer traditionele indelin gen tot flexibele kantoorconcepten. Samen met u brengen we de wensen in kaart. Wij adviseren u over duurzame en ergonomische mogelijkheden, maar denken ook mee als het gaat om stoffering, styling, akoestiek, ruimtebespa ring en energiereductie. Onze service is ongelimiteerd, turn-key opleveren is ook mogelijk! LOGISTIEK ONTZORGEN

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 71