Geen kijker, geen koper I™ Twee Zeeuwen in Innovatie Top <2 Column pas begonnen Nee c U Al staat voor Alexandra Lan- geveld en 'AL in the house' voor alles wat in een huis nodig is om het te restylen voor een snelle verkoop. Een opgeruimd pand met een ruimtelijke aanblik dank zij een stijlvolle, neutrale aankle ding, trekt meer kopers dan een huis dat de emoties van de verko per uitstraalt. door Loes van der Hoeven VLISSINGEN - Een potentiële ko per krijgt doorgaans een eerste indruk van een pand via foto's op het inter net, in advertenties en in de etalages van makelaars. Statistisch is bewezen, dat hij slechts 15 seconden nodig heeft om erachter te komen of hij in het aangeboden pand wil wonen. De eerste indruk is dus heel belangrijk: een tweede volgt maar zelden. Ver- koopstyliste Alexandra Langeveld be schikt over de expertise om een wo ning eruit te laten springen, waardoor die sneller wordt verkocht tegen de hoogste prijs. Hierbij hanteert zij het 'hands-on' concept: direct aan de slag gaan, nadat overeenstemming met de opdrachtgever is bereikt! Op die ma nier boekt 'AL in the house' direct re sultaat en maakt zij de te koop staan de woning vaak al binnen twee dagen voor een breed publiek verkoopklaar. Door zoveel mogelijk gebruik te ma ken van in het pand aanwezige attri buten, blijven de kosten bovendien tot een minimum beperkt. Een inves tering die vele malen aantrekkelijker is dan het moeten verlagen van de vraagprijs van de woning! Vanzelfspre kend wordt de sessie afgesloten met een professionele fotoreportage t.b.v. de presentatie van de woning in de di verse media. Alexandra Langeveld is een gecertifi ceerde verkoopstyliste, opgeleid door Een deskundige jury riep Dacom uit Emmen uit tot de meest succesvolle en innovatieve onderneming. Dacom heeft zich gespecialiseerd in irrigatie- management. Opvallend is dat beide Zeeuwse be drijven in de top 100 uit Goes ko- de Ondernemer' is een uitgave van BN DeStem I PZC House of KIKI, bekend van het door Martijn Krabbé gepresenteerde tv-programma 'Uitstel van executie' en is aangesloten bij het Centraal Net werk Voor Verkoopstylisten (CN- W). De roots van duizendpoot Alexandra Langeveld liggen in de maatschappelij ke dienstverlening, haar interesse bij de woningmarkt en het inrichten van panden. "Het verkopen van een huis is vaak een stressvolle aangelegenheid, zeker als er een must achter zit. "AL in the house' combineert wonen en wellness en ontstresst de verkoper door ervoor te zorgen dat zijn wo ning voor een groot publiek verkoop baar is", licht Alexandra Langeveld men. Het gaat om: Het Zeeuws Hand Pols Cen trum, het eerste multidisciplinaire re validatiecentrum in Nederland speci fiek voor patiënten met hand- en pols problemen. Een gedigitaliseerd expert systeem beoordeelt de hand- en pols UITGEVER: Adelinde Harms toe. Verkoopstyling is meer dan al leen het restylen van te koop staande gemeubileerde woningen. 'AL in the house' kleedt ook leegstaande panden en modelwoningen aan. Zij verzorgt tevens de finishing touch voor een be zichtiging of open huis, geeft interi eur-, kleur- en lichtadvies en koopt en/of verhuurt meubels en accessoi res. Voor de opslag van overtollig meubilair enzovoort, kan de verkoper gebruik maken van de diensten van City Box met wie Alexandra Lange veld gunstige prijsafspraken heeft ge maakt en voor een verfje, stucbehan- deling of wat timmerwerk kan hij put ten uit haar enorme netwerk op dat gebied. functie. De meetresultaten worden ge bruikt voor het evalueren van de be handeling, het berekenen van de ma te van arbeidsongeschiktheid en we tenschappelijk onderzoek. Ook wor den gewrichtsimplantaten gemoni- tord in samenwerking met de fabri kanten van deze medische hulpmidde len. Met de plastisch chirurg,.reuma toloog, revalidatiearts en bedrijfsarts die aan het centrum zijn verbonden kunnen de gespecialiseerde handthera peuten hoogwaardige zorg bieden. www.zhpc.nl ACCOUNTMANAGERS: Verkoopteam Zeeland T: 0118-434070 teamzeeland@bndestem-pzc.nl VORMGEVING: Angela van Eek Bedrijf: AL in the house Eigenaar: Alexandra Langeveld Begonnen: juli 2010 Tegenvaller: Klantverlies door een te uitgebreide presentatie Meevaller: Een intake voor een ministyling. Tenslotte is 'AL in the house' hét adres voor het opruimen en organi- zen van woningen, garages, schuren en/of administraties. Vanzelfsprekend kan ook alleen ad vies worden geleverd of pakkende verkoopteksten en/of professionele foto's voor een (intemet)presentatie of advertentie, waannee de verkoper zelf aan de slag kan gaan. Alexandra Langeveld: "Bij alle vor men van styling van panden hanteren wij zes basisprincipes: reorganiseren, neutraliseren, depersonaliseren, zicht lijnen verbeteren, focuspunten belich ten en sfeer'creëren. Tijdens de gratis intake bekijken wij samen met de ver koper het pand en vullen wij aan de. hand van de wensen en het budget een intakeformulier in. Daarop volgt de offerte en direct na opdrachtbeves tiging start de uitvoering. Een basisres- tyling duurt circa vier uur. Voor de fi nishing touch maken wij een vervolg afspraak. De basisrestyling en de finis hing touch kunnen wij zowel afzon derlijk als binnen 'één pakket uitvoe ren. Alle werkzaamheden ronden wij af met een professionele fotosessie op cd-rom. 'AL in the house' coacht, begeleidt en adviseert tevens opdrachtgevers bij het aanbrengen van structuur en orde in de woonomgeving en werkplek. E-mail: info@ALmthehouse.nl Internet: wuw.ALlinthehouse. nl 90: LUXeXceL Group, Goes Licht, optieken en digitaal 3D-prin- ten uniek gecombineerd LUXeXceL vervaardigt optische structuren, lenzen en lichtdistributie- patr'onen door gebruik te maken van transparante inkt en transparante me dia. De 'digitale bouwstenen' worden laag voor laag aangebracht via een ge modificeerde standaardprinter met standaardinkten en. weet daarmee nieuwe optische effecten en arrays te genereren. ADRESGEGEVENS: Postbus 3805, 4800 DV Breda T: 076-5 312 277 F: 076-5 312 274 E: info@deondernemerzwn.nl Het is alweer oud nieuws, maar het zit me toch dwars. Ja is het meest gebruikte woord in onze taal. De ge middelde Nederlander ge- i bruikt het woord meer dan bijvoorbeeld de, het, dag en doei. Ik geloof daar helemaal niks van. Ik denk dat nee veel meer gebruikt wordt. Ik ga dan maar af op mijn ei gen ervaringen. Ik heb een re delijk gelukkige jeugd gehad, maar hoorde vroeger toch meer nee dan ja om me heen. Toen ik als kleine jon- £j'. gen tien keer op een dag om een ijsje vroeg, was het ant- T woord minstens negen keer nee. Als mij op school iets ge vraagd werd en ik keurig ant woord gaf, zei de leerkracht bijna altijd; nee. Als ik om meer zakgeld vroeg, wist ik het eigenlijk al: nee. Dus ver kocht ik als middelbare scho lier in mijn vrije tijd ijs in de Bredase binnenstad omdat ik toen al boven mijn stand leef de. Ik had dat geld nodig om mijn vrienden bij te houden in het café. Dan stond ik met mijn zuurverdiende centjes aan de bar te bestellen, zag achter me een mooie meid en vroeg of ze ook iets wilde drinken. Ja, natuurlijk. Als ik me dan omgedraaid had, haar het glas had gegeven en vroeg: zullen we....?.dan was het weer steevast nee. Het is eigenlijk nog steeds zo. Als ik mijn baas vraag: is het niet eens tijd voor salaris verhoging, dan zegt hij geen nee, maar klaagt over slechte tijden, wat natuurlijk op het zelfde neer komt. De enige die ja zegt, ben ik Ézelf. Tegen mijn kinderen bij voorbeeld. Bij hen heb ik al ja V. gezegd voordat de vraag ge steld is. Dat is opvoedkundig en voor mijn portemonnee heel slecht, maar ik ben nou eenmaal een sentimenteel watje. Ja, toch? Ron Gregoor Meer columns op: miw.cteondememerzwn.nl Q de Ondernemer' verschijnt Üin een oplage van 184.000 exemplaren BLADMANAGER: Johan van den Kieboom REDACTIE: Ron Gregoor Eind mei presenteerden innovatiene.twerk Syntens, Octrooicen trum Nederland, Mercedes-Benz en NRC Handelsblad voor de zesde keer de MKB Innovatie Top 100. Deze top 100 wordt gezien als de grootste en belangrijkste innovatieprijs voor bedrijven in het MKB. De lijst telt twee noteringen uit Zeeland. Het Zeeuws Hand en Pols Centrum en LUXeXceL Group beiden uit Goes. JO *0 Foto: Mark Neeleman: Alexandra Lengeveld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 126