Lid Raad van Toezicht OLLER olgjotoerl Leystromen Ben jij van meerdere markten thuis? assistent inkoop BEDRIJFSWAGEN MONTEUR O JobTrack.nl zaterdag 5 februari 2011 >1 21 KAÏÏLU. EEN FULU1ME De functie: Door groei van de onderneming is de behoefte aan een assistent-controller ontstaan. Deze functionaris ondersteunt de Controller en Financieel Manager bij hun taken in brede zin. Daarnaast wordt nauw samengewerkt met de af delingen Financiële Administratie, Automatisering en Verkoop Binnendienst Takenpakket: Assisteren bij de opstelling van jaarplannen/begrotingen; Bijdragen verdere ontwikkeling en optimalisering van de AO/IC processen; Verzorgen van diverse rapportages en analyses; Deelnemen aan projecten, o.a. testen nieuw ERP systeem; Back up voor afdeling Financiële Administratie; Assisteren bij de maand- en jaarafsluiting; Controleren van bonus- en milieuheffingadministratie; Administratie van de holding. Uw profiel: HBO-opleiding in economische richting; Minimaal 5 jaar werkervaring als assistent-controller/-accountant; Communicatief, analytisch en cijfermatig sterk; Affiniteit met ERP systemen c.q. Productie Administraties; Flexibele instelling en oplossingsgericht; Talenkennis (met name Duits Frans). Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor de Groenten- en Fruitverwerkende Industrie. Uw sollicitatiebrief met C.V. kunt u binnen 2 weken sturen aan: COROOS Conserven B.V., t.a.v. de heer KJ. Wieringa, Postbus 61,4420 AC Kapelle MMpmliictieltiaties in Kapelle m Heisrimi Vers van hot lam en fruit direct bij ons in gles, blik ol een perk ven bi-teeb gmliieiiemichms. Op ome Wee locates maken in letaal 300 medewerkers zich elke In lerbani met onze groei hebben m plaats morgemotimie college's, Binnen onze plete organisatie heerst n toch geirem, waarin teer elke 'els o WOONST iCHTlNè MM Woonstichting Leystromen is een maatschappelijkeklantgeoriënteerde onderneming die met ca. 10.000 verhuureenheden actiefis op het brede terrein van het wonen in de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau, Gilze en Rijen, Goirle, Hilvarenbeek en Oisterwijk. Zij richt zich daarbij in het bijzonder op mensen met een laag inkomen en mensen met een kwetsbare positie op de woningmarkt. Dit bereiken we door samen, met bewoners en belanghouders te werken aan reële doelen en maatschappelijk gewaardeerde prestaties te leveren. Het bouwen en beheren van vastgoed is het belangrijkste middel om onze doelen te bereiken. In ónze dienstverlening staat de klant centraal. Woonstichting Leystromen zoekt een met kennis en ervaring op het terrein van financiën Als lid van de Raad van Toezicht houdt u toezicht op het beleid van het bestuur en de algemene gang van zaken bij Woon stichting Leystromen. In het bijzonder bewaakt u de maatschappelijke rol van het bedrijf, de (financiële) continuïteit en een correcte en transparante bedrijfsvoering. Daarnaast functioneert u ook als klankbord voor het bestuur. Leystromen biedt u een passende vergoeding. Voor de functie in dit collegiale team zoeken wij iemand die: - minimaal een algemeen academisch werk- en denkniveau heeft; - beschikt over bestuurlijke management ervaring dan wel inzichten; - kennis heeft van en inzicht in financiële vraagstukken zowel op financieel-economisch als fiscaal vlak; - bedrijfsmatige kennis heeft om mede de doelmatigheid van de organisatie te kunnen beoordelen; - beschikt over maatschappelijke sensitiviteit; - pro-actief kritisch en besluitvaardig is; - kan werken in een team; - voldoende tijd beschikbaar heeft. Voor informatie over de vacature kunt u tijdens kantooruren bellen met de voorzitter van het bestuur, mevrouw E. van Beijsterveldt-Niels, 0161- 22 84 00 of met de voorzitter van de Raad van Toezicht, de heer V. Braam, 013 - 539 7195. De profielschets en criteria voor de selectie Raad van Toezicht Leystromen kunt u vinden op www.leyakkers.nl en www.stromenland.nl. Indien u belangstelling heeft voor deze functie kunt u tot 26 februari 2011 reageren. U kunt uw brief met CV richten aan: Woonstichting Leystromen t.a.v. het bestuur Postbus 70, 5120 AB Rijen U kunt uiteraard uw belangstelling ook via e-mail kenbaar maken: info@leystromen.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. - J Dan ben jij onze Je bent accuraat, flexibel en beschikt over aantoonbare inkoopervaring. De baan: - Bestellingen rhaken voor leveranciers - Administratieve verwerking retouren - Binnenkomende goederen administratief verwerken - Verdere ondersteuning afdeling inkoop - Bij drukte assisteren in het magazijn: orders pieken, baliewerkzaamheden, goederenontvangst etc. Onze wensen: Je profiel: - MB.O-mveau - Collegiale instelling, teamworker - Geen 9-5 mentaliteit - Een stressbestendige en stabiele persoonlijkheid Wij bieden: Een alwisselende job binnen een dynamisch organisatie met prima arbeidsvoorwaarden. Dan ben jij onze part-time chauffeur op oproepbasis De baan: - 2 Wisselende dagen per week (meestal woensdag en vrijdag) - Pakketten bezorgen bij klanten - Goederen ophalen bij leveranciers Onze wensen: - In het bezit van rijbewijs B - Geen 9-5 mentaliteit PWG ontwikkelt en fabriceert hoogwaardige veiligheidskleding, zoals brandweer-, hoge zichtbaarheids- en doorwerk- kleding. PWG is opgericht in 1910 en is nog steeds een familiebedrijf Ons klantenbestand bestaat uit diverse energie bedrijven, wegenbouwers, brandweerkorpsen, (semi) overheden, bouwbedrijven en andere industriële bedrijven. Onze ontwerpers verwerken de wensen van de klant rechtstreeks iri doelmatige en veilige bedrijfskleding. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is erg belangrijk voor PWG en daarom zijn we lid van Fair Wear en Fairtrade/Max Havelaar. Bij PWG in Goes werken 30 mensen. Je sollicitatiebrief voorzien van CV stuur je binnen 14 dagen naar: PWG Bedrijfsveilige Kleding BV Postbus 103, 4460 AC Goes E: info@pwg.nl W: www.pwg.nl PWG Bedrijfsveilige Kleding B.V. Voor onze vestiging in Breda zijn wij op zoek naar een bedrijfswagen monteur voor 40 uur per week. Wij vragen: - Een afgeronde technische opleiding (minimaal BAT) - Bij voorkeur APK 1 certificaat - Wil zijn vakkennis op peil houden door het volgenwan opleidingen Afhankelijk van opleiding en ervaring zijn je taken: - Onderhouds- en reparatiewerkzaamheden - Verzorgen van APK keuringen - Periodiek deel uit maken van de zaterdagdienst Wij bieden: - Een uitdagende en afwisselende baan in een dynamische werkomgeving - Een open en goede werksfeer waarbij collegialiteit belangrijk is - Uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals: goed salaris, de mogelijkheid om je via vakgerichte opleidingen verder te ontwikkelen en prettige professionele collega's Ben jij die teamplayer die een uitdaging ziet in deze baan? Stuur dan een brief met cv of bel/mail ons: THIEU VAN DORST BEDRIJFSWAGENS Nieuwe Bredasebaan 24, 4825 BP BREDA Telefoonnummer: 076-5715500 Contactpersoon: Wandy Meijer, wmeijer@thieuvandorst.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2011 | | pagina 21