Vogelaar
Vredehof bv
/V arcus
Senior werkvoorbereider
I
Allround senior calculator
Lid Raad van Commissarissen m/v
Logistiek planner (fulltime) m/v
WOONSTICHTING HULST
Woonstichting Hulst is een corporatie die werkzaam is in de kern Hulst.
Zij streeft naar een actief en slagvaardig functioneren op het gebied van sociale
huisvesting en naar een maatschappelijke betrokkenheid bij de gemeenschap
in Hulst.
In verband met het reglementair aftreden van een lid van de Raad van
Commissarissen van Woonstichting Hulst ontstaat per 1 januari 2011 een
vacature. Woonstichting Hulst zoekt daardoor een:
Taak:
De Raad van Commissarissen houdt toezicht op het functioneren en adviseert het
bestuur van Woonstichting Hulst. De Raad ziet toe op de prestaties van de
corporatie in haar geheel.
De Raad bestaat uit maximaal vijf leden. Zij vergaderen tenminste 7 maal per jaar.
Daarnaast worden regionale en landelijke bijeenkomsten bijgewoond. De
zittingsperiode is vier jaar en een commissaris kan zich tweemaal herkiesbaar
stellen.
Profiel
De kandidaat dient te voldoen aan het volgende profiel:
aantoonbare interesse in volkshuisvesting, welzijn, zorg en veiligheid
kennis van sociale verhoudingen
woonachtig in de gemeente Hulst en beschikt over een relevant netwerk
bestuurlijke ervaring wenselijk
Informatie kunt u inwinnen bij de directeur - bestuurder dhr.J. Valckx. Hij is zowel
telefonisch bereikbaar (0114 372525) als per mail fjvalckx@wshulst.nl.b Tevens
kunt u zich informeren via de website www.wshulst.nl
Procedure: de Raad beoordeelt de binnengekomen reacties, daarna zal een
oriënterend gesprek plaatsvinden met de geselecteerden. Wij streven naar
afronding per medio november.
Schriftelijke reacties kunt u voor 15 oktober 2010 zenden aan:
Raad van Commissarissen - Woonstichting Hulst - Postbus 147 - 4560 AC Hulst.
Op de envelop vermelden: Vacature Raad
Vogelaar Vredehof BV in Krabbendijke is een dynamische groothandel in hardfruit met
ca. 95 medewerkers. De activiteiten bestaan uit handel, koeling, verpakking en
transport. De producten worden geleverd aan grootwinkelbedrijven en groothandels in
binnen- en buitenland.
Ter aanvulling van ons team zijn wij op zoek naar een:
Werkzaamheden:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande goederen
stroom. De werkzaamheden bestaan uit het verwerken van elektronische bestellingen
en het samenstellen van klantenorders; het afroepen van goederen bij leveranciers in
binnen- en buitenland; het plannen van vrachtwagenritten en het aansturen van
chauffeurs; het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden.
Je vervult een centrale rol binnen ons bedrijf en hebt contacten met medewerkers van
commercie, expeditie en transport. Je start als assistent van de huidige planner.
Het is de bedoeling dat je na een inwerktermijn zelfstandig en op gelijkwaardig niveau
gaat werken.
Wat verwachten we:
opleiding op minimaal Mbo-niveau bij voorkeur richting logistiek
accuraat
zelfstandig kunnen werken
klantgericht
goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
flexibele instelling en goede communicatieve vaardigheden
goed om kunnen gaan met werkdruk
bereidheid tot werken in onregelmatige diensten, inch weekend
Wat bieden we:
goede arbeidsomstandigheden
salaris volgens de cao voor de groothandel in AGF
Voor inlichtingen kunt u zich wenden tot Dhr. H.C. van der Meijden, bereikbaar op:
telefoonnummer 01 13 - 3971 14 of per mail hermen@vogelaar.com
Schriftelijke sollicitaties binnen 7 dagen naar:
Vogelaar Vredehof BV - Postbus 50-4413 ZH - Krabbendijke
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
PROJECTONTWIKKELING
Arcus Projectontwikkeling B.V. is een volledig zelfstandig opererende
vastgoedontwikkelaar gevestigd in Middelburg. Arcus ontwikkelt zowel
commercieel vastgoed, reguliere woningbouw als recreatief vastgoed. Op dit
laatst genoemde gebied opereert Arcus op Europees niveau. De ontwikkeling
en verkoop van deze hoogwaardige recreatieprojecten vindt plaats onder
het label van Arcus Resorts. Wegens sterke groei van het aantal projecten is
uitbreiding op korte termijn noodzakelijk. Daarom zoeken wij een:
Functieomschrijving:
U bent belast met en verantwoordelijk voor de werkvoorbereiding van de
toegewezen bouwprojecten. U bereidt de werken zelfstandig voor in een
projectteam dat wordt geleid door de bedrijfsleider.
Taken:
de projectontwikkelaar op technisch gebied adviseren in de uitvoeringsfase
opstellen en bewaken van de planning
controleren van alle tekeningen door derden ingezonden
vergelijken van stukken en tekeningen uit de uitvoeringsfase met contractstukken
overleggen met nutsbedrijven en gemeentelijke instanties
aansturen van werkvoorbereiders
meedenken in alternatieve bouwmethoden
ondersteunen van de bedrijfsleider bij complexe werken
signaleren van knelpunten in de productie en bedenkt oplossingen
technische ondersteuning van de afdeling inkoop
bewaken van voorbereidingsschemas/ leverschemas
bepalen startdatum aan de hand van een op te zetten voorbereidingsschema
opstellen V&G-plannen op/ melding bij arbeidsinspectie
opstellen van keuringslijsten t.b.v. uitvoering
deelenemen aan bouwvergaderingen
Functie-eisen:
minimaal 6 jaar ervaring in een soortgelijke functie bij een groot aannemersbedrijf
uitstekende kennis van het bouwbesluit
gedegen automatiseringskennis (Word, Excel en Autocad)
Jouw profiel:
accuraat stressbestendig communicatief vaardig ruimtelijk inzicht
kostenbesef klantgericht uitstekende leidinggevende capaciteiten
Ti ill Ti rvi A
Tuil-time
Functieomschrijving:
U bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en begeleiding van meerdere
nieuwbouw projecten.
Taken:
voeren van overleg met opdrachtgever en constructeur
maken van ramingen, elementenbegrotingen en regelbegrotingen
opstellen van een technische omschrijving
controleren en afstemmen op basis van bouwbesluit en bouwvergunning
opstellen, bewaken en rapporteren van kostenbewaking, planning,
inkoopschema en facturatie
bewaken van de voortgang en het signaleren van knelpunten op het werk
signaleren, afprijzen en indienen van meer- en minderwerk
deelnemen aan werkbesprekingen en maken van besprekingsverslagen
Jouw profiel:
vakbekwaam proactief betrokken ondernemend flexibel daadkrachtig
Wij bieden:
uitdagende functies in een jong, gezellig en professioneel team
marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Interesse in één van deze functies?
Stuur je motivatie met C.V. voor 1 oktober naar:
Arcus Projectontwikkeling B.V.
t.a.v. S. Dorleijn, Postbus 560, 4330 AN Middelburg
E-mail: personeelszaken@arcusprojectontwikkeling.nl
Voor meer informatie: 0118 - 623 100
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.
Tl lil Tl m V
Tuil-time