Vogelaar Vredehof bv /V arcus Senior werkvoorbereider I Allround senior calculator Lid Raad van Commissarissen m/v Logistiek planner (fulltime) m/v WOONSTICHTING HULST Woonstichting Hulst is een corporatie die werkzaam is in de kern Hulst. Zij streeft naar een actief en slagvaardig functioneren op het gebied van sociale huisvesting en naar een maatschappelijke betrokkenheid bij de gemeenschap in Hulst. In verband met het reglementair aftreden van een lid van de Raad van Commissarissen van Woonstichting Hulst ontstaat per 1 januari 2011 een vacature. Woonstichting Hulst zoekt daardoor een: Taak: De Raad van Commissarissen houdt toezicht op het functioneren en adviseert het bestuur van Woonstichting Hulst. De Raad ziet toe op de prestaties van de corporatie in haar geheel. De Raad bestaat uit maximaal vijf leden. Zij vergaderen tenminste 7 maal per jaar. Daarnaast worden regionale en landelijke bijeenkomsten bijgewoond. De zittingsperiode is vier jaar en een commissaris kan zich tweemaal herkiesbaar stellen. Profiel De kandidaat dient te voldoen aan het volgende profiel: aantoonbare interesse in volkshuisvesting, welzijn, zorg en veiligheid kennis van sociale verhoudingen woonachtig in de gemeente Hulst en beschikt over een relevant netwerk bestuurlijke ervaring wenselijk Informatie kunt u inwinnen bij de directeur - bestuurder dhr.J. Valckx. Hij is zowel telefonisch bereikbaar (0114 372525) als per mail fjvalckx@wshulst.nl.b Tevens kunt u zich informeren via de website www.wshulst.nl Procedure: de Raad beoordeelt de binnengekomen reacties, daarna zal een oriënterend gesprek plaatsvinden met de geselecteerden. Wij streven naar afronding per medio november. Schriftelijke reacties kunt u voor 15 oktober 2010 zenden aan: Raad van Commissarissen - Woonstichting Hulst - Postbus 147 - 4560 AC Hulst. Op de envelop vermelden: Vacature Raad Vogelaar Vredehof BV in Krabbendijke is een dynamische groothandel in hardfruit met ca. 95 medewerkers. De activiteiten bestaan uit handel, koeling, verpakking en transport. De producten worden geleverd aan grootwinkelbedrijven en groothandels in binnen- en buitenland. Ter aanvulling van ons team zijn wij op zoek naar een: Werkzaamheden: In deze functie ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande goederen stroom. De werkzaamheden bestaan uit het verwerken van elektronische bestellingen en het samenstellen van klantenorders; het afroepen van goederen bij leveranciers in binnen- en buitenland; het plannen van vrachtwagenritten en het aansturen van chauffeurs; het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden. Je vervult een centrale rol binnen ons bedrijf en hebt contacten met medewerkers van commercie, expeditie en transport. Je start als assistent van de huidige planner. Het is de bedoeling dat je na een inwerktermijn zelfstandig en op gelijkwaardig niveau gaat werken. Wat verwachten we: opleiding op minimaal Mbo-niveau bij voorkeur richting logistiek accuraat zelfstandig kunnen werken klantgericht goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal flexibele instelling en goede communicatieve vaardigheden goed om kunnen gaan met werkdruk bereidheid tot werken in onregelmatige diensten, inch weekend Wat bieden we: goede arbeidsomstandigheden salaris volgens de cao voor de groothandel in AGF Voor inlichtingen kunt u zich wenden tot Dhr. H.C. van der Meijden, bereikbaar op: telefoonnummer 01 13 - 3971 14 of per mail hermen@vogelaar.com Schriftelijke sollicitaties binnen 7 dagen naar: Vogelaar Vredehof BV - Postbus 50-4413 ZH - Krabbendijke Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld PROJECTONTWIKKELING Arcus Projectontwikkeling B.V. is een volledig zelfstandig opererende vastgoedontwikkelaar gevestigd in Middelburg. Arcus ontwikkelt zowel commercieel vastgoed, reguliere woningbouw als recreatief vastgoed. Op dit laatst genoemde gebied opereert Arcus op Europees niveau. De ontwikkeling en verkoop van deze hoogwaardige recreatieprojecten vindt plaats onder het label van Arcus Resorts. Wegens sterke groei van het aantal projecten is uitbreiding op korte termijn noodzakelijk. Daarom zoeken wij een: Functieomschrijving: U bent belast met en verantwoordelijk voor de werkvoorbereiding van de toegewezen bouwprojecten. U bereidt de werken zelfstandig voor in een projectteam dat wordt geleid door de bedrijfsleider. Taken: de projectontwikkelaar op technisch gebied adviseren in de uitvoeringsfase opstellen en bewaken van de planning controleren van alle tekeningen door derden ingezonden vergelijken van stukken en tekeningen uit de uitvoeringsfase met contractstukken overleggen met nutsbedrijven en gemeentelijke instanties aansturen van werkvoorbereiders meedenken in alternatieve bouwmethoden ondersteunen van de bedrijfsleider bij complexe werken signaleren van knelpunten in de productie en bedenkt oplossingen technische ondersteuning van de afdeling inkoop bewaken van voorbereidingsschemas/ leverschemas bepalen startdatum aan de hand van een op te zetten voorbereidingsschema opstellen V&G-plannen op/ melding bij arbeidsinspectie opstellen van keuringslijsten t.b.v. uitvoering deelenemen aan bouwvergaderingen Functie-eisen: minimaal 6 jaar ervaring in een soortgelijke functie bij een groot aannemersbedrijf uitstekende kennis van het bouwbesluit gedegen automatiseringskennis (Word, Excel en Autocad) Jouw profiel: accuraat stressbestendig communicatief vaardig ruimtelijk inzicht kostenbesef klantgericht uitstekende leidinggevende capaciteiten Ti ill Ti rvi A Tuil-time Functieomschrijving: U bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en begeleiding van meerdere nieuwbouw projecten. Taken: voeren van overleg met opdrachtgever en constructeur maken van ramingen, elementenbegrotingen en regelbegrotingen opstellen van een technische omschrijving controleren en afstemmen op basis van bouwbesluit en bouwvergunning opstellen, bewaken en rapporteren van kostenbewaking, planning, inkoopschema en facturatie bewaken van de voortgang en het signaleren van knelpunten op het werk signaleren, afprijzen en indienen van meer- en minderwerk deelnemen aan werkbesprekingen en maken van besprekingsverslagen Jouw profiel: vakbekwaam proactief betrokken ondernemend flexibel daadkrachtig Wij bieden: uitdagende functies in een jong, gezellig en professioneel team marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden Interesse in één van deze functies? Stuur je motivatie met C.V. voor 1 oktober naar: Arcus Projectontwikkeling B.V. t.a.v. S. Dorleijn, Postbus 560, 4330 AN Middelburg E-mail: personeelszaken@arcusprojectontwikkeling.nl Voor meer informatie: 0118 - 623 100 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst. Tl lil Tl m V Tuil-time

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2010 | | pagina 133