SALES MARKETING MANAGER
Administratief medewerk(st)er
\6 banen
ART OF
CARDS
CHEMISCH ANALIST (MBO-niveau)
c*
af Stichting Arduin
Coach m/v
H
GROS SLUISKIL
Roompot Vakanties
zaterdag 14 augustus 2010
O JobTrack.nl
EuroTec BV is de enige fabrikant van stomahulpmiddelen in de
Benelux en producent van hoogwaardige medische producten
voor wond- en fistelverzorging. Wij bieden een hoogwaardig
assortiment en klantvriendelijkheid zit ons in het bloed.
Om ons marktaandeel in lijn te brengen met onze productkwaliteit
zoeken wij een gedreven
Deze afwisselende functie omvat het beheren van de marketing- en verkoopactivi
teiten in Nederland en daarbuiten. U ontwikkelt marketingplannen en promotionele
activiteiten en voert ze uit. Daarbij wordt u ondersteund door een team van ervaren
professionals en kunt u onbeperkt beschikken over promotioneel materiaal, dat in
onze eigen studio kan worden ontwikkeld. Van u wordt verwacht dat u na de trai-
instellingen en op een prettige manier te kunnen debatteren. Ervaring met het
organiseren van (mini)symposia en deelname aan medische beurzen komt ook
goed van pas. Het gaat hier om een fulltime job en zeker geen 9-5 baan, waarbij u
regelmatig key accounts zult bezoeken en soms in het buitenland zult verblijven.
VEREISTEN:
Gevoel voor humor en een vrolijk, extrovert karakter
Creatief, doorzettingsvermogen en uitgesproken commercieel gevoel
Representatief voorkomen
Woonachtig in Zuid-West Nederland
Sales- en marketing ervaring met medische hulpmiddelen
Goede redactionale vaardigheden
Uitstekende kennis van minimaal de Nederlandse en de Engelse taal
Rijbewijs B
Wij bieden een leuke werksfeer, een prima salaris en goede arbeidsvoorwaarden.
Voor een auto wordt gezorgd. Graag schriftelijk solliciteren met foto en CV bij
EuroTec BV, t.a.v. de heer A.G. van der Leden, Postbus 1597, 4700 BN
Roosendaal, tel. (0165) 551226, fax 541656, email: info@eurotec.nl.
Zie onze website: www.eurotec.nl.
l.v.m. zwangerschapsverlof zijn wij op zoek
naar een administratieve duizendpoot.
Het betreft een functie van minimaal
32 uur (bij voorkeur 40 uur tijdens het
verlof om daarna part-time aan te blijven).
Taken en verantwoordelijkheden:
•Telefoon beantwoorden.
Order verwerking Facturatie.
Contact onderhouden met- en
ondersteuning van de buitendienst.
Bijhouden en updaten van de website.
Administratieve werkzaamheden.
Klachtenafhandeling.
Art of Cards vraagt:
Minimaal afgeronde MBO/HAVO opleiding.
Uitgebreide kennis van Microsoft Office.
Beheersing van de Engelse taal in woord
en geschrift.
Grote mate van flexibiliteit.
Goede communicatieve eigenschappen en
een klantvriendelijke houding.
Art of Cards biedt:
Een zelfstandige, afwisselende functie
met veel ruimte voor eigen initiatief in een
informele werksfeer.
Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
zijn afgestemd op jouw functie.
Sollicitaties en/of vragen kun je per e-mail
richten aan Mevr. S. Versteegh.
E-mail: personeelszaken@artofcards.nl
Takkebijsters 62,4817 BL Breda.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
www.artofcards.nl
De Heros Groep is een organisatie die actief is op het gebied van recycling van diverse
rest- en bouwstoffen, waterbehandeling en havenfaciliteiten. De 70 medewerkers
tellende hoofdvestiging Heros Sluiskil BV beschikt over een klein lab ten behoeve van
ingangs en procescontrole van zowel afvalstoffen als afvalwater.
In verband met sterk groeiende activiteiten zijn wij
op zoek naar een praktisch ingestelde, full-time
Deze nieuwe collega is o.a. verantwoordelijk voor:
monstername en analyse (zowel nat-chemisch als fysisch);
sorteer- en zeefproeven ten behoeve van metaalanalyses;
interpretatie en rapportage van analysegegevens,
ontwikkelen en verbeteren van protocollen en analysemethoden.
Heb je een MBO werk- en denkniveau en heb je zin in een gevarieerde
baan in een dynamische werkomgeving in Zeeuws-Vlaanderen, kijk
dan op www.heros.nl voor meer informatie over deze functie
Om te solliciteren kun je tot uiterlijk 31 augustus 2010 een brief met
CV sturen naar: Heros Sluiskil BV, t.a.v. R. van Yperen - Directeur,
Postbus 1,4540 AA Sluiskil of per e-mail aan mw. D. Rijpers,
Personeelsadviseur: d.rijpers@heros.nl
«r
Wonen en werken voor mensen met mogelijkheden
Ondersteuning verlenen aan mensen met een verstandelijke beperking.
Dat doe je natuurlijk bij Stichting Arduin.
Stichting Arduin: een dynamische
organisatie ten dienste van mensen met
een verstandelijke beperking, actief in het
gestalte geven aan moderne inzichten in
de zorg- en dienstverlening.
Kernbegrippen zijn: autonomie, zelfbepaling, ondersteuning en dialoog.
Voor meer informatie over onze organisatie en visie: www.arduin.nl.
In verband met een functiewijziging van één van onze coaches, zijn wij op
zoek naar een kandidaat voor de functie van:
De functie:
Wij vragen:
Ons aanbod:
Informatie en
sollicitatie:
Voor 36 uur gemiddeld per week.
- De coachfunctie is een enerverende en dynamische baan. De coach
ondersteunt medewerkers van een aantal zelfsturende teams binnen
woningen, dagbestedingslocaties en bedrijven op alle terreinen van de
bedrijfsvoering, werken en samenwerken.
- De coach heeft een belangrijke taak in het Persoonlijk Ontwikkelplan
van de individuele medewerker, de team ontwikkelplannen, ziektever
zuimpreventie- en begeleiding, het adviseren over en toezien op het
naleven van de spelregels binnen Arduin, het adviseren over rooster
planning en coacht en stimuleert medewerkers permanent om de kwa
liteit van cliënten ondersteuning te verbeteren.
- De coach ontvangt leiding van een lijnmanager en adviseert, signaleert en
ondersteunt deze bij het leidinggeven aan een deel van de organisatie.
Je hebt minimaal een relevante (zorg-)opleiding op HBO-niveau en zo
mogelijk ben je BIG-geregistreerd. Kennis van geautomatiseerde syste
men is een pré. Je bent een dynamische, flexibele en creatieve persoon
lijkheid hetgeen nodig is voor een goede invulling van deze functie.
Zelfstandigheid en uitstekende communicatieve vaardigheden zijn van
groot belang. Als coach ondersteun je de medewerkers in het uitvoering
geven aan de visie van Arduin, deze visie onderschrijf je dan ook van
harte. Sociale vaardigheden zijn vereist voor de controlerende en stimule
rende activiteiten in de functie. Het is van belang dat je fulltime wilt werken,
over een rijbewijs en eigen vervoer beschikt.
Een boeiende baan in een vooruitstrevende organisatie voor 36 uur per
week. Het betreft een aanstelling van 1 jaar, die bij goed functioneren wordt
voortgezet met een vast dienstverband. De functie kent een uitstekend pri
mair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket.
Nadere informatie wordt graag verstrekt door mevrouw Ine Niekerk, coach,
06-51152555, of door mevrouw Mirjan de Heus of de heer Rene van der
Waal, lijnmanagers Arduin, bereikbaar via telefoonnummer 0118-434502.
Je reactie, met je motivatie voor deze functie en CV, kun je voor 26
augustus a.s. richten aan: Stichting Arduin, sector PO&O, Postbus 85,
4330 AB Middelburg, of mailen naar werken@arduin.nl.
Oostkade S 4S41 HH Sluiskil T: 0115 4712 58 11: info@heros.nl
Vakantiepark Hof Domburg in Domburg
zoekt per direct
HORECATOPPERS M/V
ZELFSTANDIG WERKENDE KOKS MA/
CONTROLEURS MA/
INTERIEURVERZORG(ST)ERS M/V
Functies zijn per direct te vervullen.
Interesse?
Stuur je sollicitatie met cv naar robbers.h@roompot.nl.
Voor meer informatie kijk op onze site.
WWW.ROOMPOT.NL/VACATURES
www.heros.nl