SALES MARKETING MANAGER Administratief medewerk(st)er \6 banen ART OF CARDS CHEMISCH ANALIST (MBO-niveau) c* af Stichting Arduin Coach m/v H GROS SLUISKIL Roompot Vakanties zaterdag 14 augustus 2010 O JobTrack.nl EuroTec BV is de enige fabrikant van stomahulpmiddelen in de Benelux en producent van hoogwaardige medische producten voor wond- en fistelverzorging. Wij bieden een hoogwaardig assortiment en klantvriendelijkheid zit ons in het bloed. Om ons marktaandeel in lijn te brengen met onze productkwaliteit zoeken wij een gedreven Deze afwisselende functie omvat het beheren van de marketing- en verkoopactivi teiten in Nederland en daarbuiten. U ontwikkelt marketingplannen en promotionele activiteiten en voert ze uit. Daarbij wordt u ondersteund door een team van ervaren professionals en kunt u onbeperkt beschikken over promotioneel materiaal, dat in onze eigen studio kan worden ontwikkeld. Van u wordt verwacht dat u na de trai- instellingen en op een prettige manier te kunnen debatteren. Ervaring met het organiseren van (mini)symposia en deelname aan medische beurzen komt ook goed van pas. Het gaat hier om een fulltime job en zeker geen 9-5 baan, waarbij u regelmatig key accounts zult bezoeken en soms in het buitenland zult verblijven. VEREISTEN: Gevoel voor humor en een vrolijk, extrovert karakter Creatief, doorzettingsvermogen en uitgesproken commercieel gevoel Representatief voorkomen Woonachtig in Zuid-West Nederland Sales- en marketing ervaring met medische hulpmiddelen Goede redactionale vaardigheden Uitstekende kennis van minimaal de Nederlandse en de Engelse taal Rijbewijs B Wij bieden een leuke werksfeer, een prima salaris en goede arbeidsvoorwaarden. Voor een auto wordt gezorgd. Graag schriftelijk solliciteren met foto en CV bij EuroTec BV, t.a.v. de heer A.G. van der Leden, Postbus 1597, 4700 BN Roosendaal, tel. (0165) 551226, fax 541656, email: info@eurotec.nl. Zie onze website: www.eurotec.nl. l.v.m. zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot. Het betreft een functie van minimaal 32 uur (bij voorkeur 40 uur tijdens het verlof om daarna part-time aan te blijven). Taken en verantwoordelijkheden: •Telefoon beantwoorden. Order verwerking Facturatie. Contact onderhouden met- en ondersteuning van de buitendienst. Bijhouden en updaten van de website. Administratieve werkzaamheden. Klachtenafhandeling. Art of Cards vraagt: Minimaal afgeronde MBO/HAVO opleiding. Uitgebreide kennis van Microsoft Office. Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift. Grote mate van flexibiliteit. Goede communicatieve eigenschappen en een klantvriendelijke houding. Art of Cards biedt: Een zelfstandige, afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een informele werksfeer. Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn afgestemd op jouw functie. Sollicitaties en/of vragen kun je per e-mail richten aan Mevr. S. Versteegh. E-mail: personeelszaken@artofcards.nl Takkebijsters 62,4817 BL Breda. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. www.artofcards.nl De Heros Groep is een organisatie die actief is op het gebied van recycling van diverse rest- en bouwstoffen, waterbehandeling en havenfaciliteiten. De 70 medewerkers tellende hoofdvestiging Heros Sluiskil BV beschikt over een klein lab ten behoeve van ingangs en procescontrole van zowel afvalstoffen als afvalwater. In verband met sterk groeiende activiteiten zijn wij op zoek naar een praktisch ingestelde, full-time Deze nieuwe collega is o.a. verantwoordelijk voor: monstername en analyse (zowel nat-chemisch als fysisch); sorteer- en zeefproeven ten behoeve van metaalanalyses; interpretatie en rapportage van analysegegevens, ontwikkelen en verbeteren van protocollen en analysemethoden. Heb je een MBO werk- en denkniveau en heb je zin in een gevarieerde baan in een dynamische werkomgeving in Zeeuws-Vlaanderen, kijk dan op www.heros.nl voor meer informatie over deze functie Om te solliciteren kun je tot uiterlijk 31 augustus 2010 een brief met CV sturen naar: Heros Sluiskil BV, t.a.v. R. van Yperen - Directeur, Postbus 1,4540 AA Sluiskil of per e-mail aan mw. D. Rijpers, Personeelsadviseur: d.rijpers@heros.nl «r Wonen en werken voor mensen met mogelijkheden Ondersteuning verlenen aan mensen met een verstandelijke beperking. Dat doe je natuurlijk bij Stichting Arduin. Stichting Arduin: een dynamische organisatie ten dienste van mensen met een verstandelijke beperking, actief in het gestalte geven aan moderne inzichten in de zorg- en dienstverlening. Kernbegrippen zijn: autonomie, zelfbepaling, ondersteuning en dialoog. Voor meer informatie over onze organisatie en visie: www.arduin.nl. In verband met een functiewijziging van één van onze coaches, zijn wij op zoek naar een kandidaat voor de functie van: De functie: Wij vragen: Ons aanbod: Informatie en sollicitatie: Voor 36 uur gemiddeld per week. - De coachfunctie is een enerverende en dynamische baan. De coach ondersteunt medewerkers van een aantal zelfsturende teams binnen woningen, dagbestedingslocaties en bedrijven op alle terreinen van de bedrijfsvoering, werken en samenwerken. - De coach heeft een belangrijke taak in het Persoonlijk Ontwikkelplan van de individuele medewerker, de team ontwikkelplannen, ziektever zuimpreventie- en begeleiding, het adviseren over en toezien op het naleven van de spelregels binnen Arduin, het adviseren over rooster planning en coacht en stimuleert medewerkers permanent om de kwa liteit van cliënten ondersteuning te verbeteren. - De coach ontvangt leiding van een lijnmanager en adviseert, signaleert en ondersteunt deze bij het leidinggeven aan een deel van de organisatie. Je hebt minimaal een relevante (zorg-)opleiding op HBO-niveau en zo mogelijk ben je BIG-geregistreerd. Kennis van geautomatiseerde syste men is een pré. Je bent een dynamische, flexibele en creatieve persoon lijkheid hetgeen nodig is voor een goede invulling van deze functie. Zelfstandigheid en uitstekende communicatieve vaardigheden zijn van groot belang. Als coach ondersteun je de medewerkers in het uitvoering geven aan de visie van Arduin, deze visie onderschrijf je dan ook van harte. Sociale vaardigheden zijn vereist voor de controlerende en stimule rende activiteiten in de functie. Het is van belang dat je fulltime wilt werken, over een rijbewijs en eigen vervoer beschikt. Een boeiende baan in een vooruitstrevende organisatie voor 36 uur per week. Het betreft een aanstelling van 1 jaar, die bij goed functioneren wordt voortgezet met een vast dienstverband. De functie kent een uitstekend pri mair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Nadere informatie wordt graag verstrekt door mevrouw Ine Niekerk, coach, 06-51152555, of door mevrouw Mirjan de Heus of de heer Rene van der Waal, lijnmanagers Arduin, bereikbaar via telefoonnummer 0118-434502. Je reactie, met je motivatie voor deze functie en CV, kun je voor 26 augustus a.s. richten aan: Stichting Arduin, sector PO&O, Postbus 85, 4330 AB Middelburg, of mailen naar werken@arduin.nl. Oostkade S 4S41 HH Sluiskil T: 0115 4712 58 11: info@heros.nl Vakantiepark Hof Domburg in Domburg zoekt per direct HORECATOPPERS M/V ZELFSTANDIG WERKENDE KOKS MA/ CONTROLEURS MA/ INTERIEURVERZORG(ST)ERS M/V Functies zijn per direct te vervullen. Interesse? Stuur je sollicitatie met cv naar robbers.h@roompot.nl. Voor meer informatie kijk op onze site. WWW.ROOMPOT.NL/VACATURES www.heros.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2010 | | pagina 128