Goed beslagen ten ijs op Contacta.nl Waakhond? contacta Prijsvraag zonder prijs Frank de Bot (links) en Han Leenliouts hebben er zin in. In het kader van de herpositio nering van Zeelandhallen Goes denkt de organisatie van Contacta.nl actief mee met de ex posanten over de wijze waarop zij zich nog beter kunnen voorbe reiden op de beursdagen. door Loes van der Hoeven GOES - "Contacta is een mooie tite- 1... maar wat moetje dan eigenlijk doen om succes te hebben? Dat on derwerp staat centraal tijdens de net werkbijeenkomst, die wij op donder dag 23 september samen met onze partners Han Leenhouts van Sales Pepper en Kees Kuijlaars van Brave Decisions in het beurscomplex organi seren voor de standhouders van Con- tacta.nl 2010." Aan het woord is Frank de Bot, Business Unit Manager Exhibitions bij Libéma en in die hoe danigheid verantwoordelijk voor Contacta.nl. "Het wordt een inspire rende middag die uitmondt in de praktijk: een netwerkborrel, de gele genheid bij uitstek om direct aan de slag te gaan met alle geleerde kennis en vaardigheden." Het programma van 'Contacta is een mooie titel... maar wat moetje dan eigenlijk doen om succes te hebben?' is als volgt: 14.30 uur - Inloop 15.00 uur - Opening door Frank de Bot - Libéma Exhibitions 15.15 uur - Netwerken: ja daar hoor je veel van, maar hoe werkt dat nu eigenlijk? - Brave Decisions Kees Kuijlaars is hobbypiloot als hij vrij is, en weet dan hoe hij exact con tact moet maken met de toren om O tö O r~ d> T3 O u) co CO 0) 5 i2 ra f. 5 2 5 ft 5 S 2 kwaliteitsbewaking 'ptimale prijs-/kwa w bouwplan, leer weten? Bel 01 >ouwraadhui; l¥la f1144* 11 zijn doelen te bereiken. Is zijn profes sionele leven staat hij dagelijks bedrij ven bij, die graag hun omzet vergro ten en daartoe ook vaak een netwerk evenement inzetten. Zijn enthou siasmerende manier van werken zorgt er voor dat hij keer op keer wordt te ruggevraagd. 15.45 uur - Korte presentatie van de partners /sponsoren van het evenement 16.00 uur - De beste beurslui staan vaak aan wal - Sales Pepper Han Leenhouts, beursgek en/of -goe roe: "En dan gaat het ook nog eens om de beurs die niet iedereen ver wacht, namelijk de vakbeurs. Jaarlijks spenderen duizenden bedrijven (in Nederland 135.000) vele Euro's aan hun stands met aankleding. Velen be sluiten dat het hun laatste keer was. Jammer... Hadden ze mij aan het woord gelaten met mijn energie, pas sie en diepgaande kennis over dit me dium, dan hadden ze beter geweten! Hoe mooi en gelikt stands van beurs- deelnemers ook zijn, de 'klik' met de bezoekers moet gemaakt worden door de standbemanning. Deze be paalt minimaal 50% van het resultaat van een beursdeelname. Iedereen weet hoe het moet, maar slechts wei nigen is het gegeven om er écht een succes van te maken".' Han Leen houts is auteur van het boek 'Pepper- talk' en heeft regelmatig opgetreden in het Programma 'Beurslife' van RTL7. 16.30 uur - Direct aan de slag met. alle kennis en vaardigheden. Netwerkborrel met elkaar. De bijeenkomst is gratis en is in prin cipe bestemd voor exposanten, die minder dan acht van de onderstaande vragen rondom de kernvraag 'Wat heb ik te zoeken op 23 september in Goes?' met 'ja' hebben beantwoord. Ook prospects en andere geïnteres seerden die voldoen aan dit laatste cri terium zijn van harte welkom. Aan melding voor 20 september via www.contacta.nl is gewenst. Het meebrengen van minstens 50 visite kaartjes is van essentieel belang om nog meer uit het evenement te halen. ONZ Dit netwerkevenement is het vervolg op de feestelijke lancering op 21 april 2010 van de businessclub Onderne mers Netwerk Zeelandhallen (ONZ). Met inspirerende activiteiten en een zeer interactieve website is Zeeland- hallen Goes daarmee dé vaste new bu- sinessleverancier voor het bedrijfsle ven in het Deltagebied geworden, want ONZ netwerkt! Met uw lidmaatschap van ONZ blijft u op de hoogte van de nieuwste ont wikkelingen binnen Zeelandhallen Goes én groeit uw eigen netwerk tij dens inspirerende business events snel tot ongekende hoogte. Nog geen lid? Meldt u dan vandaag nog aan via www.zeelandhallen.nl Groeiende belangstelling "Onze inspanningen om Contacta.nl ook buiten Zeeland onder de aan dacht te brengen werpen inmiddels vruchten af. Bijna dagelijks mogen wij inzendingen registreren uit Zuid-Holland, West-Brabant en Vlaanderen, zowel collectieve als indi viduele. Het aantal pleinen is verdubbeld en de individuele inschrijvingen liggen op het niveau van 2009, maar met een maand meer te gaan dan in voor gaande jaren (Contacta.nl is immers verplaatst van oktober naar novem ber) verwachten wij een groei van 30% en plannen wij van twee naar drie hallen te gaan, dus naar 15.000 m2!". aldus Frank de Bot. Foto: Marijke Folkertsma Beantwoord onderstaande vragen naar eer en geweten met ja of nee: 1. Wij weten waarom we deelnemen aan Contacta.nl; 2. Tijdens het netwerkevenement Con tacta. nl staan onze mensen altijd bij gen nieuw contact; 3. Wij doen het maximale om vooraf te weten wie er komen naar Contac ta. nl; 4. Wij laten het bezoekersaantal van Contacta.nl niet. over aan onze concur renten of de organisatie; 5. Wij hebben een goed idee over wie er komen naar Contacta.nl en waarom zij dat doen; 6. Wij hebben vooraf heldere doelstel lingen, die bekend zijn bij het hele Team; 7. Onze stand sluit aan op de 'vragen/wensen' van de bezoekers; 8. Wij laten altijd 'gepastproactief ge drag zien; 9. Het hele bedrijf zit op één lijn als hei over onze Contacta.nl deelname gaat; 10. Ons team weet effectief gesprek ken te openen, te leiden en af te slui ten in deze omgeving. Heeft u 8 'ja's'? Dan bent u goed op weg en kunt u 23 september iets anders plannen! Heeft u er minder, dan kan het zijn dat u nut tige tips gaat krijgen over het ver garen van meer 'ja's'. Aarzel in dat geval niet en meld u direct aan via www.contacta.nl U komt dan zeker goed beslagen ten ijs op Gontacta.nl 2010!

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2010 | | pagina 125