CP GEDIPLOMEERDE DOKTERSASSISTENTE m JobTrack.nl O JobTrack.nl banen 145 Accountmanager Dierenartskanaal regio zuidwest Nederland HUISARTSENPRAKTIJK BRUINISSE Accounting Specialist Werf uw personeel, waar uw toekomstige werknemer zich oriënteert. Het regionale dagblad in combinatie met vacaturesite WwlÊÊÊ HSKI WÊÈÊÊm y SmmSHBI Afd. Personeel Organise zaterdag 29 mei 2010 Hill's Pet Nutrition is een zelfstandige dochter van de Colgate Paimolive Company, een toonaangevende multinational actief op het gebied van consumentenproducten. De groep heeft wereldwijd een omzet van ruim $15,3 miljard en telt circa 38.000 medewerkers. Hill's Pet Nutrition richt zich op de verkoop van wetenschappelijk geformuleerde voeding voor honden en katten. Deze worden onder de merknamen Science Plan en Prescription Diet wereldwijd verkocht in zo'n 86 landen via dierenartsen en dierenspeciaalzaken. De Benelux organisatie kent een sterke groei, heeft 50 enthousiaste professionals in dienst en beschikt over een ijzersterke marktpositie. De functie: Voor deze uitdagende en gevarieerde vacature zijn wij op zoek naar een ambitieuze Accountmanager die deel uit gaat maken van een gedreven sales team. In deze zelfstandige functie ben je verantwoordelijk voor de professionele contacten met dierenartsen en dierenartsassistentes. Je doel is de actieve aanbeveling en de verkopen van de verschillende Hill's producten te stimuleren. Jouw profiel: Resultaatgerichte, enthousiaste persoon die beschikt over een sterke persoonlijkheid en een zelfstandige werkhouding. Commercieel en servicegericht, sterke communicatievaardigheden, proactief en met een gezonde ambitie en doorgroeipotentieel. Je bent met voorkeur afgestudeerd dierenarts met enkele jaren praktijkervaring of je hebt succesvolle ervaring in een soortgelijke buitendienstfunctie op HBO/WO niveau. Werkervaring in de pharmaceutische industrie of FMCG bedrijven is een pré. www.hilispet.com Hef aanbod: Hill's Pet Nutrition biedt een zeer prettige, internationale werk cultuur binnen een snelgroeiende, dynamische en resultaatgerichte onderneming waarbij ruimte is voor zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid. Goede arbeidsvoorwaarden, inclusief een premievrij pensioen, een bedrijfswagen en een zeer aantrekkelijke bonusregeling. Informatie Sollicitatie: Ben je geïnteresseerd, mail dan je C.V. en motivatie naar noor_hogenbosch@hillspet.com. Voor toelichting of vragen kun je bellen naar Noor Hogenbosch op nummer 076 548 18 25 COLGATE-PALMOLIVE Global Leader in Pet Nutrition vraagt voor spoedige indiensttreding (affiniteit met apotheek is een pré) voor 25 - 38 uren/week, zelfstandig en teamverband kunnen werken, flexibel en patiëntgericht. Schriftelijke sollicitatie met CV kunt u richten aan: Vermeer Bedrijf: Vermeer EMEA Standplaats: Goes Je bent verantwoordelijk voor de financieel-administratie- ve gegevensverwerking en ondersteunt de F&A Manager. Je controleert de administratie, sluit periodiek diverse rekeningen aan, voert debiteurenbeheer en behartigt de contacten met de bank en accountant. Je stelt zelfstan dig periodiek de balans en winst&verlies rekening op en rapporteert aan het management en het moederbedrijf in Amerika. Je hebt MBO+ of HBO werk- en denkniveau, kennis van de Engelse taal en ruime ervaring met financi eel administr. gegevensverwerking. Contact: ahofman@vermeer.com JobTrack.nl vacaturenr: JOB 2098477 JobTrack Hulsartsenpraktijk t.a.v. mevrouw W. Pols Dorpsweg 5 4311 AG BRUINISSE Email: Hapbru@t-hof.nl Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. kinderopvang Walcheren Je bent de vraagbaak/helpdesk, de regelaar, de spin in het web van de afdeling P&O. Je bent het geluid en gezicht van de afdeling P&O en verzorgt al het inkomende telefoon- en mailverkeer en biedt algemene ondersteuning aan de afdeling P&O. Voor deze functie vragen wij: MBO werk- en denkniveau; Dienstverlenende en klantgerichte instelling; Kennis van de administratieve procedures en gegevensverwerking; Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; Accuratesse en nauwkeurigheid bij het registreren, muteren en archiveren van gegevens; Integriteit bij het verwerken van financiële of persoonsgegevens. Wij bieden: Een dynamische organisatie; Toegewijde en professionele collega's; Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket waarbij inschaling zal plaatsvinden volgens de CAO Kinderopvang, schaal 5 (min. 1.681,- en max. 2.243,- bij een fulltime dienstverband); Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met verlenging bij gebleken geschiktheid. Kinderopvang Walcheren vangt in het werkgebied Walcheren dagelijks ruim 4000 kinderen op in de leeftijd van 0-13 jaar. Ruim 440 medewerkers zetten zich in zodat de kinderen kunnen spelen, leren en genieten. Ook de afdeling P&O is in ontwikkeling en wil een kwaliteitslag maken en uitbreiden, daarom zoeken we op korte termijn nieuwe collega's. Je adviseert, ondersteunt en informeert de leidinggevenden en medewerkers over operationele personeelsaangelegenheden. Je bent sparringpartner voor de managers over personeelsvraagstuk ken. Je levert een bijdrage aan de uitvoering, inrichting en ontwikkeling van het personeelsbeleid. Voor deze functie vragen wij: Een HBO werk en denkniveau (diploma HBO Personeel en Arbeid); Enige jaren werkervaring als personeelsadviseur; Kennis van de regelgeving op het gebied van arbeidsrecht, sociale verzekeringswetgeving, arbeidsvoorwaarden en personele regelingen; Analytisch vermogen voor het vertalen van ontwikkelingen in concrete beleidsvoorstellen; In staat zijn beleidsontwikkelingen succesvol te implementeren en om kunnen gaan met medewerkers binnen alle geledingen van de organisatie; Een proactieve houding en gevoel hebben voor het operationele proces. Wij bieden: Een dynamische organisatie met toegewijde en professionele collega's; Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket waarbij inschaling zal plaatsvinden volgens de CAO Kinderopvang, schaal 9 (min. 2.421,- en max. 3.267,- bij een fulltime dienstverband); Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met verlenging bij gebleken geschiktheid. De sollicitatieprocedure voor de personeelsadviseurs start met een kennismakingsbijeenkomst op 16 juni 2010. Een assessment is onderdeel van de procédure. Meer informatie over beide functies is te verkrijgen bij Marja de Reu, manager P&O of de afdeling P&O, 0118-624712. Zie ook de website: www.kinderopvangwalcheren.nl Schriftelijke reacties verwachten wij uiterlijk 10 juni 2010 gericht aan: HBS5S5 WÊÊÈÊÊÊÊOUÊ flflPBHHfll Kinderopvang Walcheren

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2010 | | pagina 139