CP
GEDIPLOMEERDE
DOKTERSASSISTENTE m
JobTrack.nl
O JobTrack.nl
banen 145
Accountmanager Dierenartskanaal regio zuidwest Nederland
HUISARTSENPRAKTIJK BRUINISSE
Accounting Specialist
Werf uw personeel,
waar uw toekomstige
werknemer zich oriënteert.
Het regionale dagblad
in combinatie met vacaturesite
WwlÊÊÊ HSKI WÊÈÊÊm y SmmSHBI Afd. Personeel Organise
zaterdag 29 mei 2010
Hill's Pet Nutrition is een zelfstandige dochter
van de Colgate Paimolive Company, een
toonaangevende multinational actief op het
gebied van consumentenproducten. De groep
heeft wereldwijd een omzet van ruim $15,3
miljard en telt circa 38.000 medewerkers.
Hill's Pet Nutrition richt zich op de verkoop
van wetenschappelijk geformuleerde voeding
voor honden en katten. Deze worden onder
de merknamen Science Plan en Prescription
Diet wereldwijd verkocht in zo'n 86 landen via
dierenartsen en dierenspeciaalzaken.
De Benelux organisatie kent een sterke groei,
heeft 50 enthousiaste professionals in dienst
en beschikt over een ijzersterke marktpositie.
De functie:
Voor deze uitdagende en gevarieerde vacature zijn wij op zoek naar
een ambitieuze Accountmanager die deel uit gaat maken van een
gedreven sales team.
In deze zelfstandige functie ben je verantwoordelijk voor de
professionele contacten met dierenartsen en dierenartsassistentes.
Je doel is de actieve aanbeveling en de verkopen van de
verschillende Hill's producten te stimuleren.
Jouw profiel:
Resultaatgerichte, enthousiaste persoon die beschikt over een
sterke persoonlijkheid en een zelfstandige werkhouding.
Commercieel en servicegericht, sterke communicatievaardigheden,
proactief en met een gezonde ambitie en doorgroeipotentieel.
Je bent met voorkeur afgestudeerd dierenarts met enkele jaren
praktijkervaring of je hebt succesvolle ervaring in een soortgelijke
buitendienstfunctie op HBO/WO niveau.
Werkervaring in de pharmaceutische industrie of FMCG bedrijven
is een pré.
www.hilispet.com
Hef aanbod:
Hill's Pet Nutrition biedt een zeer prettige, internationale werk
cultuur binnen een snelgroeiende, dynamische en resultaatgerichte
onderneming waarbij ruimte is voor zelfstandigheid en eigen
verantwoordelijkheid.
Goede arbeidsvoorwaarden, inclusief een premievrij pensioen,
een bedrijfswagen en een zeer aantrekkelijke bonusregeling.
Informatie Sollicitatie:
Ben je geïnteresseerd, mail dan je C.V. en motivatie naar
noor_hogenbosch@hillspet.com. Voor toelichting of vragen
kun je bellen naar Noor Hogenbosch op nummer 076 548 18 25
COLGATE-PALMOLIVE
Global Leader in Pet Nutrition
vraagt voor spoedige indiensttreding
(affiniteit met apotheek is een pré)
voor 25 - 38 uren/week, zelfstandig en teamverband
kunnen werken, flexibel en patiëntgericht.
Schriftelijke sollicitatie met CV kunt u richten aan:
Vermeer
Bedrijf: Vermeer EMEA
Standplaats: Goes
Je bent verantwoordelijk voor de financieel-administratie-
ve gegevensverwerking en ondersteunt de F&A Manager.
Je controleert de administratie, sluit periodiek diverse
rekeningen aan, voert debiteurenbeheer en behartigt de
contacten met de bank en accountant. Je stelt zelfstan
dig periodiek de balans en winst&verlies rekening op en
rapporteert aan het management en het moederbedrijf
in Amerika. Je hebt MBO+ of HBO werk- en denkniveau,
kennis van de Engelse taal en ruime ervaring met financi
eel administr. gegevensverwerking.
Contact: ahofman@vermeer.com
JobTrack.nl
vacaturenr: JOB 2098477
JobTrack
Hulsartsenpraktijk
t.a.v. mevrouw W. Pols
Dorpsweg 5
4311 AG BRUINISSE
Email: Hapbru@t-hof.nl
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
kinderopvang
Walcheren
Je bent de vraagbaak/helpdesk, de regelaar, de spin in het web van de afdeling P&O. Je bent het
geluid en gezicht van de afdeling P&O en verzorgt al het inkomende telefoon- en mailverkeer en biedt
algemene ondersteuning aan de afdeling P&O.
Voor deze functie vragen wij:
MBO werk- en denkniveau;
Dienstverlenende en klantgerichte instelling;
Kennis van de administratieve procedures en gegevensverwerking;
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
Accuratesse en nauwkeurigheid bij het registreren, muteren en archiveren van gegevens;
Integriteit bij het verwerken van financiële of persoonsgegevens.
Wij bieden:
Een dynamische organisatie;
Toegewijde en professionele collega's;
Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket waarbij inschaling zal plaatsvinden volgens de CAO
Kinderopvang, schaal 5 (min. 1.681,- en max. 2.243,- bij een fulltime dienstverband);
Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met verlenging bij gebleken geschiktheid.
Kinderopvang Walcheren vangt in het werkgebied Walcheren dagelijks ruim 4000
kinderen op in de leeftijd van 0-13 jaar. Ruim 440 medewerkers zetten zich in
zodat de kinderen kunnen spelen, leren en genieten. Ook de afdeling P&O is in
ontwikkeling en wil een kwaliteitslag maken en uitbreiden, daarom zoeken we
op korte termijn nieuwe collega's.
Je adviseert, ondersteunt en informeert de leidinggevenden en medewerkers over operationele
personeelsaangelegenheden. Je bent sparringpartner voor de managers over personeelsvraagstuk
ken. Je levert een bijdrage aan de uitvoering, inrichting en ontwikkeling van het personeelsbeleid.
Voor deze functie vragen wij:
Een HBO werk en denkniveau (diploma HBO Personeel en Arbeid);
Enige jaren werkervaring als personeelsadviseur;
Kennis van de regelgeving op het gebied van arbeidsrecht, sociale verzekeringswetgeving,
arbeidsvoorwaarden en personele regelingen;
Analytisch vermogen voor het vertalen van ontwikkelingen in concrete beleidsvoorstellen;
In staat zijn beleidsontwikkelingen succesvol te implementeren en om kunnen gaan met
medewerkers binnen alle geledingen van de organisatie;
Een proactieve houding en gevoel hebben voor het operationele proces.
Wij bieden:
Een dynamische organisatie met toegewijde en professionele collega's;
Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket waarbij inschaling zal plaatsvinden volgens de
CAO Kinderopvang, schaal 9 (min. 2.421,- en max. 3.267,- bij een fulltime dienstverband);
Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met verlenging bij gebleken geschiktheid.
De sollicitatieprocedure voor de personeelsadviseurs start met een kennismakingsbijeenkomst op
16 juni 2010. Een assessment is onderdeel van de procédure.
Meer informatie over beide functies is te verkrijgen bij Marja de Reu, manager P&O of de afdeling
P&O, 0118-624712. Zie ook de website: www.kinderopvangwalcheren.nl
Schriftelijke reacties verwachten wij uiterlijk 10 juni 2010 gericht aan:
HBS5S5 WÊÊÈÊÊÊÊOUÊ flflPBHHfll Kinderopvang Walcheren