na Rijk w BOVAO Inkoper LENGER SEAFOODS SECRETARESSE Piet Vogelaar Piet Vogelaar O JobTrack.nl OPERATORS ALLROUND MEDEWERKERS Taxatie- Advieskantoor Eerste monteur (m/v) 40 zaterdag 15 mei 2010 The Taste of Excellence Lenger Seafoods Yerseke B.V. is onderdeel van The Lenger Seafoods Group, een Nederlandse holdingmaatschappij van bedrijven in binnen - en buitenland. De groep is actief in visserij en verwerking van schaal- en schelpdieren. Lenger Seafoods beschikt over een zeer modern productiecentrum in Yerseke en is gespecialiseerd in levering van producten met een gegarandeerde versheid en kwaliteit in zowel vers, diepvries als conserven. Haar klanten zijn (internationale) distributeurs en retailers, maar zij is ook toeleverancier van producenten. Wegens uitbreiding van haar activiteiten is Lenger Seafoods voor de afdeling productie op zoek naar en De functies Ais operator ben je verantwoordelijk voor een efficiënte en juiste werking van een productielijn en randapparatuur, alsook voor bet signaleren en oplossen van onregelmatigheden in het proces. Daarnaast draag je zorg voor een goede instructie van de medewerkers aan de lijn en behoren administratieve werkzaamheden tot je takenpakket. Een allround medewerker wordt ingezet op een nader te bepalen onderdeel van het productieproces. Je hebt een verantwoordelijke positie binnen de productie, waarbij aansturende, coördinerende en/of uitvoerende werkzaamheden bijdragen aan een effectief productieverloop. Voor een verdere toelichting op de functies kan onze website worden geraadpleegd. Gevraagd Voor een operator is een MBO werk en denkniveau noodzakelijk; een opleiding Vapro of aantoonbare ervaring met verpakkingslijnen in de voedingsmiddelenindustrie is zeer wenselijk. Een allround medewerker heeft tenminste een LBO+ werk en denkniveau, heeft ruime ervaring in een zelfstandige functie binnen een productiebedrijf, en beschikt over organisatorische capaciteiten. Sleutelwoorden voor beide functies zijn: zelfstandig, flexibel, teamplayer, hands-on mentaliteit. Ervaring in de mosselen- en/of garnalenbranche is een grote pré. Geboden Een veelzijdige en zelfstandige functie met contacten door de gehele organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief. De mogelijkheid actief mee te bouwen aan een gezonde productie organisatie. Een dynamische omgeving met een open en directe cultuur, waar hard gewerkt wordt in een informele, collegiale sfeer en met korte lijnen. Natuurlijk een bij de funGtie passend arbeidsvoorwaardenpakket, Ben jij deze gemotiveerde collega? Schrijf dan een brief met c.v. aan Lenger Seafoods Yerseke BV, t.a.v. de Directie, industrieweg 35, 4401 LA Yerseke of per e-mail: info@lenaerseafoods.nl www.lengerseafoods.nl Rentmeesters - Taxateurs Taxatie- Advieskantoor Rijk is een klein maar veelzijdig kantoor dat zich bezighoudt met taxaties van o.a. bedrijfsmatig-, recreatief- en landelijk onroerend goed en woonhuizen. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het uitbrengen van onteigeningsadviezen, het voeren van onderhandelingen en advisering bij bedrijfsverplaatsingen, planschade en nadeelcom pensatie. Onze klanten zijn zowel overheden, bedrijven als particulieren. Wij zijn op zoek naar een (fulltime, 40 uur per week) Functiebeschrijving: Samen met je collega's neem'je alle ondersteunende werkzaamheden voor je rekening, zoals: coördineren van opdrachten: van binnenkomst tot afronding; voorbereiden en uitwerken van rapportages; agendabeheer, telefoonbehandeling, correspondentie en archivering. Functie-eisen: Je beschikt minimaal over een Havo-diploma, aangevuld met een secretariële opleiding en je hebt affiniteit met onroerend goed. Je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk uitstekend. Kennis van en ervaring met Word, Excel en Access is vereist. Je beschikt over enige werkervaring, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening. Profiel kandidaat: Ben jij iemand die zich interesseert voor ons werk en daarin door wil groeien? Ben je accuraat en neem je graag het initiatief? Houd je ervan om zelfstandig aan het werk te zijn,, heb je een resultaatgerichte en dienstbare werkhouding? Stel je tijdig prioriteiten en ben je het rustpunt in drukke tijden? Stuur dan vóór 28 mei 2010 je motivatie en curriculum vitae aan ons toe. Taxatie- Advieskantoor Rijk t.a.v. mevr. E.J. Rijk-Vermaire Hoofdstraat 54 4416 AE Kruiningen Telefoon: 0113-572835 E-mail: els@advieskantoorrijk.nl Internet: www.advieskantoorrijk.nl NVM www.pietvogelaar.nl CAR LEASE www.businessrent.nl www.businessrent.nl Piet vogelaar Auto's cv is een gerenomeerd onafhankelijk autobedrijf welk is opgericht in 1995. Sinds februari 2005 zijn wij gevestigd in een totaal vernieuwd bedrijfspand aan de entree van de Poel 2 in Goes aan de Livingstoneweg. Ons bedrijf werkt inmiddels onder een drie tal labels n.l. Piet Vogelaar Auto's, Business-Rent en BRC-Lease. Persoonlijke service en kwaliteit staan bij ons in een hoog vaandel, om die reden zijn wij ook aangeslpten bij Bovag en Lease Service Center. Door de enorme groei welk het bedrijf momenteel doormaakt is er een vacature ontstaan voor een: Wij verwachten: - apk 2 keurmeester diploma - ervaring in diverse merken personen- en lichte bedrijfswagens - zelfstandig mechanische en elektronische storingen kunnen oplossen - goede teamgeest - goed kunnen communiceren met collega's en klanten - leeftijd vanaf 30 jaar Wij bieden: - een nieuwe frisse werkomgeving met veel uitdagende werkzaamheden - mogelijkheid voor verdere opleiding - goed samenwerkend team - passend salaris Heeft u belangstelling voor deze vacature, zend dan uw sollicitatiebrief en cv naar: Piet Vogelaar Auto's cv t.a.v. P.J.C.Vogelaar Livingstoneweg 44 4462 GL GOF.S E-mail: piet@pietvogelaar.nl Goedhart is specialist in het ontwerpen en produceren van luchtkoelers en luchtgekoelde condensors voor de industriële koel- en vriestechniek. Het bedrijf maakt onderdeel uit van het internationale GEA concern met zijn hoofdkantoor in Bochum, Duitsland. De Goedhart bedrijven in Sint Maartensdijk en in Nymburk (Praag - Tsjechië) produceren voor een breed scala van industriële en semi-industriële toepassingen voor klanten over de gehele wereld. Door de ligging op het Zeeuwse eiland Tholen kent het bedrijf relatief korte en directe verbindingen met stedelijke knooppunten als Rotterdam en Antwerpen. Deze zelfde bereikbaarheid geldt ook voor de werknemers. Door toepassing van het Kaizen-principe geldt de kwaliteit van Goedhart niet alleen extern als meerwaarde voor klanten, maar ook intern voor de medewerkers. Een schone en vriendelijke werkomgeving heeft constant de aandacht, evenals door collegialiteit geïnspireerd teamverband: samen werken aan een hoogwaardig product. Voor onze vestiging te Sint-Maartensdijk zoeken wij op korte termijn een Een interessante functie in de dynamiek van een internationaal opererend bedrijf. Wij bieden uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met een goede beloning conform CAO Metalektro (grootmetaal), en een prettige collegiale sfeer. Functiebeschrijving: U bent verantwoordelijk voor de uitvoering van internationale raamwerkovereenkomsten van grondstoffen Zorgdragen dat kritische inkoopdelen op de juiste tijd voor de productie beschikbaar zijn U selecteert en implementeert nieuwe leveranciers op basis van een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit Bijdragen aan het verder ontwikkelen van de inkoopafdeling Uw gesprekspartners zijn zowel internationale als lokale leveranciers, productie en onze R&D afdeling U rapporteert aan de Manager Inkoop Logistiek Als u: Een opleiding heeft gevolgd op MBO/HBO niveau of dit niveau door werkervaring heeft verkregen, Een commercieel inzicht heeft wat u combineert met uw technische kennis, uw communicatieve en onderhandelingsvaardigheden, Een goede beheersing van Engels en Duits heeft in woord en geschrift, Bij voorkeur in het bezit bent van Nevi 1 en/of Nevi 2, Bereid bent tot het volgen van cursussen en interne opleidingen, Kunt u uw sollicitatie richten aan: GEA Goedhart B.V. t.a.v. Mevr. C. de Smit Postbus 13, 4695 ZG Sint Maartensdijk e-mail: charlotte.de.smit@geagroup.com Als u informatie wilt betreffende de functie en/of over de verdere mogelijkheden binnen het bedrijf, dan kunt u telefonisch contact opnemen met HR Manager Charlotte de Smit of de Manager Inkoop Logistiek Oscar van Overdam, tijdens kantooruren bereikbaar onder telefoonnummer 0166-665665.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2010 | | pagina 92