Krachtige 'tooi' van Contacta.nl contacta Laatste kans: wordt Business Partner van Contacta.nl 2010! 29 CONTACTA.NL Er is genoeg te cloen op Contacta. fk lweer jarenlang vormen de gezamenlijke presentaties in de vorm JTdL van een stand, plein of paviljoen een van de krachtige tools van Contacta.nl. Ook de 2010 editie zal zich kenmerken door bundeling van de expertise van allerlei organisaties en branches. door Loes van der Hoeven GOES - Afgelopen maand maakte moederbedrijf Libéma bekend dat bij de Zeelandhallen zeven arbeidsplaat sen vervallen. Een van de mensen die straks niet meer terugkeert, is Jeanet Menheere, jarenlang de dragende kracht van Contacta. "Heel verve lend, ik heb dat ook niet aan zien ko men", zegt Frank de Bot, Business Unit Manager Exhibitions van Libé ma. De reorganisatie bij de Zeelandhallen en het vertrek van Menheere hebben geen gevolgen voor Contacta. De Bot zal zich zelf met de organisatie van het evenement bezig houden. "We gaan met heel veel enthousias me en professionalisme de organisatie van de beurs aanpakken", zegt hij. De kwaliteit van de beurs blijft gewaar borgd, vooral ook omdat de organisa tie gebruik kan maken van de experti se van moederbedrijf Libéma. Sinds de herpositionering van Zëe- landhallen Goes eerder dit jaar, profi leert de beursorganisator zich als dé vaste new business leverancier voor het bedrijfsleven in het Deltagebied (Zeeland, Zuid-Holland, West-Bra bant en Vlaanderen). Het leggen en sa menbrengen van duurzame contacten zijn onderdeel van de pro-actieve net werkorganisatie die Zeelandhallen Goes gaat vormgeven als het ONZ: Ondernemers Netwerk Zeelandhal len. Die bundeling van expertise en inte resse zal ongetwijfeld" uitmonden in verrassende, gezamenlijke beurspre- sentaties. Projectleider Contacta.nl 2010 Frank de Bot stimuleert zijn doelgroepen voortdurend tot het leggen van deze nieuwe verbindingen. Frank de Bot: "Met onze partners be spreken wij graag de talloze mogelijk heden, waarop zij zich gezamenlijk met anderen effectief kunnen profile ren. Daarbij denken wij bijvoorbeeld aan een sportvereniging die met de leden van haar businessclub een plein zou kunnen vormen. Een congresbureau dat zijn relaties dé gelegenheid biedt, zich met hem in drie dagen tijd- te presenteren aan ruim 12.000 bezoekers uit alle wind streken, maar ook een totale keten uit bijvoorbeeld de bouw of onderne mers uit een bepaalde branche. Zeeuwse gemeenten hebben al jaren lang pleinen op Contacta.nl. Ons werkgebied strekt zich echter uit tot ver over de provinciegrenzen, een no viteit zou dan ook zijn een Brabant, Zuid-Holland of een Vlaams Plein. Vanzelfsprekend kunnen eveneens de mogelijkheden van onze partners in het Zeelandhallen Leisure Center worden benut. De organisatie van Contacta.nl bemiddelt bijvoorbeeld in het organiseren van productpresen taties en workshops in de Merral Bio scoop. Gezamenlijk exposeren levert voor deelnemers een win-winsituatie op. Het verstevigt de onderlinge samen werking en drukt de kosten, maar biedt ook starters en kleinere organisa ties de mogelijkheid, zich professio neel te presenteren op het grootste za kelijke event van Zuidwest-Neder land." De belangstelling voor Contacta.nl 2010 is groot. De Bot: "Veel organisa ties worden zich steeds meer bewust van het feit dat zij zich moeten laten zien om gezien te worden. Inmiddels hebben wij diverse pleinen mogen boeken. Hoewel de inschrijving voor de gezamenlijke presentaties sluit op 1 juni 2010, zullen wij alle reeds aan gemelde individuele deelnames op volgorde van binnenkomst behande len en na bovengenoemde datum, qua ruimte zo effectief mogelijk pro beren in te passen op de beursvloer en te voldoen aan de wensen van de exposanten." Minisymposium Het thematiseren van Contacta.nl is de afgelopen jaren succesvol geble ken. De organisatie prolongeert dat en heeft 'Duurzaam Ondernemen in Techniek' als overkoepelend beursthe- ma gekozen. In 2010 staan vooral centraal: - Bouwtechniek - Installatietechniek - Elektrotechniek - Industriële techniek Het beursthema krijgt, evenals de deelnemers veel aandacht in de com municatie rondom Contacta.nl. Exposanten die affiniteit hebben met Duurzaam Ondernemen in Techniek kunnen kiezen voor een stand in de Duurzaam Ondernemen Hal en des gewenst bijdragen aan de presentaties op het daarin aanwezige Thema Po dium. Ook techniek rondom Energie en Klimaat, Afval, Milieumanage ment en Advies krijgen ruimschoots de aandacht. Inmiddels wordt gewerkt aan een pro gramma voor het Thema Podium, dat zorgt voor diepgang, interactie en dat een extra kwaliteitsimpuls geeft aan Contacta.nl. Tevens heeft Contacta diverse part ners benaderd om gezamenlijk een mi nisymposium rondom het beursthe ma mogelijk te maken. Daar zullen gastsprekers zowel standhouders als bezoekers informeren over het huidi ge en toekomstige ondernemerskli maat, alsmede over hun visie op Foto: duofoto Duurzaam Ondernemen in Tech niek. www.contactanl, www. zeelandhallennl ■m Projectmanager Frank de Bot. Foto's: DuoFoto Exposanten, u kunt uw organisatie extra profileren als u zich uiterlijk 1-7 mei 2010 aanmeldt als Business Partner van Contacta.nl 2010. Dat kan voor de gehe le beurs of voor delen daarvan. U kunt kiezen uit de volgende interessante pak ketten: Business Partnership - Hoofdpakket Goud De Business Partner Goud gaat voor maxi male impact mee in de gehele campagne rondom de beurs (waar mogelijk). Uw logo wordt opgenomen in onze beursadvertenties in 'de Ondernemer' t.b.v. bezoekerswerving, op de registratiepagina op de website en op die van het entreebewijs, de exposantenbadge, de beurswebsite met een link naar uw eigen web site, in minimaal vijf digitale nieuwsbrieven van Contacta.nl, op de grote beursplattegronden bij de entree, in de beursspecial van de Ondernemer, op de beurswebsite en op de beursflyer. Bovendien krijgt u een aantrekkelijke korting op-uw eigen advertentie in de beursspe cial van de Ondernemer. Business Partnership - Pakket Zilver Het logo van de Business Partner Zilver wordt opgenomen op de regi stratiepagina op de website en op die van het entreebewijs, de beurs website met een link naar uw eigen website, op de beursplattegronden bij de entree, in de beursspecial van de Ondernemer, op de beursweb site en op de beursflyer. Bovendien krijgt u een aantrekkelijke korting op uw eigen advertentie in de beursspecial van de Ondernemer. Business Partnership - Losse onderdelen Vanaf 15 oktober 2010 kunt u ook Business Partner worden van onderdelen van Contacta.nl. Daarbij wordt op de exposantenlijst een link naar uw eigen website aangemaakt. Projectmanager Frank de Bot: "Meldt u uiterlijk 17 mei 2010 aan als Business Partner van Contacta.nl 2010 via www.contacta.nl. U bereikt daarmee honderdduizenden lezers van 'de Ondernemer' en ruim 12.000 beursbezoekers! Meer informatie via: contacta@zeelandhallen.nl of 0113 22 10 20. Dé oefyverkbeuré van Zuid-West Nederta.nd 2 t/m 4 november 2010

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2010 | | pagina 135