Werkvoorbereider tegelwerken m/v biblLosterschelde O Lid van de Raad van Toezicht Jurist (m/v) )andee H4N fulltime Werkvoorbereider/calculator/tekenaar administratief medewerk(st)er :8 zaterdag 17 april 2010 O JobTrack.nl www.raabkarcher.nl Raab Karcher Bouwstoffen Middelburg is met een grote naamsbekendheid al 75 jaar trendsetter en marktleider op het gebied van keukens, tegels, sanitair en bouwmaterialen in Zeeland. In de inspirerende showroom is alles voor de afbouw te vinden onder één dak. Wij zijn op zoek naar unieke mensen, die de unieke wensen van onze klanten kunnen realiseren. Voor de vestiging Middelburg zoeken wij een: voor 5 dagen per week Uitbrengen van offertes a.d.h.v. bestek en tekeningen - Opstellen van kopersoffertes a.d.h.v. showroomrapporten Verwerken en intern begeleiden van tegelwerkprojecten j Coördineren van levering materiaal, zodat just-in-time geleverd wordt Communicatie met opdrachtgevers en eigen uitvoerders m.b.t. de voortgang van het werk Bepalen van meer-en minderwerk i.o.m. onze uitvoerders Aanleveren van de benodigde gegevens t.b.v. facturatie Wij vragen: - MBO werk- en denkniveau Ervaring, bij voorkeur in de bouw [woning/utiliteit] Kennis van producten en hun toepassingsmogelijkheden Kennis van de markt en van het bouwbesluit Kennis van softwarepakketten [ASQ, Word, Excel e.d.] Initiatief nemen en overtuigings kracht bezitten Flexibel en collegiaal Accuraat en stressbestendig Stuur uw sollicitatiebrief en cv schriftelijk, binnen 14 dagen naar Raab Karcher Postbus 8011 4330 EA Middelburg t.a.v. Dhr C.W. de Visser E-mail: kees.de.visser@raabkarcher.nl Voor onze bibliotheekorganisatie zijn we op zoek naar een integere, collegiale en geïnspireerde kandidaat voor de functie van Van Damme c.s. Gerechtsdeurwaarders is een toonaangevend gerechtsdeurwaarders kantoor gevestigd in Terneuzen en verleent diensten in Zeeland en West - Brabant en als lid van de WG (VerenigingVrije Gerechtsdeur waarders; Aequalis) wordt landelijke dekking verzorgd. Het kantoor staat garant voor een resolute en doortastende aanpak waarbij snelle en efficiënte dienstverlening de ken merken zijn van de organisatie. Voor het gerechtsdeurwaarderskantoor zijn wij op zoek naar een: Bedrijfscultuur Wij zijn een dynamische en professionele organisatie. Je krijgt te maken met een groot scala aan opdrachtgevers bestaand uit onder meer midden- en kleinbedrijf, commer ciële vastgoedbeleggers en beheerders, woningcorporaties, overheidsinstellingen en advocaten- en notariskantoren. Functie omschrijving Het doel van de functie is het adviseren en begeleiden van de organisatie bij juridische complexe zaken die betrekking hebben op het incasseren van openstaande geldvorderingen. Tot de werkzaamheden behoren o.a.: behandelen dossiers; opstellen correspondentie en ambtelijke stukken; beantwoorden vragen van cliënten en adviseren van opdrachtgevers; inschatten proceskansen; plannen, voorbereiden en (laten) uitvoeren juridische procedures,gericht op een efficiënte en ef fectieve beslechting van geschillen; opstellen processtukken, bijwonen zittingen; adviseren van de organisatie bij het oplossen van juridische, complexe problemen en fungeren als vraagbaak; adviseren van de organisatie inzake ontwikkelingen m.b.t. de verschillende opdrachtgevers en het bewaken van de kwaliteit van de portefeuille. Functie eisen: je beschikt over een afgeronde WO opleiding of relevante HBO opleiding; je hebt bij voorkeur ervaring in de gerechtsdeurwaarderpraktijk of in een juridische werkomgeving; je werkt doortastend en daadkrachtig; je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden; je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift; je bent flexibel en nauwkeurig; 0 je hebt een commerciële instelling, toont initiatief, bent proactief en werkt graag in teamverband, maar bent ook in staat zelfstandig te werken. Arbeidsvoorwaarden: - Binnen de onderneming heerst een prettige informele en open cultuur en men streeft er naar om professionaliteit, plezierig werken en kwaliteit hand in hand te laten gaan. Er is ruimte voor het nemen van eigen initiatieven en eigen verantwoordelijkheden. Naast een prima salaris wordt een modern arbeidsvoorwaardenpakket aangeboden. Geïnteresseerd? Spreekt bovenstaande vacature je aan? Stuur dan je CV en motivatie naar: VAN DAMME C.S. GERECHTSDEURWAARDERS T.a.v. de heer A.A.A.M.G. van Damme Postbus 94 te 4530 AB Terneuzen Reageren per mail is mogelijk via sollicitatie@vandamme-holland.nl. Voor aanvullende informatie of vragen over deze vacature kun je telefonisch contact opnemen met Arnold van Damme via telefoonnummer 01 15-613651 Uiteraard worden alle gegevens vertrouwelijk behandeld. (Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.) Voor meer informatie over deze boeiende functie kunt u terecht op www.biblioosterscheide.nl of bij mevrouw J. van Vugt, directie BibliOosterschelde, telefoon: 0113-562626. Uw brief voorzien van motivatie en Curriculum Vitae ontvangen wij graag vóór 30 april 2010 per post of digitaal: Stichting BibliOosterschelde, t.a.v. Raad van Toezicht, Postbus 61, 4450 AB Heinkenszand. e-mail: secretariaat-bo@biblioosterschelde.nl INTERNATIONALE HORECA GROOTHANDEL HANOS-ISPC als onderdeel van HANOS Internationale Horeca Groothandel heeft 18 vestigingen verspreid over Nederland en België. Wij richten ons op de levering van food, non-food en versproducten aan de horeca, grootverbruikers en de bedrij venmarkt. Wij zijn voor onze vestiging in Breda op zoek naar een enthousiaste, nieuwe collega (m/v) voor de functie: AFDELINGSCHEF VIS Op onze visafdeling gaat een wereld voor u open. De afdeling is groots van opzet met een professionele uitstraling en een vloeroppervlak van honderden m2 vol homaria en aquaria en een presentatieruimte van 0°C. Ons zeer brede assortiment bestaat onder andere uit verse en gerookte vis, schaal- en schelpdieren, kaviaar en diepvriesproducten en wordt van over de hele wereld dagelijks vers aangevoerd. Voor deze vacature geldt dat u de dagelijkse eindverantwoording heeft over de betreffende afdeling. U draagt zorg voor een goede motivatie en aansturing van uw collega's en staat in voor de volledige werkorganisatie op de afdeling. U bent verantwoordelijk voor een goede productpresentatie en het optimaal informeren en adviseren van klanten is een belangrijk onderdeel van uw taak. Tevens bent u verantwoordelijk voor de controle van de kwaliteit van de goed eren en voor het voorraadbeheer op de afdeling. Bent u flexibel, accuraat en heeft u naast ervaring in een soortgelijke functie ook een bijzonder klantvriendelijke instelling? Bent u een peoplemanager en een teamplayer? Dan zijn wij wellicht op zoek naar u! Wij bieden u een afwisselende en uitdagende functie binnen een kwaliteit en servicegerichte organisatie met goede salariëring en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. HANOS HEEFT VESTIGINGEN IN: AMSTERDAM APELDOORN BREDA DOETINCHEM EINDHOVEN GRONINGEN HAARLEM HASSELT (B) HEERENVEEN HEERLEN NIJMEGEN NIEUWEGEIN /TEXEL /VALKENBURG /VENLO WOMMELGEM (B) EN ZWOLLE telefoon. 0113-372738 www.sandee.nl De Sandee Groep bestaat o.a. uit.de volgende bedrijven: Tuincentrum Sandee B.V.: heelt de grootste binnen showtulnen van zuidwest Nederland. Sandee Groenbeheer B.V. voert onderhoud uit op diverse grote parken in Nederland en Duitsland. Hoveniersbedrijf Sandee B.V. tuinaanleg en onderhoud voor particulieren en bedrijven. GS Groen B.V: aanleg groot groen en infrastructuur. Interesse? Kijk op fiWiHil-Will voor een volledige omschrijving van deze en andere functies en om digi taal te solliciteren. Momenteel zijn wij op zoek naar een Taakomschrijving: Het opnemen van werk. Uitwerken van calculaties en offertes. Maken van ontwerpen en beplantingsplannen. Bespreken van offertes en ontwerpen met de klant. Maken van werktekeningen en voorbereiding voor uitvoering. Minimaal MBO-niveau. Opleiding en ervaring in de Groensector. 'na met Info Groen en Helixcadis een pré srke Functie-eisen: ina in Ervaring met Info'Groenden Helixcadis Moet kunnen werken met Word en Excel. Kennis van de Duitse taal is een pré. Moet goed kunnen functioneren in een klein team. Professioneel, prettige persoonlijkheid en representatief. Servicegericht, stressbestendig en accuraat. Bereidheid om routinematige werkzaamheden uit te voeren. Enthousiast en betrokkenheid tonend bij de activiteiten van ons bedrijf. Tevens zijn wij op zoek naar een fulltime telefonist(e)/ (parttime is bespreekbaar) Taakomschrijving: Telefoon beantwoorden Uren boeken. Controleren inkoopfacturen. Boeken in- en verkoopfacfuren. Opdrachtbonnen maken. Offertes nabellen. Opruimen en archiveren. Functie-eisen: Meao-niveau. Moet kunnen werken met Word en Excel. Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Kennis van de Engelse en Duitse taal. Moet goed kunnen functioneren in een klein team. Professioneel, prettige persoonlijkheid en representatief. Servicegericht, stressbestendig en accuraat. Bereidheid om routinematige werkzaamheden uit te voeren. Enthousiast en betrokkenheid tonend bij de activiteiten van ons bedrijf. Wij bieden voor beide functies: Een afwisselende baan. Salariëring passend bij jouw opgedane werkervaring en de zwaarte van de functie. Bij gebleken geschiktheid uitbreiding van het takenpakket. Is dit de vacature die bij je past? Stuur dan een sollicitatiebrief met cv naar: Hoveniersbedrijf Sandee B.V., Nieuweweg 6, 4493 PA Kamperland Of per mail naar: jan@sandee.nl. Géén reacties van uitzendbureau's s.v.p

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2010 | | pagina 18