£<f
Bra y
m'
SVPalli
ion
Word jij onze
nieuwe collega?
r m
w
Constructeur (Senior)
Medewerker
Algemene
Vergunningen (Senior)
Docent Viool
OAZ j subsidieadvies
Roosendaal
FINANCIËLE CONTROLLER M/V
Kom bij ons!
fi
--É>
Part-time doktersassistente m/v
Wij groeien en jij-groeit met ons mee!
zaterdag 3 april 2010
I 27
Gemeente
Kies je voor de gemeente
Roosendaal als werkgever dan kom
je in een organisatie terecht waar
ruimte is voor ontwikkeling en
initiatief. Waar je een zinvolle en
herkenbare bijdrage levert aan de
verdere ontwikkeling van de stad,
de wijken en de dorpen die samen
Roosendaal vormen.
Van de medewerkers wordt
verwacht dat zij in mogelijkheden
denken, niet in onmogelijkheden.
Samenwerken en
resultaatgerichtheid zijn
competenties die je als
medewerker van de gemeente
Roosendaal absoluut
in je bagage moet hebben.
Onze arbeidsvoorwaarden zijn
zeker goed te noemen.
De gemeente Roosendaal heeft met ingang van 1 december
2009 een vacaturestop ingesteld. In uitzonderlijke situaties -
bijvoorbeeld als het niet vervullen van een vacature leidt tot
onaanvaardbare consequenties - kan de directie besluiten
om een bepaalde vacature alsnog open te stellen.
Wij zoeken:
Kijk op onze website www.roosendaal.nl
voor meer informatie over deze vacatures.
□Wo
Standard Glas B. V. in Kortgene is een dynamischeinternatio
naal opererende handelsonderneming in vlakglasproducten
met 12 medewerkers. Het glas wordt met name ingekocht in
Azië en in containers rechtstreeks verscheept naar de
afzetgebieden over de hele wereld. De grootste concentratie
klanten bevindt zich in Latijns-Amerika.
De inkoop en verkoop geschiedt grotendeels door de directie, ondersteund door een professioneel team van
binnendienstmedewerkers. Het internationale karakter wordt versterkt door diverse buitenlandse deelnemingen.
Voor deze uitdagende omgeving zoeken wij een
MET STERKE ORGANISATORISCHE KWALITEITEN
-(ft)
De functie
Eindverantwoordelijke financiële administratie. Beheren van dagelijkse financiële stromen, waarbij U nauw
samenwerkt met een uitvoerende collega. Onderhouden externe contacten. Procedure controles, liquiditeitsbeheer,
kostenbeheersing en analyses van o.a. de buitenlandse deelnemingen. Uiteraard verzorgt u ook de periodieke
rapportages en jaarrekeningen. Verder bestaat ongeveer een kwart van de werkzaamheden uit operationele zaken.
Gevraagd
Opleiding op Hbo-niveau. Een gedegen werkervaring, bij voorkeur opgedaan in een internationale handelsomgeving.
Belangrijk is uw persoonlijkheid. U bent pro-actief en analytisch zeer sterk. U bent in staat om zelfstandig de
financiële bedrijfsvoering in goede banen te leiden, zodat de tweehoofdige directie zich volledig kan richten op de
commerciële bedrijfsvoering. Daarnaast beschikt u over organisatorische en leidinggevende capaciteiten.
Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een vereiste.
Geboden
Een verantwoordelijke functie, met een zeer gevarieerd takenpakket in een dynamische omgeving. Bijpassende
arbeidsvoorwaarden.
Uw sollicitatie voor deze functie kunt u, bij voorkeur per e-mail, binnen 7 dagen na verschijning van deze
advertentie, richten aan
Marian Keim (marian@standardalas.com). tel. 0113 302055, of aan:
Standard Glas B.V., Postbus 12, 4484 ZG Kortgene
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
immrn.
Leuk werk, lekker
verdienen en werken
aan je toekomst?
Vakantiewerk en vacatures:
www.werktvoorouderen.nl
Stichting Werkt voor Ouderen
Huisartsenpraktijk PALLION in Hulst/St Jansteen
biedt een moderne vorm van huisartsenzorg met een breed spectrum aan medische eerste lijns
voorzieningen.Ter aanvulling van ons team van 7 huisartsen en 12 doktersassistenten zijn we op
zoek naar een:
die flexibel inzetbaar is, voor vervanging tijdens vakanties en inval bij ziekte. Voor deze functie
is een erkend diploma doktersassistente vereist.Voor uitgebreidere informatie
zie onze website www.pallion.nl
U kunt uw brief met cv en referenties vóór 11 april richten aan:
Sollicitatiecommissie Pallion,Blaauwe Hofke 100,
4561 NV Hulst.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met mevr. C. den Ouden tel. 01 14-320780
of mevr. L.Voorbrood tel. 01 14-373125.
Op zoek naar een uitdagende baan binnen een dynamische en snel groeiende organisatie?
Dan ben je bij OAZ subsidieadvies aan het goede adres. Wij ondersteunen diverse opdrachtgevers
bij het aanvragen, administreren, realiseren en beheren van subsidies. Op dit moment zijn wij
op zoek naar een salesadviseur en een managementassistent voor onze vestiging in Vlissingen.
SALESADVISEUR (40 OUR)
De uitdaging: Als salesadviseur ben je verantwoordelijk voor het initiëren en uitbreiden van de contacten met
nieuwe relaties en het zelf uitvoeren van commerciële activiteiten. Je werkgebied bestaat uit Zuid-Holland,
Zeeland, Brabant en Limburg, je brengt dus een groot deel van je tijd op de weg door.
Gezocht: Voor deze functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste hbo-er die beschikt over uitstekende commerciële
vaardigheden en ondernemerscapaciteiten. Daarnaast ben je resultaat- en klantgericht en streef je altijd naar meer
omzet en tevreden klanten. Je hebt minimaal 3 jaar saleservaring in de B2B branche en je bent in het bezit van
een rijbewijs.
MANAGEMENTASSISTENT (40 UÜR)
De uitdaging: Als managementassistent heb je een spilfunctie binnen de organisatie. Je voert een scala aan
secretariële werkzaamheden uit en je bent de rechterhand van de directeur en MT-leden.
Gezocht: Voor deze functie zijn wij op zoek naar een "spin in het web" met een secretariële opleiding op mbo
niveau en relevante werkervaring. Je bent klant- en resultaatgericht en je hebt een talent voor organiseren.
Daarnaast is het van belang dat je communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) uitstekend zijn.
Tot slot ben je een teamplayer en heb je geen negen tot vijf mentaliteit.
Geboden: Wij bieden afwisselende functies met volop ruimte voor persoonlijke groei. OAZ subsidieadvies is een
informele organisatie die zich kenmerkt door haar energieke en servicegerichte houding. Een omgeving met jonge
professionals waar je snel zelfstandig kunt werken. Prima arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een aantrekkelijk
salaris en gunstige pensioen-, fiets- en fitnessregeling.
INZENDING UITERLIJK TOT 16 APRIL.
Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen met Bianca Engelbert, tel. 0118 42 17 46.
Je sollicitatiebrief en cv kun je mailen naar sollicitatie@oazsubsidie.nl.
Fire Training Products
VACATURE
HAAGEN Fire Training Products is wereldwijd marktleider op het gebied van verkoop, ontwikkeling
en productie van opleidingsmaterialen voor brandweer, bedrijfshulpverlening en aanverwante
diensten.
Vanwege uitbreiding van ons verkoopteam zijn we op zoek naar:
VERKOOPMEDEWERKER BINNENDIENST - Duitsland (M/V full time 38u.)
De verkoopmedewerker is medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling en groei van de Duitse markt
vanuit het hoofdkantoor in Baarle Nassau. De sales activiteiten zullen hoofdzakelijk bestaan uit het
telefonische contact met onze (potentiële) klanten (brandweerkorpsen, veiligheidsdiensten,
overheden, trainingsbedrijven en bedrijfsbrandweer), productadvisering, maken van offertes,
inplannen van productdemonstraties en daadwerkelijke verkoop van onze producten. We zoeken een
energiek persoon die ons team komt versterken met de groei in deze belangrijke markt.
Functie-eisen:
Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste, praktisch ingestelde verkoopmedewerker die:
Duits als moedertaal beheerst
Een MBO werk- en denkniveau heeft, verkregen door opleiding en/of ervaring
Een commerciële instelling heeft
Zelfstandig en accuraat, maar ook in teamverband kan werken
De Nederlandse taal beheerst
Wij bieden:
Leuke werkomgeving
Goede arbeidsvoorwaarden (CAO klein metaal)
Salaris in overleg te bepalen, afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring
Informatie en sollicitatie:
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie met uw uitgebreide CV of bel voor meer
informatie.
Erwin Gulickx
Industrieweg 5
5J11 ND Baarle Nassau
Tel. 013-507 68 00
Email: e.gulickx@haagen.eu
WWW.HAflOEN.EU
www.oazsubstdie.nl