Libéma Business Unit (Manager Wc iZeelandhallen QJobTrack.nl Banen WSNS Schouwen-Duiveland zoekt een energieke coördinator! B K BEDRIJFSLEIDER (m/v) De Stichting Ouderenzorg Kapelle 2 leden Raad van Toezicht Kijk ook op Zaterdag 21 november 2009 I 31 De mooiste tijd beleef je bij Vakantieparken Attractieparken Beurzen Evenementen Aan de basis van het succes van onze vakantieparken, attractieparken, beursaccommodaties en organisatiebureaus staan tevreden medewerkers die'weten wat zij kunnen en moeten doen om ook onze ruim 5 miljoen gasten per jaar de mooiste tijd te bezorgen. Dat doen we met aansprekende producten en bedrijven zoals Libéma Vakantieparken, Brabanthallen 's-Hertogenbosch en Safaripark Beekse Bergen. Libéma Beurzen Evenementen bestaat uit de gerenommeerde beurzen- en evenementenlocaties Autotron Rosmalen, Brabanthallen 's-Hertogenbosch, Expo Haarlemmermeer, IJsselhallen Zwolle, Zeelandhallen Goes en Omnisport Apeldoorn. Daarnaast worden door de verschillende organisatiebureaus diverse publieks-, vakbeurzen en (grootschalige) evenementen georganiseerd. Met deze zes accommodaties en een breed faciliteitenpakket maakt Libéma van ieder evenement een ongekend succes. Bekende producties zijn Indoor Brabant, Disney on Ice, LEGO World, Art Fair 's-Hertogenbosch, Tuinldee en Ordina Open. Ter versterking van ons organisatiebureau in Zeelandhallen Goes, zijn wij opzoek naar een (fulltime) Zeelandhallen Goes Is onderdeel v, Libéma Binnen het werkverband Schouwen-Duiveland van het Federatief Samenwerkingsverband Zeeland Beoosten Schelde werken basisscholen samen aan de verbreding van de zorg voor de leerlingen. De deelnemende scholen zijn de scholen van Obase, Radar, de Willibrordusschool in Zierikzee en Op Dreef in Bruinisse. Per 1 januari 2010 is er in het werkverband Schouwen-Duiveland een vacature voor een coördinator, ledereen met interesse in het initiëren van beleid en het uitvoering geven aan interessante ontwikkelingen in het werkverband, wordt gevraagd te reageren. Het Bestuurlijk Overleg Werkverband (BOW) wil graag in samenwerking met de nieuwe coördinator de werkwijze en structuur van het werkverband verkennen en verder verbeteren. Voor een uitgebreide beschrijving van de taken en verantwoordelijkheden van de coördinator verwijzen we naar de functieomschrijving. Deze is te vinden op de website van WSNS: www.deschouweseduif.nl De coördinator wordt aangesteld voor een periode van maximaal 4 jaar en wordt door het algemeen bestuur benoemd. Vanuit de zorgformatie worden middelen beschikbaar gesteld voor het uitvoeren van de algemene coördinatietaken. Hierbij wordt rekening gehouden met deskundigheid, personele kostprijs en met beschikbare uren. In de lopende begroting is voor de coördinator 1 dag per week, 320 uur op jaarbasis opgenomen, waarbij gesteld wordt dat de taken praktisch gezien niet op één vaste dag in de week zullen kunnen worden uitgevoerd. Een flexibele agenda is noodzakelijk. Reactiebrieven ontvangen we graag voor 5 december 2009 en kunnen schriftelijk of per e-mail worden gericht aan: WSNS Schouwen-Duiveland Postbus 286, 4300 AG Zierikzee E-mail: sbo@demeie.nl Met de kandidaten wordt door een afvaardiging van de coördinatiegroep en het BOW een gesprek gevoerd. Vervolgens wordt een voordracht aan het BOW en algemeen bestuur gedaan. Indien mogelijk starten de werkzaamheden per 1 januari 2010. Voor eventuele vragen naar aanleiding van deze vacature kunt u contact opnemen met Madeleine Weij-van Wanrooij, lid van de coördinatiegroep, via telefoonnummer 06-21824366 of mvanwanrooii rpcz.nl. X C Creative Creative Kids Concepts streeft ernaar om kinderen te Kidsé^ inspireren en te bewegen tot ontplooiing van eigen ConCCptS expressie, creativiteit en ondernemerschap. Creative Kids Concepts is een jong en dynamisch bedrijf dat vernieuwende, creatieve concepten voor kinderen en basisscholen vormgeeft, produceert en in eigen beheer op de markt zet. Kijk voor meer informatie over ons en onze producten op de website creativekidsconcepts.com.Wij zoeken een die in samenspel met de directeur operationeel leiding geeft. De directeur is in hoge mate extern actief en houdt zich hoofdzakelijk bezig met de productvormgeving en het vermarkten van de nieuwe lesconcepten. De bedrijfsleider draagt verantwoordelijkheid voor de coördinatie van alle projecten binnen CKC en de daarbij behorende inkoop, productie en administratie. Ook financiën, bedrijfsautomatisering, personele en huishoudelijke zaken vallen binnen het takenpakket. In extern opzicht draagt de bedrijfsleider de verantwoordelijkheid voor het onderhouden van contacten met leveranciers en andere handelspartners. Wij vragen: - Goede leidinggevende kwaliteiten. Aantoonbare ervaring in het regelen, organiseren en coördineren. Bij voorkeur ervaring in het coachen van creatieve professionals. - Een pro-actieve, ondernemende instelling. - Affiniteit met cijfers en ervaring in financiële verslaglegging. - HBO werk- en denkniveau. - Full time beschikbaarheid. Eventueel is 32 uur mogelijk, maar dan wel verdeeld over 5 werkdagen per week. Sollicitatie: kandidaten kunnen hun schriftelijke sollicitatie uiterlijk 4 december a.s. richten aan de heer drs. S.A. Dingemanse van het Zeeuws Bureau voor Toegepaste Psychologie Londensekaai 13-15,4331 JG Middelburg. De Stichting Ouderenzorg Kapelle streeft als Kapelse organisatie naar naadloos aanééngesloten diëtisten van wonen welzijn en zorg. Wij bieden met onze bekwame en betrokken medewerkers een bijdrage aan de leefbaarheid van onze gemeente. Centraal in ons handelen staat het persoonlijk contact en het respect voor 'n eigen leven; ieder z'n meug. De Stichting Ouderenzorg Kapelle beweegt zich in de gemeente Kapelle op het brede vlak van de ouderenzorg. Zowel op de onderdelen welzijn, zorg en wonen is de Stichting Ouderenzorg Kapelle actief. De Stichting is een kleinschalige, zelfstandig opererende organisatie. De betrokkenheid met de lokale Kapelse gemeenschap is zeer groot. De organisatie is financieel gezond en wordt gekenmerkt door een hecht team van medewerkers en vrijwilligers. De Stichting Ouderenzorg Kapelle fungeert als moederstichting en heeft 3 dochterstichtingen te weten: De Stichting Welzijn en Zorgverlening aan Ouderen De Stichting Zorgcentrum Cederhof De Stichting Wonen voor Ouderen De Raad van Toezicht van de Stichting Ouderenzorg Kapelle zoekt op korte termijn contact met bij voorkeur met een financieel-economische en/of juridische achtergrond. De toezichthouder heeft: - affiniteit met de doelstelling van de Stichting Ouderenzorg Kapelle - algemene toezichthoudende kwaliteiten en ervaring - een juist evenwicht in betrokkenheid en toezichthoudende afstand - het vermogen en de attitude om de directeur bestuurder als klankbord terzijde te staan - het vermogen om het beleid van de stichting en het functioneren van de directeur bestuurder te toetsen - het vermogen om advies en toezicht in teamverband uit te kunnen oefenen - integriteit, verantwoordelijkheidsgevoel en een onafhankelijke opstelling Aanstelling als Lid Raad van Toezicht vindt plaats voor een periode van 4 jaar, met de mogelijkheid van herbenoeming voor één periode van 4 jaar. In de regel vergadert de RvT zesmaal per jaar. Als lid van de Raad ontvangt u voor uw werkzaamheden een onkostenvergoeding. Voor nadere informatie over de functies kunt u contact opnemen met de voorzitter Raad van Toezicht, dhr. J.A. Priem, tel.nr. 0113-342770. Uw schriftelijke reactie, voorzien van cv, zien wij graag vóór 14 december 2009 tegemoet en kunt u richten aan de Stichting Ouderenzorg Kapelle, Cederlaan 9, 4421 BZ Kapelle, t.a.v. dhr. B. Wesdorp (vicevoorzitter/secr.) www.ouderenzorgkapelle.nl GOES Komt u verder. De Business Unit Manager bouwt onze bestaande publieks- en vakbeurzen verder uit en ontwikkelt nieuwe concepten. Heb jij ervaring met het organiseren en ontwikkelen van (nieuwe) evenementen en zoek je een baan met veel afwisseling in een bruisende omgeving? Dan is dit de baan voor jou. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Voor meer informatie kun je bellen met Ingrid Heijmans, via telefoonnummer 073-5282200. Wil je online solliciteren of meer info over vacatures, sollicitatiemogelijkheden en werken bij Libéma? Kijk op www.libema.nl/werken.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 135