Libéma
Business Unit (Manager
Wc
iZeelandhallen
QJobTrack.nl
Banen
WSNS Schouwen-Duiveland zoekt een
energieke coördinator!
B K
BEDRIJFSLEIDER (m/v)
De Stichting Ouderenzorg Kapelle
2 leden Raad van Toezicht
Kijk ook op
Zaterdag 21 november 2009 I 31
De mooiste tijd beleef je bij
Vakantieparken Attractieparken Beurzen Evenementen
Aan de basis van het succes van onze vakantieparken, attractieparken, beursaccommodaties en
organisatiebureaus staan tevreden medewerkers die'weten wat zij kunnen en moeten doen om ook
onze ruim 5 miljoen gasten per jaar de mooiste tijd te bezorgen. Dat doen we met aansprekende
producten en bedrijven zoals Libéma Vakantieparken, Brabanthallen 's-Hertogenbosch en
Safaripark Beekse Bergen.
Libéma Beurzen Evenementen bestaat uit de gerenommeerde beurzen- en evenementenlocaties Autotron
Rosmalen, Brabanthallen 's-Hertogenbosch, Expo Haarlemmermeer, IJsselhallen Zwolle, Zeelandhallen Goes en
Omnisport Apeldoorn. Daarnaast worden door de verschillende organisatiebureaus diverse publieks-, vakbeurzen
en (grootschalige) evenementen georganiseerd. Met deze zes accommodaties en een breed faciliteitenpakket
maakt Libéma van ieder evenement een ongekend succes. Bekende producties zijn Indoor Brabant, Disney on Ice,
LEGO World, Art Fair 's-Hertogenbosch, Tuinldee en Ordina Open.
Ter versterking van ons organisatiebureau in Zeelandhallen Goes, zijn wij opzoek naar een
(fulltime)
Zeelandhallen Goes Is onderdeel v,
Libéma
Binnen het werkverband Schouwen-Duiveland van het Federatief
Samenwerkingsverband Zeeland Beoosten Schelde werken basisscholen samen aan
de verbreding van de zorg voor de leerlingen.
De deelnemende scholen zijn de scholen van Obase, Radar, de Willibrordusschool in
Zierikzee en Op Dreef in Bruinisse.
Per 1 januari 2010 is er in het werkverband Schouwen-Duiveland een vacature voor
een coördinator, ledereen met interesse in het initiëren van beleid en het uitvoering
geven aan interessante ontwikkelingen in het werkverband, wordt gevraagd te
reageren. Het Bestuurlijk Overleg Werkverband (BOW) wil graag in samenwerking met
de nieuwe coördinator de werkwijze en structuur van het werkverband verkennen en
verder verbeteren.
Voor een uitgebreide beschrijving van de taken en verantwoordelijkheden van de
coördinator verwijzen we naar de functieomschrijving.
Deze is te vinden op de website van WSNS: www.deschouweseduif.nl
De coördinator wordt aangesteld voor een periode van maximaal 4 jaar en wordt door
het algemeen bestuur benoemd. Vanuit de zorgformatie worden middelen beschikbaar
gesteld voor het uitvoeren van de algemene coördinatietaken. Hierbij wordt rekening
gehouden met deskundigheid, personele kostprijs en met beschikbare uren. In de
lopende begroting is voor de coördinator 1 dag per week, 320 uur op jaarbasis
opgenomen, waarbij gesteld wordt dat de taken praktisch gezien niet op één vaste dag
in de week zullen kunnen worden uitgevoerd. Een flexibele agenda is noodzakelijk.
Reactiebrieven ontvangen we graag voor 5 december 2009 en kunnen schriftelijk of
per e-mail worden gericht aan:
WSNS Schouwen-Duiveland
Postbus 286, 4300 AG Zierikzee
E-mail: sbo@demeie.nl
Met de kandidaten wordt door een afvaardiging van de coördinatiegroep en het BOW
een gesprek gevoerd. Vervolgens wordt een voordracht aan het BOW en algemeen
bestuur gedaan. Indien mogelijk starten de werkzaamheden per 1 januari 2010.
Voor eventuele vragen naar aanleiding van deze vacature kunt u contact opnemen met
Madeleine Weij-van Wanrooij, lid van de coördinatiegroep,
via telefoonnummer 06-21824366 of mvanwanrooii rpcz.nl.
X C
Creative Creative Kids Concepts streeft ernaar om kinderen te
Kidsé^ inspireren en te bewegen tot ontplooiing van eigen
ConCCptS expressie, creativiteit en ondernemerschap.
Creative Kids Concepts is een jong en dynamisch bedrijf dat vernieuwende, creatieve
concepten voor kinderen en basisscholen vormgeeft, produceert en in eigen beheer
op de markt zet. Kijk voor meer informatie over ons en onze producten op de
website creativekidsconcepts.com.Wij zoeken een
die in samenspel met de directeur operationeel leiding geeft. De directeur is in hoge
mate extern actief en houdt zich hoofdzakelijk bezig met de productvormgeving en
het vermarkten van de nieuwe lesconcepten.
De bedrijfsleider draagt verantwoordelijkheid voor de coördinatie van alle projecten
binnen CKC en de daarbij behorende inkoop, productie en administratie.
Ook financiën, bedrijfsautomatisering, personele en huishoudelijke zaken vallen binnen
het takenpakket. In extern opzicht draagt de bedrijfsleider de verantwoordelijkheid
voor het onderhouden van contacten met leveranciers en andere handelspartners.
Wij vragen:
- Goede leidinggevende kwaliteiten. Aantoonbare ervaring in het regelen, organiseren
en coördineren. Bij voorkeur ervaring in het coachen van creatieve professionals.
- Een pro-actieve, ondernemende instelling.
- Affiniteit met cijfers en ervaring in financiële verslaglegging.
- HBO werk- en denkniveau.
- Full time beschikbaarheid. Eventueel is 32 uur mogelijk, maar dan wel verdeeld over
5 werkdagen per week.
Sollicitatie: kandidaten kunnen hun schriftelijke sollicitatie uiterlijk 4 december a.s.
richten aan de heer drs. S.A. Dingemanse van het
Zeeuws Bureau voor Toegepaste Psychologie
Londensekaai 13-15,4331 JG Middelburg.
De Stichting
Ouderenzorg Kapelle
streeft als Kapelse
organisatie naar
naadloos
aanééngesloten
diëtisten van wonen
welzijn en zorg.
Wij bieden met onze
bekwame en
betrokken
medewerkers een
bijdrage aan de
leefbaarheid van
onze gemeente.
Centraal in ons
handelen staat het
persoonlijk contact
en het respect voor
'n eigen leven;
ieder z'n meug.
De Stichting Ouderenzorg Kapelle beweegt zich in de
gemeente Kapelle op het brede vlak van de ouderenzorg.
Zowel op de onderdelen welzijn, zorg en wonen is de
Stichting Ouderenzorg Kapelle actief. De Stichting is een
kleinschalige, zelfstandig opererende organisatie.
De betrokkenheid met de lokale Kapelse gemeenschap is
zeer groot. De organisatie is financieel gezond en wordt
gekenmerkt door een hecht team van medewerkers en
vrijwilligers. De Stichting Ouderenzorg Kapelle fungeert
als moederstichting en heeft 3 dochterstichtingen te
weten:
De Stichting Welzijn en Zorgverlening aan Ouderen
De Stichting Zorgcentrum Cederhof
De Stichting Wonen voor Ouderen
De Raad van Toezicht van de Stichting Ouderenzorg
Kapelle zoekt op korte termijn contact met
bij voorkeur met een financieel-economische en/of
juridische achtergrond.
De toezichthouder heeft:
- affiniteit met de doelstelling van de Stichting
Ouderenzorg Kapelle
- algemene toezichthoudende kwaliteiten en ervaring
- een juist evenwicht in betrokkenheid en
toezichthoudende afstand
- het vermogen en de attitude om de directeur
bestuurder als klankbord terzijde te staan
- het vermogen om het beleid van de stichting en het
functioneren van de directeur bestuurder te toetsen
- het vermogen om advies en toezicht in teamverband
uit te kunnen oefenen
- integriteit, verantwoordelijkheidsgevoel en een
onafhankelijke opstelling
Aanstelling als Lid Raad van Toezicht vindt plaats voor
een periode van 4 jaar, met de mogelijkheid van
herbenoeming voor één periode van 4 jaar. In de regel
vergadert de RvT zesmaal per jaar. Als lid van de Raad
ontvangt u voor uw werkzaamheden een
onkostenvergoeding.
Voor nadere informatie over de functies kunt u contact
opnemen met de voorzitter Raad van Toezicht,
dhr. J.A. Priem, tel.nr. 0113-342770.
Uw schriftelijke reactie, voorzien van cv, zien wij graag
vóór 14 december 2009 tegemoet en kunt u richten aan
de Stichting Ouderenzorg Kapelle,
Cederlaan 9, 4421 BZ Kapelle,
t.a.v. dhr. B. Wesdorp (vicevoorzitter/secr.)
www.ouderenzorgkapelle.nl
GOES
Komt u verder.
De Business Unit Manager bouwt onze bestaande publieks- en
vakbeurzen verder uit en ontwikkelt nieuwe concepten. Heb jij ervaring
met het organiseren en ontwikkelen van (nieuwe) evenementen en
zoek je een baan met veel afwisseling in een bruisende omgeving?
Dan is dit de baan voor jou.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Voor meer informatie kun je bellen met Ingrid Heijmans,
via telefoonnummer 073-5282200.
Wil je online solliciteren of meer info over vacatures,
sollicitatiemogelijkheden en werken bij Libéma?
Kijk op www.libema.nl/werken.