Secretaresse m/v (1,0 fte)
noord-beveland
Beleidsmedewerker P&O
Vanwege de functiewisseling van onze huidige collega zoeken wij een enthousiaste
en gemotiveerde kandidaat voor de functie van:
Cm/v]
20 Zaterdag 21 november 2009
Kijk ook op JobTrack.nl
NOMIE
De havens van Borsele, Viissingen en Terneuzen vormen samen de derde haven van Nederland. De haven; waar ongeveer 250 bedrijven gevestigd zijn biedt werk aan zo'n
30.000 mensen. Met deze bijdrage aan de Zeeuwse werkgelegenheid en economie mag dit gebied met recht het kloppend hart van de Zeeuwse economie genoemd
worden. Zeeland Seaports is verantwoordelijk voor de economische ontwikkeling, het beheer, onderhoud, de exploitatie en de promotie van de Zeeuwse havens. Voor de
komende jaren heeft Zeeland Seaports de ambitie uitgesproken de haven verder te laten groeien voor wat betreft overslag en werkgelegenheid. Aandachtspunten hierbij
zijn de groei van containeroverslag en de verdere ontwikkeling van duurzame industrieclusters. Om de groei van de havens te kunnen helpen realiseren moet ook de
organisatie van Zeeland Seaports uitgebreid worden. Daarom zijn we op dit moment op zoek naar een nieuwe, enthousiaste medewerker.
De afdeling Public Affairs en Algemene Zaken bestaat uit de Clusters, Juri
dische Zaken, Communicatie en Office Services (Documentair Informatie
voorziening, Directiesecretariaat en Receptie). De afdeling ondersteunt de
hele organisatie van Zeeland Seaports op de bovengenoemde gebieden.
Om een nog betere ondersteuning te kunnen verlenen is de afdeling op zoek
naar een enthousiaste collega voor de functie van:
36 uur per week
Vacaturenummer PAZ 2009 11
Hoe ziet de functie eruit?
Als secretaresse lever je brede secretariële ondersteuning aan afdelingen en
projecten binnen de organisatie en ondersteunt de voorbereiding en verslag
legging van uiteenlopende vergaderingen en besprekingen.
Wie zoeken wij?
Je beschikt over een MBO-diploma in secretariële richting, eventueel aange
vuld met een opleiding als managementassistent. Je hebt goede schriftelijke,
mondelinge en contactuele vaardigheden en een representatieve uitstraling.
Verder kun je omgaan met vertrouwelijke informatie en ben je nauwkeurig. Je
.bent zelfstandig en kunt in teamverband werken en beschikt over organisatie
talent en improvisatievermogen. Je bent flexibel ten aanzien van onderlinge
vervanging en inzetbaarheid van collega-secretaresses. Daarnaast ben je flexibel
met betrekking tot de werktijden indien het werk dat vraagt.
Wat bieden wij?
Bij Zeeland Seaports kom je terecht in een professionele werkomgeving, met
aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor provincieambte
naren en uitstekende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. De functie
is ingedeeld in functieschaal 7 met een salaris van maximum 2.548,11 bruto
per maand bij een 36-urige werkweek (norm 1 januari 2009).
Wil je meewerken aan het economisch hart van Zeeland?
Stuur dan je sollicitatie met motivatie en c.v. onder vermelding van het vacature
nummer vóór 7 december 2009 naar Zeeland Seaports, t.a.v. Anneloes Kegels,
Postbus 132, 4530 AC Terneuzen.
Mailen kan ook naar: port@zeeland-seaports.com. De standplaats van de func
tie is Terneuzen. Als onderdeel van de selectieprocedure kunnen de gevraagde
vaardigheden getoetst worden aan de hand van één of meerdere testen.
Wil je meer weten?
Neem dan contact op met Rina de Graaf op, Directiesecretaresse/Coördinator
Office Services op 0115-647400.
Op onze internetsite vind je meer informatie over onze organisatie en de volledige
functiebeschrijving: www.zeeland-seaports.com.
De gemeente Noord-Beveland is een
gemeente met circa 73GQ inwoners
Met nadruk op de O-kant voor 32 uur per week
gelegen in het centrum van Zeeland.
Zes dorpskernen -Kamperland.
Wissenkerke, Colijnsplaat, Geersdijk,
Kats en Kortgene- geven Noord-
Beveland een uniek karakter.
De economische pijlers van de
gemeente zijn het toerisme en de
akkerbouw. Omringd ddor water en
gelegen in het centrum van Zeeland
maakt dat Noord-Beveland een
Tot jouw taken en verantwoordelijkheden behoren o.a.
Het onderzoeken van ontwikkelingen op het gebied van P&O
en arbo zorg. Je stelt daarnaast nieuw beleid voor en beoor
deelt de effectiviteit van bestaand beleid.
Het signaleren van problemen en het aandragen van oplos
singen op het gebied van informatiemanagement, gegevens-
structurering en procesmanagement. Tevens draag je zorg
voor een goede inpassing van deze processen binnen onze
organisatie. Hierbij ben jij de schakel tussen het MT en de
organisatie.
Als trekker van het project digitale dienstverlening adviseer je
de vakafdelingen over de mogelijkheden en toepassingen van
elektronische dienstverlening. Daarnaast neem je deel aan
projecten, als de ontwikkeling van een klant-contactcentrum.
Het voeren van juridische procedures, zowel binnen de wette
lijke kaders als rond bezwaar- en beroepschriften, binnen
het beleidsgebied en de daarbij horende werkzaamheden,
zoals vertegenwoordiging van de gemeente.
Wij bieden
Een boeiende en gevarieerde baan met een stevig salaris.
Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij een brutosalaris
in aanloopschaal 9 of functieschaal 10 [minimaal 2.497,- en
maximaal 3.800 bij een fulltime aanstelling). Wij streven naar
een persoonlijke ontwikkeling van iedere medewerker.
Daarvoor voeren wij o.a. POP-gesprekken en hebben een uitge
breid aanbod van opleidingen en cursussen. Aanvullend hebben
wij een modern pakket secundaire arbeidsvoorwaarden
zoals reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, fietsenplan
en bedrijfsfitness.
Meer weten?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dies Sinke,
gemeentesecretaris, 0113 377 311 of met Kees Poortvliet,
coördinator stafbureau/beleidsmedewerker P&O, 0113 377 312.
Tevens vind je.een uitgebreide omschrijving van deze functie op
onze website onder vacatures.
prachtige gemeente is om te wonen,
werken en recreëren.
Je bent in het bezit van
Een afgeronde Hbo-opleiding bijvoorbeeld Personeel Arbeid
P&Aen je hebt meerdere jaren werkervaring binnen een
overheidsorganisatie. Ook heb je vakinhoudelijke kennis en
ervaring op het gebied van automatisering in verband met de
werkzaamheden rondom het project digitale dienstverlening.
Solliciteren!
Stuur je sollicitatie vóór 4 december 2009 naar:
Gemeente Noord-Beveland, t.a.v. het college van B&W,
Postbus 3, 4490 AA Wissenerke. Per E-mail solliciteren kan
ook: info@noord-beveland.nl, o.v.v. Beleidsmedewerker P&O.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wdrdt niet op prijs gesteld.