Secretaresse m/v (1,0 fte) noord-beveland Beleidsmedewerker P&O Vanwege de functiewisseling van onze huidige collega zoeken wij een enthousiaste en gemotiveerde kandidaat voor de functie van: Cm/v] 20 Zaterdag 21 november 2009 Kijk ook op JobTrack.nl NOMIE De havens van Borsele, Viissingen en Terneuzen vormen samen de derde haven van Nederland. De haven; waar ongeveer 250 bedrijven gevestigd zijn biedt werk aan zo'n 30.000 mensen. Met deze bijdrage aan de Zeeuwse werkgelegenheid en economie mag dit gebied met recht het kloppend hart van de Zeeuwse economie genoemd worden. Zeeland Seaports is verantwoordelijk voor de economische ontwikkeling, het beheer, onderhoud, de exploitatie en de promotie van de Zeeuwse havens. Voor de komende jaren heeft Zeeland Seaports de ambitie uitgesproken de haven verder te laten groeien voor wat betreft overslag en werkgelegenheid. Aandachtspunten hierbij zijn de groei van containeroverslag en de verdere ontwikkeling van duurzame industrieclusters. Om de groei van de havens te kunnen helpen realiseren moet ook de organisatie van Zeeland Seaports uitgebreid worden. Daarom zijn we op dit moment op zoek naar een nieuwe, enthousiaste medewerker. De afdeling Public Affairs en Algemene Zaken bestaat uit de Clusters, Juri dische Zaken, Communicatie en Office Services (Documentair Informatie voorziening, Directiesecretariaat en Receptie). De afdeling ondersteunt de hele organisatie van Zeeland Seaports op de bovengenoemde gebieden. Om een nog betere ondersteuning te kunnen verlenen is de afdeling op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie van: 36 uur per week Vacaturenummer PAZ 2009 11 Hoe ziet de functie eruit? Als secretaresse lever je brede secretariële ondersteuning aan afdelingen en projecten binnen de organisatie en ondersteunt de voorbereiding en verslag legging van uiteenlopende vergaderingen en besprekingen. Wie zoeken wij? Je beschikt over een MBO-diploma in secretariële richting, eventueel aange vuld met een opleiding als managementassistent. Je hebt goede schriftelijke, mondelinge en contactuele vaardigheden en een representatieve uitstraling. Verder kun je omgaan met vertrouwelijke informatie en ben je nauwkeurig. Je .bent zelfstandig en kunt in teamverband werken en beschikt over organisatie talent en improvisatievermogen. Je bent flexibel ten aanzien van onderlinge vervanging en inzetbaarheid van collega-secretaresses. Daarnaast ben je flexibel met betrekking tot de werktijden indien het werk dat vraagt. Wat bieden wij? Bij Zeeland Seaports kom je terecht in een professionele werkomgeving, met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor provincieambte naren en uitstekende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. De functie is ingedeeld in functieschaal 7 met een salaris van maximum 2.548,11 bruto per maand bij een 36-urige werkweek (norm 1 januari 2009). Wil je meewerken aan het economisch hart van Zeeland? Stuur dan je sollicitatie met motivatie en c.v. onder vermelding van het vacature nummer vóór 7 december 2009 naar Zeeland Seaports, t.a.v. Anneloes Kegels, Postbus 132, 4530 AC Terneuzen. Mailen kan ook naar: port@zeeland-seaports.com. De standplaats van de func tie is Terneuzen. Als onderdeel van de selectieprocedure kunnen de gevraagde vaardigheden getoetst worden aan de hand van één of meerdere testen. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Rina de Graaf op, Directiesecretaresse/Coördinator Office Services op 0115-647400. Op onze internetsite vind je meer informatie over onze organisatie en de volledige functiebeschrijving: www.zeeland-seaports.com. De gemeente Noord-Beveland is een gemeente met circa 73GQ inwoners Met nadruk op de O-kant voor 32 uur per week gelegen in het centrum van Zeeland. Zes dorpskernen -Kamperland. Wissenkerke, Colijnsplaat, Geersdijk, Kats en Kortgene- geven Noord- Beveland een uniek karakter. De economische pijlers van de gemeente zijn het toerisme en de akkerbouw. Omringd ddor water en gelegen in het centrum van Zeeland maakt dat Noord-Beveland een Tot jouw taken en verantwoordelijkheden behoren o.a. Het onderzoeken van ontwikkelingen op het gebied van P&O en arbo zorg. Je stelt daarnaast nieuw beleid voor en beoor deelt de effectiviteit van bestaand beleid. Het signaleren van problemen en het aandragen van oplos singen op het gebied van informatiemanagement, gegevens- structurering en procesmanagement. Tevens draag je zorg voor een goede inpassing van deze processen binnen onze organisatie. Hierbij ben jij de schakel tussen het MT en de organisatie. Als trekker van het project digitale dienstverlening adviseer je de vakafdelingen over de mogelijkheden en toepassingen van elektronische dienstverlening. Daarnaast neem je deel aan projecten, als de ontwikkeling van een klant-contactcentrum. Het voeren van juridische procedures, zowel binnen de wette lijke kaders als rond bezwaar- en beroepschriften, binnen het beleidsgebied en de daarbij horende werkzaamheden, zoals vertegenwoordiging van de gemeente. Wij bieden Een boeiende en gevarieerde baan met een stevig salaris. Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij een brutosalaris in aanloopschaal 9 of functieschaal 10 [minimaal 2.497,- en maximaal 3.800 bij een fulltime aanstelling). Wij streven naar een persoonlijke ontwikkeling van iedere medewerker. Daarvoor voeren wij o.a. POP-gesprekken en hebben een uitge breid aanbod van opleidingen en cursussen. Aanvullend hebben wij een modern pakket secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, fietsenplan en bedrijfsfitness. Meer weten? Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dies Sinke, gemeentesecretaris, 0113 377 311 of met Kees Poortvliet, coördinator stafbureau/beleidsmedewerker P&O, 0113 377 312. Tevens vind je.een uitgebreide omschrijving van deze functie op onze website onder vacatures. prachtige gemeente is om te wonen, werken en recreëren. Je bent in het bezit van Een afgeronde Hbo-opleiding bijvoorbeeld Personeel Arbeid P&Aen je hebt meerdere jaren werkervaring binnen een overheidsorganisatie. Ook heb je vakinhoudelijke kennis en ervaring op het gebied van automatisering in verband met de werkzaamheden rondom het project digitale dienstverlening. Solliciteren! Stuur je sollicitatie vóór 4 december 2009 naar: Gemeente Noord-Beveland, t.a.v. het college van B&W, Postbus 3, 4490 AA Wissenerke. Per E-mail solliciteren kan ook: info@noord-beveland.nl, o.v.v. Beleidsmedewerker P&O. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wdrdt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 122