SNS Bank dichterbij SNS Bank I li SM De geschiedenis uan SNS Bank gaat terug tot 1817. SNS Bank was toen een spaarbank die mensen wilde leren sparen. Sparen maakte onze klanten 'zelfredzamer'. inmiddels is het zoog en zijn we nog steeds een bank uoor mensen die graag zelf bepalen wat goed voor hen is. En stimuleren we ook nu dat mensen zelf bepalen hoe ze hun bankzaken willen regelen: zelf thuis of samen met ons. c Dichterbij In de afgelopen 200 jaar is er veel veranderd, ook bij SNS Bank. Mensen regelen hun bankzaken steeds vaker op een andere manier. Via internet en telefoon. Wij gaan met deze eigentijdse manier van bankieren mee. Daarom verbouwen we stapsgewijs al onze kantoren. We gaan van 150 naar 300 win kels. Onze dienstverleningverandert ook. De mogelijkheden op snsbank.nl zijn enorm uitgebreid. Opdeze manier kun jezelfvia internetal je bankzaken regelen. Natuurlijk blijf je voorvragen, hulp of het maken van een afspraak welkom in een van onze vestigingen. Onze medewerkers helpen je graag verder. SNS Bank: zelf doen óf met hulp We kunnen ons voorstellen datje zelf bepaalt hoe je je bankzaken regelt. Bij de mogelijkheden die we bieden, letten we er bijzonder goed op dat iedereen bij ons kan bankieren. Regel je liever je bankzaken zelf? Dat kan thuis via snsbank.nl. Of met hulp van onze medewerkers? Dat kan ook, via de telefoon of in de winkel. We zijn er dus voor iedereen. Daarbij letten we er goed op dat we het bankieren zo makkelijk mogelijk maken: In de winkel hebben we een rolstoelvriendelijke computerplek. Je kunt daar samen meteen medewerker je bankzaken regelen. - Wil je meer weten over internetbankieren? Dan kun je meedoen aan een gratis cursus internetbankieren. Onze medewerkers kunnen je meer over de cursus vertellen. Als je het lastig vindt om zelf te internetbankieren, is er SNS Digihulp. Iemand machtigen biedteen uitkomst. Je maakt dan gebruik van de voor delen van internetbankieren, samen met iemand anders. Een drempelvrije website; onze website snsbank.nl is zo makkelijk moge lijk gemaakt en ook geschikt voor gehandicapten. Onze site voldoet aan 15 van de 16 kenmerken van de Stichting Waarmerk Drempelvrij.nl. En dat is ontzettend toegankelijk. In onze communicatie zijn we zo duidelijk mogelijk. Teksten zijn goed leesbaar; we gebruiken minimaal iettergrootte 10 en schrijven onze teksten in begrijpelijke taal. Voor hulp of advies kun je ook bellen met SNS Klantenservice: 0900-1850. Je belt dan tegen lokaal tarief. En natuurlijk kun je ook een afspraak maken met een-van onze adviseurs voor een passend en persoonlijk advies. Waar en waneer je wilt, ook in de avonduren. Meer mogelijkheden We gaan als bank met de tijd mee. Toch zal niet elke verandering door ieder een als een verbetering worden ervaren. Dat realiseren we ons. Zo kun je bijvoorbeeld geen contant geld meer opnemen en storten bij de SNS winkels. Wel kun je nu op meer dan 1000 locaties je geld laten bijschrijven op je rekening. En hebben we het aantal geldautomaten de afgelopen jaren fors uitgebreid; van 300 naar 550. Ook vind je in bijna alle HEMA-fïlialen een SNS geldautomaat. Waar je veilig binnen kunt pinnen. Het adres van het HEMA-filiaal in Middelburg is Lange Delft 31-b. Wij realiseren ons ook dat pinnen niet voor iedereen mogelijk is. Daarom hebben we voor ouderen en klanten met een handicap speciaal de SNS Bezorgservice ontwikkeld. Met de SNS Bezorgservice kun je maandelijks een geldbedrag van maximaal €1.000 met de post thuis laten bezorgen. Op deze manier is bankieren voor iedereen mogelijk. Meer informatie Heb je nog vragen of wi! je meer informatie? Bel dan 0900 -18 50 (lokaal tarief) ofkijkopsnsbank.nl. Natuurlijk kun je voor meer toelichting en uitleg ook bij een van onze vestigingen binnenlopen.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 32