Topverkopers zeeuwind Banen Commercieel Medewerker Binnendienst m/v Jurry Terneuzen b.v. Q) JobTrack.nl Financieel Administrateur prominent Matthijs W^Matthijs Assistent-Accountant (24 a 40 uur per week) Projectmanager windenergie 34 I Zaterdag 17 oktober 2009 Kijk ook op WWW.PROMINENT.NU 0341 - 26 06 76 Consumenten uit heel Nederland komen naar Prominent voor zitmeubelen. In welke vestiging ze ook komen, ze kunnen rekenen op aandacht, een persoonlijk advies én een uitgebreid assortiment. Inmiddels heeft Prominent met 27 filialen een stevige markt positie opgebouwd. Onze ambitie is: doorgroeien! Daarom zoeken wij fulltime m/v Aan jou de taak om van kijkers kópers te maken. Je bent op en top commercieel, maar tegelijk graag dienstbaar aan de klant. Door je kennis en je persoonlijke aandacht boezem je vertrouwen in. Je hebt oprechte belangstelling voor de klant en weet in korte tijd een relatie op te bouwen. Je bent in staat om zelfstandig te werken en je vindt het niet erg om in verschillende filialen werkzaam te zijn. Vanzelfsprekend ben je in het bezit van rijbewijs 8. Sluit deze functie aan bij jouw carrièreplannen? Groei je graag mee met dit succesvolle bedrijf? Stuur dan binnen 14 dagen een brief met C.V. aan afdeling Personeelszaken óf mail naar personeelszaken@prominent.nu. Bel voor meer informatie met de heer Michiel van Olst, 06 - 51 54 85 75. Kr www.raabkarcher.nl Raab Karcher levert een breed assortiment bouwmaterialen aan voornamelijk professionele afnemers. Daarnaast levert en monteert Raab Karcher keukens, tegels en sanitair aan particulieren en nieuwbouwpro jecten. Ons voortdurend groeiende netwerk van verkooppunten is goed over Nederland verdeeld. Daardoor staan wij dichtbij onze klanten en kunnen we naast regionale ook landelijk opererende bouwondernemers en projectontwikkelaars uitstekend van dienst zijn. Wij zijn op zoek naar een nieuwe medewerker, die zoals wij, een koers vaart onder de vlag van motivatie, creativiteit, flexibiliteit en sociale intelligentie. Om onze missie waar te maken zijn wij op zoek naar unieke mensen, die de unieke wensen van onze klanten kunnen realiseren. Voor de vestiging Middelburg zoeken wij voor onze afdeling ruwe bouwmaterialen met specialisme stenen, (full-time) - Uitbrengen van offertes aan klanten a.d.h.v. bestekken. - Vastleggen en invoeren offertegegevens en actueel houden in offertesysteem. Verzorgen van verkoopbevestigingen. Ondersteuning van onze buitendienstmedewerkers. - Afhandelen inkomende orders van onze klanten Communicatie m.b.t just in time leveringen. Verstrekken van specifieke productinformatie aan opdrachtgevers. - Doorgeven en behandelen van klachten i.s.m. de buitendienst Wij vragen: - MBO werk- en denkniveau (MTS bouwkunde) ervaring, bij voorkeur in de bouw - kennis van producten en hun toepassings mogelijkheden - kennis van de markt en van het bouwbesluit kennis van softwarepakketten ASQ, ln2CRM, Word, Exel e.d. - initiatief nemen en overtuigingskracht bezitten - flexibel en collegiaal accuraat en stressbestendig Raab Karcher Bouwstoffen Middelburg is met een grote naamsbekendheid al 75 jaar trendsetter en marktleider op het gebied van keukens, tegels, sanitair en bouwmaterialen in Zeeland. In de inspirerende showroom is alles voor de afbouw te vinden onder één dak. Interesse: Stuur dan uw sollicitatiebrief en cv schriftelijk, binnen 14 dagen naar Raab Karcher Postbus 8011 4330 EA Middelburg t.a.v. Dhr. C. Janse. Accountants Advise Matthijsse Matthijsse is een accountants- en belastingadviespraktijk gevestigd te Vlissingen. Onze 11 medewerkers adviseren bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf op hét gebied van accountancy, fiscale zaken, financiële planning en administratieve dienstverlening. Daarnaast mogen wij een groot aantal particulieren tot onze cliëntenkring rekenen. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Pronel De werkzaam heden bestaan uit het samenstellen van jaarstukken en het verzorgen van fiscale aangiften. Daarnaast ondersteun je de relatiebeheerder bij het opstellen van adviezen. Doorzettingsvermogen, enthousiasme en zelfstandig kunnen werken zijn belangrijke persoonlijke eigenschappen. Verder is het van belang dat je gemak kelijk contacten legt en accuraat en cliëntgericht handelt Wij bieden Een uitdagende functie in een gevarieerd team en een prima arbeidsvoorwaardenpakket. Bij gebleken geschiktheid ontvang je een contract voor onbepaalde tijd. Functie-eisen VWO/HEAO-BE of MBO met werkervaring. Ook afstuderenden worden verzocht te solliciteren. Sollicitatie Je kunt je sollicitatie binnen 14 dagen verzenden naar: vacature@matthijsse-matthijsse.nl Of per post naar Matthijsse Matthijsse, Accountants Adviseurs,. De neer J.C. Matthijsse, Badhuisstraat 28, 4381 LS Vlissingen _°J1 projektinrichting, kantoormeubilair Wij zoeken op korte termijn een: m/v (24 uur) Bedrijfsprofiel: Jurry Terneuzen B.V. is een bedrijf dat zich al meer dan 130 jaar bezig houdt op het gebied van projectinrichting. Jurry Terneuzen B.V. levert en installeert door heel Nederland vloerbedekkingen en kantoormeubilair in-de meest uiteenlopende bedrijven en organisaties. Jurry Terneuzen B.V. is ISO-9001 VCA* en IKOB-BKB gecertificeerd. Functieomschrijving: In de functie van financieel administrateur heb je veel uiteenlopende taken. Je werkt samen en/of zelfstandig aan de gehele administratie. Naast de boekhouding verzorg je o.a. de projectadministratie, loonadministratie en voer je de debiteuren- en crediteurenadministratie. Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden van de financiële jaarstukken en onderhoudt contact met extérne instellingen zoals belastingdienst, gemeente, accountant, etc.. Functie-eisen: MBO HBO werk- en denkniveau Flexibel en zelfstandig Communicatieve vaardigheden Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie Wil je werken in een dynamisch bedrijf, waar een kleine 20 mensen werkzaam zijn, stuur dan je sollicitatiebrief met uitgebreide CV naar: Jurry Terneuzen BV T.a.v. Directie Postbus 130, 4530 AC Terneuzen of per mail: Jan @jurry.nl www.jurry.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Zeeuwind, de Zeeuwse windenergie coöperatie,telt ruim 1.250 leden en is (mede) eigenaar van 30 windturbines op 11 verschillende locaties in Zeeland. Zeeuwind heeft tot doel het gebruik en de productie van windenergie en andere vormen van duurzame energie in Zeeland te bevorderen. De productie van groene stroom bedroeg vorig jaar ruim 50.000 MWh. Om deze doelstelling te realiseren zijn wij op zoek naar een In deze zelfstandige functie realiseert u nieuwe projecten voor Zeeuwind. De functie vereist van u organisatietalent, doorzettingsvermogen, uitstekende omgang met mensen en technisch inzicht om met een grote mate van zelfstandigheid projecten te realiseren. Uiteraard heeft u affiniteit met duurzame energie en de maatschappelijke aspecten daarvan. Gevraagd wordt Een voor de functie relevante opleiding op minimaal HBO niveau; Ervaring in projectontwikkeling bij voorkeur in de yvindenergie is een pré; Geboden wordt Een uitdagende en zelfstandige functie waar u uw organisatietalent in kwijt kunt; Salaris afhankelijk van opleiding en ervaring Voor een uitgebreide vacature omschrijving kijkt u op www.zeeuwind.nl De aanstelling is vooralsnog voor de duur van 1 jaar. Bij gebleken geschiktheid zai dit daarna omgezet worden in een vast dienstverband. Bent u de collega die wij zoeken? Stuur dan uw sollicitatiebrief'en CV tot uiterlijk 31 oktober 2009 aan Zeeuwind, t.a.v. Adrie van 't Westeinde, Postbus 5054, 4380 KB, Vlissingen,Voor meer informatie belt u (0118)-476841 of mailt u naar westeinde@zeeuwind.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 116