Topverkopers
zeeuwind
Banen
Commercieel Medewerker
Binnendienst m/v
Jurry Terneuzen b.v.
Q) JobTrack.nl
Financieel Administrateur
prominent
Matthijs
W^Matthijs
Assistent-Accountant (24 a 40 uur per week)
Projectmanager windenergie
34 I Zaterdag 17 oktober 2009
Kijk ook op
WWW.PROMINENT.NU 0341 - 26 06 76
Consumenten uit heel Nederland komen naar Prominent voor zitmeubelen. In welke
vestiging ze ook komen, ze kunnen rekenen op aandacht, een persoonlijk advies én een
uitgebreid assortiment. Inmiddels heeft Prominent met 27 filialen een stevige markt
positie opgebouwd. Onze ambitie is: doorgroeien! Daarom zoeken wij fulltime
m/v
Aan jou de taak om van kijkers kópers te maken. Je bent op en top commercieel, maar
tegelijk graag dienstbaar aan de klant. Door je kennis en je persoonlijke aandacht boezem
je vertrouwen in. Je hebt oprechte belangstelling voor de klant en weet in korte tijd
een relatie op te bouwen. Je bent in staat om zelfstandig te werken en je vindt het niet
erg om in verschillende filialen werkzaam te zijn. Vanzelfsprekend ben je in het bezit van
rijbewijs 8.
Sluit deze functie aan bij jouw carrièreplannen? Groei je graag mee met dit succesvolle
bedrijf? Stuur dan binnen 14 dagen een brief met C.V. aan afdeling Personeelszaken
óf mail naar personeelszaken@prominent.nu. Bel voor meer informatie met de heer
Michiel van Olst, 06 - 51 54 85 75.
Kr
www.raabkarcher.nl
Raab Karcher levert een breed assortiment bouwmaterialen aan voornamelijk professionele afnemers.
Daarnaast levert en monteert Raab Karcher keukens, tegels en sanitair aan particulieren en nieuwbouwpro
jecten. Ons voortdurend groeiende netwerk van verkooppunten is goed over Nederland verdeeld. Daardoor
staan wij dichtbij onze klanten en kunnen we naast regionale ook landelijk opererende bouwondernemers
en projectontwikkelaars uitstekend van dienst zijn. Wij zijn op zoek naar een nieuwe medewerker, die zoals
wij, een koers vaart onder de vlag van motivatie, creativiteit, flexibiliteit en sociale intelligentie. Om onze
missie waar te maken zijn wij op zoek naar unieke mensen, die de unieke wensen van onze klanten kunnen
realiseren. Voor de vestiging Middelburg zoeken wij
voor onze afdeling ruwe bouwmaterialen met specialisme stenen, (full-time)
- Uitbrengen van offertes aan klanten a.d.h.v. bestekken.
- Vastleggen en invoeren offertegegevens en actueel
houden in offertesysteem.
Verzorgen van verkoopbevestigingen.
Ondersteuning van onze buitendienstmedewerkers.
- Afhandelen inkomende orders van onze klanten
Communicatie m.b.t just in time leveringen.
Verstrekken van specifieke productinformatie aan
opdrachtgevers.
- Doorgeven en behandelen van klachten i.s.m. de
buitendienst
Wij vragen:
- MBO werk- en denkniveau (MTS bouwkunde)
ervaring, bij voorkeur in de bouw
- kennis van producten en hun toepassings
mogelijkheden
- kennis van de markt en van het bouwbesluit
kennis van softwarepakketten
ASQ, ln2CRM, Word, Exel e.d.
- initiatief nemen en overtuigingskracht
bezitten
- flexibel en collegiaal
accuraat en stressbestendig
Raab Karcher Bouwstoffen Middelburg is met een grote naamsbekendheid al 75 jaar trendsetter en
marktleider op het gebied van keukens, tegels, sanitair en bouwmaterialen in Zeeland.
In de inspirerende showroom is alles voor de afbouw te vinden onder één dak.
Interesse: Stuur dan uw sollicitatiebrief en cv schriftelijk, binnen 14 dagen naar Raab Karcher
Postbus 8011 4330 EA Middelburg t.a.v. Dhr. C. Janse.
Accountants
Advise
Matthijsse Matthijsse is een accountants- en belastingadviespraktijk gevestigd te Vlissingen.
Onze 11 medewerkers adviseren bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf op hét gebied van accountancy, fiscale
zaken, financiële planning en administratieve dienstverlening. Daarnaast mogen wij een groot aantal particulieren
tot onze cliëntenkring rekenen.
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een
Pronel
De werkzaam heden bestaan uit het samenstellen van jaarstukken en het verzorgen van fiscale aangiften.
Daarnaast ondersteun je de relatiebeheerder bij het opstellen van adviezen. Doorzettingsvermogen, enthousiasme
en zelfstandig kunnen werken zijn belangrijke persoonlijke eigenschappen. Verder is het van belang dat je gemak
kelijk contacten legt en accuraat en cliëntgericht handelt
Wij bieden
Een uitdagende functie in een gevarieerd team en een prima arbeidsvoorwaardenpakket.
Bij gebleken geschiktheid ontvang je een contract voor onbepaalde tijd.
Functie-eisen
VWO/HEAO-BE of MBO met werkervaring. Ook afstuderenden worden verzocht te solliciteren.
Sollicitatie
Je kunt je sollicitatie binnen 14 dagen verzenden naar: vacature@matthijsse-matthijsse.nl
Of per post naar Matthijsse Matthijsse, Accountants Adviseurs,.
De neer J.C. Matthijsse, Badhuisstraat 28, 4381 LS Vlissingen
_°J1
projektinrichting, kantoormeubilair
Wij zoeken op korte termijn een:
m/v (24 uur)
Bedrijfsprofiel:
Jurry Terneuzen B.V. is een bedrijf dat zich al meer dan 130 jaar bezig houdt
op het gebied van projectinrichting.
Jurry Terneuzen B.V. levert en installeert door heel Nederland vloerbedekkingen en kantoormeubilair
in-de meest uiteenlopende bedrijven en organisaties.
Jurry Terneuzen B.V. is ISO-9001 VCA* en IKOB-BKB gecertificeerd.
Functieomschrijving:
In de functie van financieel administrateur heb je veel uiteenlopende taken. Je werkt samen en/of
zelfstandig aan de gehele administratie. Naast de boekhouding verzorg je o.a. de
projectadministratie, loonadministratie en voer je de debiteuren- en crediteurenadministratie.
Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden van de financiële jaarstukken en onderhoudt contact
met extérne instellingen zoals belastingdienst, gemeente, accountant, etc..
Functie-eisen:
MBO HBO werk- en denkniveau
Flexibel en zelfstandig
Communicatieve vaardigheden
Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie
Wil je werken in een dynamisch bedrijf, waar een kleine 20 mensen werkzaam zijn,
stuur dan je sollicitatiebrief met uitgebreide CV naar:
Jurry Terneuzen BV
T.a.v. Directie
Postbus 130, 4530 AC Terneuzen
of per mail: Jan @jurry.nl
www.jurry.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Zeeuwind, de Zeeuwse windenergie coöperatie,telt ruim
1.250 leden en is (mede) eigenaar van 30 windturbines
op 11 verschillende locaties in Zeeland. Zeeuwind heeft
tot doel het gebruik en de productie van windenergie en
andere vormen van duurzame energie in Zeeland te
bevorderen. De productie van groene stroom bedroeg
vorig jaar ruim 50.000 MWh. Om deze doelstelling te
realiseren zijn wij op zoek naar een
In deze zelfstandige functie realiseert u nieuwe projecten voor Zeeuwind. De functie
vereist van u organisatietalent, doorzettingsvermogen, uitstekende omgang met mensen
en technisch inzicht om met een grote mate van zelfstandigheid projecten te realiseren.
Uiteraard heeft u affiniteit met duurzame energie en de maatschappelijke aspecten
daarvan.
Gevraagd wordt
Een voor de functie relevante opleiding op minimaal HBO niveau;
Ervaring in projectontwikkeling bij voorkeur in de yvindenergie is een pré;
Geboden wordt
Een uitdagende en zelfstandige functie waar u uw organisatietalent in kwijt kunt;
Salaris afhankelijk van opleiding en ervaring
Voor een uitgebreide vacature omschrijving kijkt u op www.zeeuwind.nl
De aanstelling is vooralsnog voor de duur van 1 jaar. Bij gebleken geschiktheid zai dit
daarna omgezet worden in een vast dienstverband.
Bent u de collega die wij zoeken?
Stuur dan uw sollicitatiebrief'en CV tot uiterlijk
31 oktober 2009 aan Zeeuwind, t.a.v. Adrie van 't Westeinde, Postbus 5054,
4380 KB, Vlissingen,Voor meer informatie belt u (0118)-476841
of mailt u naar westeinde@zeeuwind.nl