fOi •tCi** SÉ §§8 Si 'i iS^I ISljS april 2009 Ook voor de prijs naar Albert Heijn. Êm N JÊLJÊW WLM kt cr Beloofd is beloofd l |pf gs 5 gijf fe- 1118 4§sfef V' {.'v C--|j °"r <>T;,||||1 S |Jf|i llllgl ^SP WBr H| ^HwWr Prijsniveau supermarkten (A-merken) 10% O er Z> 3 O UI o. o ir o ui O O 8% 6% 4% 2% 0% -2% -4% -6% -8% -10% Consumentenbond: "Van een van de duurste supermarkten is 'Appie' nu een middenmotor geworden." Bron: Consumentengids juni 2009 Super de Boer, MCD C1000, Coop Albert Heijn, Em-Té, Plus, Poiesz, Sanders Jan Linders, Dekamarkt, Supercoop Boni, Vomar, Jumbo, Deen Hoogvliet Dirk van den Broek" *ook Digros en Bas van der Heijden Nettorama Figuur doof Albert Heijn samengesteld op basis van Consumentengids. (Publicatie juni 2009) De Consumentenbond is duidelijk: Albert Heijn is een supermarkt met een gemiddeld prijsniveau als het om A-merken gaat. Daarvoor krijgt u wel de service, keuze en kwaliteit die u al ruim 120 jaar van Albert Heijn gewend bent. We blijven alles op alles zetten om er voor te zorgen dat u ook voor de prijs naar Albert Heijn komt. En natuurlijk blijven we scherp geprijsd. Precies zoals we hebben beloofd. Sterker nog, u kunt net zo goed uw boodschappen bij Albert Heijn doen als bij goedkopere supermarkten. Let maar eens op onze rode portemonnees. Voordeliger kan het bijna niet! Elke week laagste actieprijs garantie op alle A-merken uit de Bonus folder. Kijk voor de voorwaarden op ah.nl .iN i Meer dan 600 alledaagse producten tegen discountprijzen. ■J Grootste keuze in huismerken.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 17