autoJI ROVEM bv Banen Docent Duits JobTrack.nl medewerker financiële administratie m/v musui manager Hospice en VPTZ-thuis? uis r MEDEWERKEND BEDRIJFSLEIDER AFDELING SCHEEPVAART (M/v) COMMERCIEEL MEDEWERKER GRONDVERZET (M/V> MONTEUR LANDBOUWMECHANISATIE met ervaring (M/V) MONTEUR TUIN PARK MACHINES (M/V) p NeHaL^Nia www.nehaiennia.nt 48 I Zaterdag 13 juni 2009 Kijk ook op MOTIONS Profiel Voor onze centrale financiële administratie zijn wij op zoek naar een fulltime medewerker met een afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau of een onlangs afgestudeerde Hbo er. Wij zoeken een gedreven en enthousiaste persoon die van mening is een voortrekkersrol te kunnen vervullen. Wij verwachten verder dat je accuraat en flexibel bent en geen 8 tot 5 mentaliteit hebt. Functie inhoud Zelfstandig de volledige administratie voeren van één van Diverse werkzaamheden voor een aantal van onze andere merken zoals: - Boeken van kas- en bankmutaties - Boeken van inkoopfacturen - Controleren van grootboekrekeningen - Opleveren van ad-hoc rapportages Mogelijkheden Als je de mogelijkheid zoekt om je talenten te etaleren en vakinhoudelijk én als mens verder te groeien, dan biedt onze organisatie je alle ruimte. Met onze salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden spreken we tevens onze waardering uit voor jouw inzet en betrokkenheid. Door uitbreiding van onze werkzaam heden zijn wij op zoek naar een: Automations is een mobiliteitsgroep waar 18 bedrijven onder vallen in de regio Zuidwest Nederland. De bedrijven van Automotions Groep zijn de officiële dealer van negen toonaangevende merken: Chevrolet, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Opel, Peugeot en Volvo-en erkend reparateur van Saab en smart. Naast dealerbedrijven maken ook autoschadeherstelbedrijven en een (merkonafhankelijke) leasemaatschappij deel uit van de Vertel ons in een beknopte brief of e-mail wie je bent, wat je doet en wat je Automotions Groep. ambities zij,n. je kunt je sollicitatie CV voor 26 juni 2009 richten aan. Automotions Groep B.V. t.a.v. HR, onder vermelding van: 'Medewerker Financiële Administratie' Postbus 11, 4460 AA Goes E-mail personeelszakenSautomotions.nl Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maaike de Witte of llona Geleedst (afdeling HR), via tel. 0113 224211. MEER INFORMATIEKIJK OP WWW. A UTOMOTIONS. NL Stichting Hospice Schouwen-Duiveland Wordt u onze Het bestuur van Stichting Hospice Schouwen-Duiveland zoekt per 1 september 2009 een doortastende en betrokken manager voor maximaal 28 uur per week. Kijk voor meer informatie op onze website: www.hospiceschouwenduiveland.nl Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bij de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling is een vacature ontstaan voor een: Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling Projecten m/v 2,0 fte (36 uur per week) De afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling verzorgt in voortdurend samenspel met bestuur, samenleving en organisatie de beleidsontwikkeling en beleids- realisatie op de taakvelden ruimtelijk beleid, economie en projecten. Functie-inhoud: - Functioneert als projectleider voor ruimtelijke ontwikkelingsprojecten en coördineert en begeleidt planprocessen. - Initieert en ontwikkelt ruimtelijk beleid en adviseert in complexe ruimtelijke aangelegenheden. - Bereidt (strategische) ruimtelijke keuzes en visies voor. - Vertegenwoordigt de afdeling/gemeente in in- en externe overlegsituaties projectgroepen Functie-eisen: - Een afgeronde relevante HBO/WO-opleiding en bij voorkeur enkele jaren ervaring op genoemd werkgebied - Enthousiast, neemt initiatief, probleemoplossend ingesteld, creatief en resultaatgericht - Kan politiek/bestuurlijke gevoeligheden goed inschatten - Volwaardige gesprekspartner voor diverse (externe) partijen - Communiceert duidelijk en schrijft goed Salaris Het salaris ligt (uitgaande van een fulltime dienstverband) afhankelijk van opleiding en ervaring en het voldoen aan de overige functie-eisen, tussen 2.497,00 en 4.378,00 (maximum van salarisschaal 11, salarispeil per 1 juni 2008). Definitieve aanstelling vindt plaats na een proefperiode van een jaar, met een halfjaarlijkse tussentijdse evaluatie. Informatie en sollicitatie Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met het afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling, de heerA. van Steveninck, telefoonnummer 0114-389253. Uw sollicitatie kunt u tot 27 juni 2009 sturen aan het College van Burgemeester en Wethouders van Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst. Rovem BV is een mechanisatiebedrijf welk voornaamste werkzaamheden liggen op het gebied van landbouw, scheepvaart en tuin en park. Wegens uitbreiding van de werkzaamheden zoeken wij op korte termijn; affiniteit met de scheepvaart en scheepsconstructie is een must zelfstandig werken opnemen, offreren en mede uitvoeren betreft een parttime functie voor de regio zeeland rijbewijs B is een must goed zelfstandig storingen op kunnen lossen kennis van moderne technieken in de agrarische sector MBO niveau Wij bieden; Veel vrijheid voor eigen inzichten Samenwerking in een jong en flexibel team Doorgroei mogelijkheden Geïnteresseerd? Stuur dan snel je sollicitatie op naar; Rovem BV T.a.v. J.W. Roelse Nijverheidsstraat 12 4538 AX Terneuzen Als gevolg van het vertrek van een collega ontstaat er per 1 september 2009 op onze HAVO/VWO locatie een vacature 1e gr. -1 fte Aangezien het onder andere lesuren in de bovenbouw HA/ betreft, is er op termijn een salarisperspectief schaal LD. Uw reactie ontvangen wij graag vóór 24 juni. U kunt uw sollicitatie richten aan Nehalennia SSG t.a.v. mw. L. Grozema, Postbus 83,4330 AB Middelburg of per e-mail: l.grozema@nehalennia.nl Ook zij die studeren voor een 1e graads bevoegdheid worden van harte uitgenodigd te solliciteren.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 152