SJ Vacatures Banen O JobTrack.n! Witte-Boussen Assurantiën B.V. Commerciële Binnendienstmedewerker Verzekeringen Lid Raad van Toezicht 52 I Zaterdag 30 mei 2009 Kijk ook op 55F is vanwege toenemende werkzaamheden op zoek naar een ZFiM Het betreft een fulltime dienstverband (40 uur) Functieomschrijving Als Commerciële Binnendienstmedewerker Verzekeringen ben je het eerste aanspreekpunt voor bestaande relaties. Je behandelt vragen van relaties en geeft advies en informatie aan relaties. Daarnaast bied je ondersteuning aan de buiten dienstmedewerkers bij het uitvoeren van het commerciële beleid van het kantoor in de vorm van het verzorgen van het offertetraject. Ook verricht je diverse administratieve werkzaamheden, waaronder het verwerken van mutaties, het vervaardigen van .correspondentie richting diverse partijen en het controleren van polissen, en beheer je de klant- en polisgegevens. Functie-eisen - Minimaal in het bezit van een MBO-diploma, bijv. commercieel medewerker (bank- en verzekeringen); - In het bezit van de diploma's WFT-Basis Financiële Dienstverlening en WFT-Schade (bij voorkeur ook WFT-Leven) of een diploma welke hieraan gelijk is gesteld in het overgangsregime van de WFT; - Enkele jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie bij een assurantiekantoor of bank; - Goede kennis van Word en Excel (bij voorkeur ook basiskennis Powerpoint); - Je bent klantvriendelijk, representatief, flexibel, nauwkeurig en stressbestendig, beschikt over goede communicatieve en commerciële vaardigheden en bent bereid om je (assurantie)kennis up-to-date te houden middels het volgen van permanente educatie. Bedrijfsinformatie Witte-Boussen Assurantiën B.V. is een onafhankelijk assurantiekantoor met in totaal 35 medewerkers dat haar activiteiten al meer dan 30 jaar heeft toegespitst op het gebied van verzekeringen, hypotheken, financiële planning en pensioenen. Voor zowel particuliere als bedrijfsmatige relaties verzorgt Witte-Boussen Assurantiën B.V. het complete verzekeringspakket. Na een zorgvuldige risico analyse worden de premies en voorwaarden van de diverse verzekeraars vergeleken waarna er een afgewogen advies kan worden gegeven. Service, vakkennis en kwaliteit staan binnen de organisatie hoog in het vaandel. Reactie en contactgegevens Geïnteresseerd? Voor meer informatie kun je contact opnemen met de afdeling Personeelszaken, telefoonnummer 0115 - 618344, of raadpleeg www.witteboussen.nl. Solliciteren? Stuur je sollicitatiebrief met CV voor 16 juni a.s. aan: Witte-Boussen Assurantiën B.V. T.a.v. afdeling Personeelszaken Postbus 201 4530 AE Terneuzen E-mail pz@witteboussen.nl Kinderopvang Walcheren vangt in het werkgebied Walcheren dagelijks bijna 4000 kinderen op in de leeftijd van 0-13 jaar. Ruim 350 medewerkers zetten zich in zodat de kinderen kunnen spelen, leren en genieten. Kinderopvang Walcheren werkt continu aan groei, zowel kwantitatief als kwalitatief. In verband met het vertrek van één van de leden is de Raad van Toezicht (RvT) op zoek naar een nieuw lid. De Raad van Toezicht houdt toezicht op de realisatie van de beleidsmatige en financiële doelstellingen. Daarnaast fungeert de RvT als werkgever van de Raad van Bestuur. Binnen de RvT zijn verschillende kennisvelden, deskundigheden en externe netwerken vertegenwoordigd. Dit om als volwaardig 'sparringpartner' richting de Raad van Bestuur te kunnen functioneren. Van het nieuwe lid verwachten we dat deze beschikt over juridische kennis. De RvT bestaat uit 7 personen en vergadert zes keer per jaar. Aanstelling geschiedt voor de duur van vier jaar waarbij de leden van de RvT een vacatievergoeding ontvangen. Profiel ervaring met de rol van toezichthouder, dan wel beschikken over vergelijkbare bestuurlijke ervaring; een goed evenwicht kunnen bewaren tussen de kritische, toezichthoudende taak en het functioneren als klankbord voor de bestuurder; affiniteit met kinderopvang in de breedste zins des woords of aanverwante terreinen; binding en voeling met de doelstelling en identiteit van de stichting; beschikken over juridische kennis (algemeen, bestuurs- of arbeidsrecht); bij voorkeur woonachtig op Walcheren; een relevant regionaal of landelijk netwerk. Aanvullende informatie: Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer drs. H.M.M. van Alphen MSM, directeur/ bestuurder of met dhr. mr. G.V. van der Hofstede, voorzitter Raad van Toezicht via tel.: 0118-614532. Herkent u zich in bovenstaand profiel en voldoet u aan het profiel, dan kunt u vóór woensdag 10 juni a.s. uw motivatie en cv sturen naar Kinderopvang Walcheren, Postbus 7035, 4330 GA, Middelburg ter attentie van de heer van Alphen, of via mail info@skow.nl t.a.v. de heer van Alphen onder vermelding van RvT. Iwalcheren kinderopvang www.kinderopvangwalcheren.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 132