BanenBox?
hande
Limagrain
lp
Banen
Nederland
medewerker Commercieel Technische
Administratie Logistiek (0,8 fte) m/v
QJobTrack.nl
Doktersassistente
Apothekersassistente
Ook adverteren met een
Kijk op: www.jobtrack.nl/banenbox
UIS
neckermann.com
CARRIÈRE MAKEN IN EEN MODERN -COMMERCE BEDRIJF?
NRGY
KNIJPT U ER WEL EENS TUSSENUIT?
Energie vanzelfsprekend?
30 I Zaterdag 18 april 2009
Limagrain Nederland is een toonaangevende
onderneming in landbouwzaaizaden die
onder de bekende productmerken LG,
Advanta en Nickerson worden vermarkt in de
Benelux. Onze kernactiviteiten zijn gericht
op het aanbieden van hoogwaardig
uitgangsmateriaal voor maïs, granen, voeder
en gazongrassen en groenbemesters. Nieuwe
variëteiten, hogere opbrengsten van goede
kwaliteit en duurzame teeltmethoden
vormen de leidraad in geavanceerde
researchprogramma's. Met hoofdkantoor in
Rilland en nevenvestigingen in Lelystad en
Tienen (B) maakt onze Benelux-organisatie
deel uit van het Franse Limagrain, Europa's
grootste zaaizaadgroep. Het concern heeft
bijna 6.000 werknemers en een jaaromzet
van 1,3 miljard euro, waarvan 45% in
landbouwzaaizaden.
www.limagrain.nl
De Benelux-hoofdvestiging in Rilland coördineert alle marketing- en
verkoopactiviteiten in Nederland en België. Verder geldt het bedrijf als een
belangrijk plantenveredelingscentrum voor snijmaïs en uien. Er zijn zo'n 100
mensen werkzaam.
De afdeling Commercieel Technische Administratie Logistiek (CTA Logistiek)
verzorgt het gehele traject van orderaanname tot facturering en stuurt de
schoning, aankoop, controle en het verpakken van zaden aan. Daarnaast
coördineert zij het logistieke traject vanaf gereed product tot de aflevering bij
onze klanten. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een
Uw functie
De werkzaamheden bestaan uit het gereed melden van orders en
voorraadverplaatsingen na verlading. U bent daarbij verantwoordelijk
voor het voorraadbeheer en het bewaken van de geldigheid van partijen.
U onderhoudt contacten met logistieke dienstverleners, externe productie- en
opslaglocaties en met de zaaizaadkeuringsinstantie. Daarnaast verzorgt u het
boeken, afdrukken en verzenden van facturen en voert u de kwaliteitsanalyses
in het systeem in. Samen met uw collega's neemt u telefonische bestellingen
aan en beantwoordt u vragen omtrent leveringen en facturen.
Uw profiel
U heeft een administratieve MBO-opleiding genoten of door ervaring dit
niveau bereikt. U bent bekend met geautomatiseerde gegevensverwerking
.waarbij gebruik wordt gemaakt van Microsoft Dynamics AX, MS Office Excel
en Lotus Notes. U werkt accuraat en gestructureerd en beschikt over goede
communicatieve vaardigheden. Kennis van maïs, grassen en granen strekt tot
aanbeveling.
Uw reactie
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan: Limagrain
Nederland BV, afdeling Personeelszaken, postbus 1, 4410 AA Rilland. U kunt
ook mailen ter attentie van de heer Remijn: albert.remijn@limagrain.nl.
Informatie
Nadere informatie omtrent deze functie kunt u inwinnen bij
Hans Vervaart, teamleider afdeling CTA Logistiek,
telefonisch via 0113 - 55 71 00.
Kijk ook op
Voor onze apotheekhoudende
huisartsenpraktijk zijn wij op zoek
naar een:
Aanvang van het dienstverband
omstreeks mei/juni 2009.
Werktijden in overleg.
inlichtingen en sollicitaties binnen 14 dagen naar:
Huisartsenpraktijk Zoutelande
t.a.v. W.L. Schinkelshoek, huisarts
D. Koddelaan 15A
4374 EP Zoutelande
Tel.: 0118-562525 i 1
r- V
"Scutf
t
-Huisortsenpraktijk
Zoutelcnde e.o.
i
GING NEDERI
MANTELZORGVERVANGING KMI NEDERLAND
Q JobTrack.nl
't Betere werk!
Een bedrijf is zo goed als de mensen
die er werken. Dat geldt zeker
voor een e-commerce organisatie
als Neckermann BV, waar de 650
medewerkers het belangrijkste
kapitaal zijn. Neckermann BV, met
vestigingen in België en Nederland,
biedt via haar dochteronderneming
neckermann.com meer dan 80.000
artikelen aan via Internet en via de
dikke catalogus. Dit gaat van kleding
en schoenen tot wasmachines en
stereo-installaties. Neckermann BV
is in handen van de Amerikaanse
investeringsmaatschappij Sun Capital
Partners (51%) en het Duitse
Arcandorconcern (49%).
De Divisie Financiën/Controlling levert de financiële sturingsinformatie voor het bedrijf en is zodanig van cruciaal belang voor beleidsbeslissingen en beheersing van de organisatie.
De divisie is organisatorisch onderverdeeld in drie afdelingen: Financiën, Controlling en A0/IC.
Binnen de afdeling Controlling is een vacature ontstaan voor de functie van:
Assistent Controlling m/v
voor 38 uur per week
De Assistent Controlling ondersteunt/adviseert het Hoofd Controlling en de Manager
Financiën/Controlling A0/IC. Je bent deelverantwoordelijk voor o.a.
volgende werkzaamheden:
- opstellen maand-, jaar. en meerjarenplanning;
- opstellery/an investeringsplanning analyses:
- verzorgen van mangementinformatie richting directie en
moedermaatschappij:
- maken van assortments- en winkelanalyses;
- vergelijken van de seizoensplanning van inkoop en marketing en indiceren
van mogelijke risico's;
- maken van ad-hoc bedrijfeconomische analyses en rapportages;
Jouw profiel:
Je hebt, naast een afgeronde HBO opleiding bij voorkeur in de richting bedrijfseconomie
of een vergelijkbaar denk- en werkniveau, al enige jaren ervaring opgedaan binnen een
controlling afdeling. Je beschikt over een sterk analytisch denkvermogen en cijfermatig
inzicht. Uitstekende communicatieve vaardigheden, flexibel, een hands-on mentaliteit en
de juiste prioriteiten stellen zijn eigenschappen waarin jij jezelf in herkent.
Je bent vertrouwd met het gebruik van de diverse MS Office toepassingen.
Kennis van programma's zoals SAP en Business Objects, de Duitse en Engelse taal in
woord en geschrift is een pré.
Interesse?
Voor bijkomende informatie voor Medewerker AO/IC neem je contact op met Erwin d'Olieslager, Hoofd AO/IC, bereikbaar op het telefoonnummer +31 (0) 114-318452,
voor Assistent Controlling neem je contact op met Stefan de Schepper, Hoofd Controlling, bereikbaar op telefoonnummer +31(0)114-318371.
Reageer snel want zo'n leuke uitdagende baan laat je natuurlijk niet aan je voorbij gaan!
Stuur per mail je sollicitatie met motivatie en CV onder vermelding van vacaturenummer BV0901CZ voor Medewerker AO/IC of vacaturenummer BV0903CN voor Assistent Controlling
naar vacatures@necknet.com.
Een psychologische test kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Binnen de afdeling AO/IC is een vacature ontstaan voor de functie van:
Medewerker Administratieve Organisatie
Interne Controle m/v
voor 38 uur per week
De Medewerker AO/IC adviseert het Hoofd AO/IC en de Manager Financiën/Controlling AO/iC
over de inrichting, bewaking en optimalisering van de administratieve organisatie. Daarnaast is de
medewerker AO/IC verantwoordelijk voor de bewaking van de AO middels het uitvoeren van audits.
Je hebt een eigen deelverantwoordelijkheid die de volgende specifieke werkzaamheden omvat:
- Opstellen en up to date houden van de (globale) procesbeschrijvingen;
- Ontwikkelen, implementeren en up to date houden van richtlijnen en controleprocedures;
- Controle op de naleving van procedures en rapporteren volgens de bevindingen;
- Zorgdragen voor de dossiervorming van de interne controle;
- Identificeren van procesverbeteringen en adviseren over inrichting en verbetering van de
administratieve organisatie, interne controle en organisatie van de processen;
- Inventarisatie van risico's en reductie van deze door het mede bepalen van
beheersmaatregelen.
Daarnaast fungeer je als contactpersoon voor de gebruikersorganisatie voor het onderhoud en
beheer van AO-maatregelen.
Jouw profiel:
Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting bedrijfseconomie of accountancy en
hebt ervaring opgedaan in de accountancy. Hierbij beschik je over aantoonbare werkervaring op het
gebied van administratieve organisatie en processen. Je bent pro-actief en analytisch met een sterk
gevoel voor inrichting van organisaties en processen. Je beschikt over uitstekende communicatieve
vaardigheden, bent flexibel, hebt een Hands-on mentaliteit en kunt de juiste prioriteiten stellen.
De boel de boel laten en er lekker op uit. Wie heeft dat niet af en toe nodig?
Mantelzorgers zijn daar vaak hard aan toe. Zij verzorgen een chronisch
zieke, hetgeen betekent dat ze er alleen tussenuit kunnen als ze vervangen
worden. Wilt u dat een tijdje doen? Bel dan 030 659 09 70 of e-mail naar
info@handeninhuis.nl voor meer informatie.
...niet voor kinderen met
een energie stofwisselingsziekte.