BanenBox? hande Limagrain lp Banen Nederland medewerker Commercieel Technische Administratie Logistiek (0,8 fte) m/v QJobTrack.nl Doktersassistente Apothekersassistente Ook adverteren met een Kijk op: www.jobtrack.nl/banenbox UIS neckermann.com CARRIÈRE MAKEN IN EEN MODERN -COMMERCE BEDRIJF? NRGY KNIJPT U ER WEL EENS TUSSENUIT? Energie vanzelfsprekend? 30 I Zaterdag 18 april 2009 Limagrain Nederland is een toonaangevende onderneming in landbouwzaaizaden die onder de bekende productmerken LG, Advanta en Nickerson worden vermarkt in de Benelux. Onze kernactiviteiten zijn gericht op het aanbieden van hoogwaardig uitgangsmateriaal voor maïs, granen, voeder en gazongrassen en groenbemesters. Nieuwe variëteiten, hogere opbrengsten van goede kwaliteit en duurzame teeltmethoden vormen de leidraad in geavanceerde researchprogramma's. Met hoofdkantoor in Rilland en nevenvestigingen in Lelystad en Tienen (B) maakt onze Benelux-organisatie deel uit van het Franse Limagrain, Europa's grootste zaaizaadgroep. Het concern heeft bijna 6.000 werknemers en een jaaromzet van 1,3 miljard euro, waarvan 45% in landbouwzaaizaden. www.limagrain.nl De Benelux-hoofdvestiging in Rilland coördineert alle marketing- en verkoopactiviteiten in Nederland en België. Verder geldt het bedrijf als een belangrijk plantenveredelingscentrum voor snijmaïs en uien. Er zijn zo'n 100 mensen werkzaam. De afdeling Commercieel Technische Administratie Logistiek (CTA Logistiek) verzorgt het gehele traject van orderaanname tot facturering en stuurt de schoning, aankoop, controle en het verpakken van zaden aan. Daarnaast coördineert zij het logistieke traject vanaf gereed product tot de aflevering bij onze klanten. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een Uw functie De werkzaamheden bestaan uit het gereed melden van orders en voorraadverplaatsingen na verlading. U bent daarbij verantwoordelijk voor het voorraadbeheer en het bewaken van de geldigheid van partijen. U onderhoudt contacten met logistieke dienstverleners, externe productie- en opslaglocaties en met de zaaizaadkeuringsinstantie. Daarnaast verzorgt u het boeken, afdrukken en verzenden van facturen en voert u de kwaliteitsanalyses in het systeem in. Samen met uw collega's neemt u telefonische bestellingen aan en beantwoordt u vragen omtrent leveringen en facturen. Uw profiel U heeft een administratieve MBO-opleiding genoten of door ervaring dit niveau bereikt. U bent bekend met geautomatiseerde gegevensverwerking .waarbij gebruik wordt gemaakt van Microsoft Dynamics AX, MS Office Excel en Lotus Notes. U werkt accuraat en gestructureerd en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Kennis van maïs, grassen en granen strekt tot aanbeveling. Uw reactie Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan: Limagrain Nederland BV, afdeling Personeelszaken, postbus 1, 4410 AA Rilland. U kunt ook mailen ter attentie van de heer Remijn: albert.remijn@limagrain.nl. Informatie Nadere informatie omtrent deze functie kunt u inwinnen bij Hans Vervaart, teamleider afdeling CTA Logistiek, telefonisch via 0113 - 55 71 00. Kijk ook op Voor onze apotheekhoudende huisartsenpraktijk zijn wij op zoek naar een: Aanvang van het dienstverband omstreeks mei/juni 2009. Werktijden in overleg. inlichtingen en sollicitaties binnen 14 dagen naar: Huisartsenpraktijk Zoutelande t.a.v. W.L. Schinkelshoek, huisarts D. Koddelaan 15A 4374 EP Zoutelande Tel.: 0118-562525 i 1 r- V "Scutf t -Huisortsenpraktijk Zoutelcnde e.o. i GING NEDERI MANTELZORGVERVANGING KMI NEDERLAND Q JobTrack.nl 't Betere werk! Een bedrijf is zo goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een e-commerce organisatie als Neckermann BV, waar de 650 medewerkers het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV, met vestigingen in België en Nederland, biedt via haar dochteronderneming neckermann.com meer dan 80.000 artikelen aan via Internet en via de dikke catalogus. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo-installaties. Neckermann BV is in handen van de Amerikaanse investeringsmaatschappij Sun Capital Partners (51%) en het Duitse Arcandorconcern (49%). De Divisie Financiën/Controlling levert de financiële sturingsinformatie voor het bedrijf en is zodanig van cruciaal belang voor beleidsbeslissingen en beheersing van de organisatie. De divisie is organisatorisch onderverdeeld in drie afdelingen: Financiën, Controlling en A0/IC. Binnen de afdeling Controlling is een vacature ontstaan voor de functie van: Assistent Controlling m/v voor 38 uur per week De Assistent Controlling ondersteunt/adviseert het Hoofd Controlling en de Manager Financiën/Controlling A0/IC. Je bent deelverantwoordelijk voor o.a. volgende werkzaamheden: - opstellen maand-, jaar. en meerjarenplanning; - opstellery/an investeringsplanning analyses: - verzorgen van mangementinformatie richting directie en moedermaatschappij: - maken van assortments- en winkelanalyses; - vergelijken van de seizoensplanning van inkoop en marketing en indiceren van mogelijke risico's; - maken van ad-hoc bedrijfeconomische analyses en rapportages; Jouw profiel: Je hebt, naast een afgeronde HBO opleiding bij voorkeur in de richting bedrijfseconomie of een vergelijkbaar denk- en werkniveau, al enige jaren ervaring opgedaan binnen een controlling afdeling. Je beschikt over een sterk analytisch denkvermogen en cijfermatig inzicht. Uitstekende communicatieve vaardigheden, flexibel, een hands-on mentaliteit en de juiste prioriteiten stellen zijn eigenschappen waarin jij jezelf in herkent. Je bent vertrouwd met het gebruik van de diverse MS Office toepassingen. Kennis van programma's zoals SAP en Business Objects, de Duitse en Engelse taal in woord en geschrift is een pré. Interesse? Voor bijkomende informatie voor Medewerker AO/IC neem je contact op met Erwin d'Olieslager, Hoofd AO/IC, bereikbaar op het telefoonnummer +31 (0) 114-318452, voor Assistent Controlling neem je contact op met Stefan de Schepper, Hoofd Controlling, bereikbaar op telefoonnummer +31(0)114-318371. Reageer snel want zo'n leuke uitdagende baan laat je natuurlijk niet aan je voorbij gaan! Stuur per mail je sollicitatie met motivatie en CV onder vermelding van vacaturenummer BV0901CZ voor Medewerker AO/IC of vacaturenummer BV0903CN voor Assistent Controlling naar vacatures@necknet.com. Een psychologische test kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Binnen de afdeling AO/IC is een vacature ontstaan voor de functie van: Medewerker Administratieve Organisatie Interne Controle m/v voor 38 uur per week De Medewerker AO/IC adviseert het Hoofd AO/IC en de Manager Financiën/Controlling AO/iC over de inrichting, bewaking en optimalisering van de administratieve organisatie. Daarnaast is de medewerker AO/IC verantwoordelijk voor de bewaking van de AO middels het uitvoeren van audits. Je hebt een eigen deelverantwoordelijkheid die de volgende specifieke werkzaamheden omvat: - Opstellen en up to date houden van de (globale) procesbeschrijvingen; - Ontwikkelen, implementeren en up to date houden van richtlijnen en controleprocedures; - Controle op de naleving van procedures en rapporteren volgens de bevindingen; - Zorgdragen voor de dossiervorming van de interne controle; - Identificeren van procesverbeteringen en adviseren over inrichting en verbetering van de administratieve organisatie, interne controle en organisatie van de processen; - Inventarisatie van risico's en reductie van deze door het mede bepalen van beheersmaatregelen. Daarnaast fungeer je als contactpersoon voor de gebruikersorganisatie voor het onderhoud en beheer van AO-maatregelen. Jouw profiel: Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting bedrijfseconomie of accountancy en hebt ervaring opgedaan in de accountancy. Hierbij beschik je over aantoonbare werkervaring op het gebied van administratieve organisatie en processen. Je bent pro-actief en analytisch met een sterk gevoel voor inrichting van organisaties en processen. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, bent flexibel, hebt een Hands-on mentaliteit en kunt de juiste prioriteiten stellen. De boel de boel laten en er lekker op uit. Wie heeft dat niet af en toe nodig? Mantelzorgers zijn daar vaak hard aan toe. Zij verzorgen een chronisch zieke, hetgeen betekent dat ze er alleen tussenuit kunnen als ze vervangen worden. Wilt u dat een tijdje doen? Bel dan 030 659 09 70 of e-mail naar info@handeninhuis.nl voor meer informatie. ...niet voor kinderen met een energie stofwisselingsziekte.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 82