Banen
T&M
sociaal cultureel werker 3 (m/v)
(Q) JobTrack.nl
2 leden Raad van Toezicht
Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland
Petrochemie en Farmacie:
Petrochemie en Automotive:
Automotive:
aandachtsgebied maatschappelijke stage en jongeren.
EEN LID VOOR DE
REKENKAMERCOMMISSIE
52 I Zaterdag 14 maart 2009
Kijk ook op
Werkt voor de jeugd
Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland (AZZ) biedt diverse vormen van geïndiceerde
jeugdzorg en AWBZ-zorg voor lichtverstandelijk gehandicapte jeugd in de leeftijd van o tot
18 jaar, en zonodig tot 23 jaar. Wanneer opvoeden niet vanzelf gaat, helpt AZZ gezinnen om
zo snel mogelijk weer zelfstandig de situatie aan te kunnen. Dat doen we samen met
kinderen en ouders, bij voorkeur thuis in het eigen gezin. Maar als het nodig is, biedt AZZ
ook aanvullende dagbehandeling of verblijf en behandeling in een pleeggezin of een
behandelgroep. AZZ heeft 1000 cliënten en 540 personeelsleden.
De Raad van Toezicht houdt toezicht op de uitvoering van het vastgestelde strategische en
financiële beleid, toetst voorgenomen beleid aan de eisen die vanuit de maatschappij
gesteld worden aan de organisatie en fungeert als klankbord en externe gids van de Raad
van Bestuur.
Wij zijn op zoek naar
Met de volgende achtergronden:
provinciaal lokaal bestuur
gezondheidszorg en/of psychiatrische zorg
bedrijfsleven
Vrouwen en allochtonen zijn ondervertegenwoordigd in de huidige Raad van Toezicht.
Wij streven er naar deze ondervertegenwoordiging op te heffen.
Profiel
affiniteit met de doelstelling en zorg-/hulpverleningsfunctie van de AZZ;
algemene bestuurlijke kwaliteiten en ervaring;
een juist evenwicht in betrokkenheid en bestuurlijke afstand;
het vermogen en de attitude om de RvB met raad en als klankbord terzijde te staan;
het vermogen om het beleid van AZZ en het functioneren van de RvB te toetsen;
het vermogen om advies en toezicht in teamverband uit te kunnen oefenen;
integriteit, verantwoordelijkheidsgevoel en een onafhankelijke opstelling;
inzicht in de eisen die kwaliteit, doelmatigheid en continuïteit aan een organisatie als
de Stichting stellen;
het vermogen om zich op hoofdlijnen een oordeel te vormen over door de RvB voor
gelegde aangelegenheden;
voldoende beschikbaar.
Aanstelling als Lid Raad van Toezicht vindt plaats voor een periode van 4 jaar,
met de mogelijkheid van herbenoeming voor één periode van 4 jaar.
In de regel vergadert de RvT zesmaal per jaar. De leden van de Raad ontvangen
voor hun werkzaamheden een onkostenvergoeding.
Informatie over deze functies is te verkrijgen bij Hein Abbing via tel. 0118-635510.
Schriftelijke reacties, vergezeld van een CV, kunt u voor zaterdag 28 maart richten aan
Stichting AZZ, afdeling P&O, Postbus 140, 4330 AC Middelburg, onder vermelding van
vacaturenummer 0909.
Zo spoedig mogelijk na sluitingsdatum wordt met u contact opgenomen voor een kennis
makingsgesprek met de voorzitter van de Raad van Toezicht en de bestuurder.
De Raad van Toezicht besluit vervolgens welke kandidaten tot de Raad toetreden.
Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland
intensieve pedagogische thuishulp (naschoolse) dagbehandeling pleegzorg
24-uurs verblijf en behandeling crisishulp begeleid zelfstandig wonen
Met 480 medewerkers en een omzet van 51 miljoen Euro, is onze opdrachtgever een belangrijke
speler binnen de wereld van de technische detachering in de Benelux
L&M selecteert voor verscheidene projecten in de sectoren van de raffinaderijen, de petrochemie,
farmacie en automotive:
voor de regio Zuid-Nederland en Noord-België:
AREA SUPERINTENDANTS
U bent verantwoordelijk voor alle activiteiten in de verschillende disciplines met betrekking tot "turn around"
doelstellingen zoals planning, kostenopvolging, kwaliteit, milieu en veiligheid.
MECHANICAL SUPERVISORS
U hebt een goede kennis van torens, tanks en pijpleidingen. U controleert en volgt de uitgevoerde werken
op inzake veiligheid, procedures, specificaties, planning en kwaliteit.
WORK PREPARATORS
Binnen de domeinen van Piping, Mechanical of Electrical Instrumentation voert u alle werkzaamheden
uit in het kader van de werkvoorbereiding, engineering en administratief technische begeleiding van
projecten. U bent o.a. verantwoordelijk voor de materialen en stelt de materiaallijsten samen.
U plant de werkzaamheden en volgt deze op. U overlegt met de verschillende partijen (projectleiders,
financiële dienst en aankoop) en woont de technische besprekingen bij. U hebt een grondige technische
kennis en ervaring in het betrokken domein.
INKOPERS
U draagt zorg voor het afsluiten en opvolgen van aankoopcontracten. U verzorgt prijsaanvragen bij
potentiële leveranciers, onderhandelt over de offertes wat betreft technische conformiteit, voorwaarden en
planning. U bent verantwoordelijk voor de coördinatie met studiebureaus en kwaliteitsdiensten.
KWALITEITSAUDITORS
Op basis van de proces- en productdocumentatie en de specificaties gaat u na of de productie voldoet aan
de kwaliteitseisen en de eisen van de klant.
MEETTECHNIEKERS
U voert 3 dimensionale metingen uit op voertuigcomponenten volgens de vooropgestelde voorschriften.
U optimaliseert de meetmethodes en analyseert de meetresultaten.
CONTROLLER ENGINEERING SERVICES
U bent verantwoordelijk voor het opvolgen van de budgetten, de realisaties en de planning binnen
Engineering. Door uw rapportage krijgt het management een beter inzicht in de kosten van dit
bedrijfsonderdeel en daarnaast bent u ook verantwoordelijk voor de optimalisatie van het bestaande
kostensysteem.
Uw profiel:
U hebt een diploma HBO, Bachelor, HTS, Industrieel Ingenieur of bent op gelijkwaardig niveau door
ervaring.
Wij bieden:
Interessante projecten die de kans bieden om uw kennis en ervaring verder te ontwikkelen.
Zeer goede salarisvoorwaarden.
Met alle kandidaten wordt persoonlijk telefonisch contact opgenomen.
Uw sollicitatie kunt u, schriftelijk of per e-mail, zenden aan:
JLmJ SERVICES
L&M Services B.V.,
P.O. Box 17248,
2502 CE DEN HAAG
e-mail: infolenmservices.nl
Het Welzijnshuis Schouwen-Duiveland is een brede
welzijnsorganisatie bestaande uit de sectoren kinderopvang en
welzijn. Binnen de sector welzijn valt het ouderenwerk, het
jeugd- en jongerenwerk, het vrijwilligerswerk, de
mantelzorgondersteuning, de vrijwillige thuiszorg en het sociaal
cultureel werk. Het werkgebied van het Welzijnshuis omvat het
grondgebied van de gemeente Schouwen-Duiveland.
WELZIJNSHUIS
Wegens uitbreiding binnen de sector Weizijn bestaat een vacature voor een
24 uur per week.
De werkzaamheden zijn:
Werven van passende en uitdagende vrijwilligerswerkvacatures voor leerlingen van
het middelbaar onderwijs (maatschappelijke stage);
Vrijwilligersorganisaties motiveren en enthousiast maken en houden voor het
aanbieden van stageplaatsen;
Contacten onderhouden met middelbare scholen en de leerlingen over de vacatures;
Verzorgen van communicatie en voorlichtingsbijeenkomsten;
Ondersteuning en begeleiding bieden aan de Jongerenraad Schouwen-Duiveland;
Coördineren van Jeugdpanels;
Beheer website "Oeistie" van Centrum Jeugd en Gezin.
Wat wij vragen is:
Enthousiasme, gedrevenheid;
Een afgeronde HBO opleiding;
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
Organisatie- en motivatietalent;
Affiniteit met jongeren;
Creativiteit in denken en handelen;
Teamspirit.
Wat wij bieden is:
Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Welzijn;
Bruto maandsalaris conform de CAO welzijn schaal 8, afhankelijk van leeftijd en
ervaring tussen 2.256,- en 3.161,- bruto per maand bij 36 uur.
Informatie en sollicitatie.
Reacties ontvangen wij graag door CV en motivatiebrief voor 28 maart 2009 te sturen
naar: Het Welzijnshuis, t.a.v. personeelszaken, Postbus 260, 4300 AG Zierikzee.
Of per e-mail als Word document aan: m.hendrikse@hetwelziinshuis.nl
Voor meer informatie kunt u terecht bij C. van der Vliet-Hart, sectorhoofd welzijn.
Telefoon: 0111-453455.
REKENKAMERCOMMISSIE VLISSINGEN ZOEKT EEN EXTERN LID
De gemeenteraad van Vlissingen zoekt:
De gemeenteraad van Vlissingen heeft vanaf 2006 een rekenkamercommissie
ingesteld, die bestaat uit drie externe leden. Het doel van de rekenkamer
commissie is de controlerende rol van de raad te versterken door onderzoek
te doen naar met name de doeltreffendheid en doelmatigheid van beleid en
daarover te rapporteren aan de raad.
Vanwege het vertrek van een van de externe leden zijn wij op zoek
naar een commissielid met de volgende kwaliteiten:
Opleiding: HSO/WO werk en denkniveau.
Kennis: Politiek strategisch inzicht naast overzicht van en inzicht
in de belangrijkste beleidsterreinen van de lokale overheid.
Ervaring: Ruime bestuurlijke ervaring en vaardigheden, politieke en
maatschappelijke betrokkenheid.
Affiniteit met het doen van onderzoek of het begeleiden van
onderzoek en het komen tot een objectief en onafhankelijk oordeel.
Overig: Bereidheid tot een tijdinvestering van ongeveer 4 uur per week.
Bij voorkeur woonachtig in de provincie Zeeland.
Geen andere functies die een onafhankelijke oordeelsvorming
ten aanzien van de gemeente Vlissingen en de door de gemeente
gesubsidieerde instellingen in de weg staat.
Voor de werkzaamheden ontvangt een commissielid een vergoeding van 64,44 per uur.
Daarnaast is er een reiskostenvergoeding.
Procedure
De sollicitatiecommissie bestaat uit de voorzitter van de rekenkamercommissie, de griffier en drie
raadsleden. Uw brief met een uitgebreid curriculum vitae kunt u voor 24 maart 2009 richten aan
de Gemeente Vlissingen, ter attentie van de griffier van de gemeenteraad, Postbus 3000,
4380 GV Vlissingen o.v.v. sollicitatie lid rekenkamercommissie. Solliciteren is ook mogelijk op
het adres griffie@vltssingen.nl.
De sollicitatiegesprekken hebben we gepland op vrijdagochtend 24 april 2009.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de griffier, mw. F. Vermeulen (0118-487587).
Voor meer informatie:
www.vlissingen.nl/vacatures of bel: 0118 - 487306
Acquisitie naar aanleiding van deee advertentie wordt niet op prijs gesteld. VLISSINGEN