MediPlus QJobTrack.nl prisma Boekhouder Controller Q VeOLIA Adviseur inkoop- en contractmanagement m/v Technisch beheerder ICT m/v Applicatiebeheerder m/v DSM keukens is één van de meest performante keukenzaken in België, met 6 grote toonzalen, woor personeel heel belangrijk is en er heel goede verdiensten zijn. Daorom zijn we voor de grensstreek opzoek naar gemotiveerde Nederlandse verkopers en toonzaalverantwoordelijken. Het loon bij DSM keukens is TOP! 2 TOONZAAL- VERANTWOORDELIJKEN M/V 4 KEUKEN TOPVERKOPERSM/V als kwaliteit telt Administratief medewerker revalidatietechniek m/v www.mediplusbreda.nl Wij bieden: Informatie: Sollicitatie Kijk ook op Zaterdag 14 maart 2009 I 45 Vanuit een duidelijke visie en klantvriendelijke en respectvolle houding ondersteunen ongeveer 3000 medewerkers en vrijwilligers van Prisma mensen met een handicap bij het versterken van hun maatschappelijke positie. De ambitie van Prisma is om mensen met een handicap in de best mogelijke positie te brengen om keuzes te maken, voor zichzelf op te komen, besluiten te nemen en de effecten van deze besluiten te leren ervaren. Volwaardig burgerschap staat centraal. Prisma wil hierin een voortrekkersrol vervullen en richt zich op continue vernieuwing en verbetering. Dienstverlening san mensen met een handicap Meesters in Doen! is voor Prisma de ver taalslag van "geen woorden, maar daden". Om onze ambities waar te maken zoeken we mensen met talent die een uitdaging zien in het versterken van de bedrijfsvoering. Wij bieden u het perspectief op een interessante loopbaan in een zorgzame organisatie. De adviseur inkoop- en contractmanagement is verant woordelijk voor het advies, de informatie en de ondersteu ning van managers over het inkoopproces, het optimaal gebruiken van de schaalgrootte van Prisma en het beheer van contracten. 36 uur per week, salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring (maximaal 3.934,-), standplaats Oosterhout De technisch beheerder is de schakel tussen de uitvoering van de zorg en toeleveranciers van systemen en technolo gische middelen binnen Prisma. Deze coördineert en advi seert over de uitvoering van communicatie- en informatie systemen en zorgondersteunende technieken. 36 uur per week, salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring (maximaal 3.451,-), standplaats Oosterhout De applicatiebeheerder is de schakel tussen gebruikers van software en leveranciers van systemen. Deze adviseert managers over toepassingsmogelijkheden, ondersteunt hoofdgebruikers en voert het dagelijkse beheer uit. 36 uur per week, salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring, (maximaal 3.451,-), standplaats Oosterhout Kijk voor meer informatie over Prisma en deze vacatures op www.prismanet.nl Op acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet ingegaan. Dienstverlening aan mensen met een handicap NEVELE - ARD00IE - SINT-NIKLAAS - f F M a ft n F r, f i DSM KEUKENS Vaart Links 7 *9850 NEVELE Tel. 09 371 51 93 fax 09 371 62 40 info@dsmkeukens.be www.dsmkeukens.be Door de groei van onze gloednieuwe toonzalen te Aartselaar en regio Kempen zijn we dringend op zoek naar: UW PROFIEL: Doorzetters met persoonlijkheid Goed voorkomen. Leiding kunnen geven aan een team verkopers en verantwoordelijkheid nemen in één van onze DSM toonzalen. Meehelpen in de verkoop bij grote drukte. Werken op zaterdag en zondag is geen enkel probleem. U wil werken in een firma met 90 jaar ervaring en een heel grote financiële stabiliteit. m U wil geen 9 to 5 baan maar de adrenaline voelen van de verkoop en uitdagingen. U wil een betrekking waar u met mensen kan communiceren. U bent klant- en vooral servicegericht ingesteld. WIJ BIEDEN: Goede verdienste. Firmawagen met tankkaarf. Verscheidene opleidingen en verkoopstrainingen. Werken in één van de commercieelste keukenteams van België. UW PROFIEl: U zoekt een nieuwe uitdaging of u bent net afgestudeerd. U wilt een baan waar u met mensen kan communiceren en helpen met raad en vooral met daad om hun droomkeuken te realiseren. U hebt eventueel al keukens verkocht maar u wil in de grootste keukenfirma werken met zekerheid op een groot klantenbestand. U bent klant- en servicegericht ingesteld. K U wilt geen 9 to 5 baan maar de adrenaline voelen van de verkoop. U bent een doorzetter met een goed voorkomen. It U wil werken in een firma met 90 jaar ervaring en een heel grote financiële stabiliteit. Weekend werk (zaterdag en zondag) is voor u geen probleem. U wilt veel verdienen. Dan bent u één van de personen waarvoor wij een betrek king vrij hebben. WIJ BIEDEN: B Degelijke opleiding Verkoopstrainingen. Goede verdienste. Firmawagen met tankkaarf. Werken in één van de commercieelste keukenteams van België. MediPlus is dé medische speciaalzaak. Bij MediPlus kunt u terecht voor alle hulpmiddelen die het leven vergemakkelijken. Niet voor niets vormen wij al jaren lang een begrip in Midden Brabant. Ervaar het zelf; MediPlus is uw partner in welzijn en comfort. Uiteraard kunt u met uw eventuele vragen te allen tijde bij ons terecht. Belt u in dat geval naar 076-5265340. Graag ontvangen wij u op Slingerweg 87 te Breda. MediPlus zoekt een collega voor de functie van (12-24 uur) Kijk voor meer informatie, de functie- inhoud en -eisen op onze website: www.mediplusbreda.nl. T. 076 52 65 340 Slingerweg 87 Breda Sollicitaties schriftelijk (of per e-mail) met foto t.a.v. Mevr. De Schepper. Vaart Links 7 - 9850 NEVELE - Tel. 09/371 51 93 - Fax 09/371 62 40 - info@dsmkeukens.be Binnen de financiële afdeling op ons hoofdkantoor in Breda hebben wij de volgende vacatures: Informatie over de functie: Als boekhouder bent u verantwoordelijk voor het correct up-to-date houden van de boekhoudingen. U assisteert de con trollers bij het opstellen van rapportages, jaarrekeningen en begrotingen. Hierbij werkt u samen met uw collega's van de financiële administratie. In verband met afstemming rondom financieel-administratieve vragen onderhoudt u intensief contacten met leidinggevenden, overige medewerkers en externen. Wij vragen: U heeft de opleiding MBA (Moderne Bedrijfs Administratie) succesvol afge rond en bij voorkeur het SPD diploma. Verder heeft u kennis van en werk ervaring met geautomatiseerde financiële systemen en Excel. Kennis van Exact en de Engelse taal is een pré. Informatie over de functie: U bent verantwoordelijk voor de voor bereiding van de budgetteringsronde. U ondersteunt de vestigingsleiders en concessiemanagers bij het opstellen van de budgetten en bent verantwoordelijk voor de bewaking van de budgetten. Verder rapporteert u aan de vestigings leiders en de concessiedirecteur(en) omtrent alle financiële kengetallen o.a. betreffende opbrengsten, kosten, productie-uren, etc. en draagt zorg voor de financiële rapportage aan het hoofd kantoor (maandrapportage, kwartaal rapportage, jaarrapportage). U bent medeverantwoordelijk voor de bewaking van de productiviteit en signa leert en analyseert omtrent afwijkingen. Dit dient op een pro-actieve wijze vorm gegeven te worden. Voor de externe accountants bent u aan spreekpunt inzake de financiële verslag legging binnen de concessies. Ook doen overige kwesties geïnitieerd vanuit het hoofdkantoor zich voor zoals SOX en werkzaamheden in het kader van de invoering van de OV-Chipkaart. Wij vragen: U heeft bij voorkeur een afgeronde universitaire opleiding op gebied van bedrijfseconomie dan wel een HEAO-BE eventueel aangevuld met accountants module of anderszins gelijkwaardige 'opleiding/ervaring. Wij vragen minimaal 2 jaar ervaring binnen een zelfstandige controllers- functie, goede kennis van de Engelse taal en bij voorkeur ervaring binnen de openbaar vervoer sector. Uitdagende functies in een dynamisch bedrijf waarbij u zowel zelfstandig als in teamverband werkt. De organisatie kent een informele en collegiale werksfeer. De aanstelling is in eerste instantie voor de duur van' 6 maanden. Bij gebleken geschiktheid behoort een vaste aanstelling tot de mogelijkheden. Wij bieden u een goed pakket arbeids voorwaarden wat aansluit bij de functie. Informatie over deze functies kunt u inwinnen bij mevrouw C. de Bder, CFO, 076-5281248. Wij verzoeken u uw sollicitatie met CV binnen 10 dagen na verschijnen van deze advertentie te richten aan: Veolia Transport Nederland, t.a.v. mevrouw C. de Boer, Postbus 3306, 4800 DH Breda. Of per e-mail: karina.boer® veolia-transport.nl TRANSPORT

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 87