Woensdrecht
O JobTrack.nl
Personeelsfunctionaris
I
PieT KLeRKX
Ziekenhuis Walcheren
Inkomensconsulent
Applicatiebeheerder
Administratief Medewerker Sociale Zaken
Reïntegratieconsulenten (2)
Administratief Medewerker Wet Inburgering
Financieel-Administratief Medewerker
Sociale Zaken
Archiefmedewerker Sociale Zaken
STNZORG
gediplomeerde kraamverzorgenden
Kijk ook op
Zaterdag 7 maart 20091 35
W J*/J
Uitvoeren van het personeelsbeleid voor 900
medewerkers
Bijdragen aan de ontwikkeling van personeel en
organisatie
Adviseren van management en begeleiden van
veranderingsprocessen
Operationele werkzaamheden op het gebied
van personeelsbeheer
mn
Fulltime
Het profiel
Wij vragen een afgeronde vakgerichte opleiding op HBO-
niveau aangevuld met meerdere jaren werkervaring bij
voorkeur in een retailomgeving. Je (m/v) bent bekend met
de ontwikkelingen in het vakgebied en je kennis van het
arbeidsrecht is up-to-date. Je hebt een uitstekende beheer
sing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Daarnaast ben je vaardig met Microsoft Office. Je bent
enthousiast, oplossingsgericht en bezit sterke advies
vaardigheden. In je werk heb je een flexibele instelling.
Wij bieden
Een uitdagende functie, 37 uur, binnen ons hoofdkantoor
te Waalwijk, in een sterk groeiende organisatie, met
volop uitdaging en enthousiaste collega's. Je kunt rekenen
op concurrerende arbeidsvoorwaarden, zoals een prima
salarisregeling, CAO-Wonen, pensioenvoorzieningen, collec
tieve personeelsverzekeringen, studiekostenregeling en
personeelskorting.
Reacties
Als je geïnteresseerd bent in deze functie stuur dan snel je
bondige reactie naar Klerkx Groep b.v., afdeling P&O,
postbus 54, 5140 AB Waalwijk. Reageren kan ook via
onze site www.pietklerkx.nl of email je reactie direct naar
personeel@pietklerkx.nl.
de keuze is er reuze
Piet Klerkx is op de Nederlandse meubelmarkt één van de grootste aanbieders met haar meubel
boulevards in Waalwijk en Amersfoort. De winkelvestiging van Piet Klerkx in Waalwijk is verbouwd en
uitgebreid met het assortiment van bankenspecialist Montèl en met de toonaangevende Italiaanse
zitmeubelen van Natuzzi. Bovendien zijn hoogwaardige merken toegevoegd zoals Linteloo,
Bert Plantagie, Harvink, Jori en Leolux. Bij Piet Klerkx vindt de klant dan ook alle stijlen van de wereld.
De Stichting Oosterschelde-
ziekenhuizen en Ziekenhuis
Walcheren hebben hun diensten
Personeel Organisatie, Finance
Control, Bestuursonder-
steuning. Facilitair bedrijf en
Medisch Facilitair Bedrijf samen
gebracht in de Stichting samen
werking ondersteunende dien
sten Zeeuwse Ziekenhuizen
Deze stichting vormt het ge
meenschappelijk servicecentrum
voor beide ziekenhuizen en ver
leent haar diensten onder de
werknaam ServiZZ.
Voor het Beleidsbureau Raad van Bestuur (locatie Goes) zoeken
wij ter ondersteuning van het project 'Operationele Excellentie'
per direct een enthousiaste:
Staffunctionaris
Als staffunctionaris heeft u als hoofdtaak de aGtieve ondersteu
ning bij de uitvoering van het programma van het project
'Operationele Excellentie'. Hierin ondersteunt u actief de lijn
managers op organisatorisch en inhoudelijk vlak. Daarnaast facili-
teert u de bestuurssecretaris door het voorbereiden van strate
gisch beleid. U beschikt gver academisch werk- en denkniveau,
met bijvoorbeeld een bestuurskundige, bedrijfskundige of juridi
sche achtergrond, u heeft kennis van en ervaring met project
managementtechnieken, u volgt de ontwikkelingen in de gezond
heidszorg en de markt en u kunt deze vertalen naar strategische
en/of tactisch beleid.
Het betreft een dienstverband voor gemiddeld 36 uur per week,
voor bepaalde tijd, namelijk voor de duur van drie jaar. Wij bieden
een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen.
Salariëring volgens FWG schaal 65 (minimaal 2.929,- en
maximaal 4.598,-).
Verdere functie-informatie is te verkrijgèn bij de heer
C.O. Soethout, bestuurssecretaris, telefoonnummer (0113) 23 45 42.
De eerste gesprekken staan gepland op donderdag 19 maart 2009
en de eventuele vervolggesprekken staan gepland op maandag
23 maart 2009.
Uw sollicitatiebrief én curriculum vitae kunt u, onder vermelding
van het vacaturenummer ZZ 09.18 vóór 16 maart 2009,
richten aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t.a.v.
P&O Servicecentrum, bestemmingsnummer 90, Postbus 106,
4460 BB Goes of via het e-mailadres: solliciteren.goes@zzlnd.nl.
I I
OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN
(91
Woensdrecht, de groene gemeente op de Brabantse Wal, zoekt gedreven medewerkers om het verbeter
traject op het terrein van sociale zaken, de Wet maatschappelijke ondersteuning en de Wet inburgering tot een
succes te maken. Wil jij werken bij een gemeente die volop in ontwikkeling is en waarbij je zelfstandigheid
enorm gewaardeerd wordt? Dan hopen we je snel te ontmoeten in ons mooie gemeentehuis in Hoogcrheide!
36 uur maximaal 3.027,-
Je beoordeelt of de aanvrager van een bijstandsuitkering voldoet aan de eisen en behandelt de aanvraag.
Je hebt een sociaal juridische mbo-opleiding. Je bent flexibel en resultaatgericht.
36 uur maximaal 2.672-
Je houdt als applicatiebeheerder alle door de afdeling gebruikte programmatuur
(wij werken met GWS4AH) op het terrein van sociale zaken en de Wmo operationeel.
Je hebt een relevante mbo-opleiding afgerond. Je kunt goed samenwerken en je bent praktisch ingesteld.
18 uur maximaal 2.320,-
Je verricht de administratieve werkzaamheden van onze afdeling.
Je hebt een administratieve opleiding afgerond. Je bent nauwkeurig, stressbestendig en je hebt ervaring
met het invoeren van gegevens.
36 uur maximaal 3.418,-
Je bent verantwoordelijk voor de reïntegratie van uitkeringsgerechtigden naar een baan of maat
schappelijke participatie met als uiteindelijke doel een baan.
Je hebt een sociaal juridische opleiding op hbo-niveau en enkele jaren werkervaring als reïntegratic-
consulent. Je bent communicatief vaardig, ontwikkelingsgericht, resultaatgericht en stressbestendig.
22 uur maximaal 2.672,-
Je verricht uitvoerende werkzaamheden rondom de Wet inburgering.
Je hebt een mbo-opleiding afgerond, bij voorkeur sociaal juridische dienstverlening.
Je toont veel eigen initiatief en werkt goed samen.
25 uur maximaal 2.438,-
Je bent een belangrijke schakel in de uitkeringsadministratie.
Je hebt een mbo-diploma op financieel-administratief gebied en relevante werkervaring. Je bent nauw
keurig en werkt zelfstandig.
18 uur maximaal 2.672,-
Je houdt de klantdossiers van sociale zaken en Wmo bij en wordt betrokken bij alle organisatiebrede
ontwikkelingen op het terrein van Documentaire Informatie Voorziening (DIV).
Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding (SOD-I en II) en je hebt relevante werkervaring,
bij voorkeur op sociale zaken. Je bent resultaatgericht en je hebt kennis van het vak.
Genoemde salarissen zijn op basis van een 36-urige werkweek.
Interesse? Ga naar onze vernieuwde website, www.woensdrecht.nl,
voor uitgebreide functieomschrijvingen en stuur je sollicitatie naar ons op vóór 15 maart.
Bedrijfsmatige acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Take Good Care Kraamzorg is een snel groeiend, jong en dynamisch bedrijf dat actief is in de
kraamzorg. Wij zijn daarom met spoed voor de provincie Zeeland op zoek naar flexibele en
enthousiaste
Wij bieden:
- Arbeidsvoorwaarden en salaris conform
CAO WT
- Diverse contractmogelijkheden
Vanaf 70% contract leaseauto bespreekbaar
Teambijscholingen
Een prettige en dynamische werksfeer
Wat verwachten wij:
- Relevant diploma
- Goede communicatieve en sociale
vaardigheden
- Verantwoordelijkheidsgevoel/ flexibiliteit/
zelfstandigheid
Solliciteren?
Nadere informatie met betrekking tot de functie kunt u inwinnen bij Marjet Kole, coördinator
Take Good Care Kraamzorg Zeeland, telefoon 0113-271743.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 1 april 2009 richten onder vermelding van vacaturenummer
PO-025 aan Take Good Care Kraamzorg t.a.v. mevrouw W.L. Stoltz-van Vliet, HR manager,
Postbus 8212700 AV Zoetermeer.
U kunt uw sollicitatie ook mailen naar sollicitaties@stnzorg.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld