Woensdrecht O JobTrack.nl Personeelsfunctionaris I PieT KLeRKX Ziekenhuis Walcheren Inkomensconsulent Applicatiebeheerder Administratief Medewerker Sociale Zaken Reïntegratieconsulenten (2) Administratief Medewerker Wet Inburgering Financieel-Administratief Medewerker Sociale Zaken Archiefmedewerker Sociale Zaken STNZORG gediplomeerde kraamverzorgenden Kijk ook op Zaterdag 7 maart 20091 35 W J*/J Uitvoeren van het personeelsbeleid voor 900 medewerkers Bijdragen aan de ontwikkeling van personeel en organisatie Adviseren van management en begeleiden van veranderingsprocessen Operationele werkzaamheden op het gebied van personeelsbeheer mn Fulltime Het profiel Wij vragen een afgeronde vakgerichte opleiding op HBO- niveau aangevuld met meerdere jaren werkervaring bij voorkeur in een retailomgeving. Je (m/v) bent bekend met de ontwikkelingen in het vakgebied en je kennis van het arbeidsrecht is up-to-date. Je hebt een uitstekende beheer sing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast ben je vaardig met Microsoft Office. Je bent enthousiast, oplossingsgericht en bezit sterke advies vaardigheden. In je werk heb je een flexibele instelling. Wij bieden Een uitdagende functie, 37 uur, binnen ons hoofdkantoor te Waalwijk, in een sterk groeiende organisatie, met volop uitdaging en enthousiaste collega's. Je kunt rekenen op concurrerende arbeidsvoorwaarden, zoals een prima salarisregeling, CAO-Wonen, pensioenvoorzieningen, collec tieve personeelsverzekeringen, studiekostenregeling en personeelskorting. Reacties Als je geïnteresseerd bent in deze functie stuur dan snel je bondige reactie naar Klerkx Groep b.v., afdeling P&O, postbus 54, 5140 AB Waalwijk. Reageren kan ook via onze site www.pietklerkx.nl of email je reactie direct naar personeel@pietklerkx.nl. de keuze is er reuze Piet Klerkx is op de Nederlandse meubelmarkt één van de grootste aanbieders met haar meubel boulevards in Waalwijk en Amersfoort. De winkelvestiging van Piet Klerkx in Waalwijk is verbouwd en uitgebreid met het assortiment van bankenspecialist Montèl en met de toonaangevende Italiaanse zitmeubelen van Natuzzi. Bovendien zijn hoogwaardige merken toegevoegd zoals Linteloo, Bert Plantagie, Harvink, Jori en Leolux. Bij Piet Klerkx vindt de klant dan ook alle stijlen van de wereld. De Stichting Oosterschelde- ziekenhuizen en Ziekenhuis Walcheren hebben hun diensten Personeel Organisatie, Finance Control, Bestuursonder- steuning. Facilitair bedrijf en Medisch Facilitair Bedrijf samen gebracht in de Stichting samen werking ondersteunende dien sten Zeeuwse Ziekenhuizen Deze stichting vormt het ge meenschappelijk servicecentrum voor beide ziekenhuizen en ver leent haar diensten onder de werknaam ServiZZ. Voor het Beleidsbureau Raad van Bestuur (locatie Goes) zoeken wij ter ondersteuning van het project 'Operationele Excellentie' per direct een enthousiaste: Staffunctionaris Als staffunctionaris heeft u als hoofdtaak de aGtieve ondersteu ning bij de uitvoering van het programma van het project 'Operationele Excellentie'. Hierin ondersteunt u actief de lijn managers op organisatorisch en inhoudelijk vlak. Daarnaast facili- teert u de bestuurssecretaris door het voorbereiden van strate gisch beleid. U beschikt gver academisch werk- en denkniveau, met bijvoorbeeld een bestuurskundige, bedrijfskundige of juridi sche achtergrond, u heeft kennis van en ervaring met project managementtechnieken, u volgt de ontwikkelingen in de gezond heidszorg en de markt en u kunt deze vertalen naar strategische en/of tactisch beleid. Het betreft een dienstverband voor gemiddeld 36 uur per week, voor bepaalde tijd, namelijk voor de duur van drie jaar. Wij bieden een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Salariëring volgens FWG schaal 65 (minimaal 2.929,- en maximaal 4.598,-). Verdere functie-informatie is te verkrijgèn bij de heer C.O. Soethout, bestuurssecretaris, telefoonnummer (0113) 23 45 42. De eerste gesprekken staan gepland op donderdag 19 maart 2009 en de eventuele vervolggesprekken staan gepland op maandag 23 maart 2009. Uw sollicitatiebrief én curriculum vitae kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer ZZ 09.18 vóór 16 maart 2009, richten aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t.a.v. P&O Servicecentrum, bestemmingsnummer 90, Postbus 106, 4460 BB Goes of via het e-mailadres: solliciteren.goes@zzlnd.nl. I I OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN (91 Woensdrecht, de groene gemeente op de Brabantse Wal, zoekt gedreven medewerkers om het verbeter traject op het terrein van sociale zaken, de Wet maatschappelijke ondersteuning en de Wet inburgering tot een succes te maken. Wil jij werken bij een gemeente die volop in ontwikkeling is en waarbij je zelfstandigheid enorm gewaardeerd wordt? Dan hopen we je snel te ontmoeten in ons mooie gemeentehuis in Hoogcrheide! 36 uur maximaal 3.027,- Je beoordeelt of de aanvrager van een bijstandsuitkering voldoet aan de eisen en behandelt de aanvraag. Je hebt een sociaal juridische mbo-opleiding. Je bent flexibel en resultaatgericht. 36 uur maximaal 2.672- Je houdt als applicatiebeheerder alle door de afdeling gebruikte programmatuur (wij werken met GWS4AH) op het terrein van sociale zaken en de Wmo operationeel. Je hebt een relevante mbo-opleiding afgerond. Je kunt goed samenwerken en je bent praktisch ingesteld. 18 uur maximaal 2.320,- Je verricht de administratieve werkzaamheden van onze afdeling. Je hebt een administratieve opleiding afgerond. Je bent nauwkeurig, stressbestendig en je hebt ervaring met het invoeren van gegevens. 36 uur maximaal 3.418,- Je bent verantwoordelijk voor de reïntegratie van uitkeringsgerechtigden naar een baan of maat schappelijke participatie met als uiteindelijke doel een baan. Je hebt een sociaal juridische opleiding op hbo-niveau en enkele jaren werkervaring als reïntegratic- consulent. Je bent communicatief vaardig, ontwikkelingsgericht, resultaatgericht en stressbestendig. 22 uur maximaal 2.672,- Je verricht uitvoerende werkzaamheden rondom de Wet inburgering. Je hebt een mbo-opleiding afgerond, bij voorkeur sociaal juridische dienstverlening. Je toont veel eigen initiatief en werkt goed samen. 25 uur maximaal 2.438,- Je bent een belangrijke schakel in de uitkeringsadministratie. Je hebt een mbo-diploma op financieel-administratief gebied en relevante werkervaring. Je bent nauw keurig en werkt zelfstandig. 18 uur maximaal 2.672,- Je houdt de klantdossiers van sociale zaken en Wmo bij en wordt betrokken bij alle organisatiebrede ontwikkelingen op het terrein van Documentaire Informatie Voorziening (DIV). Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding (SOD-I en II) en je hebt relevante werkervaring, bij voorkeur op sociale zaken. Je bent resultaatgericht en je hebt kennis van het vak. Genoemde salarissen zijn op basis van een 36-urige werkweek. Interesse? Ga naar onze vernieuwde website, www.woensdrecht.nl, voor uitgebreide functieomschrijvingen en stuur je sollicitatie naar ons op vóór 15 maart. Bedrijfsmatige acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld Take Good Care Kraamzorg is een snel groeiend, jong en dynamisch bedrijf dat actief is in de kraamzorg. Wij zijn daarom met spoed voor de provincie Zeeland op zoek naar flexibele en enthousiaste Wij bieden: - Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO WT - Diverse contractmogelijkheden Vanaf 70% contract leaseauto bespreekbaar Teambijscholingen Een prettige en dynamische werksfeer Wat verwachten wij: - Relevant diploma - Goede communicatieve en sociale vaardigheden - Verantwoordelijkheidsgevoel/ flexibiliteit/ zelfstandigheid Solliciteren? Nadere informatie met betrekking tot de functie kunt u inwinnen bij Marjet Kole, coördinator Take Good Care Kraamzorg Zeeland, telefoon 0113-271743. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 1 april 2009 richten onder vermelding van vacaturenummer PO-025 aan Take Good Care Kraamzorg t.a.v. mevrouw W.L. Stoltz-van Vliet, HR manager, Postbus 8212700 AV Zoetermeer. U kunt uw sollicitatie ook mailen naar sollicitaties@stnzorg.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 127