Woensdrecht o~ <0> JobTrack.nl öatamanager Medewerker Werkvoorbereiding en Begeleiding Civiel en Cultuur Administratief handhaver (juridisch) Technisch L Medewerker? ^Gévier - Herne^ FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER A 36 UUR PER WEEK 42 I Zaterdag 28 februari 2009 Kijk ook op Woensdrecht, de groene gemeente op de Brabantse Wal, zoekt gedreven medewerkers die ons willen helpen de dienstverlening aan onze inwoners verder te verbeteren. Wil jij werken bij een gemeente die volop in ontwikkeling is en waarbij je zelfstandigheid enorm gewaardeerd wordt? Dan hopen we je snel te zien in ons mooie gemeentehuis in Hoogerheide! 28 uur maximaal 3.418,- Solliciteren kan tot 29 maart a.s. Je ontwikkelt beleid en verzorgt het applicatiebeheer op het terrein van de basisregistraties, GEO-informatie en de Wet Puberr. Je hebt een hbo werk- en denkniveau en je hebt ervaring met geografische informatiesystemen. Je kan uitstekend samenwerken en je bent communicatief sterk. 36 uur maximaal 3.418,- solliciteren kan tot 15 maart a.s. Je stelt integrale beheer- en onderhoudsplannen op van wegen en aanverwante gebieden en ben je verantwoordelijk voor de werkvoorbereiding en directievoering van civieltechnische projecten. De ideale kandidaat heeft een relevant hbo-diploma en ruime kennis en ervaring van het vakgebied. 28 uur maximaal 3.418,- solliciteren kan tot 15 maart a.s. Je voert administratieve en juridische procedures in het kader van overtredingen van o.a. bestemmingsplanvoorschriften, Wro, Woningwet, Opiumwet, en APV. Je hebt een hbo werk- en denkniveau, je bent juridisch goed onderlegd, en je hebt ruime kennis en ervaring op het vakgebied en goede sociale vaardigheden. Genoemde salarissen zijn op basis van een 36-urige werkweek. Interesse? Ga naar onze vernieuwde website, www.woensdrecht.nl, voor meer informatie en stuur je sollicitatie naar ons op! Bedrijfsmatige acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. (M/V) Voor onze vestiging in Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste Technisch Medewerker (MA/). opererende technische groothandel in sanitair en verwarming. Gévier heeft vestigingen in Goes, Bunnik, Drachten, Roosendaal, Rotterdam, Terneuzen en Vlissingen. De klantengroep van Gévier bestaat uit kleine tot grote installatiebedrijven in Nederland. Gévier concen treert zich vanuit de toonzalen op de klant vén onze klant. In de woningmarkt is Gévier toonaangevend aanwezig. Werkzaamheden De Technisch Medewerker verleent technische ondersteuning aan onze afnemers en collega's van de afdeling Centrale Verwarming en Klimaat. Hij/zij adviseert en berekent transmissies voor centrale verwarming en vloerverwarming. Gévier vraagt Een afgeronde opleiding op MBO-niveau in een relevante richting (M.T.S. installatietechniek of werktuigbouwkunde), aangevuld met vaktechnische (branche-)opleidingen; Minimaal 3 jaar werkervaring als werkvoorbereider bij een installatiebedrijf of technische groothandel; Een gedegen productkennis met betrekking tot de producten die, in de meest ruime zin van het woord, verhandeld worden door Gévier; Goede kennis van het CAD-tekenprogramma; Goede contactuele en communicatieve vaardigheden. Gévier biedt Een aantrekkelijke baan in een klein collegiaal team; Een gedegen inwerkperiode; Een salaris in overeenstemming met opleiding en ervaring; Goede arbeidsvoorwaarden; e De gelegenheid tot het volgen van relevante studies en trainingen. Reageren Bent u de persoon die deze functie tot een succes wil maken? Stuur dan uw brief voorzien van CV aan: Gévier, t.a.v. Personeelszaken, Postbus 350, 4460 AT GOES. Per mail: personeelszaken@gevier.nl Voor informatie kunt u contact opnemen met dhr. R. Maasdijk, telefoon (0113) 24 95 18. Nobelweg 14462 GK Goes www.gevier.nl De gemeente Terneuzen, een slag vaardige en professionele organi satie waar mensen graag werken. Samen met inwoners, bedrijven en instellingen wordt gewerkt aan verdere ontwikkeling van wonen, werken en recreëren voor onze ruim 55.000 inwoners. Wij streven hierbij een klantgerichte werkwijze na. Om onze doelstellingen waar te kunnen maken, willen we onze organisatie versterken met mensen die vraag- en resultaatgericht werken en integer zijn. Bij de afdeling Samenleving (team Administratie en Ondersteuning) is een vacature voor de functie van Functie-informatie en profielschets Je verricht werkzaamheden in het kader van de financiële administratie van de afdeling Samenleving (o.a. begroting, jaarrekening, loonaangifte, verantwoording specifieke regelingen).Tevens voer je werkzaamheden uit met betrekking tot interne controle, applicatiebeheer en gegevensbeheer van de afdeling. Verder lever je een bijdrage aan het ontwikkelen en vervaardigen van financiële sta tistieken en managementinformatie. Je hebt een heao-diploma, richting financieel/administratief met een ruime kennis van en ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking. Verder beschik je over ruime kennis van en ervaring binnen het betreffende werkterrein en de daarmee verbonden financiële aspecten. Je bezit het vermogen zowef zelfstandig als in teamverband te werken en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Afdelingsin formatie De afdeling Samenleving bestaat naast het team Administratie en Ondersteuning uit een team Maatschappelijke Ontwikkeling (beleid en kaderstelling op sociaal-maatschappelijk terrein), een team Zorg, Werk en Inkomen (uitvoering van o.a. de Wet werk en bijstand, de Wet maatschappelijke ondersteuning en het minimabeleid) en een team Accommodaties (o.a. sportcentrum Vliegende Vaart). De totale formatie van de afdeling is ongeveer 87 fte's. Het team Administratie en Ondersteuning is verantwoordelijk voor alle ondersteu nende finaneieel-administratieve werkzaamheden. Binnen het team werken ongeveer 15 medewerkers. Informatie en sollicitatie Het functieniveau van een financieel administratief medewerker A is schaal 9. Bij 36 uur per week is het maximum salaris 3.418,- bruto per maand. Het aanvangssalaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Voor vragen over de functie kun je terecht bijToni Grguric, teamleider Administratie en Ondersteuning via het telefoonnummer 0115-455 731. Schriftelijke sollicitaties met uitgebreide cv kunnen tot uiterlijk 11 maart 2009 worden gestuurd naar het College van Burgemeester en Wethouders VanTemeuzen, postbus 35, 4530 AA Terneuzen of per e-mail: gemeente@terneuzen.nl, onder vermelding van vacaturenummer 10-09. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. TERNEUZEN, ruimte voor werk, ruimte voor leven Ge.meente Terneuzen, Oostelijk Bolwerk 4, postbus 35, 4530 AA Terneuzen, tel.: 0115-455 000, www.terneuzen.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 112