LEUK WERK(T)! peIMERSWAAI X Medewerker Buitendienst 1 1 Hl !IÊÊMËÈÊt A ftfp.'- Kijk ook op 1QJ0bTrack.nl Zaterdag 7 februari 20091 31 Professioneel en Betrouwbaar, dat is waar de gemeente Reimerswaal voor gaat! De uitgangspunten klant-, mens- en resultaatgerichtheid in combinatie met kosten- en kwaliteitsbewustzijn staan daarbij op de voorgrond. Integriteit is een vanzelfsprekendheid X De afdeimp Gemeentewei ken. bestaat u.1 een b.nner.dienst en een buitendienst. De buitendienst heeft als taak het beheer en onderhoud van de openbare ruimte in algemene zin. waarvan het beheer en onderhoud van het openbaar groen de omvangrijkste taak is. In organisatorische zin bestaat de buitendienst uit vier ploegen die op kernniveau zorg dragen voor het beheer van de openbare ruimte. In verband met uitbreiding zijn wij op zoek naar 2 kandidaten (m/v) voor de volgende functie: %y 36 uur (functienummer 3.2.04.C Wij' zoeken een enthousiaste collega die: een volledige VBO/LBO groenopleidmg heeft doorlopen en zo mogelijk kennis van- en ervaring heeft met het beheer en onderhoud van de groenvoorziening in het bijzonder en de openbare ruimte in het algemeen; in het bezit is van VGA Ilicentie I uitvoering gewasbescherming en BHY of de bereidheid heeft daaivoor een opleiding te volgen; kennis en vaardigheid bezit in de bediening en het gebruik van gereedschappen en machines; voor zijn werk staat en met een collegiale instelling en de nodige humor aandacht houdt voor de kwantiteit van zijn werk; accuraat, betrokken en betrouwbaar is en oog heeft voor de kwaliteit van de openbare ruimte; in staat is onvolkomenheden in de openbare njimte te signaleren; in het bezit is van rijbewijs B/E. Gezien dé aard van de functie kan in het selectieproces de bereidheid om te wonen binnen de gemeentegrenzen een pré zijn. De functie: Je werkt in een team, onder leiding van een voorman. De werkzaamheden richten zich vooral op het beheer, onderhoud, renovatie en soms aanleg van het groen, maarten allen tijde ben je inzetbaar voor alle voorkomende werkzaamheden in de buitendienst. Ten opzichte van de burgers ben je dienstverlenend bezig. Je bent erg attent op het behoud van de kwaliteit van de openbare ruimte en vanuit die beleving zorg je er voor dat gebreken, onvolkomenheden of ongewenste ontwikkelingen, snel worden hersteld of worden gesignaleerd. Waar mogelijk beantwoord je vragen van het publiek over de uitvoering van je werkzaamheden. Omdat het een uitbreiding van de bestaande capaciteit betreft zal je naar verwachting met bij een ploeg worden ingedeeld, je hebt dus geen vaste werkplek, maar het zal zich wel beperken tot maximaal twee ploegen; In de winterperiode neem je deel aan de gladheidbestnjding. Wij bieden: Een afwisselende fulltime baan in een team, bij een organisatie met korte lijnen én een open cultuur. De functie is in 2004 gewaardeerd. Afhankelijk van kennis en ervaring kari een salaris j? worden geboden van maximaal 2.202- op fulltime basis. X' Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Roland Dekkers, beleidsmedewerker openbare ruimte tel. 0113 395309 of Martin de Jager, opzichter, tel. 0113-395308. Op onze website, wwwreimerswaal.nl kun je meer informatie vinden De, Rabobank werkt er dagelijks aan de beste financiële dienstverlener te zijn. Deze ambitie is niet ingegeven door winstdoelstellingen. Wel door de coöperatieve gedachte dat lokale banken de beste garantie bieden voor ontwikkeling van de regio. De Coöperatieve Rabobank Walcheren/ Noord-Beveland is een krachtige, complete en zelfstandige bank, biedt in haar dienstverlening financiële professionaliteit en is toonaangevend, betrokken, persoonlijk en dichtbij. We zetten mensen en middelen binnen het werkgebied actief in voor de sociaal-economische ontwikkeling van ondernemingen, instellingen en particulieren. We bieden onze medewerkers optimaal ruimte voor participatie en ontplooiing. De functie In deze veelzij'dige functie bied je volledige secretariële ondersteuning aan de directievoorzitter en geef je operationeel leiding aan je collega's van het directiesecretariaat. Vanuitje functie ben je primair verantwoordelijk voor de coördinatie van werkzaamheden binnen het directiesecretariaat, de contacten met de leden van de Raad van Commissarissen, agendabeheer, correspondentie en handel je zoveel mogelijk zaken op een correcte wijze zelfstandig af. Je zorgt voor het inplannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen van het directieteam en de Raad van Commissarissen. Deze vinden deels in de avonduren plaats. Nadien bewaak je de voortgang van actielijsten en je attendeert de directeur op nog uit te voeren actiepunten c.q. doet daartoe suggesties. Je organiseert, administreert en archiveert de documentenstroom voor vergaderingen en activiteiten. Plannen en organiseren gaatje goed af. Je hebt ervaring met werkzaamheden die veel tact en integriteit vereisen vanwege de in- en externe contacten en de omgang met vertrouwelijke stukken. Je werkt met een zeer hoge mate van flexibiliteit en pro-activiteit en je mondelinge en schriftelijke communicatie zijn uitstekend. Wat vragen wij? HBO niveau (bij voorkeur een secretariële opleiding); Pro-actief, professioneel en zelfstandig; Accuraat en stressbestendig; Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie; Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; Uitstekende beheersing van MS-office programma's; Kennis en ervaring in de financiële wereld en/of Rabobank Groep is een pré; Bereidheid in de avonduren vergaderingen te notuleren. Salarisschaal Afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring en de te verrichten taken, vindt inschaling in salarisschaal 6 plaats. Voor meer informatie? Voor meer informatie kun je terecht bij de afdeling HRM, (0118) 42 78 00. Heb je interesse? Je sollicitatie zien we graag uiterlijk zaterdag. 21 februari 2009 tegemoet. Graag vragen we je te solliciteren via onze site www.rabobank.nl/werken (referentienummer: wnbdsOI Rabobank toetst op basis van haar "Regeling Screening Rabobank" alle nieuwe medewerkers op hun betrouwbaar heid om een functie bij de Rabobank Groep te vervullen. Warmte in de winter Heeft u onze zorg niet nodig, maar wel behoefte aan warmte tijdens de donkere dagen? Prettig gezelschap, uitstapjes, mooie boswandelingen en een glas wijn bij de open haard Dat zijn de ingrediënten van de winter- vakanties van hel Nederlandse Rode Kruis. Bel of kijk op onze website voor meer informatie Hel Nederlandse s£b Rode Kruis Helpt Direct Het Nederlandse Rode Kruis Telefoon: 070 44 55 868 ICBFê E-mall: vakanties@redcross.nl www.rodekruis.nl, Wérk moet leuk zijn, dat roept iedereen. Maar, is het dat ook? Bij De Zeeuwse Stromen werken we aan leuk werk. Omdat leuk werkt! Want een omgeving met positieve, behulpzame en vrolijke mensen, daarin willen we onze gasten graag verwelkomen. Werk jij daar aan mee? RECEPTIONIST(E) M/V i (38 uur); Je bent bedreven en gedreven in het stralend ontvangen van onze gasten, het maken van reserverin gen, informatie verstrekken en de administratieve werkzaamheden die daarbij horen. Samen met je collega's zorg je ervoor dat het verblijf van onze gast onvergetelijk is, van aankomst tot vertrek. MEDEWERKER BEDIENING (M/V) (24-38 uur); Saai? Nooit! Je werkt wisselende diensten voor ontbijt, lunch, diner in het restaurant én de vergader- en feestzalen. Je hebt er het grootste plezier in om onze gasten vriendelijk en attent service te verlenen, samen met je team. Tja, alles wat nodig is om onze gasten een plezierig verblijf te bieden. BARMAN/VROUW (30-38 uur); Als barkeeper ontvang je onze gasten in het gezellige café. Als jij daar staat, schenkt en (lunch gerechten) serveert zijn ze bij jou te gast en dat zullen ze weten! 's Avonds neem je ook enkele taken over van het receptieteam. Samen met je collega's zorg je ervoor dat het verblijf van onze gasten onvergetelijk lekker en gezellig is. MEDEWERKER ZALEN (M/V) parttime/fulltime Je bent verantwoordelijk voor de juiste inrichting van de zalen en je onderhoudt de contacten met de trainers. Je werkt over het algemeen van maandag t/m vrijdag. Ook kun je ingezet worden bij feesten en partijen, waardoor je soms in het weekend aan het werk bent. Werken bij De Zeeuwse Stromen? Da's leuk! Want je bent zelf mede-verantwoordelijk voor de goede sfeer. We verwachten dus wel wat van je: een goede, positieve en behulpzame instelling, ook naar je collega's. Want als jij en je collega's prettig werken (daar werken wij aan) hebben ook onze gasten het naar de zin. Zo simpel is dat! Wat staat daar tegenover? Prima salariëring volgende de Horeca-CAO, verras sende secundaire arbeidsvoorwaarden, maar bovenal die prettige werksfeer en dynamische teamgeest. Reageren voor 16 februari 2009 Bel voor meer informatie over deze functie of stuur je brief met CV (per post of e-mail) naar: Hotel De Zeeuwse Stromen T.a.v. Gilda den Boer Postbus 70, 4325 ZH Renesse 0111462040 administratie@zeeuwsestromen.nl www.zeeuwsestromen.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2009 | | pagina 139