LEUK WERK(T)!
peIMERSWAAI
X
Medewerker Buitendienst
1 1 Hl
!IÊÊMËÈÊt
A
ftfp.'-
Kijk ook op 1QJ0bTrack.nl
Zaterdag 7 februari 20091 31
Professioneel en Betrouwbaar, dat is waar
de gemeente Reimerswaal voor gaat! De
uitgangspunten klant-, mens- en resultaatgerichtheid
in combinatie met kosten- en kwaliteitsbewustzijn staan
daarbij op de voorgrond. Integriteit is een vanzelfsprekendheid X
De afdeimp Gemeentewei ken. bestaat u.1 een b.nner.dienst
en een buitendienst. De buitendienst heeft als taak het beheer en
onderhoud van de openbare ruimte in algemene zin. waarvan het
beheer en onderhoud van het openbaar groen de omvangrijkste taak is. In organisatorische zin bestaat de
buitendienst uit vier ploegen die op kernniveau zorg dragen voor het beheer van de openbare ruimte.
In verband met uitbreiding zijn wij op zoek naar 2 kandidaten (m/v) voor de volgende functie:
%y
36 uur (functienummer 3.2.04.C
Wij' zoeken een enthousiaste collega die:
een volledige VBO/LBO groenopleidmg heeft doorlopen en zo mogelijk kennis van- en ervaring heeft met het beheer
en onderhoud van de groenvoorziening in het bijzonder en de openbare ruimte in het algemeen;
in het bezit is van VGA Ilicentie I uitvoering gewasbescherming en BHY of de bereidheid heeft daaivoor een
opleiding te volgen;
kennis en vaardigheid bezit in de bediening en het gebruik van gereedschappen en machines;
voor zijn werk staat en met een collegiale instelling en de nodige humor aandacht houdt voor de kwantiteit van zijn werk;
accuraat, betrokken en betrouwbaar is en oog heeft voor de kwaliteit van de openbare ruimte;
in staat is onvolkomenheden in de openbare njimte te signaleren;
in het bezit is van rijbewijs B/E.
Gezien dé aard van de functie kan in het selectieproces de bereidheid om te wonen binnen de gemeentegrenzen een pré zijn.
De functie:
Je werkt in een team, onder leiding van een voorman. De werkzaamheden richten zich vooral op het beheer,
onderhoud, renovatie en soms aanleg van het groen, maarten allen tijde ben je inzetbaar voor alle voorkomende
werkzaamheden in de buitendienst. Ten opzichte van de burgers ben je dienstverlenend bezig.
Je bent erg attent op het behoud van de kwaliteit van de openbare ruimte en vanuit die beleving zorg je er voor
dat gebreken, onvolkomenheden of ongewenste ontwikkelingen, snel worden hersteld of worden gesignaleerd.
Waar mogelijk beantwoord je vragen van het publiek over de uitvoering van je werkzaamheden.
Omdat het een uitbreiding van de bestaande capaciteit betreft zal je naar verwachting met bij
een ploeg worden ingedeeld, je hebt dus geen vaste werkplek, maar het zal zich wel beperken
tot maximaal twee ploegen;
In de winterperiode neem je deel aan de gladheidbestnjding.
Wij bieden:
Een afwisselende fulltime baan in een team, bij een organisatie met korte lijnen én een open
cultuur. De functie is in 2004 gewaardeerd. Afhankelijk van kennis en ervaring kari een salaris j?
worden geboden van maximaal 2.202- op fulltime basis. X'
Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Roland Dekkers,
beleidsmedewerker openbare ruimte tel. 0113 395309 of Martin de Jager,
opzichter, tel. 0113-395308. Op onze website,
wwwreimerswaal.nl kun je meer informatie vinden
De, Rabobank werkt er dagelijks aan de beste financiële dienstverlener te zijn. Deze ambitie is
niet ingegeven door winstdoelstellingen. Wel door de coöperatieve gedachte dat lokale banken
de beste garantie bieden voor ontwikkeling van de regio. De Coöperatieve Rabobank Walcheren/
Noord-Beveland is een krachtige, complete en zelfstandige bank, biedt in haar dienstverlening
financiële professionaliteit en is toonaangevend, betrokken, persoonlijk en dichtbij. We zetten
mensen en middelen binnen het werkgebied actief in voor de sociaal-economische ontwikkeling
van ondernemingen, instellingen en particulieren. We bieden onze medewerkers optimaal ruimte
voor participatie en ontplooiing.
De functie
In deze veelzij'dige functie bied je volledige
secretariële ondersteuning aan de directievoorzitter
en geef je operationeel leiding aan je collega's van
het directiesecretariaat. Vanuitje functie ben je
primair verantwoordelijk voor de coördinatie van
werkzaamheden binnen het directiesecretariaat,
de contacten met de leden van de Raad van
Commissarissen, agendabeheer, correspondentie
en handel je zoveel mogelijk zaken op een correcte
wijze zelfstandig af. Je zorgt voor het inplannen,
voorbereiden en notuleren van vergaderingen van
het directieteam en de Raad van Commissarissen.
Deze vinden deels in de avonduren plaats.
Nadien bewaak je de voortgang van actielijsten en
je attendeert de directeur op nog uit te voeren
actiepunten c.q. doet daartoe suggesties.
Je organiseert, administreert en archiveert de
documentenstroom voor vergaderingen en
activiteiten. Plannen en organiseren gaatje goed af.
Je hebt ervaring met werkzaamheden die veel tact
en integriteit vereisen vanwege de in- en externe
contacten en de omgang met vertrouwelijke
stukken. Je werkt met een zeer hoge mate van
flexibiliteit en pro-activiteit en je mondelinge en
schriftelijke communicatie zijn uitstekend.
Wat vragen wij?
HBO niveau (bij voorkeur een secretariële
opleiding);
Pro-actief, professioneel en zelfstandig;
Accuraat en stressbestendig;
Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare
functie;
Uitstekende mondelinge en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid;
Uitstekende beheersing van MS-office
programma's;
Kennis en ervaring in de financiële wereld en/of
Rabobank Groep is een pré;
Bereidheid in de avonduren vergaderingen te
notuleren.
Salarisschaal
Afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring
en de te verrichten taken, vindt inschaling in
salarisschaal 6 plaats.
Voor meer informatie?
Voor meer informatie kun je terecht bij de afdeling
HRM, (0118) 42 78 00.
Heb je interesse?
Je sollicitatie zien we graag uiterlijk zaterdag.
21 februari 2009 tegemoet. Graag vragen we je te
solliciteren via onze site www.rabobank.nl/werken
(referentienummer: wnbdsOI
Rabobank toetst op basis van haar "Regeling Screening
Rabobank" alle nieuwe medewerkers op hun betrouwbaar
heid om een functie bij de Rabobank Groep te vervullen.
Warmte in de winter
Heeft u onze zorg niet nodig, maar wel
behoefte aan warmte tijdens de donkere
dagen? Prettig gezelschap, uitstapjes, mooie
boswandelingen en een glas wijn bij de open
haard Dat zijn de ingrediënten van de winter-
vakanties van hel Nederlandse Rode Kruis.
Bel of kijk op onze website voor meer informatie
Hel Nederlandse s£b Rode Kruis
Helpt Direct
Het Nederlandse Rode Kruis
Telefoon: 070 44 55 868 ICBFê
E-mall: vakanties@redcross.nl
www.rodekruis.nl,
Wérk moet leuk zijn, dat roept iedereen. Maar, is het dat ook? Bij De Zeeuwse Stromen werken we aan leuk werk. Omdat leuk werkt!
Want een omgeving met positieve, behulpzame en vrolijke mensen, daarin willen we onze gasten graag verwelkomen. Werk jij daar aan mee?
RECEPTIONIST(E) M/V
i (38 uur);
Je bent bedreven en gedreven in
het stralend ontvangen van onze
gasten, het maken van reserverin
gen, informatie verstrekken en de
administratieve werkzaamheden
die daarbij horen. Samen met je
collega's zorg je ervoor dat het
verblijf van onze gast onvergetelijk
is, van aankomst tot vertrek.
MEDEWERKER BEDIENING
(M/V) (24-38 uur);
Saai? Nooit! Je werkt wisselende
diensten voor ontbijt, lunch,
diner in het restaurant én de
vergader- en feestzalen. Je hebt
er het grootste plezier in om
onze gasten vriendelijk en attent
service te verlenen, samen met je
team. Tja, alles wat nodig is om
onze gasten een plezierig verblijf
te bieden.
BARMAN/VROUW
(30-38 uur);
Als barkeeper ontvang je onze
gasten in het gezellige café. Als jij
daar staat, schenkt en (lunch
gerechten) serveert zijn ze bij jou
te gast en dat zullen ze weten!
's Avonds neem je ook enkele
taken over van het receptieteam.
Samen met je collega's zorg je
ervoor dat het verblijf van onze
gasten onvergetelijk lekker en
gezellig is.
MEDEWERKER ZALEN
(M/V) parttime/fulltime
Je bent verantwoordelijk voor
de juiste inrichting van de zalen
en je onderhoudt de contacten
met de trainers. Je werkt over
het algemeen van maandag t/m
vrijdag. Ook kun je ingezet worden
bij feesten en partijen, waardoor
je soms in het weekend aan het
werk bent.
Werken bij De Zeeuwse Stromen? Da's leuk! Want je bent zelf mede-verantwoordelijk voor de goede
sfeer. We verwachten dus wel wat van je: een goede, positieve en behulpzame instelling, ook naar je
collega's. Want als jij en je collega's prettig werken (daar werken wij aan) hebben ook onze gasten het
naar de zin. Zo simpel is dat! Wat staat daar tegenover? Prima salariëring volgende de Horeca-CAO, verras
sende secundaire arbeidsvoorwaarden, maar bovenal die prettige werksfeer en dynamische teamgeest.
Reageren voor 16 februari 2009
Bel voor meer informatie over deze functie of stuur je brief met CV (per post of e-mail) naar:
Hotel De Zeeuwse Stromen
T.a.v. Gilda den Boer
Postbus 70, 4325 ZH Renesse
0111462040
administratie@zeeuwsestromen.nl
www.zeeuwsestromen.nl