LID VAN DE RAAD VAN TOEZICHT
*#bam
Kleintjesmarkt
maakt je groot!
Q JobTrack.nl
Werken aan een
betere infrastructuur
PLANNER GRONDSTOFFEN
CHEF GOEDERENONTVANGST
interieurarchitect/adviseur m/v
bas+mar de jager
5 2 I Zaterdag 10 januari 2009
Kijk ook op
Stichting Tragel werkt voor mensen met een verstandelijke beperking in
mp— Stichting Zeeuws-Vlaanderen. Verblijf, dagbesteding en werk, logeren, dagopvang en
f r I 1 y" <"1 f~T d I zorg aan huis; een compleet dienstenpakket met zorg op maat. Behandeling
1 1 C4- cL Nr' 1 en specialistische begeleiding als dat nodig is en een leven midden in de
samenleving waar dat kan. Stichting Tragel is één van de grootse werkgevers
in de regio en volop in ontwikkeling. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.tragel.nl.
Binnen de Raad van Toezicht (RvT) van Stichting Tragel ontstaat per 1 januari 2009 een vacature voor een
De benoeming vindt plaats op bindende voordracht van de Centrale Cliëntenraad.
v/m
De RvT dient als college in staat te zijn om met de Raad van Bestuur (RvB) mee te denken op strategisch niveau, waarbij afzonderlijke leden
van RvT op specifieke deelterreinen adviseur en sparringpartner zijn. De uitgangspunten van de zorgbrede governancecode worden daarbij
gehanteerd. De RvT bestaat uit 7 leden en vergadert gemiddeld 7 keer per jaar.
Uw profiel:
U heeft kennis van de zorg, met voorkeur voor mensen met een verstandelijke beperking;
U heeft kennis van de zorginhoudelijke ontwikkelingen binnen de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking en volgt de
ontwikkelingen;
U vindt medezeggenschap van cliënten/-vertegenwoordigers binnen de zorg vanzelfsprekend;
U heeft kennis van bestuurlijke en politieke verhoudingen en maatschappelijke ontwikkelingen in relatie tot de zorg;
Woonachtig of werkzaam zijn in de regio Zeeuws-Vlaanderen is een pré maar geen voorwaarde.
Ons aanbod:
Een uitdagende maatschappelijke positie binnen een ambitieuze organisatie die volop in beweging is. Als lid van de RvT ontvangt u een
passende vergoeding welke is gebaseerd op de adviesregeling van de Nederlandse Vereniging voor Toezichthouders in Zorginstellingen. De
benoeming geldt voor een termijn van 4 jaar, met de mogelijkheid tot herbenoeming voor een periode van 4 jaar.
Het Nationaal Register Commissarissen en Toezichthouders in Den Haag is ingeschakeld om Stichting Tragel te begeleiden bij de werving en
selectie. Op uw verzoek sturen wij u graag een profielschets per mail. Indien u belangstelling hebt voor deze functie, nodigen wij u uit om voor
24 januari uw sollicitatie, bij voorkeur pere-mail, te sturen aan:
Nationaal Register Commissarissen en Toezichthouders,
ter attentie van de heer mr. O.A.R.M. Smits van Waesberghe, directeur.
E-mail: directie@nationaalregister.com Telefoon 070-324 30 91.
Jan van Nassaustraat 93,
Postbus 97607,2509 GA Den Haag.
www.nationaalregister.com
Nationaal Register Commissarissen en Toezichthouders is een non-profitorganisa-
tie voor de professionele werving en selectie van kandidaten voor toezichthou
dende functies in bedrijven, instellingen en organisaties. Partners in het Nationaal
Register zijn CNV, FNV, MHP, NCD en VNO-NCW. ww w.nationaalregister.com.
www.nationaalregister.com
BAM Wegen Regio Zuidwest
(vestiging Bergen op Zoom) zoekt per direct:
Commercieel Planontwikkelaar
(fulltime)
Een commercieel talent met technische
achtergrond die in staat is om nieuwe kansen
te signaleren en om te zetten in nieuwe
opdrachten.
Asfaltuitvoerder (fulltime)
Een standvastig en communicatief vaardig
talent die verantwoordelijk is voor een
asfaltset en de dagelijkse leiding op de
toegewezen werken.
Meer informatie over beide functies treft u
op onze site Www.bamwegen.nl. U kunt ook
telefonisch contact met ons opnemen:
(0164) 24 00 55.
Graag ontvangen wij uw sollicitatie met
uitgebreid cv uitsluitend per e-mail gericht
aan mevrouw S. Floor, P&O Manager:
s.floor@bamwegen.nl.
Koninklijke BAM Groep behoort
met een jaaromzet van circa
9 miljard tot de grootste
bouwondernemingen van
Europa. Het succes van de
Groep steunt in het bijzonder
op de inzet en ervaring van
circa 28.000 medewerkers en
de samenwerking tussen, maar
vooral ook binnen de diverse
werkmaatschappijen. Dankzij
deze samenwerking is BAM
als geen ander in staat om
multidisciplinaire projecten
integraal uit te voeren.
BAM Wegen Regio Zuidwest is
in West Brabant en Zeeland een
lokale partner met veel ervaring,
dicht bij onze opdrachtgevers
en op de hoogte van lokale
omstandigheden. Onze 110
medewerkers beschikken over
brede kennis en ervaring.
In samenwerking met onze
BAM-zusterbedrijven zijn we in
staat om optimaal project- en
procesmanagement van integrale
projecten te voeren, hetgeen leidt
tot schaalvoordelen, tijdwinst en
een efficiënte werkwijze.
We initiëren hierin concepten en
betrekken actuele vraagstukken
als mobiliteit, bereikbaarheid,
innovatie en duurzaamheid.
infra
BAM Wegen bv
Voor schoolverlaters en studenten hebben
we tevens interessante mogelijkheden
Informatie over Koninklijke BAM Groep
is beschikbaar op onze website www.bam.nl
Wij zijn op zoek naar een fulltime
Op de afdeling goederenontvangst worden de grondstoffen, hulpstoffen en
verpakkingsmaterialen besteld, ontvangen en klaar gezet voor productie.
U houdt zich bezig met het plannen en afroepen van de grondstoffen op
korte en middellange termijn. Tijdens het hoogseizoen (juni tot en met okto
ber) houdt u zich bezig met het regelen van de aanvoer van de verse grond
stoffen zoals doperwten, wortelen, kapucijners, tuinbonen, sperziebonen,
rode bieten en rode kool. Buiten het seizoen houdt u zich bezig met de plan
ning van peulvruchten en appels. U werkt nauw samen met de afdeling pro
ductieplanning en inkoop. U onderhoudt tevens contacten met leveranciers.
Tevens zijn wij op zoek naar een:
De functie:
Op de afdeling goederenontvangst worden de grondstoffen, hulpstoffen en
verpakkingsmaterialen besteld, ontvangen en klaar gezet voor productie.
U houdt zich bezig met het afroepen en verwerken van de hulpstoffen en
verpakkingsmaterialen. U handhaaft een efficiënt voorraadniveau in het be
lang van een continue productievoortgang. Tijdens het seizoen houdt u zich
tevens bezig met het plannen van de appel aanvoer U werkt nauw samen
met de afdeling productieplanning en inkoop.
De voorwaarden voor beide functies:
MBO HBO niveau
affiniteit met de transportsector
affiniteit met de agrarische sector
een grote mate van nauwkeurigheid en stressbestendigheid
kennis van planningssystemen en voorraadbeheer
flexibel in werk en werktijden
geen 9 tot 5 mentaliteit
Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor de Groenten-
en Fruitverwerkende.Industrie.
Uw sollicitatiebrief met C.V. kunt u binnen 10 dagen zenden aan:
C. Oostrom's Conservenfabrieken B.V.,
t.a.v. de heer KJ. Wieringa, Postbus 61, 4420 AC Kapelle.
Welkom bij
COROOS!
Met productielocaties in
zowel Kapelle als Gelder-
malsen vormt Coroos een
van 's lands grootste
conservenfabrieken.
Vers van het land worden
groenten en fruit direct bij
Oostrom in glas, blik of
kunststof verpakkingen
verwerkt.
Ons bedrijf, met meer dan
100 miljoen euro omzet,
staat synoniem voor groei,
een energieke aanpak en
een moderne organisa
tie met korte lijnen en
duidelijke communicatie.
Uiteraard werken onze ge
motiveerde medewerkers
met een hi-tech bestand
van productiemachines. Op
onze twee locaties maken
in totaal 250 medewer
kers zich elke dag opnieuw
weer sterk voor onze
kwaliteitsproducten.
Door onze groei hebben
we plaats voor gedreven
collega's.
Binnen onze platte
organisatie heerst een
prettige werksfeer.
Ontspannen en toch ge
dreven, waarin voor eJke
medewerker ruimte is
om zijn of haar talenten
te ontplooien.
i, -A. l ti i.' Jl,
i Jt. J. A i.
.'itf .ia' ÏLf - „Ast
ilk*.. - /Ütf - Jl Jfci
bas+mar de jager in kapelle (zeeland) is specialist in modern wonen,
in de showroom (2500 m2) zien klanten uit nederland en belgië topcollecties
meubelen en stoffering (denk daarbij aan onder andere cassina, interlübke,
poltrona frau, cor)
wij zoeken een (full-time):
wat houdt deze functie in?
adviseren en begeleiden van onze relaties
persoonlijk contact met bezoekers van de showroom en het bezoeken
van opdrachtgevers
juist en duidelijk vastleggen van ordergegevens en offertes
bezoeken van beurzen
meedenken over collectionering
wat zijn de functie eisen?
opleiding interieurarchitectuur of gelijkwaardig niveau
in staat op hoog niveau te adviseren
gevoel voor ontwerp, kwaliteit en kleur
affiniteit met het topsegment in meubels, verlichting en stoffering
affiniteit met projectinrichting
vaardig in schetsen en tekenen
ervaring in deze branche is een vereiste
leeftijd: 22-35 jaar
dit mag u van bas+mar de jager verwachten:
u krijgt waar nodig een gedegen opleiding en begeleiding
(vaktechnisch en commercieel)
u maakt deel uit van een collegiaal team
u werkt bij een toonaangevend bedrijf in de branche
is dit de vacature die bij u past?
dan zien wij graag uw sollicitatiebrief binnen 10 dagen,
voorzien van uw curriculum vitae, tegemoet op onderstaand adres
postbus 19, 4420 AA kapelle
kerkplein 57, 4421 AB kapelle
telefoon 0113 343810 Kw
-telefax 0113 341006
e-mail info@basmar.nl