KEN DE ARCHITECT www.kendearchitect.nl Succesvolle productontwikkeling: van R&D tot marketing 26 november 2008 Media Plaza, Utrecht architectenweb Ken de architect en uzelf Alle informatie over het congres en het inschrijfformulier vindt u op O Kluwer leder gebouw is het resultaat van het creatieve brein van de architect. En dat wordt gematerialiseerd door materialen en producten van de toeleverende industrie. Ze hebben elkaar nodig, de architect is af hankelijk van het aanbod, de producent is afhankelijk van wens, mo ment en bekendheid. Hoe vinden die twee elkaar? Kunnen ze elkaar beïnvloeden? Welke krachten werken er tijdens dat gecompliceerde proces met die vele partijen? Dit congres heeft als doel inzicht te bieden in dat proces zodat u als producent nog efficiënter, effectiever en overtuigender bent. □nürB WORKSHOP 2. MARKETING BIJ TOELEVERANCIERS IN DE BOUW: 'THE DO'S AND DONT'S' Spreker: Paul Jas, Marketing Innovatiemanager bij Holonite BV WORKSHOP*. TRENDS IN ARCHITECTUUR; STIJLEN MATERIAAL Spreker: Els Zijlstra, oprichtster van Materia Met de volgende workshops: WORKSHOP 1. HOE WERKT, KIJKT EN KIEST DE ARCHITECT? Spreker: Kees van der Hoeven, zelfstandig architect WORKSHOP 3. BRANDING EN SAMENWERKING Spreker: Hans P Brandt, directeur en aandeelhouder Total Identity WORKSHOP 5. OUT OF DE BOX DENKEN MET PRODUCTONTWIKKELING Spreker: Atto Harsta, oprichter van Aldus Bouwinnovatie WORKSHOP 6. EINDGEBRUIKER GEORIËNTEERD DENKEN Spreker: André Roelofsert, oprichter en partner van DNA! DNA DIT C0NGRES IS EEN SAMENWERKING VAN: a Wolters Kluwer business MEDIAPARTNER:

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 38