KEN DE ARCHITECT
www.kendearchitect.nl
Succesvolle
productontwikkeling:
van R&D tot marketing
26 november 2008
Media Plaza, Utrecht
architectenweb
Ken de architect en uzelf
Alle informatie over het congres en het inschrijfformulier vindt u op
O Kluwer
leder gebouw is het resultaat van het creatieve brein van de architect.
En dat wordt gematerialiseerd door materialen en producten van de
toeleverende industrie. Ze hebben elkaar nodig, de architect is af
hankelijk van het aanbod, de producent is afhankelijk van wens, mo
ment en bekendheid. Hoe vinden die twee elkaar? Kunnen ze elkaar
beïnvloeden? Welke krachten werken er tijdens dat gecompliceerde
proces met die vele partijen?
Dit congres heeft als doel inzicht te bieden in dat proces zodat u als
producent nog efficiënter, effectiever en overtuigender bent.
□nürB
WORKSHOP 2.
MARKETING BIJ TOELEVERANCIERS IN DE BOUW:
'THE DO'S AND DONT'S'
Spreker: Paul Jas, Marketing Innovatiemanager bij Holonite BV
WORKSHOP*.
TRENDS IN ARCHITECTUUR; STIJLEN MATERIAAL
Spreker: Els Zijlstra, oprichtster van Materia
Met de volgende workshops:
WORKSHOP 1.
HOE WERKT, KIJKT EN KIEST DE ARCHITECT?
Spreker: Kees van der Hoeven, zelfstandig architect
WORKSHOP 3.
BRANDING EN SAMENWERKING
Spreker: Hans P Brandt, directeur en aandeelhouder Total Identity
WORKSHOP 5.
OUT OF DE BOX DENKEN MET PRODUCTONTWIKKELING
Spreker: Atto Harsta, oprichter van Aldus Bouwinnovatie
WORKSHOP 6.
EINDGEBRUIKER GEORIËNTEERD DENKEN
Spreker: André Roelofsert, oprichter en partner van DNA! DNA
DIT C0NGRES IS EEN SAMENWERKING VAN:
a Wolters Kluwer business
MEDIAPARTNER: