Afdelingschef Montage alceco 'i Zet je carrière in beweging bij lobTrack.nl dethon Accountmanager (m/v) Projectmanager Nieuwe Projecten Teamleider Werkplaats Commercieel medewerker Binnendienst r 46 ;rdag 26 juli 2008 PZC Kijk ook op Groen Industrie Integratie Dethon is hét arbeidsintegratiebeclrijf van Zeeuws Vlaanderen en heeft 950 gemotiveerde medewerkers. De hoofddoelstelling van Dethon is het begeleiden van mensen naar werk en het bieden van werk aan mensen met een handicap of achterstand op de arbeidsmarkt. Dethon kent vijf bedrijfsunits: Dethon Industrie Hulst, Terneuzen en Oostburg, Dethon Groen en Dethon Integratie. Dethon beschikt binnen die units over verschillende leerwerkmogelijkheden voor het uitvoeren van reïntegratietraj ecten. De bedrijfsunit Oostburg van Dethon heeft ruimte voor een ervaren Functie-inhoud De afdelingschef is verantwoordelijk voor het management van de afdeling. Hij stuurt ongeveer 25 gemotiveerde medewerkers aan en is verantwoordelijk voor het doelmatig functioneren van de afdeling en de vertaling van de wensen van de klanten in technische specificaties voor de productie. U legt verantwoording af aan de bedrijfsmanager. Functie-eisen: opleiding op mbo-niveau richting werktuigbouw/ bouwkunde; leidinggevende ervaring in deze sector; kennis en ervaring met montage technieken; goede contactuele eigenschappen; vaardigheden om de medewerkers van de afdeling op de juiste wijze te instrueren en begeleiden; administratieve vaardigheden. Salaris: Deze functie is ingeschaald in loongroep H CAO WSW en is ondergebracht bij Viaflex B.V. Informatie: Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Nadere inlichtingen kunt u inwinnen bij de heer A. Scheppers, hoofd bedrijfs bureau (0117- 456304). Sollicitatie: Als u interesse hebt in deze functie, verzoeken wij u om voor 22 augustus 2008 uw briefte zenden aan de heer R. Kregting, hoofd P&O van Dethon, Postbus 163, 4530 AD Terneuzen. Acquisitie n.a.v. deze vacature is ongewenst. De Kloosterboer-groep, een familiebedrijf opgericht in 1925, verzorgt voor klanten uit de hele wereld onder andere de opslag, overslag en transport (over zee en land) van een uitgebreid pakket koel- en vrieslading. Hierbij moet gedacht worden aan ondermeer vis, vlees, fruit, vruchtensappen, concentraten, boter, kaas, groenten en diepvries friet. Kloosterboer Vlissingen v.o.f. is tevens uitgerust met een blendstation waar vruchtensappen op Specificatie van de klant geproduceerd worden. Bij deze onderneming zijn ca. 220 mensen werkzaam. Voor de productgroep fruit zijn wij op zoek naar een Algemeen Als accountmanager behartig je de belangen van de onderneming met betrekking tot de operationele dienstverlening. Je draagt zorg voor de afhandeling van klachten, het in kaart brengen van logistieke knelpunten, draagt hiervoor oplossingen aan en bewaakt de naleving van gemaakte afspraken. Je bent de contactpersoon tussen de onderneming en de toegewezen accounts. Taken De account manager Bewaakt de rentabiliteit van projecten en onderneemt zonodig sturende maatregelen om deze te optimaliseren. Coördineert de afhandeling van de klachten of claims en bewaakt de prestatie indicatoren betreffende klachten of claims en, indien van toepassing, de realisatie van de planning. Neemt op basis hiervan sturende maatregelen om deze bij te stellen, te optimaliseren. Adviseert omtrent acquisitie, offrering, tarifering, facturering en afhandeling van opdrachten. Fungeert samen met de manager commerciële zaken als contactpersoon voor alle klanten binnen zijn/haar aandachtsgebied. Fungeert in voorkomende gevallen als contactpersoon voor de operatie voor ,alle overige betrokkenen (stuwadoor, rederijen, brokers, agenturen, overheidsinstanties, enz). Functie-eisen Je hebt een opleiding op hbo-niveau. Je hebt ervaring met de werkzaamheden 'op de werkvloer' in een op- en overslag bedrijf, je hebt kennis van voorraadsystemen en aanverwante technologieën. - Je beschikt over vakinhoudelijke kennis ten aanzien van documentafhandeling betrekking hebbende op in-, op- en uitslag en transport van goederen (nationaal en internationaal). Je hebt commercieel inzicht, bezit teamgeest en bent stressbestendig. Kernbegrippen in de functie zijn klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Je hebt goede beheersing, zowel mondeling als schriftelijk, van meerdere moderne talen. Arbeidsvoorwaarden Het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarden (met onder meer 29 vakantiedagen, spaarloonregeling, pensioenvoorziening en studieregeling) zijn bij Kloosterboer prima in orde. Sollicitatie Schriftelijke sollicitaties voorzien van een curriculum vitae kun je binnen twee weken sturen naar Kloosterboer Vlissingen v.o.f., Postbus 66, 4380 AB Vlissingen of per e-mail naar: kbv.pz@kloosterboer.nl. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met John Dane, Algemeen Manager. Je kunt ons ook vinden op internet: www.kloosterboer.nl Algeco is al sinds 1955 dé specialist op het gebied van tijdelijke en semi-permanente huisvesting. De combinatie van flexibiliteit en kwaliteit tegen scherpe tarieven heeft ervoor gezorgd dat Algeco is uitgegroeid tot marktleider in Europa met een verhuurvloot van ruim 200.000 verhuurbare units. Algeco is succesvol actief in diverse segmenten zoals Bouw, Kantoren, Onderwijs, Events en Industrie. Naast een ruim assortiment aan producten levert Algeco tevens een breed dienstenpakket bestaande uit onder meer professioneel advies, projectbegeleiding, schoonmaak op locatie en verzekering. Algeco Benelux heeft een vijftal vestigingen van waaruit onze klanten bediend worden. Ten behoeve van ons hoofdkantoor gevestigd in Moerdijk zijn wij op zoek naar nieuwe collega's. Rapporterend aan de Project Office Manager Benelux, ondersteun je in deze functie zowel onze Accountmanagers in Nederland als onze klanten op technisch, commercieel en strategisch vlak. Een veelzijdige en uitdagende functie waarin met name jij de drijvende kracht bent bij de verdere ontwikkeling van onze complexe projecten. Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding Bouwkunde en je hebt aantoonbare kennis van Bouwregelgeving. Deze functie bevindt zich op het snijvlak tussen Project Office en Sales. Jij voelt je thuis in beide vakgebieden en weet deze moeiteloos te combineren om daarmee zowel voor de klant als Algeco het meest optimale resultaat op te leveren. Je communiceert gemakkelijk met mensen van verschillende niveaus en beschikt over kostentechnisch inzicht. Je geeft leiding aan een team van tien medewerkers. Je draagt zorg voor tijdig onderhoud en modificaties aan onze huur- en koop units. Een boeiende en veelzijdige functie waarin je jouw team motiveert en inspireert tot het leveren van vakwerk binnen planning en budget. Je rapporteert aan de Depot Manager. Je beschikt over minimaal vijf jaar ervaring als leidinggevende in een technische werkomgeving. Je gaat graag met mensen om en je bent in staat je team in verschillende situaties te motiveren en aan te sturen. Je hebt aantoonbare successen met je team behaald. Je beschikt over technisch inzicht om de wens van de klant te kunnen vertalen in gerichte acties van je team. Bij voorkeur heb je een afgeronde MBO-opleiding, Bouw, Elektrotechniek of GaWaLo. Je bent verantwoordelijk voor het gehele traject van offerteaanvraag en orderaanname tot levering van de accommodaties. De functie bestaat voornamelijk uit relatiebeheer in binnendienst, maar kent tevens een aantal buitendiensttaken. Zo zal je de relatie met een aantal klanten en prospects verder uitbouwen en bezoek je jouw vaste klanten regelmatig om de samenwerking te verstevigen en te onderhandelen over de jaarlijkse prijsafspraken. Je werkt in deze functie nauw samen met de binnendienst en de accountmanager. Je beschikt over minimaal een mbo-opleiding niveau IV, bij voorkeur in een commerciële richting. Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een commerciële functie. Je denkt in oplossingen voor klanten en je hebt een pro-actieve klantbenadering. Ga voor meer informatie over deze vacatures en onze organisatie naar www.algeco.nl Naast een uitstekend salaris biedt Algeco je een riant aantal verlof- en ATV dagen en ruime ontplooiingsmogelijkheden in een informele werkomgeving binnen een financieel succesvol bedrijf. Ben jij geïnteresseerd in één van deze vacatures en herken je jezelf in het door ons geschetste profiel? Stuur dan binnen tien dagen je sollicitatiebrief en curriculum vitae per e-mail naar hr-nl@algeco.com (Human Resources). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 96