Afdelingschef
Montage
alceco
'i
Zet je carrière in beweging bij
lobTrack.nl
dethon
Accountmanager (m/v)
Projectmanager Nieuwe
Projecten
Teamleider Werkplaats
Commercieel medewerker
Binnendienst
r
46
;rdag 26 juli 2008 PZC
Kijk ook op
Groen Industrie Integratie
Dethon is hét arbeidsintegratiebeclrijf van Zeeuws Vlaanderen
en heeft 950 gemotiveerde medewerkers. De hoofddoelstelling
van Dethon is het begeleiden van mensen naar werk en het
bieden van werk aan mensen met een handicap of achterstand
op de arbeidsmarkt. Dethon kent vijf bedrijfsunits: Dethon
Industrie Hulst, Terneuzen en Oostburg, Dethon Groen en
Dethon Integratie. Dethon beschikt binnen die units over
verschillende leerwerkmogelijkheden voor het uitvoeren van
reïntegratietraj ecten.
De bedrijfsunit Oostburg van Dethon heeft ruimte voor een ervaren
Functie-inhoud
De afdelingschef is verantwoordelijk voor het management van de afdeling. Hij
stuurt ongeveer 25 gemotiveerde medewerkers aan en is verantwoordelijk voor
het doelmatig functioneren van de afdeling en de vertaling van de wensen van
de klanten in technische specificaties voor de productie. U legt verantwoording
af aan de bedrijfsmanager.
Functie-eisen:
opleiding op mbo-niveau richting werktuigbouw/ bouwkunde;
leidinggevende ervaring in deze sector;
kennis en ervaring met montage technieken;
goede contactuele eigenschappen;
vaardigheden om de medewerkers van de afdeling op de juiste wijze te
instrueren en begeleiden;
administratieve vaardigheden.
Salaris:
Deze functie is ingeschaald in loongroep H CAO WSW en is ondergebracht bij
Viaflex B.V.
Informatie:
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Nadere inlichtingen kunt u inwinnen bij de heer A. Scheppers, hoofd bedrijfs
bureau (0117- 456304).
Sollicitatie:
Als u interesse hebt in deze functie, verzoeken wij u om voor 22 augustus 2008
uw briefte zenden aan de heer R. Kregting, hoofd P&O van Dethon,
Postbus 163, 4530 AD Terneuzen.
Acquisitie n.a.v. deze vacature is ongewenst.
De Kloosterboer-groep, een familiebedrijf opgericht in 1925, verzorgt voor klanten uit de hele wereld onder andere
de opslag, overslag en transport (over zee en land) van een uitgebreid pakket koel- en vrieslading. Hierbij moet
gedacht worden aan ondermeer vis, vlees, fruit, vruchtensappen, concentraten, boter, kaas, groenten en diepvries
friet. Kloosterboer Vlissingen v.o.f. is tevens uitgerust met een blendstation waar vruchtensappen op Specificatie
van de klant geproduceerd worden. Bij deze onderneming zijn ca. 220 mensen werkzaam.
Voor de productgroep fruit zijn wij op zoek naar een
Algemeen
Als accountmanager behartig je de belangen van de onderneming met betrekking tot de operationele
dienstverlening. Je draagt zorg voor de afhandeling van klachten, het in kaart brengen van logistieke
knelpunten, draagt hiervoor oplossingen aan en bewaakt de naleving van gemaakte afspraken. Je bent
de contactpersoon tussen de onderneming en de toegewezen accounts.
Taken
De account manager
Bewaakt de rentabiliteit van projecten en onderneemt zonodig sturende maatregelen om deze te
optimaliseren.
Coördineert de afhandeling van de klachten of claims en bewaakt de prestatie indicatoren
betreffende klachten of claims en, indien van toepassing, de realisatie van de planning. Neemt op
basis hiervan sturende maatregelen om deze bij te stellen, te optimaliseren.
Adviseert omtrent acquisitie, offrering, tarifering, facturering en afhandeling van opdrachten.
Fungeert samen met de manager commerciële zaken als contactpersoon voor alle klanten binnen
zijn/haar aandachtsgebied.
Fungeert in voorkomende gevallen als contactpersoon voor de operatie voor ,alle overige
betrokkenen (stuwadoor, rederijen, brokers, agenturen, overheidsinstanties, enz).
Functie-eisen
Je hebt een opleiding op hbo-niveau.
Je hebt ervaring met de werkzaamheden 'op de werkvloer' in een op- en overslag bedrijf, je hebt
kennis van voorraadsystemen en aanverwante technologieën.
- Je beschikt over vakinhoudelijke kennis ten aanzien van documentafhandeling betrekking hebbende
op in-, op- en uitslag en transport van goederen (nationaal en internationaal).
Je hebt commercieel inzicht, bezit teamgeest en bent stressbestendig. Kernbegrippen in de functie
zijn klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.
Je hebt goede beheersing, zowel mondeling als schriftelijk, van meerdere moderne talen.
Arbeidsvoorwaarden
Het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarden (met onder meer 29 vakantiedagen, spaarloonregeling,
pensioenvoorziening en studieregeling) zijn bij Kloosterboer prima in orde.
Sollicitatie
Schriftelijke sollicitaties voorzien van een curriculum vitae kun je binnen twee weken sturen naar
Kloosterboer Vlissingen v.o.f., Postbus 66, 4380 AB Vlissingen of per e-mail naar:
kbv.pz@kloosterboer.nl. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met John Dane,
Algemeen Manager. Je kunt ons ook vinden op internet: www.kloosterboer.nl
Algeco is al sinds 1955 dé specialist op het gebied van tijdelijke en semi-permanente huisvesting. De combinatie van flexibiliteit en kwaliteit tegen scherpe
tarieven heeft ervoor gezorgd dat Algeco is uitgegroeid tot marktleider in Europa met een verhuurvloot van ruim 200.000 verhuurbare units. Algeco is
succesvol actief in diverse segmenten zoals Bouw, Kantoren, Onderwijs, Events en Industrie. Naast een ruim assortiment aan producten levert Algeco
tevens een breed dienstenpakket bestaande uit onder meer professioneel advies, projectbegeleiding, schoonmaak op locatie en verzekering. Algeco
Benelux heeft een vijftal vestigingen van waaruit onze klanten bediend worden.
Ten behoeve van ons hoofdkantoor gevestigd in Moerdijk zijn wij op zoek naar nieuwe collega's.
Rapporterend aan de Project Office Manager
Benelux, ondersteun je in deze functie zowel onze
Accountmanagers in Nederland als onze klanten op
technisch, commercieel en strategisch vlak. Een
veelzijdige en uitdagende functie waarin met name
jij de drijvende kracht bent bij de verdere
ontwikkeling van onze complexe projecten.
Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO
opleiding Bouwkunde en je hebt aantoonbare kennis
van Bouwregelgeving. Deze functie bevindt zich op
het snijvlak tussen Project Office en Sales. Jij voelt
je thuis in beide vakgebieden en weet deze
moeiteloos te combineren om daarmee zowel voor
de klant als Algeco het meest optimale resultaat op
te leveren. Je communiceert gemakkelijk met
mensen van verschillende niveaus en beschikt over
kostentechnisch inzicht.
Je geeft leiding aan een team van tien
medewerkers. Je draagt zorg voor tijdig onderhoud
en modificaties aan onze huur- en koop units. Een
boeiende en veelzijdige functie waarin je jouw
team motiveert en inspireert tot het leveren van
vakwerk binnen planning en budget. Je rapporteert
aan de Depot Manager.
Je beschikt over minimaal vijf jaar ervaring als
leidinggevende in een technische werkomgeving. Je
gaat graag met mensen om en je bent in staat je
team in verschillende situaties te motiveren en aan
te sturen. Je hebt aantoonbare successen met je
team behaald. Je beschikt over technisch inzicht
om de wens van de klant te kunnen vertalen in
gerichte acties van je team.
Bij voorkeur heb je een afgeronde MBO-opleiding,
Bouw, Elektrotechniek of GaWaLo.
Je bent verantwoordelijk voor het gehele traject
van offerteaanvraag en orderaanname tot levering
van de accommodaties. De functie bestaat
voornamelijk uit relatiebeheer in binnendienst,
maar kent tevens een aantal buitendiensttaken. Zo
zal je de relatie met een aantal klanten en
prospects verder uitbouwen en bezoek je jouw
vaste klanten regelmatig om de samenwerking te
verstevigen en te onderhandelen over de jaarlijkse
prijsafspraken. Je werkt in deze functie nauw
samen met de binnendienst en de accountmanager.
Je beschikt over minimaal een mbo-opleiding
niveau IV, bij voorkeur in een commerciële richting.
Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een
commerciële functie. Je denkt in oplossingen voor
klanten en je hebt een pro-actieve
klantbenadering.
Ga voor meer informatie over deze vacatures en onze organisatie naar www.algeco.nl
Naast een uitstekend salaris biedt Algeco je een riant aantal verlof- en ATV dagen en ruime ontplooiingsmogelijkheden in een informele werkomgeving binnen
een financieel succesvol bedrijf. Ben jij geïnteresseerd in één van deze vacatures en herken je jezelf in het door ons geschetste profiel? Stuur dan binnen tien
dagen je sollicitatiebrief en curriculum vitae per e-mail naar hr-nl@algeco.com (Human Resources).
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.