Echoscopist m/v
Banen
QJobTrack.nl
RrösiüS
ADVOCATENKANTOOR BROSIUS
ÉÉN OF TWEE SECRETARESSE(S) (M/V)
WIE HELPT ONS UIT DE BRAND?
Medewerker Preventie m/v
SHL is tevens op zoek naar huisartsen,
kijk voor informatie op www.shlbreda.nl.
Coördinator financiële administratie
SEjjgd
weste?
Kijk ook op
PZC Zaterdag 5 juli 2008 I 43
ADVOCATENKANTOOR
is een klein kantoor in het centrum van Goes, gelegen aan de St. Jacobstraat 44.
Het kantoor is, naast de Algemene Rechtspraktijk, gespecialiseerd in
Arbeidsrecht en Sociaal Zekerheidsrecht.
Er worden ook zaken behandeld op het gebied van Familierecht.
Het kantoor is laagdrempelig, hetgeen mede tot uitdrukking wordt gebracht door
een gratis inloopspreekuur op donderdagavond van 19.15 uur tot 20.45 uur te
Goes.
De organisatiestructuur is horizontaal.
Arbeidsplezier is belangrijker dan commercie.
Besprekingen zijn ook mogelijk in de spreekuurvestiging aan de
Steenhuisstraat 24 te Vlissingen.
Wij vragen voor het kantoor te Goes
één voor 40 uur per week of twee parttimers
De functie-eisen zijn: - Perfecte beheersing Nederlandse taal;
- Beheersing Word 2000;
- Juridische affiniteit;
- Accuraat;
- Flexibel;
- Representatief.
Uw sollicitatie kunt u richten aan mr. J.J. Brosius,
Postbus 2061, 4460 MB Goes.
Op 17 juli 2008 worden de brieven geselecteerd.
www.advocatenkantoor-brosius.nl
www.cromstrijen.nl
info@cr<
De gemeente Cromstrijen (circa 13.000 inwoners)
ligt in het zuiden van het Zuid-Hollandse eiland de
Hoeksche Waard, grenzend aan het HoHandsch Diep,
De ambtelijke organisatie kent een tweeseetoren-
;rsod<s: e.n bestak: v
(R&C) en Middelen, Economische Zaken en Service
verlening (MES), Het Algemeen Secretariaat; ressor-
tees-t redi^i^e!^ v,-;;sv r,
Binnen de sector Middelen, Economische zaken en Serviceverlening, onderdeel gemeente
lijke brandweer, zijn wij opzoek naar een enthousiaste collega voor de fulltime functie van
36 uur per week
Algemeen Het onderdeel gemeentelijke
brandweer bestaat uit 3 medewerkers.
Jij verricht jouw werkzaamheden onder
verantwoordelijkheid van de brandweer
commandant. Jij draagt zorg voor adequaat
gemeentelijk beleid op het gebied van de
'veiligheidsketen' pro-actie - preventie en
voorlichting.
Het takenpakket Het veelzijdige taken
pakket bestaat onder andere uit de volgen
de onderdelen: Jij
- bent belast met de uitgifte van gebruiks
vergunningen;
- handhaaft de gebruiksvergunningen en de
gebruiksmeldingen;
- stelt samen met de medewerker pro-actie
aanvalsplannen en bereikbaarheidskaar-
ten op;
- bent de informatiebron voor het brand
weerkorps op het gebied van preventieve
voorzieningen en panden. In dat kader
organiseer jij onder andere oriëntatie-
bezoeken;
- onderhoudt contacten met architecten,
preventiemedewerkers in de Hoeksche
Waard en de regionale brandweer Zuid-
Holland-Zuid;
- onderhoudt contacten met het taakveld
ruimtelijke ontwikkeling en hebt struc
tureel overleg met bouw- en woningtoe
zicht;
- overlegt met en geeft voorlichting aan
particulieren, bedrijven en de overheid
over brandveiligheidszaken;
- ondersteunt verder in algemene zin de
(regionale) brandweerorganisatie en ver
richt de hieruit voortvloeiende werkzaam
heden.
Wat verwachten wij van jou? Om deze
werkzaamheden goed uit te kunnen voeren,
ben jij minimaal in het bezit van een afge
ronde opleiding op mbo-niveau. Verder
beschik jij over het diploma onderbrand
meester. Daarnaast heb jij de modules pre
ventie en sociale vaardigheden op het
niveau van brandmeester. Anders ben jij
bereid dit diploma en deze certificaten te
behalen. Jij beschikt over uitstekende con
tactuele vaardigheden en kunt jezelf zowel
mondeling als schriftelijk goed uitdrukken.
Jij functioneert goed in teamverband, maar
ook zelfstandig kun jij uitstekendje weg
vinden. Daarnaast kun jij goed overweg met
geautomatiseerde systemen en ben jij in het
bezit van het rijbewijs BE. En ben jij bereid
om eventueel in de toekomst in regionale
dienst te werken met een mogelijke veran
dering van werkplek als gevolg.
Arbeidsvoorwaarden De gemeente
Cromstrijen kent een uitstekend pakket
arbeidsvoorwaarden. Naast de gangbare
rechtspositieregelingen (car-uwo) beschik
ken we onder andere over een ruime verlof
regeling, extra vrije dagen, de mogelijkheid
tot aan- en verkoop van extra verlofdagen,
levensloopregeling of spaarloonregeling en
een fietsproject. Op het gebied van studie
faciliteiten bieden wij jou mogelijkheden
om jezelf in het vakgebied te ontwikkelen.
Voor deze functie is een salaris mogelijk van
maximaal 2.672,- bruto per maand, schaal 7.
Jouw sollicitatie Als jij geïnteresseerd
bent en meer informatie wilt over deze
functie dan is Martien van de Kamp, brand
weercommandant, graag bereid jou de
nodige informatie te verstrekken, telefoon
(0186) 65 6i 00. Ook op onze internetsite
vind jij meer informatie over de gemeente
en de functie, www.cromstrijen.nl. Ben jij
bereid de uitdaging aan te gaan dan zien wij
jouw schriftelijke reactie graag uiterlijk
31 juli 2008 tegemoet. Jij kunt jouw brief
met cv richten aan burgemeester en wet
houders van Cromstrijen, Postbus7400,
3280 AE Numansdorp of mailen naar
g.stoopendaal@cromstrijen.nl
De eerste sollicitatiegesprekken vinden
plaats in week 34.
SHl-Groep is in de regio
Zuid-West-Nederland een
belangrijke speler in de
Met ruim 650 gemotiveerde
medewerkers verzorgen wij
onder andere bloedafname
bij patiënten en analyseren
wij patiëntenmateriaal in
ons modem ingerichte
laboratorium. Tevens verrichten
wij een scala aan funcb'eon-
derzoeken (o.a. KG, Echo,
Longfunctieonderzoek,
Oogfoto, MRI en
Botdichtheidmetingen) en
onderhouden wij
oproepsystemen voor
chronisch zieken (bv. diabetes).
Acquisitie naar aanleiding
van deze advertentie wórdt
niet op prijs gesteld.
16 uur per week
Functieprofiel
Als echoscopist verricht je voornamelijk verloskundig echoscopisch onderzoek.
Echoscopie wordt op acht locaties in de regio uitgevoerd, voornamelijk in de regio
West-Brabant, Zeeland en het Land van Heusden en Altena. Je werkt 16 uur per
week en bent bereid in te vallen bij vakantie of ziekte van collega 's.
Wij zoeken
Oe voorkeur gaat uit naar een echoscopist in bezit van het diploma verloskundige
(BIG-registratie), aangevuld met een erkende echoscopie opleiding in de obstetrie.
Certificering m.b.t. NT en 20 weken screeningecho's is gewenst. Hiernaast zijn goede
sociale en communicatieve vaardigheden, klantvriendelijkheid, stressbestendigheid
en een flexibele instelling, eigenschappen waarover je beschikt. Indien je geen
verloskundige opleiding hebt, maar gediplomeerd echoscopist bent en ervaring hebt
op bovengenoemd gebied, nodigen wij je ook uit om te solliciteren.
Wij zorgen dat jij...
Werkt bij een professionele organisatie, die zich graag ontwikkelt in de zorg;
Oeel uitmaakt van een informeel team van medewerkers, die voor elkaar
klaar staan en samenwerken om onze organisatiedoelen te bereiken;
Flexibel bent qua werkuren;
Een prettige werksfeer om je heen hebt;
Goede studiemogelijkheden krijgt;
Een salaris verdient conform CAO-Ziekenhuizen;
Een eindejaarsuitkering krijgt van 5% over het bruto jaarsalaris.
Gaat jouw bloed sneller stromen?
Indien je voldoet aan het profiel nodigen wij je van harte uit om je sollicitatiebrief
en C.V. voor 19 juli 2008 te mailen naar personeelszaken@shlbreda.nl. Voor meer
informatie, kun je contact opnemen met Sjan de Weert, Hoofd Echoscopie,
telnr. 076-5029148 of 06-10679767.
De economische en administratieve dienst (locatie Middelharnis) van St. Zuidwester zoekt een
voor 32-36 uur per week
Functie-informatie: De afdeling financiële administratie bestaat uit 7 medewerkers en
verricht alle boekhoudkundige werkzaamheden ten behoeve van zowel de jaarrekening op
Zuidwesterniveau als de managementinformatie op woningniveau.
De werkzaamheden van de coördinator bestaan uit het coördineren en uitvoeren van deze
boekhoudkundige werkzaamheden. Doordat je goed op de hoogte bent van relevante wet
en regelgeving, ben je in staat deze te vertalen naar de afdeling. Je verdeelt en controleert de
werkzaamheden van je collega's en stelt daarbij de juiste prioriteiten. Je bent de vraagbaak
op het gebied van boekhouding voor onder andere de leidinggevenden en medewerkers
van Zuidwester. Je bent verantwoordelijk voor onder andere het voorbereiden van de
maandafsluiting, de maandrapportage en de liquiditeitsprognose. Je verzorgt aansluitingen op
het gebied van BTW en loonjournaalposten en je analyseert diverse tussenrekeningen.
Je ontvangt leiding van de leidinggevende financiële administratie die tevens verantwoordelijk
is voor de salarisadministratie en cliëntgelden.
Wij vragen een coördinator financiële administratie met minimaal een relevant diploma
op MBO niveau, een HBO diploma is een pré. Je beschikt over kennis van geautomatiseerde
systemen en hebt ervaring met grootboek. Je bent klantgericht, analytisch en beschikt over een
professionele houding.
Wij bieden een dienstverband van een jaar in een enthousiaste werkomgeving met een
informele sfeer. Bij gebleken geschiktheid wordt het dienstverband omgezet in onbepaalde
tijd. Als coördinator financiële administratie krijg je de mogelijkheid een bijdrage te leveren aan
het optimaliseren van de boekhouding.
Bij fulltime werkverband bedraagt het maximumsalaris 2696,- bruto per maand
(schaal 45 CAO Gehandicaptenzorg).
Sollicitatie en informatie: Je schriftelijke sollicitatie, voorzien van cv, kun je binnen tien
dagen richten aan Stichting Zuidwester, afdeling PO&O, postbus 16, 3240 AA te Middelharnis.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Désirée Stolk leidinggevende financiële
administratie, tel. 0187-898888.
in Zuid-Holland, Zeeland en
W-Brabant biedt Zuidwester aan mensen
met een verstandelijke handicap een
netwerk van voorzieningen.
De individuele vraag van de citënt vormt
hierbij het uitgangspunt.
zorgcoöperatie
nederUnd
Zuidwester is lid van
Zorgcoöperatie Nederland.