Echoscopist m/v Banen QJobTrack.nl RrösiüS ADVOCATENKANTOOR BROSIUS ÉÉN OF TWEE SECRETARESSE(S) (M/V) WIE HELPT ONS UIT DE BRAND? Medewerker Preventie m/v SHL is tevens op zoek naar huisartsen, kijk voor informatie op www.shlbreda.nl. Coördinator financiële administratie SEjjgd weste? Kijk ook op PZC Zaterdag 5 juli 2008 I 43 ADVOCATENKANTOOR is een klein kantoor in het centrum van Goes, gelegen aan de St. Jacobstraat 44. Het kantoor is, naast de Algemene Rechtspraktijk, gespecialiseerd in Arbeidsrecht en Sociaal Zekerheidsrecht. Er worden ook zaken behandeld op het gebied van Familierecht. Het kantoor is laagdrempelig, hetgeen mede tot uitdrukking wordt gebracht door een gratis inloopspreekuur op donderdagavond van 19.15 uur tot 20.45 uur te Goes. De organisatiestructuur is horizontaal. Arbeidsplezier is belangrijker dan commercie. Besprekingen zijn ook mogelijk in de spreekuurvestiging aan de Steenhuisstraat 24 te Vlissingen. Wij vragen voor het kantoor te Goes één voor 40 uur per week of twee parttimers De functie-eisen zijn: - Perfecte beheersing Nederlandse taal; - Beheersing Word 2000; - Juridische affiniteit; - Accuraat; - Flexibel; - Representatief. Uw sollicitatie kunt u richten aan mr. J.J. Brosius, Postbus 2061, 4460 MB Goes. Op 17 juli 2008 worden de brieven geselecteerd. www.advocatenkantoor-brosius.nl www.cromstrijen.nl info@cr< De gemeente Cromstrijen (circa 13.000 inwoners) ligt in het zuiden van het Zuid-Hollandse eiland de Hoeksche Waard, grenzend aan het HoHandsch Diep, De ambtelijke organisatie kent een tweeseetoren- ;rsod<s: e.n bestak: v (R&C) en Middelen, Economische Zaken en Service verlening (MES), Het Algemeen Secretariaat; ressor- tees-t redi^i^e!^ v,-;;sv r, Binnen de sector Middelen, Economische zaken en Serviceverlening, onderdeel gemeente lijke brandweer, zijn wij opzoek naar een enthousiaste collega voor de fulltime functie van 36 uur per week Algemeen Het onderdeel gemeentelijke brandweer bestaat uit 3 medewerkers. Jij verricht jouw werkzaamheden onder verantwoordelijkheid van de brandweer commandant. Jij draagt zorg voor adequaat gemeentelijk beleid op het gebied van de 'veiligheidsketen' pro-actie - preventie en voorlichting. Het takenpakket Het veelzijdige taken pakket bestaat onder andere uit de volgen de onderdelen: Jij - bent belast met de uitgifte van gebruiks vergunningen; - handhaaft de gebruiksvergunningen en de gebruiksmeldingen; - stelt samen met de medewerker pro-actie aanvalsplannen en bereikbaarheidskaar- ten op; - bent de informatiebron voor het brand weerkorps op het gebied van preventieve voorzieningen en panden. In dat kader organiseer jij onder andere oriëntatie- bezoeken; - onderhoudt contacten met architecten, preventiemedewerkers in de Hoeksche Waard en de regionale brandweer Zuid- Holland-Zuid; - onderhoudt contacten met het taakveld ruimtelijke ontwikkeling en hebt struc tureel overleg met bouw- en woningtoe zicht; - overlegt met en geeft voorlichting aan particulieren, bedrijven en de overheid over brandveiligheidszaken; - ondersteunt verder in algemene zin de (regionale) brandweerorganisatie en ver richt de hieruit voortvloeiende werkzaam heden. Wat verwachten wij van jou? Om deze werkzaamheden goed uit te kunnen voeren, ben jij minimaal in het bezit van een afge ronde opleiding op mbo-niveau. Verder beschik jij over het diploma onderbrand meester. Daarnaast heb jij de modules pre ventie en sociale vaardigheden op het niveau van brandmeester. Anders ben jij bereid dit diploma en deze certificaten te behalen. Jij beschikt over uitstekende con tactuele vaardigheden en kunt jezelf zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken. Jij functioneert goed in teamverband, maar ook zelfstandig kun jij uitstekendje weg vinden. Daarnaast kun jij goed overweg met geautomatiseerde systemen en ben jij in het bezit van het rijbewijs BE. En ben jij bereid om eventueel in de toekomst in regionale dienst te werken met een mogelijke veran dering van werkplek als gevolg. Arbeidsvoorwaarden De gemeente Cromstrijen kent een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden. Naast de gangbare rechtspositieregelingen (car-uwo) beschik ken we onder andere over een ruime verlof regeling, extra vrije dagen, de mogelijkheid tot aan- en verkoop van extra verlofdagen, levensloopregeling of spaarloonregeling en een fietsproject. Op het gebied van studie faciliteiten bieden wij jou mogelijkheden om jezelf in het vakgebied te ontwikkelen. Voor deze functie is een salaris mogelijk van maximaal 2.672,- bruto per maand, schaal 7. Jouw sollicitatie Als jij geïnteresseerd bent en meer informatie wilt over deze functie dan is Martien van de Kamp, brand weercommandant, graag bereid jou de nodige informatie te verstrekken, telefoon (0186) 65 6i 00. Ook op onze internetsite vind jij meer informatie over de gemeente en de functie, www.cromstrijen.nl. Ben jij bereid de uitdaging aan te gaan dan zien wij jouw schriftelijke reactie graag uiterlijk 31 juli 2008 tegemoet. Jij kunt jouw brief met cv richten aan burgemeester en wet houders van Cromstrijen, Postbus7400, 3280 AE Numansdorp of mailen naar g.stoopendaal@cromstrijen.nl De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 34. SHl-Groep is in de regio Zuid-West-Nederland een belangrijke speler in de Met ruim 650 gemotiveerde medewerkers verzorgen wij onder andere bloedafname bij patiënten en analyseren wij patiëntenmateriaal in ons modem ingerichte laboratorium. Tevens verrichten wij een scala aan funcb'eon- derzoeken (o.a. KG, Echo, Longfunctieonderzoek, Oogfoto, MRI en Botdichtheidmetingen) en onderhouden wij oproepsystemen voor chronisch zieken (bv. diabetes). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wórdt niet op prijs gesteld. 16 uur per week Functieprofiel Als echoscopist verricht je voornamelijk verloskundig echoscopisch onderzoek. Echoscopie wordt op acht locaties in de regio uitgevoerd, voornamelijk in de regio West-Brabant, Zeeland en het Land van Heusden en Altena. Je werkt 16 uur per week en bent bereid in te vallen bij vakantie of ziekte van collega 's. Wij zoeken Oe voorkeur gaat uit naar een echoscopist in bezit van het diploma verloskundige (BIG-registratie), aangevuld met een erkende echoscopie opleiding in de obstetrie. Certificering m.b.t. NT en 20 weken screeningecho's is gewenst. Hiernaast zijn goede sociale en communicatieve vaardigheden, klantvriendelijkheid, stressbestendigheid en een flexibele instelling, eigenschappen waarover je beschikt. Indien je geen verloskundige opleiding hebt, maar gediplomeerd echoscopist bent en ervaring hebt op bovengenoemd gebied, nodigen wij je ook uit om te solliciteren. Wij zorgen dat jij... Werkt bij een professionele organisatie, die zich graag ontwikkelt in de zorg; Oeel uitmaakt van een informeel team van medewerkers, die voor elkaar klaar staan en samenwerken om onze organisatiedoelen te bereiken; Flexibel bent qua werkuren; Een prettige werksfeer om je heen hebt; Goede studiemogelijkheden krijgt; Een salaris verdient conform CAO-Ziekenhuizen; Een eindejaarsuitkering krijgt van 5% over het bruto jaarsalaris. Gaat jouw bloed sneller stromen? Indien je voldoet aan het profiel nodigen wij je van harte uit om je sollicitatiebrief en C.V. voor 19 juli 2008 te mailen naar personeelszaken@shlbreda.nl. Voor meer informatie, kun je contact opnemen met Sjan de Weert, Hoofd Echoscopie, telnr. 076-5029148 of 06-10679767. De economische en administratieve dienst (locatie Middelharnis) van St. Zuidwester zoekt een voor 32-36 uur per week Functie-informatie: De afdeling financiële administratie bestaat uit 7 medewerkers en verricht alle boekhoudkundige werkzaamheden ten behoeve van zowel de jaarrekening op Zuidwesterniveau als de managementinformatie op woningniveau. De werkzaamheden van de coördinator bestaan uit het coördineren en uitvoeren van deze boekhoudkundige werkzaamheden. Doordat je goed op de hoogte bent van relevante wet en regelgeving, ben je in staat deze te vertalen naar de afdeling. Je verdeelt en controleert de werkzaamheden van je collega's en stelt daarbij de juiste prioriteiten. Je bent de vraagbaak op het gebied van boekhouding voor onder andere de leidinggevenden en medewerkers van Zuidwester. Je bent verantwoordelijk voor onder andere het voorbereiden van de maandafsluiting, de maandrapportage en de liquiditeitsprognose. Je verzorgt aansluitingen op het gebied van BTW en loonjournaalposten en je analyseert diverse tussenrekeningen. Je ontvangt leiding van de leidinggevende financiële administratie die tevens verantwoordelijk is voor de salarisadministratie en cliëntgelden. Wij vragen een coördinator financiële administratie met minimaal een relevant diploma op MBO niveau, een HBO diploma is een pré. Je beschikt over kennis van geautomatiseerde systemen en hebt ervaring met grootboek. Je bent klantgericht, analytisch en beschikt over een professionele houding. Wij bieden een dienstverband van een jaar in een enthousiaste werkomgeving met een informele sfeer. Bij gebleken geschiktheid wordt het dienstverband omgezet in onbepaalde tijd. Als coördinator financiële administratie krijg je de mogelijkheid een bijdrage te leveren aan het optimaliseren van de boekhouding. Bij fulltime werkverband bedraagt het maximumsalaris 2696,- bruto per maand (schaal 45 CAO Gehandicaptenzorg). Sollicitatie en informatie: Je schriftelijke sollicitatie, voorzien van cv, kun je binnen tien dagen richten aan Stichting Zuidwester, afdeling PO&O, postbus 16, 3240 AA te Middelharnis. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Désirée Stolk leidinggevende financiële administratie, tel. 0187-898888. in Zuid-Holland, Zeeland en W-Brabant biedt Zuidwester aan mensen met een verstandelijke handicap een netwerk van voorzieningen. De individuele vraag van de citënt vormt hierbij het uitgangspunt. zorgcoöperatie nederUnd Zuidwester is lid van Zorgcoöperatie Nederland.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 149