Al vijf jaar goede partners H JACOB BOER O A ooy^'iin GROOTHANDEL VOOR DE BOUW contacta Vlnr Jeanet Menheere, Johan van den Kieboom, Marcel Schreur en Astrid Raas: Contacta is hét business-to-husiness event van Zuidwest-Nederland. Foto: Willem Mieras. De Zeelandhallen en de onderne mer zijn al vijf jaar vaste part ners bij de organisatie van Contacta, de grootste beurs in Zuidwest Ne derland. De Zeelandhallen organi seert, de Ondernemer zorgt voor de publiciteit. door Loes van der Hoeven GOES- De eerste contacten van de Zee landhallen en 'de Ondernemer' dateren uit 2003. Bladmanager Johan van den Kie boom: "Aanleiding tot de samenwerking was de succesformule van de Ondernemer in West-Brabant. Die was onder meer te danken aan onze laagdrempelige, kritische maar vooral positieve benadering van de nieuwsfeiten. Ons motto is niet voor niets 'Ondernemen is LEUK'. Die formule wilden wij graag uitbreiden naar Zeeland. Een exclusief samenwerkingsverband met Contacta was daarvoor een uitgelezen ge legenheid: de combinatie van twee A- merken, waarvan enerzijds de Zeelandhal len direct zouden profiteren van onze enorme oplage van 80.000 exemplaren en waarmee anderzijds de Ondernemer zeker voor de lange termijn gebaat zou zijn. Pro mootten wij ons blad op Contacta 2003 nog op bescheiden wijze als Zeeuwse no viteit, op Contacta 2004 waren de contac ten met Rem van Vliet, de toenmalige ei genaar van de Zeelandhallen, inmiddels uitgemond in een exclusief mediapartner schap. In de afgelopen vijfjaar zijn onze banden met de huidige eigenaar Libéma in de persoon van projectmanager Jeanet Menheere steeds hechter geworden. Daar voor zijn wij de Zeelandhallen zeer erken telijk. De samenwerking is geworden wat wij ervan verwachtten. Vanuit Contacta 2003 zijn wij gegroeid tot de marktleider van de business-to-businessbladen in Zee land. Die positie gaan wij in de komende jaren verder versterken met een aantal leu ke business-to-business projecten." Juiste moment Jeanet Menheere kijkt ook met volle te vredenheid terug op vijfjaar intensief sa menwerken met de Ondernemer. "Wij hebben elkaar op het juiste moment ont moet. Zowel de Ondernemer als Contacta wilde groeien in Zeeland en in de aan grenzende provincies. Contacta 2004 was de eerste editie van deze prestigieuze beun die ik zelfstandig als projectmanager heb georganiseerd. In de afgelopen vijf jaar is Contacta uitgegroeid tot hét business-to- business event van Zuidwest-Nederland. Dit hebben wij grotendeels te danken aan de inzet, creativiteit en trouw van de deel nemende bedrijven, maar ook de inspan ningen van Johan van den Kieboom, Jos van Dongen en Marcel Schreur en niet te vergeten Astrid Raas hebben daar zeker toe bijgedragen. Contacta is dan ook trots op haar representatieve beurskrant van 64 pagina's in 2007 die op 80.000 adressen in de bus is gevallen!" Het beursrestaurant van de Zeelandhallen is een ideale ontmoetingsplaats voor stand houders en bezoekers. Horecamanager Je roen Botty: "Deze representatieve locatie vraagt om een aansprekend horecacon- cept. Met ingang van het nieuwe seizoen wordt ons assortiment uitgebreid en gaan onze bezoekers vooral 'vers beleven'. Ook tijdens Contacta zult u dit kunnen erva ren." Najaarsbeurs 'Beleving' staat ook centraal tijdens het nieuwste evenement van de Zeelandhal len, de Zeeuwse Najaars Beurs, die van 17 tot en met 19 oktober in het evenemen tencomplex plaatsvindt. Beursorganisato- ren Carla Wanst en Marco van Els wijk: "De Zeeuwse Najaars Beurs is enorm veelzijdig. Zo zal de fanatieke hobbyist niets missen op het gebied van creatieve en zinvolle tijdsbesteding. Gezinnen beleven er een educatieve levenswijze, waarvan sporten, musiceren en het gezonde en effi ciënte leven aansprekende voorbeelden zijn. Tweeverdieners die na een drukke werkweek willen genieten van luxe, zoals uit eten gaan, theater-, sauna- en weiness- bezoek, maar ook houden van een mooi ingericht huis, luxe vakanties en de nieuw ste apparatuur doen er ongetwijfeld ook talloze ideeën op. Ten slotte zijn senioren een even belangrijke doelgroep. Zij heb ben over het algemeen veel vrije tijd die zij zinvol willen invullen. De Zeeuwse Na jaars Beurs biedt hen voldoende inspiratie op het gebied van sporten, tuinieren, cre atieve hobby's en computercursussen. Speciaal voor de jeugdige bezoekers wor den er workshops 'kinderkoken' georgani seerd. Ook zullen zij zich geen moment vervelen bij de kinderopvang. Bovendien kunnen jong en oud, man en vrouw er profiteren van aantrekkelijke aanbiedingen. Dit is nog maar een greep uit het aanbod van deze unieke, allesomvattende gezins- beurs. De Zeeuwse Najaars Beurs is een dagje écht uit in de herfstvakantie!" unw.contacta.nl 3PS3 v?«x5W^ae8eeaa«| Ondertekening van het allereerste contract. Vlnr. Jos van Dongen. Rein van Vliet en Johan van den Kieboom. JS3 Familie Dees Zwartepolderweg 1 4506 HT Cadzand T: 0117-391235, F: 0117-392313 E: info@campinghoogduin.nl I: www.campinghoogduin.nl Hang- en sluitwerk Bevestigingsmateriaal Gereedschap Verrijn Stuartweg 6a 4462 GE Goes Tel. 01 13-220510 Fax 01 13-232625 info@jacobboer.nl www.jacobboer.ni Tijdens de Contacta van vorig jaar mochten de bezoekers raden hoeveel glazen deze heren hadden gestapeld. Foto: Willem Mieras NWWWW Wf> 'tUïl/llttRl nfrtritJWiT»

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 91